Εργαλεία Μπαταρίας

Μερος 2° -Δοκιμη και αξιολογηση του εργαλειου.

Σημερα θα δουμε το πιο ενδιαφερον μερος της παρουσιασης, δηλαδη την πραγματικη αποδοση της αντλιας στην πραξη κατω απο διαφορετικες συνθηκες και φυσικα την τελικη αξιολογηση και καποιες παρατηρησεις για την μικρη 4βολτη αντλια αερος της Βοsch.

Κατ'αρχην να θυμησουμε οτι προκειται για εργαλειο μολις 4 βολτ, οποτε ας κρινουμε το κομπρεσσερακι κατω απο αυτο το πρισμα, της ελαχιστης ισχυος.
Επισης να πουμε οτι το καθαρο βαρος του εργαλειου χωρις τις εξτρα μυτες και το λαστιχακι που κουβαλαει, ειναι μολις 400 γραμμαρια!!!

Ξεκιναμε απο τα δυσκολα, φουσκωνοντας απο 1.8 (26psi) σε 2.2 bar (32psi) σε ενα μεγαλο και πλατυ λαστιχο διαστασεων 235/65.
dDTCV2oh.jpg

Το λαστιχο φουσκωσε και πηρε περιπου 2.5 λεπτα. Αργα θα ελεγα, αλλα στην αναγκη ειναι μια χαρα. Αυτο εγινε και στα 4 λαστιχα καθως ξεφουσκωσα ολα τα λαστιχα στα 1.8 και τα ξαναφουσκωσα στα 2.2 bar. Η ομως μπαταρια ειχε αδειασει, δεν ειχε μεινει ουτε μια μπαρα, αρα βρισκοταν στο επιπεδο "0-5% γεματη".
Θεωρω οτι σε μια αναγκη, θα μπορουσε να φουσκωσει ενα αντιστοιχα μεγαλο λαστιχο απο εντελως αδειο σε σχεδον γεματο.

Μου εκανε εντυπωση οτι το κομπρεσσερακι διατηρει χαμηλο επιπεδο θορυβου και κατω απο πιεση, στα 74,5 dB. Xωρις πιεση ο θορυβος ειναι στα 71dB.
2GdaUaah.jpg


Την ιδια δουλεια στο ~1/4 του χρονου την εκανε το 18βολτο μινι κομπρεσσερακι της Ryobi. Λογικο ειναι.
oY2hN1ih.jpg

Το μειονεκτημα του συγκεκριμενου Ryobi ειναι οτι πρεπει να κρατας πατημενη την σκανδαλη, ειναι πιο θορυβωδες και εχει αναλογικη οθονη.
Επισης δεν υπαρχει ρυθμιση για να σταματησει αυτοματα σε ενα επιθυμητο επιπεδο. Ομως η δυναμη του, τα συγχωρει ολα :)

Συνεχεια τωρα με το κομπρεσσερακι της Βοsch, αφου φορτιστηκε, σε ενα μεσαιου μεγεθους λαστιχου διαστασεων 205/35.
fU5AsKkh.jpg

Παλι τα 4 λαστιχα ξεφουσκωσαν το ιδιο, στα 1.8 bar και πηγαν στα 2.2 bar. Eδω πηγε λιγο πιο γρηγορα το φουσκωμα, περιπου ενα διλεπτο.
Η μπαταρια ειχε μεινει με 1 μπαρα δηλαδη στο επιπεδο 5-25% γεματη.

Σε ενα μικρο λαστιχο απο Υaris διαστασεων 175/65, το ιδιο φουσκωμα (απο 1.8 σε 2.2 bar) εκανε περιπου 1.5 λεπτο.

Θα ελεγα λοποιν οτι οι επιδοσεις του σε ελαστικα αυτοκινητων, ολων των τυπων, ειναι ιδιαιτερα ικανοποιητικη εαν προκειται για φουσκωμα λιγων psi.
Για φουσκωμα ολοκληρου του ελαστικου απο εντελως ξεφουσκωτο, η ικανοτητα του δεν ξεπερναει το ενα με εναμισυ ελαστικο, αναλογα το μεγεθος.

Στα ποδηλατα τωρα η δουλεια γινεται παρα πολυ γρηγορα. Απο εντελως ξεφουσκωτο ελαστικο στα 2.5 bar μολις σε ενα λεπτο και κατι.
G4UPCGbh.jpg

Παρεμπιπτοντως, στα 2.5 bar το ελαστικο φαινεται παρα πολυ φουσκωμενο, αλλα πανω στη ροδα γραφει min 3.5 bar max 6 bar!!!

Σε μηχανακι δεν το τσεκαρα γιατι βαρεθηκα αλλα σιγουρα θα μπορει να φουσκωσει ενα τουλαχιστον λαστιχο απο αδειο σε φουλ.

Εδω τελειωσε η δοκιμη στα τροχοφορα η οποια μου αφησε πολυ καλες εντυπωσεις.
Το μονο ουσιαστικο προβλημα που εντοπισα ειναι οτι κατα το ξεβιδωμα της βαλβιδας χανεται καποια μιικρη ποσοτητα αερα οπου ειδικα στα ποδηλατα κανει διαφορά. Αυτο αντιμετωπιζεται βεβαια φουσκωνοντας λιγο παραπαπανω το ελαστικο. Ομως γιατι να μην υπαρχει η ειδικη βαλβιδα με τον μοχλο που εχουν αλλες τρομπες (οπως η Ryobi στη φωτο) και υπαρχει το βιδωτο ακροφυσιο? Μαλλον θα υπαρχει καποιος λογος. Αυτο ισχυει για τις περισσοτερες 4βολτες τρομπες.
4PPPHKFh.jpg

Εχω ηδη παραγγειλει ενα λαστιχο ανταπτορα που βιδωνει στο ακρο του λαστιχου και καταληγει σε βαλβιδα με μοχλο. Ελπιζω ετσι να λυθει το προβλημα.

