Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Απάντηση: Re: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Δεν γνωριζω Αποστολη εαν καποια κρανη που πληρουν πραγματικα τις ευρωπαικες νορμες ασφαλειας ειναι πιο ασφαλη για χρηση απο καποια αλλα. Εαν υπαρχουν επισημα crash tests μεταξυ αυτων, ειναι κατι που θα το αποδεχτω.
Δεν ειπα βεβαια οτι ειναι ο,τι καλυτερο υπαρχει, αλλα ψαχνω να βρω εαν ειναι καταλληλο και ασφαλες για χρηση καθως αυτη ειναι η ουσια. Σπανια αλλωστε κατεχουμε 'ο,τι καλυτερο' υπαρχει ειτε προκειται για προιον ειτε για υπηρεσια.
Οι μεγάλες εταιρείες του χώρου έχουν και την «χαρτούρα» που αποδεικνύει το γιατί πρέπει να προτιμήσεις αυτές έναντι άλλων.
Βέβαια το πεδίο δράσης τους είναι περίεργο και καμμία δεν σε εξασφαλίζει απόλυτα οτι θα ανταπεξέλθει στο 100% των περιπτώσεων αλλά μιλάμε πάντα για το μεγαλύτερο ποσοστό. Το αν αντέχουμε να πάρουμε το καλύτερο προϊόν είναι σίγουρα συζητήσιμο. Αυτό που θέλω να πω είναι πως πρόκειται για ένα προϊόν για το οποίο αξίζει να... τα σκάσουμε.

Επιπροσθετως, δεν μιλαμε για ολα τα απιθανα κρανη που κυκλοφορουν αλλα συγκεκριμενα για αυτα που εμπορευεται και εχει την πληρη ευθυνη το Lidl.
Δεν νομιζω οτι μια πολυεθνικη τετοιου βεληνεκους να ρισκαρε με θεματα ασφαλειας ενος κρανους, απλα δεν θα το εμπορευοταν και θα διαλεγε να εμπορευτει καποιο λιγοτερο 'επικινδυνο' προιον.
Καλά, δεν είναι και λίγες οι φορές που μια μεγάλη εταιρεία πουλάει προϊόντα και μετά βγάζει την ουρά της απέξω. Όχι εμείς, αυτοί - δεν ξέραμε δεν γνωρίζαμε - εμείς απλά το πουλάμε, αυτοί το φτιάχνουν και πάει λέγοντας.

Και τελος αυτο που αναζητουμε στην συγκεκριμενη περιπτωση ειναι νομιζω η πραγματικη αξια ενος προιοντος και δευτερευοντως η τιμη του.
Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων πάντως αυτά συνάδουν. Και η εμπειρία πολλών χρόνων μηχανοκίνητων δραστηριοτήτων έχει δείξει οτι σε αυτό τον τομέα είναι και κρίσιμη και υπαρκτή η σχέση τους.
Η τεχνογνωσία που έχουν αποκτήσει οι εταιρείες (με αμέτρητες σαβούρδες εν προκειμένω είτε επαγγελματιών είτε απλών χρηστών) είναι πολύτιμη και κρατιέται σαν επτασφράγιστο μυστικό της περισσότερες φορές.
Είναι φοβερά δύσκολο για μια νέα εταιρεία να φτάσει τις προδιαγραφές μιας παλιάς σε σύντομο χρονικό διάστημα. Πολύ περισσότερο από άλλους χώρους δραστηριοτήτων. Τα κράνη (όπως και οι φόρμες, τα αδιάβροχα, τα γάντια κ.λ.π.) ξεπερνούν κατά πολύ τον μέσο όρο των κοινών προϊόντων. Οι μοτοσυκλέτες και ότι έχει σχέση με αυτές είναι και ΠΡΕΠΕΙ να είναι πάντα στην κορυφή της πυραμίδας των προϊόντων. Δυστυχώς αυτό έχει και αντίκτυπο στην τιμή, σύμφωνοι. Έτσι είναι όμως.

Εν πάσει περιπτώσει, αυτό που θέλω απλά να πω είναι οτι πρόκειται για ιδιάζουσα περίπτωση. Θέλει πολύ σκέψη πριν βάλουμε οτιδήποτε στο σώμα μας και ανέβουμε στην μηχανή.
 
