Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Ευχαριστω πολυ φιλε μου.

Να εισαι καλα!!!
Πιστευω ειναι απο τα χρησιμα εργαλεια σαν κατσαβιδι συνεπικουρουμενο απο ενα 18-20 βολτ δραπανοκατσαβιδο.

Οχι οτι δεν μπορει να σταθει μονο του σαν δραπανοκατσαβιδο για ελαφρες εργασιες.
Αλλα ζευγαρι ειναι αχτυπητα.
 
Μπαμπη εαν βρεις ιδεα για μια δευτερη ευκαιρια του μοτερ δωσε τα φωτα σου, με ενδιαφερει γιατι εχω αρκετα μοτερ (τροχους και δραπανα).
Το Makita θελει προθερμανση και το εβαλες μπροστα στο τζακι?
 
Παιδια αυτο εδω https://www.lidl.de/de/parkside-akku-bohrschrauber-pabs-12-b3/p267626 / https://www.lidl.it/it/non-food.htm?articleId=7884 που μαλλον θα ειναι συντομα διαθεσιμο στα Lidl, ξερει καποιος αν κοστιζει στην Ελλαδα? Διοτι στο Γερμανια το βλεπω 29,99 και στην Ιταλια 39,99. Το χει επισης κανεις ωστε να μας πει τι ψαρια πιανει κι αν αξιζει για τα λεφτα του? Ευχαριστω.

'Εχω την έκδοση Β2 και το χρησιμοποιώ σχεδόν αποκλειστικά για βιδώματα και μικροτρυπήματα (πχ. παλιοί τοίχοι, ξύλα), έχω και το 20V αλλά ουσιαστικά μαζεύει σκόνη, ενώ για τα δύσκολα τρυπήματα (μπετά) χρησιμοποιώ το μικρό SDS της Parkside (δεν θυμάμαι το μοντέλο). Αν γύριζα πίσω στο χρόνο θα είχα μόνο το 12V και το SDS.
 
Αγόρασα σήμερα αυτόν τον φορτιστή μπαταρίας αυτοκινήτου.
https://www.lidl-hellas.gr/el/prosfores.htm?articleId=7258
Στις οδηγίες αναφέρει:
"πριν την διαδικασία φόρτισης και διατήρησης και σε μία μόνιμα συνδεδεμένη στο όχημα μπαταρία,αποσυνδέστε πρώτα το καλώδιο σύνδεσης αρνητικού πόλου του οχήματος από τον αρνητικό όλο της μπαταρίας.Ο αρνητικός πόλος της μπαταρίας είναι κατά κανόνα συνδεδεμένος στο αμάξωμα του οχήματος".
Στο Citroen C4 Grand Picasso που έχω,ο αρνητικός πόλος της μπαταρίας δεν είναι ορατός,στις δε οδηγίες,το μαύρο καλώδιο το βάζω σε μία άβαφτη βίδα που έχει στον χώρο της μηχανής γι αυτό τον σκοπό.
Τι κάνω τώρα;
Ρωτάω γιατί αυτή η αποσύνδεση που προτείνει το manual του φορτιστή δεν είναι εφικτή.
 
Και στο δικό μου C4 Exclusive και σε ένα C4 Cactus φίλου, έχει ακριβώς το ίδιο σύστημα.
Σε σχετικό ερώτημα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, η απάντηση ήταν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, αρκεί να να μην λειτουργεί κανένας ηλεκτρονικός εξοπλισμός (κλειστά τα πάντα και τα κλειδιά εκτός του κεντρικού διακόπτη). Όλα αυτά για ασφάλεια σε περίπτωση διαρροής.
Εξάλλου αν ο μη γένοιτο χρειαστεί ενίσχυση για ενεργοποίηση του κινητήρα, αυτή είναι η μοναδική κι ενδεδειγμένη σύνδεση.
 
Αυτο το λεει γιατι παντα βγαζουμε τον αρνητικο πρωτα οταν αποσυνδεουμε μπαταρια απο το αυτοκινητο. Οταν θα φορτισεις την μπαταρια δεν θα την εχεις συνδεδεμενη με το οχημα, γιατι και με κλειστο διακοπτη εχεις καταναλωση.
Αν δεν μπορεις να βγαλεις τον αρνητικο, βγαλε τον θετικο αλλα μεγαλη προσοχη οτι εχεις ακουμπησει πανω στον θετικο μην κανει σωμα πουθενα, και προσοχη το κλειδι που θα λυνεις τον θετικο μην το ακουμπησεις καπου τριγυρω σε γειωση.
Να σημειωσω επισης οτι τα κοκκινα καλωδια του θετικου καλο θα ηταν να μην ακουμπησουν σε γειωση οταν ο αρνητικος ειναι συνδεδεμενος οπως επισης και κατα την επανασυνδεση του θετικου (οταν δεν εχουμε βγαλει τον αρνητικο).