Για να κλεισουμε, εχουμε και μια μπαλα βολλευ που την ξεφουσκωσα σχεδον ολη και η τρομπα την φουσκωσε σε μισο λεπτο
ReWGL80h.jpg

Αν και η μπαλλα γραφει αναλυτικα τις τιμες που πρεπει να φουσκωσει, η τρομπα δεν ρυθμιζεται για τοσο χαμηλα, ωστε να σταματησει αυτοματα στα 2psi.
Οι μοναδες της τρομπας για το αυτοματο σταματημα ξεκινουν απο τα 4.5 Psi και πανω και απο τα 0.3 Bar και πανω. Η μπαλλα εχει oριο τα 2.5 psi.

Ομως αυτο δεν ειναι προβλημα καθως φουσκωνεις κανονικα την μπαλλα χωρις ρυθμιση για αυτοματο σταματητα.
Πατας απλα το κουμπι και φουσκωνει, το ξαναπατας και σταματα.
OHsxzFoh.jpg


Αξιολογηση

Η μικρη 4βολτη αντλια αερος της Bosch ειναι ενα υπεροχο, χρησιμο και λειτουργικοτατο γκατζετακι. Τα καταφερνει μια χαρα στο φουσκωμα ελαστικων τροχοφορων, αν και στα μεγαλα μεγεθη, εκ των πραγματων και οπως ειναι φυσικο, παει πιο αργα. Ομως μπορει καλλιστα να σε βγαλει απο μια δυσκολη θεση.
Τα 75 ευρω που κοστιζει ειναι μαλλον πολλα καθως υπαρχουν αντλιες που κοστιζουν σχεδον τα μισα χρηματα. Ομως διαβαζουμε οτι υπαρχουν θεματα αξιοπιστιας, ακομα και στα πιο καλα απο τα κινεζικα προιοντα, οπως το XiaoMi το οποιο μου αρεσε πολυ αλλα τελικα δεν το πηρα γιατι προτιμησα το Bosch.

H ποιοτητα κατασκευης και τα πλαστικα του ειναι αριστα και χλιδατα, οπως και η αισθηση των κουμπιων. Η οθονη ειναι ευκρινης και διαβαζεται και νυχτα και νταλα μεσημερι. Υπαρχει λεπτομερης ενδειξη πληροτητας/καταστασης της μπαταριας η οποια φορτιζει μεσα σε 2-2.5 ωρες με καλωδιο USB-C. H αντλια μπορει να σου δειξει την πιεση των ελαστικων σε bar η psi και φυσικα να συμπληρωσει οσο αερα χρειαζεται στα λαστιχα τροχοφορων. Mπορει να φουσκωσει μπαλλες, διαφορα φουσκωτα παιχνιδια θαλασσης μεχρι μπαλονια. Ειναι απο τα πιο ησυχα κομπρεσσερακια που εχω ακουσει. Εχει μηκος 20 εκατοστα και ειναι πολυ στενο, η λαβη του εχει πλατος ~3.5 εκατοστα και ανεβαινοντας προς την οθονη πλαταινει στα 4.8 εκ. Πολυ ελαφρυ, γυρω στα 400 γραμμαρια.

Παρ'ολη την ασυγκριτη ποιοτητα και δεδομενη αξιοπιστια του εργαλειου, η υψηλη του τιμη και η περιορισμενη μου εμπειρια (σε αποδοση/αξιοπιστια) σε φτηνοτερες κινεζικες εναλλακτικες δεν μου επιτρεπουν να το συστησω χωρις ενδοιασμους. Υπο αλλες συνθηκες ισως να προτιμουσα το XiaoMi το οποιο αν και κινεζικο, το κατασκευαζει η ομωνυμη εταιρεια που μεχρι στιγμης εχει δωσει πολυ καλα δειγματα ποιοτητας και φαινεται οτι σεβεται τον πελατη. Ο,τι ΧiaoMi εχω παρει μεχρι στιγμης ειναι αξιολογο. Στο ιδιο μηκος κυμματος, ο,τι Bosch εχω παρει μεχρι στιγμης -και ειναι παρα πολλα τα ατιμα- ειναι αλλο πραμα, 1st class :)
 
Eβγαλε σημερα μια προσφορα το E-shop ενα κομπρεσσερακι με 43 ευρω οταν στην αγορα κανει 75.
Εχει μαλιστα το καλο το κουμπωμα με το μοχλουδακι, που δεν χανεται αερας οταν το βγαζεις απο το λαστιχο.

Ψαχνοντας στο διαδικτυο βλεπω οτι εχει μπαταρια χωρητικοτητας 6000μΑω και κανει για φουσκωμα εως 4 λαστιχων που απο τα 2bar τα φουσκωνει εως τα 2.4bar. Ζυγιζει και 750 γρ.
"...6000mA Li Ion battery for up to 4 car tires (2,0-2,4bar)..."

