Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Είχε καμια δεκαριά κομμάτια απο το καθένα, υποθέτω οτι δεν έχουν και ιδιαίτερη πέραση τα συγκεκριμένα
 
Επιεικώς απαράδεκτοι στο νέο κατάστημα.
Όσα προιοντα είχαν σε προσφορα ήταν επιστροφές.

Στραπατσαρισμενες σκισμενες συσκευασίες με αλλά δεματικα ασφάλισης σελοτειπ να κρατάνε την συσκευασία και πολλές βαλίτσες χωρίς το χαρτόνι.
Επιπρόσθετα ο ξύλινος σιδηρόδρομος για τον οποίο πηγα εγω δεν είχε καμια σχεση με αυτόν που διαφημιζε στο φυλλάδιο.

Απαράδεκτο.
 
και στην πατρα σε δυο υποκαταστηματα, καποια εργαλεια προσφορων και οχι μονο, ηταν φανερα ταλαιπωρημενα ή/και ανοιγμενα.
προφανως επιστροφες.
τα καρφωτικα αερος ηταν ταλαιπωρημενα και το πλεον βασικο, ελλειπε η ασφαλεια (δεματικο). και χωρις το -30%.
θελει προσοχη γιατι τωρα με την καραντινα θα προσπαθησουν να πασαρουν ο,τι τους εχει περισεψει...
 
Κρίμα γιατί γενικά δεν μας είχαν συνηθίσει σε τέτοιες νοοτροπίες τα Lidl. Αν μη τι άλλο αν ήταν σωστοί, θα έπρεπε από πριν να ενημερώνουν τον κόσμο ότι οι προσφορές αφορούν σε προϊόντα επιστροφών.
Πραγματικά απαράδεκτοι. Άλλο να ήταν μεμονωμένα τεμάχια κι άλλο το σύνολο των υποτιθέμενων "προσφορών" με επικοινωνιακή πρόφαση το άνοιγμα του νέου καταστήματος.
Πάντως μιας και το συζητάμε, κι εμένα πρόσφατα μου είχε κάνει χείριστη εντύπωση ένα περιστατικό στο Lidl της Λ. Αθηνών (Περιστέρι). Αγοράζω από σταντ ένα λιπ γκλος για τη σύζυγο, ευτελούς αξίας, 2 ευρώ για το οποίο ωστόσο έγραφε σε πορτοκαλί μεγάλη ταμπέλα ότι έχει έκπτωση και η τελική τιμή είναι στο 1,68 ευρώ. Υπήρχαν 3 τύποι λιπ γκλος στο σταντ, και για τους 3 από πάνω έγραφε σε ισάριθμες ταμπέλες ότι η τελική τιμή είναι στο 1,68. Πηγαίνω πληρώνω κανονικά στο ταμείο, δεν προσέχω την τιμή που χτυπήθηκε το συγκεκριμένο και πηγαίνοντας σπίτι να τσεκάρω την απόδειξη βλέπω έκπληκτος ότι χτυπήθηκε στα 2 ευρώ. Φαίνεται δεν είδα καλά σκέφτηκα.
Μετά από μερικές μέρες ξαναπηγαίνω στο κατάστημα. Βλέπω πάλι τα ίδια λιπ γκλος στο ίδιο σταντ με τις ίδιες εκπτωτικές τιμές. Τσεκάρω προσεκτικά ότι όντως οι τιμές αφορούν τα συγκεκριμένα και όχι κάτι άλλο. Εν συνεχεία φωτογραφίζω με το κινητό τις ταμπέλες και πηγαίνω μαζί με κάποια άλλα προιόντα, υποψιασμένος αυτή τη φορά στο ταμείο. Προς έκπληξή μου πάλι η ταμίας χτυπάει το λιπ γκλος στην αρχική τιμή των 1,99 ευρώ. Της λέω ότι το συγκεκριμένο έχει έκπτωση και κοστίζει 1,68 ευρώ και της δείχνω τις φωτογραφίες από το κινητό. Μου απαντά ότι στο σύστημα δεν της δίνει κάποια έκπτωση για το συγκεκριμένο, ασχέτως τι γράφει η ταμπέλα που της δείχνω στις φωτογραφίες. Επειδή επιμένω, φωνάζει έναν άλλο υπάλληλο για να πάω μαζί του να δούμε το σταντ. Πηγαίνουμε και ο υπάλληλος επιβεβαιώνει τους ισχυρισμούς μου, ότι δηλαδή οι τιμές στις ταμπέλες του σταντ αφορούν όντως τα συγκεκριμένα λιπ γκλος σαν αυτό που αγόρασα. Πηγαίνουμε πάλι πίσω στο ταμείο, της το λέει, αλλά φυσικά η ταμίας μου απαντά ότι μάλλον είναι λάθος οι ταμπέλες με τις εκπτώσεις, και εν πάσει περιπτώσει στο σύστημα είναι περασμένη η αρχική τιμή (1,99) και δεν μπορεί να εφαρμόσει έκπτωση. Της λέω ότι το ίδιο πράγμα, αν ήταν λάθος οι τιμές στις εκπτώσεις που φαίνονται στις ταμπέλες υπήρχε και πριν αρκετές ημέρες, και θα πρέπει επομένως να τις αλλάξουν αν είναι λάθος, και μου λέει κυνικά ότι θα ενημερώσει να αφαιρέσουν τις ταμπέλες με τις εκπτωτικές τιμές.
Φυσικά δεν αγόρασα το συγκεκριμένο προιόν.
Τα συμπεράσματα δικά σας...
 