Καμμια φορα αγοραζω πραγματα απο το λιντλ μονο και μονο για την δοκιμη. Σε αυτη την περιπτωση ομως ειναι λιγο δυσκολο να βγει σωστο πορισμα. Tι δοκιμη και τι συγκριτικο να κανεις? :)

Παντως το καλυτερο κρανος οταν ανεβαινουμε στη μηχανη ειναι "η λογικη".
 
Η ελάχιστη προστασία όταν καβαλάς μηχανή δηλ. κράνος, μπουφάν και γάντια, πρέπει να τα καλύτερα που μπορεί να πάρει κάποιος διότι αποτελούν επένδυση στην υγεία του αναβάτη και απέναντι σε πτώση και απέναντι στις συνθήκες οδήγησης π.χ. καιρός.
Ειδικά το κράνος δεν σηκώνει παζάρια και εκπτώσεις. Τι και αν έχει CE ή RoHS το συγκεκριμένο ή όποια σαν αυτό κυκλοφορούν στην αγορά νόμιμα;
Προσωπικά θυσιάζω διασκέδαση, αγορές κ.λπ. για να αγοράσω το καλύτερο - σε σπαστό - που υπάρχει στην αγορά κάθε 4-5 χρόνια.
Θεωρώ πως 500 κάθε 5 χρόνια, δηλαδή 100 κάθε έτος (8,5 το μήνα) μπορεί να δώσει οποιοσδήποτε καβαλάει τακτικά μηχανή.
 
Θα παρω και εγω αυτον τον φορτιστη για να υπαρχει...φαινεται καλος και ενδεχομενως χρησιμος...

me too. αν και δεν είναι στις προτεραιότητές μου..

σκέφτηκα όμως, πως μπορείς να δεις αν δουλεύει σωστά αν δεν έχεις μπαταρία για φόρτιση ;
 
Το θέμα κράνος δεν το βάζετε σε σωστή βάση για την συγκεκριμένη περίπτωση.....
Όποιος είναι συνειδητοποιημένος αναβάτης με συχνή χρήση του οχήματος είναι σίγουρο ότι ξέρει τι πρέπει να αγοράσει για να έχει ακέραιο το κεφάλι του.
Εγώ έχω εγκαταλείψει από χρόνια την κίνηση με μηχανή αλλά βλέπω γύρω μου τους μισούς αναβάτες να μην φοράνε καθόλου κράνος.
Για όλους αυτούς λοιπόν που πιθανώς να μην έχουν καθόλου κράνος δεν θα ήταν καλύτερα να πάρουν κάτι έστω και φτηνό να βάλουν μέσα την κεφάλα τους αφού ούτως ή άλλως ακριβό αποκλείεται να πάρουν. Γιατί το συμπέρασμα που βγάζω εγώ έτσι όπως τα λέτε εσείς είναι ή ακριβό ή τίποτα...
 
Η ελάχιστη προστασία όταν καβαλάς μηχανή δηλ. κράνος, μπουφάν και γάντια, πρέπει να τα καλύτερα που μπορεί να πάρει κάποιος διότι αποτελούν επένδυση στην υγεία του αναβάτη και απέναντι σε πτώση και απέναντι στις συνθήκες οδήγησης π.χ. καιρός.
Ειδικά το κράνος δεν σηκώνει παζάρια και εκπτώσεις. Τι και αν έχει CE ή RoHS το συγκεκριμένο ή όποια σαν αυτό κυκλοφορούν στην αγορά νόμιμα;
Προσωπικά θυσιάζω διασκέδαση, αγορές κ.λπ. για να αγοράσω το καλύτερο - σε σπαστό - που υπάρχει στην αγορά κάθε 4-5 χρόνια.
Θεωρώ πως 500 κάθε 5 χρόνια, δηλαδή 100 κάθε έτος (8,5 το μήνα) μπορεί να δώσει οποιοσδήποτε καβαλάει τακτικά μηχανή.


