Εργαλεία Χειρός

Διαφωνώ στα περισσότερα που διάβασα. Ο σωστός μηχανικός έχει σίγουρα δυναμόκλειδα. Όχι ένα αλλά δυο τουλάχιστον. Ένα μικρό 8-50 Nm και ένα μεγαλύτερο 40-200 Nm ή παρόμοιο. Για αυτοκίνητα ίσως χρειαστεί και μεγαλύτερο. Το αν τα χρησιμοποιεί είναι άλλο θέμα μιας και με τη συνήθεια και τη ρουτίνα ξέρει πια πόσο να σφίξει μια βίδα που την έχει σφίξει εκατοντάδες φορές. Ο ερασιτέχνης όμως, ο weekend warrior που λένε και στη άλλη όχθη του Ατλαντικού δε σφίγγει κάθε μέρα τη βίδα της τρόμπας νερού (ασχέτως αν συμφωνώ σε αυτό, ότι η τρόμπα δε θέλει δυναμόκλειδο, είναι υπερβολή, δεν είναι καπάκι μηχανής). Όποτε το δυναμόκλειδο είναι χρήσιμο εργαλείο για αυτούς που τρώνε όλο το φαϊ τους.
Η Facom δεν είναι μονόδρομος, αν και έχει καταπληκτικές προσφορές αυτό το καιρό! Υπάρχει η Norbar (made in England), η Facom (made in Italy), η Carolus (made in Germany), η Matakitoyo (made in Taiwan), η Kabo (made in Taiwan) και πολλές άλλες που απλώς αγοράζουν σχεδόν όλες από αυτές που ανέφερα. Δε φτιάχνει ο οποιοσδήποτε δυναμόκλειδα, θέλει τεχνογνωσία και εγκαταστάσεις.
Το δυναμόκλειδο δε θέλει καλυμπράρισμα κάθε τρεις και λίγο. Δεν είμαστε επαγγελματίες να κάνουμε 100 κλικ τη βδομάδα. Θα περάσουν χρόνια για να θέλει καλυμπράρισμα ένα επώνυμο δυναμόκλειδο.
Φίλε εντουρα αν θέλεις μπορώ να σου δανείσω το δικό μου 8-50 (Norbar) να κάνεις τη δουλειά σου και να σου προτείνω τι και από που να το πάρεις.
 
Δεν μπορώ να διαβάζω σχόλια που εμπεριέχουν άγνοια και αρπακολλα δουλειές .
Η τρομπα νερού ειδικα σε πολλα σύγχρονα αυτοκίνητα με τσιμουχες κλπ θέλουν απαραιτήτως δυναμοκλειδο . Ειδικα σε πολλα μοτέρ του ομίλου VAG . Έχω ανάλογη εμπειρία στο δικο μου Audi που καινούργια τρομπα "σφυριζε" λόγο κακού σφυξιματος .

Να προσέχουμε τι γράφουμε....
 
  • Haha
Reactions: SPYRALEAS
Μήπως το έχεις και δεν το ξέρεις ....για ψάξε καλά!!!

Αυτο σιγουρα δεν το εχω διοτι μου το ζητησε πριν κανα χρονο ενας φιλος (ηταν σιγουρος οτι θα εχω..) και ντραπηκα που του ειπα οτι δεν το εχω :)))
 
  • Haha
Reactions: SPYRALEAS
Απάντηση: Re: Εργαλεία Χειρός

Kαλα κανει το πατριωτακι μου!
Αμα εισαι μερακλης, δεν συμβιβαζεσαι με τα κοινα και τα τετριμμενα, ψαχνεις το βελτιστο και ας φαινεται υπερβολη.

Aν αλλαζα τρομπα νερου μονος μου, πιθανως θα ειχα ηδη το δυναμοκλειδο της proxxon :)))

κάλο πράγμα η υπερβολή αλλά μας τέλειωσε το μιλιμετρέ

Γβ€¦Γβ‚¬ΓŽΒ΅ΓΒΓŽΒ²ΓŽΒΏΓŽΒ»ΓŽΒ?.png


.. και άμα είσαι Ηρακλής το κάνεις με το χέρι ...
 
  • Like
Reactions: SPYRALEAS
Μαλλον υπερβαλων ζηλο για κατι απλο εχει καποιος αλλος,καθως και αγνοια
Eιπώθηκε και παραπάνω,δεν ειναι καπακι μηχανης να θελει δυναμοκλειδο,μια απλη τρομπα νερου ειναι,και ολες οι τρομπες νερου εχουν τσιμουχες,αν σου σφυριζε η τρομπα νερου απο κακο σφιξιμο ο μηχανικος θα ηταν κουκουρουκου.
 
