Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Πως μπορώ να ελέγξω αν είναι αυτή η αιτία;
Ή αλλιώς, που μπορώ να το πάω να το ελέγξουν χωρίς να με χρεώσουν μια καινούργια σκούπα;

Edit: Μάλλον βρήκα το μοντέλο της σκούπας. Είναι το PNTS 1300 A1.
 
Πάνω στο μοτέρ λογικά θα δείς ένα βαρελάκι σαν αυτό.
Αν μπορείς βγάλτο και πήγαινε να στο μετρήσει κάποιος που έχει όργανο. Ή πήγαινε σ´ένα ειδικό κατάστημα και πάρε έναν ίδο σε μF κι άλλαξέ τον.

cap-starter-1-11s.jpg
 
Δεν είδα κάτι τέτοιο αλλά θα το ξανά κοιτάξω.
Το μF που αναφέρεις τι είναι;

- Τι να προσέξω; Την συνδεσμολογία ή κάτι άλλο;
Γιατί για να το καταστρέψω, μάλλον δεν θα με χαλάσει.
 
Καλημέρα.

Το PARKSIDE Πλυστικό μηχάνημα υψηλής πίεσης PHD 150 G4

https://www.lidl-hellas.gr/el/prosfores.htm?articleId=22984

Το έχετε δοκιμάσει, είναι καλό; Το προτείνετε;


Παλιοτερα στην ιδια τιμη εβγαζε με 150 bar....οποτε θα το σκεφτομουν...
Ενας λογος να προχωρησεις σε αγορα ειναι ο εξοπλισμος του....
 
Ευχαριστώ.
Συγγνώμη για τις ερωτήσεις αλλά με το ρεύμα γενικώς, δεν το έχω και πολύ.


Καλά κάνεις και ρωτάς, γι' αυτό είμαστε εδώ μέσα.
Ούτε κι εγώ έχω πολύ καλές σχέσεις με το ρεύμα, απλά 2-3 φορές που μου έτυχε παρόμοιο φαινόμενο σε διάφορα μηχανήματα που έχω ήταν ο πυκνωτής. Με καμμένο πυκνωτή το μηχάνημα δεν έχει δύναμη να ξεκινήσει.
Αν είναι αυτό θα είσαι τυχερός.
 
Οι πυκνωτές είναι σαν μπαταρίες που αποθηκεύουν και απελευθερωνουν στιγμιαία ρεύμα. Προφανώς ο Κυριάκος εννοεί να προσέχεις όπως τον βγάζεις μη πιάσεις με γυμνά χερια τα 2 καλώδια μαζί που βγαίνουν από τον πυκνωτή και σε τινάξει το ρεύμα αν είναι φορτισμένος. Ανάλογα την χωρητικότητα των πυκνωτών,το τιναγμα είναι από μηδαμινό ως ισχυρό αν είναι φορτισμένος. Ακουμπωντας ένα κατσαβίδι ηλεκτρολογικο με μόνωση δηλαδή και στα 2 καλώδια αφού τον έχεις βγάλει πρώτα προσεκτικά (τον βραχυκυκλωνεις δηλαδή) για λίγα δευτερόλεπτα και με αυτό τον τρόπο τον αποφορτιζεις και είσαι ΟΚ.

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Re: Απάντηση: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Έχω κι εγώ μια σκούπα από τα Lidl (δεν θυμάμαι μοντέλο) η οποία μετά από «βαριά» εργασία (ρούφηξε μεγάλες ποσότητες πριονιδίου) σταμάτησε να παίρνει μπροστά.
Για την ακρίβεια, μερικές φορές κάνει πως πάει να παει μπροστά και μετά σταματάει. Αλλά τις περισσότερες φορε δεν «ακούει» καθόλου.
Την έχω λύσει και έχω φυσήξει μερικές φορές και τον διακόπτη και τη φτερωτή και το μοτέρ, όχι όμως με δυνατό εργαλείο.
Αλλά τίποτα.
Τι άλλο μπορεί να φταίει;