Με αλλα λογια ενω η μπαταρια του εχει την διπλη χωρητικοτητα απο την μπαταρια της αντλιας της Bosch, η ικανοτητα φουσκωματος ειναι μικροτερη!!!
Τι συμπερασμα να βγαλεις τωρα...
 
  • Like
Reactions: panoss1
Μερος 2° -Δοκιμη και αξιολογηση του εργαλειου.

Σημερα θα δουμε το πιο ενδιαφερον μερος της παρουσιασης, δηλαδη την πραγματικη αποδοση της αντλιας στην πραξη κατω απο διαφορετικες συνθηκες και φυσικα την τελικη αξιολογηση και καποιες παρατηρησεις για την μικρη 4βολτη αντλια αερος της Βοsch.

Κατ'αρχην να θυμησουμε οτι προκειται για εργαλειο μολις 4 βολτ, οποτε ας κρινουμε το κομπρεσσερακι κατω απο αυτο το πρισμα, της ελαχιστης ισχυος.
Επισης να πουμε οτι το καθαρο βαρος του εργαλειου χωρις τις εξτρα μυτες και το λαστιχακι που κουβαλαει, ειναι μολις 400 γραμμαρια!!!

Ξεκιναμε απο τα δυσκολα, φουσκωνοντας απο 1.8 (26psi) σε 2.2 bar (32psi) σε ενα μεγαλο και πλατυ λαστιχο διαστασεων 235/65.
dDTCV2oh.jpg

Το λαστιχο φουσκωσε και πηρε περιπου 2.5 λεπτα. Αργα θα ελεγα, αλλα στην αναγκη ειναι μια χαρα. Αυτο εγινε και στα 4 λαστιχα καθως ξεφουσκωσα ολα τα λαστιχα στα 1.8 και τα ξαναφουσκωσα στα 2.2 bar. Η ομως μπαταρια ειχε αδειασει, δεν ειχε μεινει ουτε μια μπαρα, αρα βρισκοταν στο επιπεδο "0-5% γεματη".
Θεωρω οτι σε μια αναγκη, θα μπορουσε να φουσκωσει ενα αντιστοιχα μεγαλο λαστιχο απο εντελως αδειο σε σχεδον γεματο.

Μου εκανε εντυπωση οτι το κομπρεσσερακι διατηρει χαμηλο επιπεδο θορυβου και κατω απο πιεση, στα 74,5 dB. Xωρις πιεση ο θορυβος ειναι στα 71dB.
2GdaUaah.jpg


Την ιδια δουλεια στο ~1/4 του χρονου την εκανε το 18βολτο μινι κομπρεσσερακι της Ryobi. Λογικο ειναι.
oY2hN1ih.jpg

Το μειονεκτημα του συγκεκριμενου Ryobi ειναι οτι πρεπει να κρατας πατημενη την σκανδαλη, ειναι πιο θορυβωδες και εχει αναλογικη οθονη.
Επισης δεν υπαρχει ρυθμιση για να σταματησει αυτοματα σε ενα επιθυμητο επιπεδο. Ομως η δυναμη του, τα συγχωρει ολα :)

Συνεχεια τωρα με το κομπρεσσερακι της Βοsch, αφου φορτιστηκε, σε ενα μεσαιου μεγεθους λαστιχου διαστασεων 205/35.
fU5AsKkh.jpg

Παλι τα 4 λαστιχα ξεφουσκωσαν το ιδιο, στα 1.8 bar και πηγαν στα 2.2 bar. Eδω πηγε λιγο πιο γρηγορα το φουσκωμα, περιπου ενα διλεπτο.
Η μπαταρια ειχε μεινει με 1 μπαρα δηλαδη στο επιπεδο 5-25% γεματη.

Σε ενα μικρο λαστιχο απο Υaris διαστασεων 175/65, το ιδιο φουσκωμα (απο 1.8 σε 2.2 bar) εκανε περιπου 1.5 λεπτο.

Θα ελεγα λοποιν οτι οι επιδοσεις του σε ελαστικα αυτοκινητων, ολων των τυπων, ειναι ιδιαιτερα ικανοποιητικη εαν προκειται για φουσκωμα λιγων psi.
Για φουσκωμα ολοκληρου του ελαστικου απο εντελως ξεφουσκωτο, η ικανοτητα του δεν ξεπερναει το ενα με εναμισυ ελαστικο, αναλογα το μεγεθος.

Στα ποδηλατα τωρα η δουλεια γινεται παρα πολυ γρηγορα. Απο εντελως ξεφουσκωτο ελαστικο στα 2.5 bar μολις σε ενα λεπτο και κατι.
G4UPCGbh.jpg

Παρεμπιπτοντως, στα 2.5 bar το ελαστικο φαινεται παρα πολυ φουσκωμενο, αλλα πανω στη ροδα γραφει min 3.5 bar max 6 bar!!!

Σε μηχανακι δεν το τσεκαρα γιατι βαρεθηκα αλλα σιγουρα θα μπορει να φουσκωσει ενα τουλαχιστον λαστιχο απο αδειο σε φουλ.