Να επαναλαβω οτι το ζητουμενο ειναι εαν το κρανος του Lidl μπορει να προστατεψει αποτελεσματικα και ως προς τα ευρωπαικα στανταρντ ασφαλειας. Δεν νομιζω οτι εχει απαντηθει, απλα αναφερεται η χαμηλη τιμη ως καταδικαστικο στοιχειο.
Το τι αγοραζει ο καθενας ειναι σιγουρα υποκειμενικο, μαλλον αδιαφορο και ειναι αλλη υποθεση για αλλη κουβεντα.

Με την ιδια λογικη θα μας πει καποιος που διαθετει 1000 ευρω για κρανος οτι δεν πρεπει να κανουμε εκπτωσεις διαθετοντας μονο 500 ευρω για την ασφαλεια μας και οτι 17 ευρω το μηνα ειναι ενα λογικο τιμημα για καθε 5 χρονια.
Το ιδιο που λεμε δηλαδη σε αυτον που σκεφτεται να αγορασει ενα φτηνο εντος προδιαγραφων κρανος.

Το ερωτημα λοιπον για ολους μας νομιζω οτι ειναι εαν το κρανος του Lidl ειναι τελικα ακαταλληλο για χρηση. Εαν το Lidl πληροι ουσιαστικα τις προδιαγραφες ECE η μας κοροιδευει. Εαν υπαρχουν αντικειμενικα στοιχεια και ερευνες να τις αναφερουμε. Προσωπικες εικασιες και υποκειμενικες αποψεις δεν νομιζω οτι συνεισφερουν στον σκοπο μας.

Ολοι μας νομιζω οτι θα θελαμε να οδηγουμε μια Μερσεντες η ενα βολβο για λογους ασφαλειας, αλλα μην απαξιωνουμε αβασανιστα και τις πιο οικονομικες μαρκες. Εαν υπαρχουn crash test για κρανη, να τα δουμε και να τα αξιολογησουμε.
 
Απάντηση: Re: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Η όλη ιστορία με τα κράνη του lidl,μου θυμίζει τις κουβέντες προ ετών και για τα εργαλεία του lidl.Είχαν βαλθεί κάποιοι να μην αγοράζουμε εργαλεία Parkside.Στο θέμα μας τώρα,το κράνος του Lidl είναι καλύτερο από το να μην έχεις κράνος.Επίσης υπάρχουν πάρα πολλά κράνη στην αγορά γύρω από τα 30 ευρώ (αυτά άραγε έχουν ce κτλ;)δεν είδα να κοπτεται κανείς.Κ πολύ σωστά κάθε 5 χρονια κάποιος αλλάζει το κράνος του.Είναι η ασφάλεια του.Βεβαια,επειδή είναι η ασφάλεια του,καλύτερα να αγοράζει κ νέα μηχανή κάθε 5 χρονια(νέο πλαισιο,ζύγισμα,ηλεκτρονικά κτλ),να έχει κ επιπλέον λάστιχα για χειμώνα-καλοκαιρι κ η κουβέντα δεν τελειώνει ποτέ.Τα πράγματα είναι πιο απλα:Όσο ακριβοτερο κ επώνυμο,τόσο καλύτερο το κράνος που παίρνεις.Επειδη όμως δεν έχουμε όλοι τα λεφτά,και του lidl μια χαρά είναι.Ειναι ίσως το πιο 'επώνυμο' από τα φτηνά και σίγουρα το προτιμώ από τα άλλα στα 30e που φέρνουν από Κίνα διάφορα συνοικιακά μαγαζιά.
 
Εαν το Lidl πληροι ουσιαστικα τις προδιαγραφες ECE η μας κοροιδευει. Εαν υπαρχουν αντικειμενικα στοιχεια και ερευνες να τις αναφερουμε.

παράδειγμα μάπα κράνους με προδιαγραφές UN ECE REG 22.05
https://sharp.dft.gov.uk/helmets/arashi-daytona/

Και τα πεντάστερα που έχει το σιτε δεν είναι και τα καλύτερα που υπάρχουν.
Απο το τίποτα και μία σακούλα κάτι θα κάνει. Δε λέμε αυτό.

Αλλά όταν έχεις λεφτά να πάρεις εργαλεία > 100 στο κεφάλι θα δώσεις 30?
 