Ο συγκεκριμενος φορτιστης μου αντεξε 2 χρονια περιπου με εβδομαδιαια χρηση, αλλα επειδη α) δεν μπορω να βρω την αποδειξη και β) εχω να περασω και αλλη συσκευη που χαλασε στους 14 μηνες, θα το "μονταρω" με αλλο τροπο.
 
Last edited:
'Εχω την έκδοση Β2 και το χρησιμοποιώ σχεδόν αποκλειστικά για βιδώματα και μικροτρυπήματα (πχ. παλιοί τοίχοι, ξύλα), έχω και το 20V αλλά ουσιαστικά μαζεύει σκόνη, ενώ για τα δύσκολα τρυπήματα (μπετά) χρησιμοποιώ το μικρό SDS της Parkside (δεν θυμάμαι το μοντέλο). Αν γύριζα πίσω στο χρόνο θα είχα μόνο το 12V και το SDS.

Επαυξάνω!
 
Αγόρασα σήμερα αυτόν τον φορτιστή μπαταρίας αυτοκινήτου.
https://www.lidl-hellas.gr/el/prosfores.htm?articleId=7258
Στις οδηγίες αναφέρει:
"πριν την διαδικασία φόρτισης και διατήρησης και σε μία μόνιμα συνδεδεμένη στο όχημα μπαταρία,αποσυνδέστε πρώτα το καλώδιο σύνδεσης αρνητικού πόλου του οχήματος από τον αρνητικό όλο της μπαταρίας.Ο αρνητικός πόλος της μπαταρίας είναι κατά κανόνα συνδεδεμένος στο αμάξωμα του οχήματος".
Στο Citroen C4 Grand Picasso που έχω,ο αρνητικός πόλος της μπαταρίας δεν είναι ορατός,στις δε οδηγίες,το μαύρο καλώδιο το βάζω σε μία άβαφτη βίδα που έχει στον χώρο της μηχανής γι αυτό τον σκοπό.
Τι κάνω τώρα;
Ρωτάω γιατί αυτή η αποσύνδεση που προτείνει το manual του φορτιστή δεν είναι εφικτή.

Την αποσύνδεση την προτείνει για νομικούς λόγους.
Δεν χρειάζεται αποσύνδεση.Χρονια φορτίζουμε έτσι από αμάξια μέχρι ότι μπορείς να φανταστείς.
Άσε που άμα αρχίζεις να βγάζεις πόλο,θα αρχίσουν και προβλήματα επαφών...
 
Αυτο το λεει γιατι παντα βγαζουμε τον αρνητικο πρωτα οταν αποσυνδεουμε μπαταρια απο το αυτοκινητο.

προφανως αυτο εχει το νοημα οτι θελουμε τον θετικο σε συνεχη κατασταση ελεγχου. καλυτερα δηλαδη πανω στην μπαατρια παρα αλλου. οταν αποσυνδεθει οτιδηποτε αλλο μπορει να συμβαλει σε ενα βραχυκυκλωμα, τοτε ερχεται η σειρα του.


Οταν θα φορτισεις την μπαταρια δεν θα την εχεις συνδεδεμενη με το οχημα, γιατι και με κλειστο διακοπτη εχεις καταναλωση.
βγαζουμε την μπαταρια απο τα συγχρονα οχηματα με τα τοσα ηλεκτρονικα?
 
...

βγαζουμε την μπαταρια απο τα συγχρονα οχηματα με τα τοσα ηλεκτρονικα?

Τελικά δε πρέπει, το έμαθα (και το πλήρωσα αδρά) πρόσφατα, που άλλαξα τη μπαταρία και στο χρόνο που έμεινε τ' όχημα εκτός ρεύματος, έγινε reset στον εγκέφαλο...
 
δλδ τι reset εγινε στον εγγεφαλο...??? ΔΕΝ το εχω ξανακουσει...και ειχα σε ακινησια οχημα του 2007 για πανω απο 1 χρονο και ειχε πολλα ηλεκτρονικα (οτι μπορει να εχει ενααυτοκινητο 2018) και δεν ειχε παθει τιποτα...
 