Εδω τελειωσε η δοκιμη στα τροχοφορα η οποια μου αφησε πολυ καλες εντυπωσεις.
Το μονο ουσιαστικο προβλημα που εντοπισα ειναι οτι κατα το ξεβιδωμα της βαλβιδας χανεται καποια μιικρη ποσοτητα αερα οπου ειδικα στα ποδηλατα κανει διαφορά. Αυτο αντιμετωπιζεται βεβαια φουσκωνοντας λιγο παραπαπανω το ελαστικο. Ομως γιατι να μην υπαρχει η ειδικη βαλβιδα με τον μοχλο που εχουν αλλες τρομπες (οπως η Ryobi στη φωτο) και υπαρχει το βιδωτο ακροφυσιο? Μαλλον θα υπαρχει καποιος λογος. Αυτο ισχυει για τις περισσοτερες 4βολτες τρομπες.
4PPPHKFh.jpg

Εχω ηδη παραγγειλει ενα λαστιχο ανταπτορα που βιδωνει στο ακρο του λαστιχου και καταληγει σε βαλβιδα με μοχλο. Ελπιζω ετσι να λυθει το προβλημα.

Για να κλεισουμε, εχουμε και μια μπαλα βολλευ που την ξεφουσκωσα σχεδον ολη και η τρομπα την φουσκωσε σε μισο λεπτο
ReWGL80h.jpg

Αν και η μπαλλα γραφει αναλυτικα τις τιμες που πρεπει να φουσκωσει, η τρομπα δεν ρυθμιζεται για τοσο χαμηλα, ωστε να σταματησει αυτοματα στα 2psi.
Οι μοναδες της τρομπας για το αυτοματο σταματημα ξεκινουν απο τα 4.5 Psi και πανω και απο τα 0.3 Bar και πανω. Η μπαλλα εχει oριο τα 2.5 psi.

Ομως αυτο δεν ειναι προβλημα καθως φουσκωνεις κανονικα την μπαλλα χωρις ρυθμιση για αυτοματο σταματητα.
Πατας απλα το κουμπι και φουσκωνει, το ξαναπατας και σταματα.
OHsxzFoh.jpg


Αξιολογηση

Η μικρη 4βολτη αντλια αερος της Bosch ειναι ενα υπεροχο, χρησιμο και λειτουργικοτατο γκατζετακι. Τα καταφερνει μια χαρα στο φουσκωμα ελαστικων τροχοφορων, αν και στα μεγαλα μεγεθη, εκ των πραγματων και οπως ειναι φυσικο, παει πιο αργα. Ομως μπορει καλλιστα να σε βγαλει απο μια δυσκολη θεση.
Τα 75 ευρω που κοστιζει ειναι μαλλον πολλα καθως υπαρχουν αντλιες που κοστιζουν σχεδον τα μισα χρηματα. Ομως διαβαζουμε οτι υπαρχουν θεματα αξιοπιστιας, ακομα και στα πιο καλα απο τα κινεζικα προιοντα, οπως το XiaoMi το οποιο μου αρεσε πολυ αλλα τελικα δεν το πηρα γιατι προτιμησα το Bosch.

H ποιοτητα κατασκευης και τα πλαστικα του ειναι αριστα και χλιδατα, οπως και η αισθηση των κουμπιων. Η οθονη ειναι ευκρινης και διαβαζεται και νυχτα και νταλα μεσημερι. Υπαρχει λεπτομερης ενδειξη πληροτητας/καταστασης της μπαταριας η οποια φορτιζει μεσα σε 2-2.5 ωρες με καλωδιο USB-C. H αντλια μπορει να σου δειξει την πιεση των ελαστικων σε bar η psi και φυσικα να συμπληρωσει οσο αερα χρειαζεται στα λαστιχα τροχοφορων. Mπορει να φουσκωσει μπαλλες, διαφορα φουσκωτα παιχνιδια θαλασσης μεχρι μπαλονια. Ειναι απο τα πιο ησυχα κομπρεσσερακια που εχω ακουσει. Εχει μηκος 20 εκατοστα και ειναι πολυ στενο, η λαβη του εχει πλατος ~3.5 εκατοστα και ανεβαινοντας προς την οθονη πλαταινει στα 4.8 εκ. Πολυ ελαφρυ, γυρω στα 400 γραμμαρια.

Παρ'ολη την ασυγκριτη ποιοτητα και δεδομενη αξιοπιστια του εργαλειου, η υψηλη του τιμη και η περιορισμενη μου εμπειρια (σε αποδοση/αξιοπιστια) σε φτηνοτερες κινεζικες εναλλακτικες δεν μου επιτρεπουν να το συστησω χωρις ενδοιασμους. Υπο αλλες συνθηκες ισως να προτιμουσα το XiaoMi το οποιο αν και κινεζικο, το κατασκευαζει η ομωνυμη εταιρεια που μεχρι στιγμης εχει δωσει πολυ καλα δειγματα ποιοτητας και φαινεται οτι σεβεται τον πελατη. Ο,τι ΧiaoMi εχω παρει μεχρι στιγμης ειναι αξιολογο. Στο ιδιο μηκος κυμματος, ο,τι Bosch εχω παρει μεχρι στιγμης -και ειναι παρα πολλα τα ατιμα- ειναι αλλο πραμα, 1st class :)

Το έχω εδώ και ένα χρόνο, κάνει μια χαρά δουλειά.

Το πρώτο που παρέλαβα μέσω Amazon ήταν DOA, το δεύτερο όμως δουλεύει κανονικά.

Στα αρνητικά του όπως είπες η ασθενική μπαταρία και ίσως η όχι τόσο ακριβεις μετρήσεις του, στο αυτοκίνητο γεμίζω με 2.4bar 225 λάστιχο, και ο σενσορας του αυτοκινήτου μου δείχνει 2.2bar.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Χιωτης
Δυστυχως εχω χασει το μετρητη πιεσης ελαστικων και δεν εχω μπορεσει να τεσεκαρω την ακριβεια του εργαλειου.
Εχω παραγγειλει ομως εναν τον οποιο περιμενω να μου ερθει αυτη την εβδομαδα, οποτε θα δω τι γινεται και σε αυτον τον τομεα.