Κάνετε λάθος.
H Arai έχει βγάλει μελέτη όπου το κακό κράνος ή το κράνος που είναι μεγαλύτερο νούμερο συμβάλει και αυτό στον τραυματισμό. Με απλά λόγια σε χτυπάει κι αυτό ή μπορεί να σε τρυπήσει κάποιο κομμάτι του. Θα ψάξω να την βρω.
Επίσης, το μεγαλύτερο «κακό» με το κράνος (ανεξαρτήτως ποιότητας) είναι οτι σου δίνει την ψευδαίσθηση οτι σε προστατεύει από σχεδόν τα πάντα. Αποτέλεσμα, να ανεβάζεις χιλιόμετρα σε δρόμους και συνθήκες που δεν πρέπει. Το αναφέρουν ρητά η Arai, η Soei και η Yamaha όταν αγοράζεις κράνος/μοτοσυκλέτα.
Το αν θα πρέπει να προτιμάμε το κακό κράνος από το καθόλου κράνος είναι σαν να συζητάμε αν προτιμάμε να πάθουμε εγκεφαλικό ή έμφραγμα. Το θέμα είναι τι κάνεις να μην σου συμβεί.
 
Re: Απάντηση: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Κάνετε λάθος.
H Arai έχει βγάλει μελέτη όπου το κακό κράνος ή το κράνος που είναι μεγαλύτερο νούμερο συμβάλει και αυτό στον τραυματισμό. Με απλά λόγια σε χτυπάει κι αυτό ή μπορεί να σε τρυπήσει κάποιο κομμάτι του. Θα ψάξω να την βρω.
Επίσης, το μεγαλύτερο «κακό» με το κράνος (ανεξαρτήτως ποιότητας) είναι οτι σου δίνει την ψευδαίσθηση οτι σε προστατεύει από σχεδόν τα πάντα. Αποτέλεσμα, να ανεβάζεις χιλιόμετρα σε δρόμους και συνθήκες που δεν πρέπει. Το αναφέρουν ρητά η Arai, η Soei και η Yamaha όταν αγοράζεις κράνος/μοτοσυκλέτα.
Το αν θα πρέπει να προτιμάμε το κακό κράνος από το καθόλου κράνος είναι σαν να συζητάμε αν προτιμάμε να πάθουμε εγκεφαλικό ή έμφραγμα. Το θέμα είναι τι κάνεις να μην σου συμβεί.

Εσύ κάνεις λάθος :violent-smiley-030:
(χαριτολογώντας το λέω!)

Προφανώς και έβγαλαν μία μελέτη για να αγοράζουμε μόνο καλά κράνη.
Αλλά δεν δέχομαι ότι το κακό (που να πληρεί τις προδιαγραφές της ΕΕ) είναι χειρότερο απο το τίποτα.

Αν το πάμε με γενικολογίες, και η εξάτμιση που κάνει θόρυβο σε κάνει να πηγαίνεις πιο αργά (το έχω βιώσει).

Επιμένω ότι ακόμα και το μεγαλύτερο νούμερο κράνους είναι 1000 φορές προτιμότερο απο το να κουτουλήσει κάποιος το κράσπεδο χωρίς τίποτα.

Αν βρείς τη μελέτη βάλε την εδώ γιατί κάτι δεν πάει καλά!
 
Θα την βρω.

Στο μεταξύ σταχυολογώ από εδώ: http://www.motothesis-motoe.org/docs/2016_helmet_study_short-EL.pdf




- Η ορθή προσέγγιση της ομάδας των έμπειρων μοτοσυκλετιστών θέλει το κράνος ως μέσο ατομικής προστασίας και νααποτελεί το σημαντικότερο από τα μέσα προστασίας του μοτοσυκλετιστή. Το στοιχείο που το κάνει ιδιαίτερο είναι ότι προστατεύει πολύτιμα μέρη του ανθρωπίνου σώματος και κυρίως τα μέρη του σώματος που υποστηρίζουν τη βασική αίσθηση της ΟΡΑΣΗΣ (οφθαλμοί και εγκέφαλο), αίσθηση εντελώς απαραίτητη στην οδήγηση

- Η αγορά ενός κράνους από την πρώτη ομάδα γίνεται μεκριτήρια όπως η τιμή και η εμφάνιση, ενώ στους μοτοσυκλετιστές της δεύτερης ομάδας ρόλο παίζουν η αεροδυναμική (θόρυβος), το βάρος, η ορατότητα, ο αερισμός κλπ.