Μαλλον υπερβαλων ζηλο για κατι απλο εχει καποιος αλλος,καθως και αγνοια
Eιπώθηκε και παραπάνω,δεν ειναι καπακι μηχανης να θελει δυναμοκλειδο,μια απλη τρομπα νερου ειναι,και ολες οι τρομπες νερου εχουν τσιμουχες,αν σου σφυριζε η τρομπα νερου απο κακο σφιξιμο ο μηχανικος θα ηταν κουκουρουκου.

Σε ενημερώνω λοιπόν ότι δεν ήταν κουκουρουκου καθόλου , απλα κάποια μοτέρ ειναι τόσο τεχνολογικά εξελιγμένα που και οι λεπτομερειες παίζουν ρόλο . Στην εποχή της ποταπαγορευσης έκοβαν και χαρτονακια για τσιμουχες...
 
Δεν μπορώ να διαβάζω σχόλια που εμπεριέχουν άγνοια και αρπακολλα δουλειές .
Η τρομπα νερού ειδικα σε πολλα σύγχρονα αυτοκίνητα με τσιμουχες κλπ θέλουν απαραιτήτως δυναμοκλειδο . Ειδικα σε πολλα μοτέρ του ομίλου VAG . Έχω ανάλογη εμπειρία στο δικο μου Audi που καινούργια τρομπα "σφυριζε" λόγο κακού σφυξιματος .

Να προσέχουμε τι γράφουμε....
Κι όμως, αν πηγενες το Audi εκτός αντιπροσωπείας, όχι δυναμοκλειδο, ούτε καστανια δεν εχουν (πλην εξαιρέσεων) . Μην κοιτάς εκεί που υποχρεώνονται από τους γερμανούς να τηρούν πρωτόκολλα. Εγώ πάντως και στην vag και στη bmw τους έχω δει να μου σφίγγουν κάτι στα ψαλίδια με δυναμοκλειδο όταν αλλάζω φούσκες. Στην ktm είναι μούρλος ο μάστορας κ το χρησημοποιει. Από την άλλη στη Nissan κ στη jeep, μόνο που δεν βαράνε με σφυρί!
Αυτά με όσες αντιπροσωπείες επισκέπτομαι.
Διαφωνώ στα περισσότερα που διάβασα. Ο σωστός μηχανικός έχει σίγουρα δυναμόκλειδα. Όχι ένα αλλά δυο τουλάχιστον. Ένα μικρό 8-50 Nm και ένα μεγαλύτερο 40-200 Nm ή παρόμοιο. Για αυτοκίνητα ίσως χρειαστεί και μεγαλύτερο. Το αν τα χρησιμοποιεί είναι άλλο θέμα μιας και με τη συνήθεια και τη ρουτίνα ξέρει πια πόσο να σφίξει μια βίδα που την έχει σφίξει εκατοντάδες φορές. Ο ερασιτέχνης όμως, ο weekend warrior που λένε και στη άλλη όχθη του Ατλαντικού δε σφίγγει κάθε μέρα τη βίδα της τρόμπας νερού (ασχέτως αν συμφωνώ σε αυτό, ότι η τρόμπα δε θέλει δυναμόκλειδο, είναι υπερβολή, δεν είναι καπάκι μηχανής). Όποτε το δυναμόκλειδο είναι χρήσιμο εργαλείο για αυτούς που τρώνε όλο το φαϊ τους.
Η Facom δεν είναι μονόδρομος, αν και έχει καταπληκτικές προσφορές αυτό το καιρό! Υπάρχει η Norbar (made in England), η Facom (made in Italy), η Carolus (made in Germany), η Matakitoyo (made in Taiwan), η Kabo (made in Taiwan) και πολλές άλλες που απλώς αγοράζουν σχεδόν όλες από αυτές που ανέφερα. Δε φτιάχνει ο οποιοσδήποτε δυναμόκλειδα, θέλει τεχνογνωσία και εγκαταστάσεις.
Το δυναμόκλειδο δε θέλει καλυμπράρισμα κάθε τρεις και λίγο. Δεν είμαστε επαγγελματίες να κάνουμε 100 κλικ τη βδομάδα. Θα περάσουν χρόνια για να θέλει καλυμπράρισμα ένα επώνυμο δυναμόκλειδο.
Φίλε εντουρα αν θέλεις μπορώ να σου δανείσω το δικό μου 8-50 (Norbar) να κάνεις τη δουλειά σου και να σου προτείνω τι και από που να το πάρεις.