Η μπαταρια ειναι μικρη αλλα μεγαλης χωρητικοτητας. Ειναι αξιοθαυμαστο πως μπορει να αποδιδει τοσο καλα ενα εργαλειο με μια μονο μπαταρια 4 βολτ.
Μου θυμιζει το καταπληκτικο 4βολτο μινι κατσαβιδι της Bosch το Bosch GSR Mx2Drive που δινει 10Νm ροπη με μια μπαταρια 18650!!
GSR%20Mx2%20Drive.png
 
Για μένα το μόνο αρνητικό για τις τρόμπες μπαταρίας είναι ότι δεν δέχονται ρεύμα απο το αυτοκίνητο.
Αυτόματα χάνουν το χαρακτηριστικό της έκτακτης ανάγκης στο δρόμο γιατί δεν ξέρεις αν η μπαταρία θα έχει ξεφορτίσει και πόσο.
(Αυτό για το 99% των ανθρώπων που θα την πετάξει μέσα στο αμάξι μαζί με τη ρεζέρβα μέχρι να τη χρειαστεί ξανά και όχι για το 1% που μία φορά στο έτος θα τη φορτίζει!!!)

Πιο αξιόπιστη επιλογή είναι μία τρόμπα ρεύματος 12ν απο τον αναπτήρα ή ακόμα και ποδιού για κάποιον που δεν ασχολείται.

Το 18ν ryobi το θεωρώ πολύ πιο χρήσιμο λόγο δύναμης και αυτονομίας.
Οι μικρές τρόμπες μπαταρίας θεωρώ ότι είναι για πιο εξειδικευμένες χρήσεις ή gadgets. Άντε αν έχει κάποιος ποδήλατο μπαταρίας οπότε δεν τον ενδιαφέρει το έξτρα βάρος να το έχει μαζί του (είναι και ελαφρύ εξάλλου - μία μικρή χειροκίνητη ζυγίζει ~<200γρ) ειδικά αν είναι μίας ηλικίας.
 
Η δουλεια τους δεν ειναι να γεμιζουν αδειο λαστιχο, ομως στα πλαισια της δοκιμης πιθανολογησα -απο οτι ειδα στην πραξη- οτι στην αναγκη μπορει να φουσκωσει ενα λαστιχο, ισως και εναμισυ εαν εχει μικρες διαστασεις (huyndai i10 etc.). To ποδηλατο, αν εννοεις αυτο (cube?) ειναι των παιδιων.

Μην μπερδευουμε τα ειδη των αντλιων, αλλο η 12βολτη, αλλο μια 18βολτη με μπαταρια και φορτιστη, αλλο οι χειροκινητες και αλλο αυτες οι μικρες.
Ολες εχουν τον σκοπο τους και η καθε μια εχει συγκεκριμενη χρηση/χρησεις οπου ειναι (πολυ) καλυτερη απο τις αλλες.

Αν εχεις να φουσκωσεις ποδηλατα, μηχανακια και μπαλλες, ΔΕΝ υπαρχει κατι πιο βολικο και πιο ευχρηστο απο αυτα τα αντλιακια.
Αν θελεις να τσεκαρεις και να συμπληρωσεις αερα στα ελαστικα του αυτοκινητου ΔΕΝ υπαρχει κατι πιο βολικο και πιο ευκολοχρηστο απο αυτα τα αντλιακια.
Ετσι τουλαχιστον το ειδα εγω στην εκτεταμενη δοκιμη, εχοντας στο εργαστηριο ολων των ειδων της αντλιες για φουσκωμα.

Τωρα βεβαια ολα αυτα, και πολλα παραπανω, μπορει να γινουν και με αντλια ποδιου που οντως ειναι η πιο αξιοπιστη απο ολους τους τυπους των αντλιων :)
 
Αν εχεις να φουσκωσεις ποδηλατα, μηχανακια και μπαλλες, ΔΕΝ υπαρχει κατι πιο βολικο και πιο ευχρηστο απο αυτα τα αντλιακια.
Αν θελεις να τσεκαρεις και να συμπληρωσεις αερα στα ελαστικα του αυτοκινητου ΔΕΝ υπαρχει κατι πιο βολικο και πιο ευκολοχρηστο απο αυτα τα αντλιακια.
Ετσι τουλαχιστον το ειδα εγω στην εκτεταμενη δοκιμη, εχοντας στο εργαστηριο ολων των ειδων της αντλιες για φουσκωμα.

Για όλα αυτά η 18v ryobi θεωρώ ότι είναι πολύ καταλληλότερη.
Η 4v κερδίζει μόνο στον όγκο και στη φασαρία. Ε μιλάμε για πολύ εξειδικευμένες ανάγκες :p

Χτές φρέσκαρα 4 ποδήλατα και δεν υπήρχε περίπτωση να διαλέξω τη 4v αν είχα 18v.
Που για να μήν μείνω στη μέση επειδή βιαζόμουν (η μπαταρία ήταν στο ίδιο ράφι) έβαλα την τρόμπα στη πρίζα ;)

1663577513250.png
 
Kαι εγω το ιδιο πιστευα γι'αυτο τοσο καιρο δεν ειχα επενδυσει σε 4βολτη αντλια. Ομως εκανα λαθος απο οτι ειδα :)
Αξιολογηση

Η μικρη 4βολτη αντλια αερος της Bosch ειναι ενα υπεροχο, χρησιμο και λειτουργικοτατο γκατζετακι.