Εγώ ένα έχω να πω. ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΠΟΥΘΕΝΑ. ούτε στο κ##ο μας που λέει ο λόγος.

Πριν λίγο καιρό σε σούπερ μάρκετ Ελληνικό πασίγνωστο που έχουμε ψωνίσει όλοι μας και προσωπικά το έχω σε εκτίμηση (δεν αναφέρω όνομα για ευνόητους λόγους), είδα κύριο που οριόταν γιατί δεν του είχαν περάσει την έκπτωση σε κάποιο προϊόν.
Η υπάλληλος σήκωσε τα χέρια μιας και το σύστημα δεν περνούσε την έκπτωση, κι όταν μετά φώναξαν τον υπεύθυνο πράγματι αναγνώρισαν το λάθος.
Τώρα αυτό έγινε κατά λάθος, εσκεμμένα, δεν μπορώ να πάρω θέση.
Αν δεχτούμε όμως ότι οφείλεται σε λάθος έχει καλώς. άνθρωποι είμαστε. αλλά όταν το λάθος επαναλαμβάνεται τότε κάποιο λάκκο έχει η φάβα.

Γενικά θέλει πολύ προσοχή παντού. όχι δεν θα σωθούμε για λίγα ευρώ, αλλά να μην λένε και στην υγειά των κορόϊδων...
 
Re: Απάντηση: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Εγώ ένα έχω να πω. ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΠΟΥΘΕΝΑ. ούτε στο κ##ο μας που λέει ο λόγος.

Πριν λίγο καιρό σε σούπερ μάρκετ Ελληνικό πασίγνωστο που έχουμε ψωνίσει όλοι μας και προσωπικά το έχω σε εκτίμηση (δεν αναφέρω όνομα για ευνόητους λόγους), είδα κύριο που οριόταν γιατί δεν του είχαν περάσει την έκπτωση σε κάποιο προϊόν.
Η υπάλληλος σήκωσε τα χέρια μιας και το σύστημα δεν περνούσε την έκπτωση, κι όταν μετά φώναξαν τον υπεύθυνο πράγματι αναγνώρισαν το λάθος.
Τώρα αυτό έγινε κατά λάθος, εσκεμμένα, δεν μπορώ να πάρω θέση.
Αν δεχτούμε όμως ότι οφείλεται σε λάθος έχει καλώς. άνθρωποι είμαστε. αλλά όταν το λάθος επαναλαμβάνεται τότε κάποιο λάκκο έχει η φάβα.

Γενικά θέλει πολύ προσοχή παντού. όχι δεν θα σωθούμε για λίγα ευρώ, αλλά να μην λένε και στην υγειά των κορόϊδων...

