Τo δοχειο πανω ή κατω δεν εχει να κανει με την πιεση. Υπαρχουν HVLP με δοχειο κατω.
Η πιεση που δινει το μανομετρο του κομπρεσσερ στην εξοδο θα ελεγα οτι ειναι πριπου 1 bar πιο πανω απο αυτη που τελικα φτανει στην εισοδο του πιστολιου.
Πρωτα ρυθμιζεις την βενταλια αναλογα με το μεγεθος που θελεις να βαψεις. Αν θελεις μια πλακα 1χ1 τετραγωνικο πρεπει να βαλεις μεγιστη την βενταλια αρα και μεγιστη παροχη αερα και αναλογα το χρωμα ωστε να πεφτει μια σωστη λεπτη στρωση που σβηνει στα ακρα της βενταλιας. Αν βαφεις καγκελα ομως ή πλαισια βαζεις την μικροτερη βενταλια με αρκετα λιγοτερο χρωμα αλλα και παροχη αερα. Μετα βαζεις την πιεση στα 3 bar. (εγω θεωρω οτι το πιστολι του λιντλ θελει 3.2 - 3.4 bar παντως)
Aν τωρα αντι για 3 bar βαλεις 4 εχεις καλυτερη ατομοποιηση του χρωματος αλλα μεγαλυτερη φυρα στο χρωμα που φευγει στον αερα. Τα λιτρα ομως που χρειαζεται το πιστολι για να αποδοσει σωστα, δηλαδη μια καλη σε μεγεθος βενταλια ειναι πανω απο 300 λιτρα το λεπτο.
Τα κανονικα πιστολια ειναι υψηλης πιεσης και μεγαλης παροχης και η γενικη παραδοχη ειναι πως επειδη καθε Αμερικανος ειχε και ενα πιστολι και εβαφε οπου εβρισκε και το μισο χρωμα εφευγε στον αερα, αναγκαστηκαν να βγαλουν τα HVLP αφου στις περισσοτερες πολιτειες με τους νεους νομους δεν μπορουσες πλεον να εχεις HVHP πιστολι χωρις βαφειο με φιλτρα και πιστοποιηση.
To HVLP λοιπον θεωρητικα βαφει στα 3 bar επειδη εχει αλλον σχεδιασμο, αλλα στην πραγματικοτητα αν του δωσεις περισσοτερα βαφεις καλυτερα αλλα χανεις σε χρωμα και χρημα. Οσοι επαγγελματιες εχω ρωτησει για το τι συστημα ειναι καλο για βαφη, μου εχουν πει οτι δεν δουλευουν κατω απο 6 bar κανενα πιστολι τους.