Ουδέν σχόλιο ;)
 
Μπα δε νομιζω να εννοει αυτο, γιατι ειναι εντελως ξεκαθαρο οτι αξιολογω ως χρησιμο και λειτουργικοτατο το εργαλειο που χαρακτηριζω gadget.
Συμπερασματικα λοιπον, γιατι ενα χρησιμο και λειτουργικο εργαλειο να μην μπορει να ονομαστει επενδυση? Ειδικα απο τους εργαλειομανεις σαν και εμας :)
 
  • Like
Reactions: enduras1
Ευτυχώς που διάβασα το θέμα και το θυμήθηκα… 😂

Απ´όταν γύρισα απ’το χωριό όλο λέω να ελέγξω τις πιέσεις στο Beverly, γιατι δεν το νοιώθω καλά στο δρόμο, κι όλο το αναβάλω.
Πριν από λίγο, ξαναδιαβάζωντας το θέμα, λέω «ή τώρα ή ποτέ» 😜 δεν πέρνει άλλη αναβολή.
Παίρνω λοιπόν το 18-βολτο Makita-κι μου και κατεβαίνω…

Ευτυχώς!!!!


C8832E97-0E63-4DB0-B60A-E0B532197C96.jpeg

Αντί για 33 psi εγώ είχα και μπρός και πίσω 13 😳😳.
Πάλι καλά που δε σαβουριάστηκα πουθενά.
 
καμια σκουπα , ορθια, μπαταριας εχετε να πρετεινετε ?

Εχω αλλαξει 2 με 3 σκουπακια χειρος (που εχουν και κονταρι) αλλα δεν τραβανε τιποτα...ειδικα μετα απο λιγο καιρο τα παιζουν εντελως.

πχ κατι τετοιο αξιζει ?

ή πρεπει να παω σε κατι πολυ πιο ακριβο ?
 
καμια σκουπα , ορθια, μπαταριας εχετε να πρετεινετε ?

Εχω αλλαξει 2 με 3 σκουπακια χειρος (που εχουν και κονταρι) αλλα δεν τραβανε τιποτα...ειδικα μετα απο λιγο καιρο τα παιζουν εντελως.

πχ κατι τετοιο αξιζει ?

ή πρεπει να παω σε κατι πολυ πιο ακριβο ?

Για τι χρήση την θέλεις;
Εμένα μου ζητούσε η γυναίκα μου μια μπαταρίας για το σπίτι λόγω ιδιαιτερότητας (3 ορόφοι) και μετά από αρκετή έρευνα κατέληξα στην Dyson V15 Absolute detect. Πανάκριβη μεν αλλά καταπληκτική δε. Η γυναίκα μου με ερωτεύτηκε ξανά
Δεν το είδα σαν κόστος αλλά ως επένδυση στο γάμο μου


https://www.skroutz.gr/s/31575913/Dyson-V15-Detect-Absolute-Επαναφορτιζόμενη-Σκούπα-Stick-25-2V-Ασημί.html


Sent from my iPhone 13 Pro Max using Tapatalk Pro
 
Μερος 2° -Δοκιμη και αξιολογηση του εργαλειου.

Σημερα θα δουμε το πιο ενδιαφερον μερος της παρουσιασης, δηλαδη την πραγματικη αποδοση της αντλιας στην πραξη κατω απο διαφορετικες συνθηκες και φυσικα την τελικη αξιολογηση και καποιες παρατηρησεις για την μικρη 4βολτη αντλια αερος της Βοsch.

Κατ'αρχην να θυμησουμε οτι προκειται για εργαλειο μολις 4 βολτ, οποτε ας κρινουμε το κομπρεσσερακι κατω απο αυτο το πρισμα, της ελαχιστης ισχυος.
Επισης να πουμε οτι το καθαρο βαρος του εργαλειου χωρις τις εξτρα μυτες και το λαστιχακι που κουβαλαει, ειναι μολις 400 γραμμαρια!!!

Ξεκιναμε απο τα δυσκολα, φουσκωνοντας απο 1.8 (26psi) σε 2.2 bar (32psi) σε ενα μεγαλο και πλατυ λαστιχο διαστασεων 235/65.
dDTCV2oh.jpg

Το λαστιχο φουσκωσε και πηρε περιπου 2.5 λεπτα. Αργα θα ελεγα, αλλα στην αναγκη ειναι μια χαρα. Αυτο εγινε και στα 4 λαστιχα καθως ξεφουσκωσα ολα τα λαστιχα στα 1.8 και τα ξαναφουσκωσα στα 2.2 bar. Η ομως μπαταρια ειχε αδειασει, δεν ειχε μεινει ουτε μια μπαρα, αρα βρισκοταν στο επιπεδο "0-5% γεματη".
Θεωρω οτι σε μια αναγκη, θα μπορουσε να φουσκωσει ενα αντιστοιχα μεγαλο λαστιχο απο εντελως αδειο σε σχεδον γεματο.