Αποστόλη αν δεν γνωρίζεις από ηλεκτρικά καθόλου μην παίρνεις το ρίσκο. Δεν κατάλαβα πως την φυσηξες, την έλυσες τη σκούπα και έφτασες στο μοτέρ; Σίγουρα θα χρειαστείς ένα πολύ μέτρο. Πριν από το ηλεκτρικό μέρος μπορείς να ελέγξεις το μηχανικό. Αφού έχεις σιγουρευτεί ότι έχεις βγάλει την πρίζα και αφού την έχεις λύσει έλεγξε το μοτέρ στρεφοντάς το με το χέρι αν γυρίζει ελεύθερα. Αν δεις ζόρι πιθανόν να φταίνε τα ρουλεμάν ή κουζινετα ανάλογα τι έχει. Μπορείς να τους ρίξεις το wd40 να δεις αν λασκάρει πιθανόν να έχουν πιάσει σκόνη. Να ελέγξεις την φτερωτή μήπως έχει στραβώσει κάπου και βρίσκει στο σώμα κατά την περιστροφή. Έλεγξε αν μπορείς να δεις την περιέλιξη αν έχει αλλάξει χρώμα αν μυρίζει καμένο. Αν είναι καλά μέχρι εδώ θα πρέπει να κάνεις έλεγχο κυκλώματος διακόπτη ψύκτρες και πυκνωτή. Εδώ θέλεις το πολύμετρο για να μετρήσεις ωμικά το κύκλωμα. Αν χρειαστείς επιπρόσθετες πληροφορίες εδώ είμαστε.

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας.
Κατ' αρχάς να ξεκαθαρίσω οτι επειδή δεν το πολυέχω με το ρεύμα δεν κάνω οτιδήποτε αν δεν έχει κατέβει ο γενικός του τετραγώνου, για να μην πω του Πειραιά ολόκληρου...

Στα επι μέρους.
Έλυσα όλη τη σκούπα και την φύσηξα αλλά με πιστολάκι γιατί δεν έχω blower. Ισχυρό μεν πιστολάκι αλλά παραμένει ακατάλληλο για καλή δουλειά.
Τα επιμέρους εξαρτήματα (φτερωτή, μοτέρ κ.λ.π.) είναι μια χαρά.
Βρήκα και τον πυκνωτή και θα κοιτάξω να βρω άλλον για να αγοράσω.
Το κακό είναι οτι επειδή παλιότερα είχα βγάλει τα φυσάκια από τον διακόπτη για να τα καθαρίσω, πιθανόν να τα επανατοποθέτησα λάθος, γιατί τώρα όταν πάω να δω αν δουλεύει η σκούπα μου ρίχνει την ασφάλεια.
Δυστυχώς δεν θυμάμαι αν αυτό το έκανε και πριν λύσω την σκούπα.
Υπάρχει κάποιος τρόπος να βρω το σχεδιάγραμμα της σκούπας ώστε να δω ποιός είναι ο σωστός τρόπος να συνδεθούν τα καλώδια;
Παραθέτω και φωτογραφίες
Μοτέρ:
https://ibb.co/crP8LSk

Πυκνωτής:
https://ibb.co/6smLn5L

Διακόπτης:
https://ibb.co/DkJ5c1k
 
Σε αυτές τις περιπτώσεις να θυμάσαι πάντα να τραβάς 1-2 φωτογραφίες πριν αποσυνδέσεις καλώδια.
Αν δεν σε βοηθήσει κάποιος από εδώ ...πιθανώς όποιος έχει την ίδια σκούπα... δοκίμασε να μιλήσεις με κάποιο τεχνικό στο service της εταιρίας μήπως δε βοηθήσει.
Περίμενε να το δει και ο Πάνος που τα κατέχει αυτά.
 
Τα φυσάκια που έχουν και δεύτερο καλώδιο πάνω τους πάνε μαζί, ζευγάρι,διπλα-διπλα.
Τα άλλα δύο που μένουν πάνε και αυτά δίπλα-δίπλα.
Το ένα ζευγάρι,π.χ. με τα έξτρα καλωδιάκια πάνε στις επαφές στην άκρη του διακόπτη,το άλλο στις άλλες που μένουν ή και το ανάποδο.Δηλαδή με τα έξτρα καλωδιακά στη μέση και τα άλλα στην άκρη του διακόπτη.
 
Όπως είναι αυτός ο διακόπτης δίπλα δίπλα εννοείς πάνω-κάτω; Έτσι το κατάλαβα.


Όσο το σκέφτομαι τόσο μου φαίνεται πιο λογικό η σωστή θέση να είναι εκεί που μου ρίχνει την ασφάλεια.
Μπορεί να λέω και σαχλαμάρες...
 
Όπως είναι στη φωτογραφία άλλαξε θέση στο κόκκινο με το δεξιό του μαύρο.
Αν ανάβει το λαμπάκι χωρίς να δουλεύει η σκούπα,άλλαξε τα ζευγάρια μεταξύ τους πάνω κάτω.
Αν σπινθιριζει ο διακόπτης,θέλει αλλαγή.
Αν έχει έξοδο ο διακόπτης μετρημενο με πολύμετρο και δεν ξεκινάει θέλει πυκνωτή ή ψήκτρες.
Αν τα βαρεθεις να ασχολείσαι,πέτα την να έχεις την ηρεμία σου!