Πρεπει να εχουμε υποψη μας οτι στο περιβαλλον εργασιας σουπερμαρκετ υπαρχει πολυ μεγαλη πιεση να κανουν οι υπαλληλοι πολλα σε λιγο χρονο. Ειδικα στα lidl οι υπαληλοι ειναι αποθηκαριοι, ταμιες, καθαριστριες. Για το λογο αυτο σιγουρα υπαρχουν και κοντρες και παρεξηγησεις για το τι κανει τι εκανε και τι πρεπει να κανει ο καθενας.
Φανταζομαι οτι ενας υπαλληλος που ειναι ταμειο και εχει ηδη κουραστει γιατι πριν 10 λεπτα ξεφορτωνε παλετες στην αποθηκη, θα σηκωσει τα χερια ψηλα και θα πει " το συστημα δεν δινει εκπτωση", "εγω τωρα ειμαι ταμειο και οχι υπευθυνος καρτελων προσφορων" ΠΕΛΑΤΗ ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ.
Και φυσικα οπως και με το οτι βαζουν 1 ταμειο και ανοιγοκλεινουν αλλο 1 ή 2 καθε 5 λεπτα ειναι ευθύνη της διαχειρισης και του τροπου λειτουργιας των Lidl. Ουτε ο διευθυντης φταιει ουτε οι υπαλληλοι για την πιεση και τα κακα αποτελεσματα που φερνει το μειωμενο προσωπικο. Και κανενας απο αυτους δεν κερδιζει τιποτα απο ολη αυτη την κατασταση.
Και σιγουρα δεν ειναι εσκεμμενο γιατι μιλαμε για 0.30 εκπτωση και αντε να πουλησουν 100 και να κερδίσουν 30 ευρω παραπανω. Αστείο να σκέφτεστε οτι αυτα γινονται εσκεμμενα σε βαρος της φημης ενος καταστηματος με τζιρους εκατομμυριων

Εδω στην Τριπολη καθε 3 μηνες εχουν αγγελια για θεσεις εργασιας υπαλληλων και υποδιευθυντη.
 
Δεν ξέρω αν το έχετε πάρει χαμπάρι, αυτό το "σύστημα" παίζει παντού, από μαγαζιά μέχρι τράπεζες. Όλα τα ρυθμίζει το "σύστημα", οι υπάλληλοι δεν έχουν καμία πρωτοβουλία, ότι πει το λογισμικό. Ούτε το Skynet να ήταν.. Ή μήπως είναι; :))
 
Δεν ξέρω αν το έχετε πάρει χαμπάρι, αυτό το "σύστημα" παίζει παντού, από μαγαζιά μέχρι τράπεζες. Όλα τα ρυθμίζει το "σύστημα", οι υπάλληλοι δεν έχουν καμία πρωτοβουλία, ότι πει το λογισμικό. Ούτε το Skynet να ήταν.. Ή μήπως είναι; :))

Θα σου πω τωρα ιστορια για το συστημα που λεγεται SAP, κανει 200 χιλιαρικα και ενωνει παραγγελιες, προμηθευτες, λογιστηριο και πωληση.
Στην βιομηχανια που δουλευα ειχαμε μεχρι το 2008 ενα απλο μηχανογραφικο συστημα και ξαφνικα αποκτησαμε SAP....
AΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:´
το 2012 η τιμη του μεταλου λαμαρινας ηταν 0,95 ευρω το κιλο. Ηθελα λοιπον να κοψω μια λαμαρινα για την παραγωγη παχους 20mm βαρους ας πουμε 3 τονοι με τιμη αγορας κατω απο 3000 ευρω.
Βαζεις στο SAP την εντολη εξαγωγης της λαμαρινας που εχεις στην αποθηκη απο το 2006 και η απαντηση ειναι οτι αυτη κοστιζει: 1,05 ευρω αγορα το 2006
+ 0.01 ευρω ανα ετος αποθηκευση = 1,11 ευρω. και σου λεει να παραγγειλεις απο το εμποριο με 0.95 αλλη λαμαρινα η οποια λογω s355 ποιοτητας και ελεγχων UT θα ερθει σε 20 μερες.
 
Γενικα εχει παει προς τα εκει το πραγμα, με αρχικο, τουλαχιστον, σκοπο να περιορισει το ανθρωπινο λαθος, αλλα και την κακοπιστια.
Π.χ. στις τραπεζες, τον χρηματισμο του υπαλληλου/διευθυντη, για να εγκρινει δανειο που κανονικα δεν επρεπε να εγκριθει, με βαση χρηματοοικονομικα κριτηρια.
Τωρα, βεβαια, ουτε αυτο το συστημα δεν ειναι τελειο, ενω στην υπερβολη του, οδηγει σε διαφορα ευτραπελα.
Ηδη καπου το 1960 ειχε γραψει ενας απο τους γνωστους συγγραφεις ε.φ. ενα ωραιο συντομο διηγημα, για καποιον που δανειζεται ενα βιβλιο, αργει να το επιστρεψει και λαθος στοε λαθος, απο τα computers, καταδικαζεται σε θανατο και εκτελειται 😛
Ε, στα lidl και τα s/m δεν μας εκτελουν κιολας (ακομα), αλλα λαθακια ειναι αναμενομενο να γινονται.
Κι εγω πιστευω οτι στο 99,9% των περιπτωσεων δεν ειναι εσκεμμενα για να μας κοροιδεψουν.
Εξαλλου, ας μην ξεχναμε, οτι στους περισσοτερους απο εμας εχουν τυχει αντιστοιχα λαθακια, απο την αλλη πλευρα, εις βαρος τους καταστηματος δηλαδη, που αλλοι τα εχουμε εκμεταλευτει και αλλοι οχι.
 