Κ μιας κ δεν μπορεί να διαβάζει ο mrKenzo σχόλια που εμπεριέχουν άγνοια, http://georgakopoulosg.gr/index.php?route=product/product&product_id=1597 δες κάθε Πόσο χρειάζεται καλιμπραρισμα.
 
Άστονε ρε να πάρει ...αφού είναι μουρλός με το κάρο... δεν έχεις δει τι του βάζει επάνω ... κάτι φρένα για νταλίκες !!!!

Τό κωμικοτραγικο της υποθεσης ειναι Νικολα
Να εχεις σκασει ενα καρο λεφτα για το καρο και να μην εχεις καρο :Banane0:
 
Κι όμως, αν πηγενες το Audi εκτός αντιπροσωπείας, όχι δυναμοκλειδο, ούτε καστανια δεν εχουν (πλην εξαιρέσεων) . Μην κοιτάς εκεί που υποχρεώνονται από τους γερμανούς να τηρούν πρωτόκολλα. Εγώ πάντως και στην vag και στη bmw τους έχω δει να μου σφίγγουν κάτι στα ψαλίδια με δυναμοκλειδο όταν αλλάζω φούσκες. Στην ktm είναι μούρλος ο μάστορας κ το χρησημοποιει. Από την άλλη στη Nissan κ στη jeep, μόνο που δεν βαράνε με σφυρί!
Αυτά με όσες αντιπροσωπείες επισκέπτομαι.
Εκτός αντιπροσωπείας πήγε το Audi φίλε μου , μετα απο ψάξιμο μισής ώρας πανω απο το αμάξι κοιταξαμε την συσκευασία και είδαμε την επισήμανση του δυναμοκλειδου . Μην επιμένεις , δεν θα με πείσεις , το έχω εμπειρία...

Αν σε ρωτήσω ποσο εχει ενας θερμοστατης θα μου πεις 10-20-30 , εγω θα σου πω 120 λοιπόν..
Ολα εξελίσσονται...μην μένουμε στην εποχή του γκασμα...
 
Εκτός αντιπροσωπείας πήγε το Audi φίλε μου , μετα απο ψάξιμο μισής ώρας πανω απο το αμάξι κοιταξαμε την συσκευασία και είδαμε την επισήμανση του δυναμοκλειδου . Μην επιμένεις , δεν θα με πείσεις , το έχω εμπειρία...

Αν σε ρωτήσω ποσο εχει ενας θερμοστατης θα μου πεις 10-20-30 , εγω θα σου πω 120 λοιπόν..
Ολα εξελίσσονται...μην μένουμε στην εποχή του γκασμα...

Το να μην χρησιμοποιη δυναμοκλειδο σε μια τρομπα νερου ο μηχανικος,δεν ειναι η εποχη του γκασμα,ισα-ισα η εποχη του γκασμα η μαλλον αν ο μηχανικος ειναι γκασμας μπορει και με δυναμοκλειδο να κανει μια τρυπα στο νερο και παλι,μιας που μιλαμε για τρομπες νερου
 
Αυτο με το καλιμπραρισμα με χρονικο οριο δεν μπορω να το καταλαβω. Τι φθορα εχει αν χρησιμοποιηθει πχ 5 φορες εντος ετους και να χρειαζεται καλιμπραρισμα? δεν λεω, οταν μιλαμε για τεχνικες προδιαγραφες τηρουμε οτι λενε αυτες αλλα εδω δεν βλεπω κατι που να δικαιολογει αυτο. Ας μας ενημερωσει καποιος γνωστης αν υπαρχει.


ΥΣ.μθελω και γω ενα δυναμομετρο αλλα "ντρεπομουν" να ρωτησω, για το εξαιτιας της σπανιας χρησης του και οτι δεν εχω δει καποιο μαστορα να χρησιμοποιει.
 
Το ίδιο λέμε αλλά δεν απορώ που δεν το αντιληφθηκες. Αν πας σε συνεργείο (πλην λίγων "μουρλων" ή σοβαρής αντιπροσωπείας) δεν θα δεις δυναμοκλειδο κ για αυτό θα σφυρανε οι αντλίες.
 
  • Angry
Reactions: SPYRALEAS
Απάντηση: Re: Εργαλεία Χειρός

Κ μιας κ δεν μπορεί να διαβάζει ο mrKenzo σχόλια που εμπεριέχουν άγνοια, http://georgakopoulosg.gr/index.php?route=product/product&product_id=1597 δες κάθε Πόσο χρειάζεται καλιμπραρισμα.