Μου εκανε εντυπωση οτι το κομπρεσσερακι διατηρει χαμηλο επιπεδο θορυβου και κατω απο πιεση, στα 74,5 dB. Xωρις πιεση ο θορυβος ειναι στα 71dB.
2GdaUaah.jpg


Την ιδια δουλεια στο ~1/4 του χρονου την εκανε το 18βολτο μινι κομπρεσσερακι της Ryobi. Λογικο ειναι.
oY2hN1ih.jpg

Το μειονεκτημα του συγκεκριμενου Ryobi ειναι οτι πρεπει να κρατας πατημενη την σκανδαλη, ειναι πιο θορυβωδες και εχει αναλογικη οθονη.
Επισης δεν υπαρχει ρυθμιση για να σταματησει αυτοματα σε ενα επιθυμητο επιπεδο. Ομως η δυναμη του, τα συγχωρει ολα :)

Συνεχεια τωρα με το κομπρεσσερακι της Βοsch, αφου φορτιστηκε, σε ενα μεσαιου μεγεθους λαστιχου διαστασεων 205/35.
fU5AsKkh.jpg

Παλι τα 4 λαστιχα ξεφουσκωσαν το ιδιο, στα 1.8 bar και πηγαν στα 2.2 bar. Eδω πηγε λιγο πιο γρηγορα το φουσκωμα, περιπου ενα διλεπτο.
Η μπαταρια ειχε μεινει με 1 μπαρα δηλαδη στο επιπεδο 5-25% γεματη.

Σε ενα μικρο λαστιχο απο Υaris διαστασεων 175/65, το ιδιο φουσκωμα (απο 1.8 σε 2.2 bar) εκανε περιπου 1.5 λεπτο.

Θα ελεγα λοποιν οτι οι επιδοσεις του σε ελαστικα αυτοκινητων, ολων των τυπων, ειναι ιδιαιτερα ικανοποιητικη εαν προκειται για φουσκωμα λιγων psi.
Για φουσκωμα ολοκληρου του ελαστικου απο εντελως ξεφουσκωτο, η ικανοτητα του δεν ξεπερναει το ενα με εναμισυ ελαστικο, αναλογα το μεγεθος.

Στα ποδηλατα τωρα η δουλεια γινεται παρα πολυ γρηγορα. Απο εντελως ξεφουσκωτο ελαστικο στα 2.5 bar μολις σε ενα λεπτο και κατι.
G4UPCGbh.jpg

Παρεμπιπτοντως, στα 2.5 bar το ελαστικο φαινεται παρα πολυ φουσκωμενο, αλλα πανω στη ροδα γραφει min 3.5 bar max 6 bar!!!

Σε μηχανακι δεν το τσεκαρα γιατι βαρεθηκα αλλα σιγουρα θα μπορει να φουσκωσει ενα τουλαχιστον λαστιχο απο αδειο σε φουλ.

Εδω τελειωσε η δοκιμη στα τροχοφορα η οποια μου αφησε πολυ καλες εντυπωσεις.
Το μονο ουσιαστικο προβλημα που εντοπισα ειναι οτι κατα το ξεβιδωμα της βαλβιδας χανεται καποια μιικρη ποσοτητα αερα οπου ειδικα στα ποδηλατα κανει διαφορά. Αυτο αντιμετωπιζεται βεβαια φουσκωνοντας λιγο παραπαπανω το ελαστικο. Ομως γιατι να μην υπαρχει η ειδικη βαλβιδα με τον μοχλο που εχουν αλλες τρομπες (οπως η Ryobi στη φωτο) και υπαρχει το βιδωτο ακροφυσιο? Μαλλον θα υπαρχει καποιος λογος. Αυτο ισχυει για τις περισσοτερες 4βολτες τρομπες.
4PPPHKFh.jpg

Εχω ηδη παραγγειλει ενα λαστιχο ανταπτορα που βιδωνει στο ακρο του λαστιχου και καταληγει σε βαλβιδα με μοχλο. Ελπιζω ετσι να λυθει το προβλημα.

Για να κλεισουμε, εχουμε και μια μπαλα βολλευ που την ξεφουσκωσα σχεδον ολη και η τρομπα την φουσκωσε σε μισο λεπτο
ReWGL80h.jpg

Αν και η μπαλλα γραφει αναλυτικα τις τιμες που πρεπει να φουσκωσει, η τρομπα δεν ρυθμιζεται για τοσο χαμηλα, ωστε να σταματησει αυτοματα στα 2psi.
Οι μοναδες της τρομπας για το αυτοματο σταματημα ξεκινουν απο τα 4.5 Psi και πανω και απο τα 0.3 Bar και πανω. Η μπαλλα εχει oριο τα 2.5 psi.

Ομως αυτο δεν ειναι προβλημα καθως φουσκωνεις κανονικα την μπαλλα χωρις ρυθμιση για αυτοματο σταματητα.
Πατας απλα το κουμπι και φουσκωνει, το ξαναπατας και σταματα.
OHsxzFoh.jpg


Αξιολογηση

Η μικρη 4βολτη αντλια αερος της Bosch ειναι ενα υπεροχο, χρησιμο και λειτουργικοτατο γκατζετακι. Τα καταφερνει μια χαρα στο φουσκωμα ελαστικων τροχοφορων, αν και στα μεγαλα μεγεθη, εκ των πραγματων και οπως ειναι φυσικο, παει πιο αργα. Ομως μπορει καλλιστα να σε βγαλει απο μια δυσκολη θεση.
Τα 75 ευρω που κοστιζει ειναι μαλλον πολλα καθως υπαρχουν αντλιες που κοστιζουν σχεδον τα μισα χρηματα. Ομως διαβαζουμε οτι υπαρχουν θεματα αξιοπιστιας, ακομα και στα πιο καλα απο τα κινεζικα προιοντα, οπως το XiaoMi το οποιο μου αρεσε πολυ αλλα τελικα δεν το πηρα γιατι προτιμησα το Bosch.