- Σημειώνεται ότι το κράνος διαφοροποιείται ως μέσο προστασίαςεπειδή λειτουργεί ΚΥΡΙΩΣ ΠΡΙΝ το τροχαίο συμβάν, ενώ η ζώνη ασφαλείας στο αυτοκίνητο ΜΟΝΟ κατά το τροχαίο συμβάν.

- Η περιορισμένη αντίληψη για το περιεχόμενο της έννοιας αποδοτικότητα του κράνους, με βάση την περιορισμένη χρησιμότητα που του αναγνωρίζεται, ενδέχεται να ενισχύει την επιλογή χρήσης ενός ακατάλληλου κράνους. Σίγουρα σε αυτό συμβάλει η έλλειψη ενημέρωσης/εκπαίδευσης σχετικά με την καταλληλότητα του κράνους, σε συνδυασμό με την αποδοτικότητα των μέσων προστασίας, όπως είναι το κράνος, άρα και τη χρησιμότητά του (βλέπε επίσης, παραπάνω για αδιαφορία).

- Αναγνωρίζεται ότι υπάρχει μια αστήριχτη πεποίθηση ότι το κράνος θα λειτουργήσει ως αντικείμενο, απλά γιατί το φοράει ο αναβάτης (βλέπε, παραπάνω σχετικά με μεταφυσική προσέγγιση). Άρα ενισχύεται η πεποίθηση ότι η αποδοτικότητα του κράνους δεν επηρεάζεται από το μέγεθος. Το στενό κράνος μπορεί να αποσπά την προσοχή του αναβάτη, καθώς του προκαλεί σιγά-σιγά πονοκέφαλο. Αντίστοιχα, το μεγάλο μέγεθος μπορεί να τουμειώσει την ορατότητα, καθώς μπορεί να κινείται γύρω από το κεφάλι του κατά την οδήγηση, όπως και να μετατοπίζεται προς τα πίσω-έξω κατά την επιτάχυνση και τη μεγάλη ταχύτητα κίνησης του οχήματος με ό,τι συνεπάγεται αυτό (αίσθηση πνιξίματος από τον ιμάντααν είναι δεμένος κατά την απομάκρυνση του από το κεφάλιή έντονης πίεσης). Σε περίπτωση πτώσης, το μεγαλύτερο κράνος μπορεί κατά τη μετατόπισή του να προκαλέσει επιπλέον κακώσεις.






Πιστεύεις οτι ένα κράνος των 30 ευρώ εξασφαλίζει όλες τις ανω προϋποθέσεις; Ας έχει χίλιες πιστοποιήσεις και το έχει βγάλει ο Enzo Ferrari ο ίδιος.
Ασε που είναι εξαιρετικά αμφίβολο οτι θα βγάλουν διάφορα μεγέθη αντί του φθηνού "one size for all, πάρτο να γλυτώσεις την κλήση - πάει με τα μάτια σου κοπελιά".

Εύστοχο το παράδειγμα με την εξάτμιση. Αν βάλεις μια εξάτμιση ότι κάτσει, μάλλον θα κάνεις χειρότερα τα πράγματα, Οπότε η λύση ποιά είναι; Να την βγάλεις τελείως;
Δεν νομίζω.
 
... Με την ιδια λογικη θα μας πει καποιος που διαθετει 1000 ευρω για κρανος οτι δεν πρεπει να κανουμε εκπτωσεις διαθετοντας μονο 500 ευρω για την ασφαλεια μας και οτι 17 ευρω το μηνα ειναι ενα λογικο τιμημα για καθε 5 χρονια. Το ιδιο που λεμε δηλαδη σε αυτον που σκεφτεται να αγορασει ενα φτηνο εντος προδιαγραφων κρανος...

Τα ακριβότερα και ασφαλέστερα κράνη που θα βρεις κυμαίνονται στα 500 . Από κει και πέρα πληρώνεις πολυχρωμία, γραφικά, carbon, ρέπλικες, ενσωματωμένες συσκευές επικοινωνίας κ.λπ.
Οπότε όχι, δεν εφαρμόζεται η λογική που αναφέρεις.
Και σε κάθε περίπτωση η διαφορά που υπάρχει μεταξύ 30 και 200 είναι πολύ μεγαλύτερη από τη διαφορά μεταξύ 200 και 500 (δεν πάει αναλογικά), ας πούμε πως με κράνος γύρω στα 200 αρχίζεις και παίρνεις στα σοβαρά την υγεία σου.