5000 κλικ... Μιλάμε για δεκαετίες για έναν ερασιτέχνη.
Από την άλλη το συγκεκριμένο δυναμόκλειδο είναι τόσο απαράδεκτο που αμφιβάλλω για τα 5000 κλικ...
 
Re: Απάντηση: Re: Εργαλεία Χειρός

5000 κλικ... Μιλάμε για δεκαετίες για έναν ερασιτέχνη.
Από την άλλη το συγκεκριμένο δυναμόκλειδο είναι τόσο απαράδεκτο που αμφιβάλλω για τα 5000 κλικ...
Ή 12 μήνες!
 
Παιδες, ας ριξουμε τους τονους.

Απο οτι καταλαβαινω η χρηση του δυναμοκλειδου στη τρομπα νερου, κακο δεν κανει. Οπως κακο δεν κανει να'χει κανεις 45 δραπανα και 80 κατσαβιδια.
Η υπερβολη σε κατι που δεν βλαπτει, δεν νοειται ως υπερβολη με την κλασσικη εννοια.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Εργαλεία Χειρός

Ή 12 μήνες!

Εγώ τα έχω χρόνια, πρόσφατα πήγα στο Βράττη να τα τσεκάρω και δεν έχουν χάσει καθόλου. Στη δουλειά έχουμε ένα ΒΕΤΑ δυο δεκαετίες τώρα δεν χάνει καθόλου και δουλεύεται συνεχώς. Το 12 μήνες είναι μαζοχισμός.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Εργαλεία Χειρός

Εγώ τα έχω χρόνια, πρόσφατα πήγα στο Βράττη να τα τσεκάρω και δεν έχουν χάσει καθόλου. Στη δουλειά έχουμε ένα ΒΕΤΑ δυο δεκαετίες τώρα δεν χάνει καθόλου και δουλεύεται συνεχώς. Το 12 μήνες είναι μαζοχισμός.
Ασχέτως αν συμφωνώ ή οχι (που συμφωνώ), οι προδιαγραφές το απαιτούν. Εφόσον σφίγγειουμε τα μπουζι με ροποκλειδο, ε, μάλλον θα έχουμε φροντίσει κ να μην είναι εκτός προδιαγραφών το εργαλείο. Φιλικά πάντα.
 
Το να μην χρησιμοποιη δυναμοκλειδο σε μια τρομπα νερου ο μηχανικος,δεν ειναι η εποχη του γκασμα,ισα-ισα η εποχη του γκασμα η μαλλον αν ο μηχανικος ειναι γκασμας μπορει και με δυναμοκλειδο να κανει μια τρυπα στο νερο και παλι,μιας που μιλαμε για τρομπες νερου

Οσο και να αλλάξεις θεμα τα γραπτά μένουν , την αλλη φορα πιο προσεκτικός και πιο ανοιχτα μυαλα , σαν συμβουλη και καλη καρδια .
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Εργαλεία Χειρός

Εγώ τα έχω χρόνια, πρόσφατα πήγα στο Βράττη να τα τσεκάρω και δεν έχουν χάσει καθόλου. Στη δουλειά έχουμε ένα ΒΕΤΑ δυο δεκαετίες τώρα δεν χάνει καθόλου και δουλεύεται συνεχώς. Το 12 μήνες είναι μαζοχισμός.

Εισαι της δουλειας και γνωριζεις καλα. Η γνωμη σου στο θεμα μετραει και αυτα που γραφεις νομιζω οτι συναδουν απολυτα με την λογικη καποιου που δεν κατεχει καλα το θεμα, οπως εμενα.

Να πω οτι εαν σε ενα επωνυμο δυναμοκλειδο εβλεπα την ενδειξη 'καλιμπραρισμα καθε 5000 χρησεις η καθε 12 μηνες', με την χρηση που θα τους εκανα εγω δεν θα τα καλιμπραριζα ποτε.
Δεν ειναι λαστιχα αυτοκινητου να σου λεει αλλαγη καθε τοσα χιλιομετρα η καθε 5 χρονια -whichever comes first- oυτε φθειρεται αν καθεται το δυναμομετρο.

Απο την αλλη σκεφτομαι οτι αν αγοραζα ενα no name δυναμοκλειδο, αμφιβολου κατασκευης, τοτε ισως να ειχε νοημα αυτο το καθε 12 μηνες εστω και με λιγες χρησεις τον χρονο.