H ποιοτητα κατασκευης και τα πλαστικα του ειναι αριστα και χλιδατα, οπως και η αισθηση των κουμπιων. Η οθονη ειναι ευκρινης και διαβαζεται και νυχτα και νταλα μεσημερι. Υπαρχει λεπτομερης ενδειξη πληροτητας/καταστασης της μπαταριας η οποια φορτιζει μεσα σε 2-2.5 ωρες με καλωδιο USB-C. H αντλια μπορει να σου δειξει την πιεση των ελαστικων σε bar η psi και φυσικα να συμπληρωσει οσο αερα χρειαζεται στα λαστιχα τροχοφορων. Mπορει να φουσκωσει μπαλλες, διαφορα φουσκωτα παιχνιδια θαλασσης μεχρι μπαλονια. Ειναι απο τα πιο ησυχα κομπρεσσερακια που εχω ακουσει. Εχει μηκος 20 εκατοστα και ειναι πολυ στενο, η λαβη του εχει πλατος ~3.5 εκατοστα και ανεβαινοντας προς την οθονη πλαταινει στα 4.8 εκ. Πολυ ελαφρυ, γυρω στα 400 γραμμαρια.

Παρ'ολη την ασυγκριτη ποιοτητα και δεδομενη αξιοπιστια του εργαλειου, η υψηλη του τιμη και η περιορισμενη μου εμπειρια (σε αποδοση/αξιοπιστια) σε φτηνοτερες κινεζικες εναλλακτικες δεν μου επιτρεπουν να το συστησω χωρις ενδοιασμους. Υπο αλλες συνθηκες ισως να προτιμουσα το XiaoMi το οποιο αν και κινεζικο, το κατασκευαζει η ομωνυμη εταιρεια που μεχρι στιγμης εχει δωσει πολυ καλα δειγματα ποιοτητας και φαινεται οτι σεβεται τον πελατη. Ο,τι ΧiaoMi εχω παρει μεχρι στιγμης ειναι αξιολογο. Στο ιδιο μηκος κυμματος, ο,τι Bosch εχω παρει μεχρι στιγμης -και ειναι παρα πολλα τα ατιμα- ειναι αλλο πραμα, 1st class :)
Καλή, αναλυτική (ως συνήθως) και πολύ χρήσιμη η παρουσίαση και δοκιμή του μικρού κομπρεσέρ.
Ωστόσο θεωρώ ότι το πρέπον (ώστε να έχουμε αντιπροσωπευτικά αποτελέσματα της δύναμης, διάρκειας μπαταρίας και χρόνου φουσκώματος ελαστικών) θα ήταν το κομπρεσέρ της bosch να συγκριθεί απευθείας στο πλαίσιο της δοκιμής και με το αντίστοιχο των Xiaomi, Baseus κλπ κινέζων.
Προφανώς δεν έγινε αυτό γιατί δεν τα είχες διαθέσιμα, σεβαστό (προφανώς), απλά το επισημαίνω.
Η αίσθησή μου είναι ότι σε μια τέτοια σύγκριση, το μικρό Bosch όσο λαχταριστό κι αν φαίνεται, δεν θα έχει τύχη, λαμβάνοντας υπόψη τις επιδόσεις του σε συνδυασμό και με τη σχεδόν διπλή τιμή του από τα λοιπά ανάλογα κομπρεσεράκια.
 
  • Like
Reactions: Χιωτης
Ευχαριστω!
Ναι, δυστυχως δεν ειχα διαθεσιμο αντιστοιχο κινεζικο κομπρεσσερακι για συγκριση, για αυτο ακριβως ειπα οτι δεν μπορω να το προτεινω, μιας και κοστιζει σχεδον τα διπλα απο τα κινεζικα.
Aυτο φυσικα δεν αναιρει σε καμμια περιπτωση την θαυμασια αποδοση και τις καλες εντυπωσεις που μου αφησε η αντλια της Bosch.

Απο οτι διαβαζα οταν εκανα την ερευνα αγορας τα κινεζικα εχουν θεματα -και λειτουργιας και αξιοπιστιας συμπεριλαμβανομενου του Xiaomi το οποιο ειναι και το μονο κινεζικο που θα εμπιστευομουν σαν αξιοπιστη εναλλακτικη. Σε καποιο βιντεακι συγκρισης απο τα ελαχιστα που κυκλοφορουν, δεν ειδα καμμια απολυτως διαφορα στο φουσκωμα με το Χiaomi, ισα ισα που το Bosch ηταν λιγο πιο γρηγορο. Καποια σχολια ανεφεραν οτι καποια αντιστοιχα κομπρεσσερακια ζεσταινονταν πολυ, ισως και το Xiami. Φανταζομαι να γνωριζεις οτι εαν το μοτερ και η μπαταρια ζεσταινονται περαν του φυσιολογικου, αυτο σημαινει βεβαιος θανατος, αργα η γρηγορα...

Δεν καταλαβαινω ομως τον ισχυρισμο σου οτι δεν θα εχει τυχη το Βοsch απεναντι στα κινεζικα, ουτε για το θεμα της αποδοσης/αξιοπιστιας ουτε βεβαια και της τιμης. Αυτο ελειπε να κοστιζε ενα Bosch οσο ενα αντιστοιχο κινεζικο :)