Μηδενίζονται Ευγένιε όλες οι καταγραφές που έχει κάνει στο σύστημα δηλ. χιλιόμετρα,κατανάλωση κλπ.
 
Καταναλωση κτλ λογικο...
ο γενικος χιλιομετρητης παντως δεν μου φαινεται λογικο...

παντως τα παραπανω δεν αποτελουν προβλημα αν σκεφτουμε οτι δεν ειναι και τιποτα συμαντικο...
ο φιλος ph64 δεν φανταζομαι οτι αναφερετε σε αντιστοιχο θεμα μιας και λεει οτι το πληρωσε ακριβα...και εκει μου φαινεται περιεργο στο τι μπορει να παθει για να το πληρωσει ακριβα...
 
Τα χιλιόμετρα δε μηδένησαν, απλά δεν άνοιγαν οι πόρτες και τα παράθυρα από το τηλεχειριστήριο, μηδένησαν τα ρολόγια και ο υπολογιστής ταξειδίου και δεν έπαιρνε μπροστά ο κινητήρας...
Η αντιπροσωπεία ήθελε 300 για το reset, το έκανα με 80 σ'ένα τύπο που επισκέπτεται τα συνεργεία μ' ένα laptop, ένα OBDII module και το απαραίτητο πρόγραμμα σπασμένο (EZdiag, αν θυμάμαι καλά).
 
Καταναλωση κτλ λογικο...
ο γενικος χιλιομετρητης παντως δεν μου φαινεται λογικο...

παντως τα παραπανω δεν αποτελουν προβλημα αν σκεφτουμε οτι δεν ειναι και τιποτα συμαντικο...
ο φιλος ph64 δεν φανταζομαι οτι αναφερετε σε αντιστοιχο θεμα μιας και λεει οτι το πληρωσε ακριβα...και εκει μου φαινεται περιεργο στο τι μπορει να παθει για να το πληρωσει ακριβα...

ποιό αυτοκίνητο?
 
Peugeot 307 μοντέλο 2002.

Πριν ενα μηνα αλλαξα μπαταρια μονος μου στο 307, 1600 του 2002 που εχω και δεν συνεβει τιποτα περιεργο. Ειχα μενει 2-3 φορες μεσα σε ενα μηνα αφου επαιρνε μονο οταν ηταν ζεστο ή ειχε λιγο ζεστη ημερα. Με αλλα λογια την μπαταρια την ξελιγωσα τοσο που οταν επαιρνε μπροστα εχανε την ωρα αλλα ποτε δεν εχασε τα χιλιομετρα ο υπολογιστης ταξιδιου. Ενα πρωι που εβρεχε και δεν πηρε, πηγα με ενα φιλο και πηρα μια και την αλλαξα.
Πριν 5 χρονια που ειχα αλλαξει παλι ειχα ενα θεμα με το ξεκλειδωμα αν θυμαμαι καλα το οποιο απλα θελει να ξανασεταρεις το κλειδι μεσω του διακοπτη με μια σειρα ενεργειων μεσα απο το αυτοκινητο και χωρις εξοπλισμο αλλο. Μου το εκαναν δωρεαν στο συνεργειο που το παω μεσα σε 1 λεπτο.
 
Το πρόβλημα δημιουργήθηκε όταν τ' όχημα δεν κινήθηκε για 2 μήνες, πήγα να βγάλω τη μπαταρία για να τη φορτίσω και αφού δε φόρτιζε, αγόρασα καινούργια και την τοποθέτησα μετά από 2 ημέρες, εκεί μάλλον έγινε η ζημιά...
 
Το πρόβλημα δημιουργήθηκε όταν τ' όχημα δεν κινήθηκε για 2 μήνες, πήγα να βγάλω τη μπαταρία για να τη φορτίσω και αφού δε φόρτιζε, αγόρασα καινούργια και την τοποθέτησα μετά από 2 ημέρες, εκεί μάλλον έγινε η ζημιά...
Εγώ όταν άλλαξα μπαταρία σε ένα golf του 2010 μου είπαν να μην έχω το κλειδί στη μηχανή και δεν είχα κανένα πρόβλημα, μήπως είχες το κλειδί στη μηχανή;
 
Όχι, ούτως ή άλλως το κλειδί δεν το αναγνώριζε πριν βάλω την καινούργια μπαταρία.
 
Last edited: