Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Ποια η διαφορά του αυτοκόλλητου με το, velcro..;Εγώ όλα velcro τα βλέπω...
Για να κολλήσει ένα γυαλοχαρτο θέλει χρατσ επιφανεια.... πως γίνεται χωρίς...

Έχω το συγκεκριμενο τριβειο και είναι με χρατσ...εχω αγοράσει και ανταλλακτικά γυαλοχαρτα για αυτο...
 
  • Like
Reactions: MAN0S and newbie
Όχι...
Δυστυχώς δεν υπάρχει το αναλογο εξαρτημα για αυτο και
Θέλεις καμπάνα βούρτσα η καμπάνα βουρτσα κοτσιδα Μ14 για γωνιακο τροχο...


OK Κωστή,

μια χαρά και η λύση που πρότεινες.

καλημέρες
 
  • Like
Reactions: KOSSTV
Ποια η διαφορά του αυτοκόλλητου με το, velcro..;Εγώ όλα velcro τα βλέπω...
Για να κολλήσει ένα γυαλοχαρτο θέλει χρατσ επιφανεια.... πως γίνεται χωρίς...

Αυτο ειναι ενα αυτοκολλητο γυαλοχαρτο. Ολα τα κυκλικα τριβεια της Proxxon τετοια παιρνουν. Γιατι εχουν καλυτερη αποδοση, ειδικα στα σκληρα ξυλα και στα μεταλλα.
31p0XTcsJ7L._SL500_.jpg


Δεν ειναι ακριβως αυτοκολλητα με την εννοια που ξερουμε. Εχουν μια στρωση σιλικονης που τους επιτρεπει να κολλανε πανω στον δισκο του τριβειου που και αυτος εχει μια στρωση σιλικονης. Τα γυαλοχαρτα μπορουν να αφαιρεθουν και να ξανακολλησουν πολλες φορες χωρις προβλημα προσφυσης.

Στην πραξη τωρα, εχω δυο μικρα κυκλικα τριβεια διπλα διπλα στο εργαστηριο, το ενα με αυτοκολλητο γυαλοχαρτο και το αλλο με velcro της Scheppach.
Δεν θυμαμαι ποτε χρησιμοποιησα τελευταια φορα της Scheppach... και για αυτο υπαρχει προφανως καποιος λογος.
 
To τριβείο παίρνει τα κλασικά γυαλόχαρτα που κολλάνε στο Velcro.

Απλώς τα Lidl στην Ελλάδα το μεταφράζουν πάντα σε "αυτοκόλλητο" και μας μπερδεύουν

Φαίνεται άλλωστε και στις εικόνες https://www.supereverything.gr/2021/09/review-parkside-pwbs-180-b3.html
 
  • Like
  • Love
Reactions: KOSSTV and newbie
Η απόφαση επάρθη, οπότε περιμένω και την έγκριση του budget:cool:
Σας ευχαριστώ όλους για την καθοριστική βοήθεια.
Αν δε το εγκρινει το οικονομικό επιτελείο πεε μας να κανονισουμε διαδηλώσεις εξω απο το σπιτι σας.
 
Αυτο ειναι ενα αυτοκολλητο γυαλοχαρτο. Ολα τα κυκλικα τριβεια της Proxxon τετοια παιρνουν. Γιατι εχουν καλυτερη αποδοση, ειδικα στα σκληρα ξυλα και στα μεταλλα.
31p0XTcsJ7L._SL500_.jpg


Δεν ειναι ακριβως αυτοκολλητα με την εννοια που ξερουμε. Εχουν μια στρωση σιλικονης που τους επιτρεπει να κολλανε πανω στον δισκο του τριβειου που και αυτος εχει μια στρωση σιλικονης. Τα γυαλοχαρτα μπορουν να αφαιρεθουν και να ξανακολλησουν πολλες φορες χωρις προβλημα προσφυσης.

Στην πραξη τωρα, εχω δυο μικρα κυκλικα τριβεια διπλα διπλα στο εργαστηριο, το ενα με αυτοκολλητο γυαλοχαρτο και το αλλο με velcro της Scheppach.
Δεν θυμαμαι ποτε χρησιμοποιησα τελευταια φορα της Scheppach... και για αυτο υπαρχει προφανως καποιος λογος.
Μάλιστα...μήπως είναι μόνο για το Proxxon...;
Το λέω γιατι μιλάμε για σταθερο τριβειο...
Γιατί πολύ σπάνια εργαλειο να περνει τέτοιο...

Τοποθέτηση και αφαίρεση πολλαπλή μπορείς κάνεις και με τα velcro...ανάλογα την ποιότητα της σμυρηδας αλλά κρατούν πολύ και άλλα λίγο.. το ξέρεις φαντάζομαι...

Επεισης η βάση velcro παίζει το ρόλο της...
Αυτη των 18 ευρώ της Bosch σε x-lock έχει απίστευτη προσφυση...άμα πατησει καλά το γυαλοχαρτο θέλει κόπο για το βγάλεις μετά...
 
Αν δε το εγκρινει το οικονομικό επιτελείο πεε μας να κανονισουμε διαδηλώσεις εξω απο το σπιτι σας.
Δυστυχώς Κυριάκο απαιτεί εγκριτική ροή:
Έρευνα αγοράς από το τμήμα Προμηθειών και παραλαβή προσφορών, Τεχνική Αξιολόγηση προσφορών, επιστροφή στο τμήμα Προμηθειών για best offer, έγκριση budget από το Οικονομικό Τμήμα, έγκριση από το ΔΣ.

Το ότι όλα αυτά τα τμήματα διοικούνται από το ίδιο άτομο, δεν παίζει κανένα ρόλο :ROFLMAO::LOL::ROFLMAO::LOL::ROFLMAO:
 
Προσπάθησα να βρω πληροφορίες για τον jump starter, αλλά δε βρήκα κάτι αξιόλογο.

Ό,τι βίντο είδα στο youtube, νομίζω πως όλοι λέγανε το ίδιο πράγμα. Ότι όταν το χρειάστηκαν, δεν έβαζε μπροστά το αμάξι. Επίσης, ότι με την τρίτη προσπάθεια, πιθανά να έπαιρνε μπροστά. Σαν να φόρτιζε και λίγο την μπαταρία του αυτοκινήτου, όσο ήταν συνδεμένο.

Σε κάποια σχόλια διάβασα ότι φταίει το ρελέ που έχει μέσα στο καλώδιο και ότι αν το βγάλεις, δουλεύει τέλεια. Απαιτεί χειρουργείο.

Είναι κάτι που ζαχαρώνω καιρό, η τιμή είναι τέλεια, το Lidl το εμπιστεύομαι και όλα μου τα εργαλεία είναι parkside, αλλά για το συγκεκριμένο, θα εκτιμούσα αν κάποιος είχε εμπειρία που θα μπορούσε να μοιραστεί.
 
Tο αγόρασα την προηγούμενη φορά που το έφερε. Το έχω χρησιμοποιήσει 3 φορές (φορτισμένο) χωρίς κανένα πρόβλημα και στην μια περίπτωση, χρησιμοποιήθηκε 2 φορές χωρίς φόρτιση. Το μονο που παρατήρησα, είναι ότι θέλει καλή επαφή στην γείωση αν δεν το κουμπωσεις στον αρνητικό πόλο.
 
Επειδή το jump starter του lidl είναι το δεύτερο που αγοράζω, αν και δεν έχει χρειαστεί να το χρησιμοποιήσω τους περίπου 2 μήνες που το έχω (στην πρόσφατη black friday το είχα αγοράσει 40 ευρώ, όσο το δίνουν και τώρα), να πω ότι το "ρελέ" (πιο σωστά πλακέτα με ηλεκτρονικά για προστασία της μπαταρίας και του χρήστη είναι αν δεν κάνω λάθος) που έχει το συγκεκριμένο, το διαθέτει και το παλιό jump starter που έχω, αλλά και όλα (εξ όσων γνωρίζω) τα αντίστοιχα gadgets.
Την προηγούμενη φορά που το είχαν φέρει (Νοέμβριος 2023) είχα βρει και βάλει link στο παρόν θέμα, από βίντεο στο youtube με έναν Τσέχο που το χρησιμοποίησε καταχείμωνο (-9 βαθμούς αν θυμάμαι) κι έβαλε μπροστά με σχετική ευκολία ένα Skoda Octavia 1.6 tdi (ντήζελ).
Με αυτό το δεδομένο πιστεύω ότι δεν τίθεται θέμα ικανότητας εκκίνησης κινητήρων ιχ τουλάχιστον μέχρι 2000 κ.εκ βενζίνης ή 1600 κ.εκ. πετρελαίου (τουλάχιστον) για μια χώρα με τις θερμοκρασίες της Ελλάδας, και ήταν αυτό που προσωπικά με έπεισε (φυσικά σε συνδυασμό με την καλή τιμή των 40 ευρώ) για την αγορά του, καθώς οι μπαταρίες του παλιού μου jump starter (το οποίο είναι κι ελαφρά μικρότερης χωρητικότητας από το εν λόγω) έχουν αρχίσει να τα παίζουν μετά από 8-9 χρόνια που το έχω.
 
Tο αγόρασα την προηγούμενη φορά που το έφερε. Το έχω χρησιμοποιήσει 3 φορές (φορτισμένο) χωρίς κανένα πρόβλημα και στην μια περίπτωση, χρησιμοποιήθηκε 2 φορές χωρίς φόρτιση. Το μονο που παρατήρησα, είναι ότι θέλει καλή επαφή στην γείωση αν δεν το κουμπωσεις στον αρνητικό πόλο.
Κάθε αυτοκίνητο έχει πολλαπλά σημεία γείωσης με το σασί. Δεν προκαλούν όλα την ίδια ακριβώς αντίσταση (=πτώση τάσης) σε σχέση με τον ίδιο τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας. Αυτό το στοιχείο γίνεται πιο κρίσιμο όταν πρόκειται για αρκετά παλιό (πχ άνω 15ετίας) ή ταλαιπωρημένο μηχανικά αυτοκίνητο, όπου είναι αρκετά πιθανό να μην έχουν την ιδανική συμπεριφορά (από ηλεκτρικής άποψης) όλα τα σημεία γείωσης στο σασί.
Αν και γενικά οι κατασκευαστές των jump starters προτείνουν το υπόψη εξάρτημα να συνδέεται στο πλην του με κάποιο σημείο γείωσης του σασί κι όχι στον ίδιο τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας, για λόγους πρόσθετης ασφάλειας (να αποφευχθεί τυχόν κίνδυνος ατυχήματος/έκρηξης με την μπαταρία του αυτοκινήτου), νομίζω εν τούτοις ότι είναι προτιμότερο από πλευράς ηλεκτρικής σύνδεσης να εφαρμόζει κανείς το καλώδιο του πλην στον αρνητικό πόλο της μπαταρίας, ώστε το ρεύμα από το jump starter προς τη μίζα να ακολουθήσει τη διαδρομή με τη μικρότερη δυνατή (θεωρητικά) αντίσταση, τουλάχιστον για σχετικά παλιά ή ταλαιπωρημένα (πχ μετά από τρακάρισμα ή επισκευή κατά την οποία έχουν ξηλωθεί/επανατοποθετηθεί μεταλλικά στοιχεία της δομής του αυτοκινήτου, μετώπη κλπ, δεν αναφέρομαι σε προφυλακτήρα πχ) οχήματα.
 
Επειδή το jump starter του lidl είναι το δεύτερο που αγοράζω, αν και δεν έχει χρειαστεί να το χρησιμοποιήσω τους περίπου 2 μήνες που το έχω (στην πρόσφατη black friday το είχα αγοράσει 40 ευρώ, όσο το δίνουν και τώρα), να πω ότι το "ρελέ" (πιο σωστά πλακέτα με ηλεκτρονικά για προστασία της μπαταρίας και του χρήστη είναι αν δεν κάνω λάθος) που έχει το συγκεκριμένο, το διαθέτει και το παλιό jump starter που έχω, αλλά και όλα (εξ όσων γνωρίζω) τα αντίστοιχα gadgets.
Την προηγούμενη φορά που το είχαν φέρει (Νοέμβριος 2023) είχα βρει και βάλει link στο παρόν θέμα, από βίντεο στο youtube με έναν Τσέχο που το χρησιμοποίησε καταχείμωνο (-9 βαθμούς αν θυμάμαι) κι έβαλε μπροστά με σχετική ευκολία ένα Skoda Octavia 1.6 tdi (ντήζελ).
Με αυτό το δεδομένο πιστεύω ότι δεν τίθεται θέμα ικανότητας εκκίνησης κινητήρων ιχ τουλάχιστον μέχρι 2000 κ.εκ βενζίνης ή 1600 κ.εκ. πετρελαίου (τουλάχιστον) για μια χώρα με τις θερμοκρασίες της Ελλάδας, και ήταν αυτό που προσωπικά με έπεισε (φυσικά σε συνδυασμό με την καλή τιμή των 40 ευρώ) για την αγορά του, καθώς οι μπαταρίες του παλιού μου jump starter (το οποίο είναι κι ελαφρά μικρότερης χωρητικότητας από το εν λόγω) έχουν αρχίσει να τα παίζουν μετά από 8-9 χρόνια που το έχω.
εντυπωσιακο κ αναμενομενο για οσους εχουν δουλεψει με μπαατριες λιθιου.
αν και εχω μια υποψια οτι ΔΕν θα εκκινουσε το αυτο κινητο αν ητανε και αυτο εποθηκευμενο στους -6 μεσα....
 
Δεν το κουμπώνουμε στον αρνητικό γιατί σπίθες+αέρια=καμπούμ:

WHY CAN’T YOU CONNECT THE BLACK JUMPER CABLE TO THE DEAD BATTERY’S NEGATIVE (–) TERMINAL?​

Oh, you know, to avoid explosions and what not. Bet you didn’t think a dead battery could create that, huh?

Typically, when a person jumpstarts a car, sparks can occur. That’s why it is recommended that you connect the negative jumper cable to the vehicle body and not the negative post of the battery. This is so you can avoid sparks from occurring near the battery where flammable hydrogen gas may be present, resulting in a possible explosion.
QUICK TIP:
-Never connect the black cable to the negative (–) terminal on your dead battery. This is very dangerous, could result in a possible explosion.
-Make sure you follow the instructions in your owner’s manual when jumpstarting your vehicle. Every car is different. Trust us. We’re experts.


Πηγή.
 
  • Like
Reactions: dim tz
ακομα και για τις σφραγισμενες μπαταριες? μηπως εχει ξεμεινει απο αλλες εποχες?

εξαλλου ποιες ειναι οι πιαθνοτητες να εχει δημιουργηθει η σωστη αναλογια μιγματος σε αεριζοεμνο χωρο και μεσα στον ελαχιστο χρονο που διαρκει η διαδικασια.

να λεγαμε για φορτιση διαρκειας παλαιων μπαταριων με ανοιχτα τα καπακια, ναι, αλλα σημερα?
 
  • Like
Reactions: lazarefa
Όπως αναφέρει και στο λινκ, το καλύτερο είναι να κοιτάξουμε το manual του αυτοκινήτου να δούμε τι αναφέρει ο κατασκευαστής σχετικά με το θέμα , αφού κάθε αμάξι είναι διαφορετικό.
Οπότε για ψαχτείτε.
 
Αφήστε που δεν έχω δεί ποτέ σπίθες.
Δεν δίνει ρεύμα αμέσως αλλά όταν εντοπίσει ότι γυρίζουμε τη μίζα.

Αλλιώς όση ώρα το είχαμε συνδεδεμένο θα φόρτιζε τη μπαταρία και θα άδειαζε.

Μπορεί να κάνω λάθος γιατί δεν έχω βγάλει πολύμετρο να μετρήσω Ampere αλλά έτσι νομίζω ότι δουλεύει.