Επειδή η γυναίκα μου δούλευε σε σούπερ μάρκετ για αρκετά χρόνια, μπορώ να πω με αρκετά μεγάλη σιγουριά ότι τέτοιου είδους λάθη συνήθως οφείλονται σε λαθη των υπαλλήλων και δεν είναι εσκεμμενα. Παλιότερα ήμουν και εγώ επιφυλακτικός με τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ αλλά κατάλαβα ότι όσο πιο μεγάλο το σούπερ μάρκετ τόσο πιο δύσκολο να κάνει ηθελημένα λάθη που κοστίζουν στο όνομα της αλυσίδας.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
αλλωστε το παραδειγμα του plus4you που απο ενα ασημαντο εμπορομαγαζο, αρχισε να εχει τρελους τζιρους ακριβως επειδη εκανε συμβαση με το e-shop και σου φερνει τα εργαλεια στα τοπικα υποκατααστηματα χωρις μεταφορικα και αντικαταβολες δινει μια ιδεα του τι γινεται αν υπαρχει συνεργασια εστω και στα μεταφορικα ποσο μαλλον στην πωληση...

ο τροπος αυτος, οχι μονο εχει αποφερει ηδη καρπους στα κερδη και των δυο εταιριων, περισσοτερο βεβαια στο πλας4, αλλά δινει πλεον την δυνατοτητα να κατεβασει τιμες προφανως παραγγελνοντας μαζικα καθως ξερει οτι θα εχει αυξημενη ζητηση

δειτε το παραδειγμα. μεχρι πριν λιγες ημερες, ολη η αγορα ειχε στανταρντ τιμη τα 59 ευρω + μεταφορικα
τωρα το plus4you αφενος μεν εχει κατεβει στα 52 (το μονο) αλλά και τα μεταφορικα του ειναι εικονικα αφου αν το παραλαβεις απο καταστημα ε-σοπ ειναι τσαμπε και χωρις να πληρωνεις αντικαταβολη

https://www.skroutz.gr/s/15771227/Bulle-633027-1400W.html

και αυτο μονο και μονο γιατι υπαρχει συνεργασια στα μεταφορικα.
ελπιζω οτι απο ανοιξη θα εχουμε άλλα δεδομενα στην λιανικη πωληση εργαλειων απο την λιντλ
 
Αναβάθμιση από πλάτη καναπέ με ροδες για ξαπλώστρα και βάση γλάστρας από ΙΚΕΑ για κάθισμα σε εργαλείο Parkside!!!😂





Στιβαρή δείχνει...
 
H αλήθεια είναι ότι πήρα κι εγώ από το lidl την ξαπλώστρα συνεργείου. Πιο πολύ όμως γιατί γίνεται καρεκλάκι. Το θέλω για όταν κερωνω το αυτοκίνητο. Συρόμενο καρεκλάκι βοηθάει παρα πολύ όταν δουλεύεις στις πλαϊνές πλευρές.

Στάλθηκε από το SM-F916B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
χαχαχα, τετοιες αναβαθμισεις ..μαλιστα!!!:grinning-smiley-043

Τι ενισχυση εκανες στην βαση γλαστρας?

Δύο λάμες,μια κάτω και μια πάνω.
Κόλλησα τα παξιμάδια και τις συρόμενες σωλήνες καθώς και το ξύλο πάνω με βιδες.
 
Μάλλον ξεχνάμε εργαλεία και γενικά είδη σπιτιού, ηλεκτρονικά, χαρτικά κλπ από τα Lidl και τα λοιπά σούπερ μάρκετ, όσο υπάρχει καραντίνα:

Σούπερ μάρκετ: «Stop» από την Τετάρτη στην πώληση διαρκών αγαθών

https://www.protothema.gr/greece/ar...-polisi-diarkon-agathon-apo-ta-souper-market/