Η όλη ιστορία με τα κράνη του lidl, μου θυμίζει τις κουβέντες προ ετών και για τα εργαλεία του lidl. Είχαν βαλθεί κάποιοι να μην αγοράζουμε εργαλεία Parkside. Στο θέμα μας τώρα,το κράνος του Lidl είναι καλύτερο από το να μην έχεις κράνος. Επίσης υπάρχουν πάρα πολλά κράνη στην αγορά γύρω από τα 30 ευρώ (αυτά άραγε έχουν ce κτλ ) δεν είδα να κοπτεται κανείς. Κ πολύ σωστά κάθε 5 χρονια κάποιος αλλάζει το κράνος του. Είναι η ασφάλεια του. Βεβαια,επειδή είναι η ασφάλεια του, καλύτερα να αγοράζει κ νέα μηχανή κάθε 5 χρονια (νέο πλαισιο,ζύγισμα,ηλεκτρονικά κτλ), να έχει κ επιπλέον λάστιχα για χειμώνα-καλοκαιρι κ η κουβέντα δεν τελειώνει ποτέ. Τα πράγματα είναι πιο απλα: Όσο ακριβοτερο κ επώνυμο,τόσο καλύτερο το κράνος που παίρνεις. Επειδη όμως δεν έχουμε όλοι τα λεφτά, και του lidl μια χαρά είναι. Ειναι ίσως το πιο 'επώνυμο' από τα φτηνά και σίγουρα το προτιμώ από τα άλλα στα 30e που φέρνουν από Κίνα διάφορα συνοικιακά μαγαζιά.

Τώρα σοβαρά, εκεί που προτείνεις να αλλάζουμε μηχανές κάθε 5 χρόνια, σταμάτησα να σε διαβάζω.
Και ΟΧΙ, κράνος από τα Lidl με 30 (και οποιοδήποτε κράνος με 30 ή 50 ) δεν είναι καλύτερο από το καθόλου κράνος. Είναι το ίδιο δολοφονικό.

Είναι αδιανόητο να δίνεις π.χ. 3-4-5 χιλιάρικα για μηχανή και 30 ή 50 για το κεφάλι σου. Πως να το πούμε διαφορετικά;
 
Γιατί λέτε συνέχεια κράνος με 30 ...δεν κάνει 30...50 κάνει τα 30 είναι σε προσφορά και μόνο στο νέο κατάστημα.
Τελικά δεν απαντάτε ευθέως να τελειώσουμε....
Ποιο είναι καλύτερο ένα φτηνό κράνος με κάποιες προδιαγραφές η καθόλου κράνος ??
Γιατί αυτός που έχει δώσει 500 και έχει πάρει ένα μεταχειρισμένο παπί αποκλείεται να δώσει άλλα 500 για να πάρει κράνος.

Και αυτός ο συλλογισμός είναι ο ίδιος δολοφονικός:
Και ΟΧΙ, κράνος από τα Lidl με 30 (και οποιοδήποτε κράνος με 30 ή 50 ) δεν είναι καλύτερο από το καθόλου κράνος. Είναι το ίδιο δολοφονικό.
 
Για να τελειώνουμε: ας δώσει όσα αξιολογεί πως αξίζει το κεφάλι του.
Και όταν ανεβάσει την οικογένεια πάνω στο παπί, μην ξεχάσει να δώσει άλλα 10-20 για τα κράνη των παιδιών.
 
Δεν έχω ιδέα από καλά κράνη αλλά πιστεύω πλέον ότι είναι απαραίτητα.
Το παρακάτω βίντεο είναι από κάμερα ασφαλείας καταστήματος στην Χίο και δείχνει την πτώση του αναβάτη μετά από σύγκρουση . Κατά σύμπτωση, ο αναβάτης τυχαίνει να είναι ο γιος μου.

https://www.youtube.com/watch?v=7WhQ1RT0SPk
 
Και πάλι καλά θα κάνει ...από το να φοράνε καπελάκι τζοκευ ...ο άνθρωπος τόσα μπορεί να διαθέτει τον ρωτάς αν έχει άλλα.
 
Πιστολάκι μαλλιών κάνει να παίρνουμε από τα lidl; Μηχανή για μαλλί της γριάς; ξέρεις τι είναι να σε εκτοξευτεί ζάχαρη 160 βαθμών κελσίου στο μάτι; πλυστικό μηχάνημα; πριν μήνες ένας Έλληνας δεν πέθανε απο ηλεκτροπληξία ενώ έπλενε το αυτοκίνητο με πιεστικό;
Aληθεύει ότι ο μάστορας που έφτιαχνε τα φωτιστικά του Σκλαβενίτη είχε πολύμετρο από τα lidl;
Κιθάρα από τα lidl; Είναι αλήθεια ότι ο Μάλαμας στα σκέτα έχει κιθάρα από τα lidl;
https://www.youtube.com/watch?v=_Xmwc6MKb8w
 
Re: Απάντηση: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Το στενό κράνος μπορεί να αποσπά την προσοχή του αναβάτη, καθώς του προκαλεί σιγά-σιγά πονοκέφαλο. Αντίστοιχα, το μεγάλο μέγεθος μπορεί να τουμειώσει την ορατότητα, καθώς μπορεί να κινείται γύρω από το κεφάλι του κατά την οδήγηση, όπως και να μετατοπίζεται προς τα πίσω-έξω κατά την επιτάχυνση και τη μεγάλη ταχύτητα κίνησης του οχήματος με ό,τι συνεπάγεται αυτό (αίσθηση πνιξίματος από τον ιμάντααν είναι δεμένος κατά την απομάκρυνση του από το κεφάλιή έντονης πίεσης). Σε περίπτωση πτώσης, το μεγαλύτερο κράνος μπορεί κατά τη μετατόπισή του να προκαλέσει επιπλέον κακώσεις.

Άλλα αντί άλλων!
Άλλο το κράνος των 30 ή 50 που κουμπώνει σωστά και άλλο το χαλαρό κλπ κλπ που λένε παραπάνω.

Και χωρίς κράνος με 50χλμ/ώρα σου μπαίνει μία μύγα στο μάτι ή σου έρχεται χαλίκι απο το μπροστινό αμάξι.

Τέλος γιατί το κουράσαμε, δεν οδηγούν όλοι μηχανάκια των > 3000

Αγοράζεις με 300 μηχανάκι που πιάνει >100χλμ/ώρα
https://www.car.gr/classifieds/bike...r_type=sale&pg=1&price-from=>300&price-to=300


(το κράνος μου κοστίζει > 300 και πήρα το ίδιο για τη γυναίκα μου που ανεβαίνει στη μηχανή 5 φορές το χρόνο)
 
Για την ιστορία: το κράνος που έχουν σε προσφορά είναι της Crivit, σπαστό (ανοιγόμενο δηλαδή). Για όσους ξέρουν, τα ανοιγόμενα θεωρούνται λιγότερο ασφαλή από τα full face καθώς οι φτηνοί μηχανισμοί μπορεί να ανοίξουν σε περίπτωση ατυχήματος.
Διαθέτει πιστοποίηση ECE-R 22.05 (σε ισχύ από το 2002, από τον Ιούλιο 2020 εφαρμόζεται η 22.06 και από Ιανουάριο 2022 ισχύει η διακοπή παραγωγής κρανών εγκεκριμένων με ECE 22.05).
Διαθέτει επίσης πιστοποίηση CE από την TUV-Rheinland.
Ακολουθούν τα υπέρ και κατά της συγκεκριμένης πιστοποίησης:

ECE 22.05
PROS:
Standards are actively and thoroughly tested on all helmets sold with ECE certification
Very low peak energy allowable (only 275 g)
Extensive battery of testing for a variety of safety-related features.
Eight headforms for a larger range of testing variables
CONS:
Curbstone anvil and single strike equal very low-energy testing, arguably too low for the higher speeds in the United States
Fixed helmet strike positions make it possible to cheat the impact testing
Headform variety can mean displaced center of gravity during testing, reducing impact energy in tests by up to 20 percent

Πηγή
Πηγή