Εργαλεία Μπαταρίας

σχετικα με την αντικατασαση του τροχο απο τα λιντλ, με αλλον αλλης μαρκας

θυμηθηκα χθες οτι η bormann εχει μια συμβατοτητα με τις μπαταριες parkside του λιντλ.
Εξαλλου στις φωτο ειναι υποπτα ιδιες.

εριξα μια μatια χθες και εντποισα ενα μοντελο με 3 ταχυτητες.
Σημερα ρωτησα τον εισαγωγεα σχετικα με την συμβατοτητα του με τις μπαατριες της σειρας pro, αλλα τελικα δεν ειναι συμβατο.
Αλλα ο ιδιος μου υπεδειξε αυτο το μοντελο.
Αδιαβαθμητη ρυθμιση, ωραια τιμη και υποπτα ομοιο με τον πρασινο τροχο 20V parkside.
BINGO!
 
Last edited:
  • Like
Reactions: newbie
Αλλα ο ιδιος μου υπεδειξε αυτο το μοντελο.
Αδιαβαθμητη ρυθμιση, ωραια τιμη και υποπτα ομοιο με τον πρασινο τροχο 20V parkside.
BINGO!

Πράγματι, ωραίος φαίνεται ο τροχός.
Δεν κατάλαβα όμως, οι μπαταρίες σου είπε πως δεν είναι συμβατές. Οπότε, τι θα κάνεις αν τον αγοράσεις;
 
μαλλον δνε το εγραψα καλα...για να μην σας μπερδεψω...:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

ηθελα να πω οτι αρχικα ειχα βρει εναν αλλον τροχο που με βολευε αλλα δνε ειχε συμβατες μπαταριες. και μετα μου εδειξε τον μπλε bormann pro που εχει συνβατοτητα

ιο αλλος ειναι αυτος
 
  • Like
Reactions: nikfor
Το νου σου καθως αν δεν απατωμαι εχει αναφερθει πως ναι μεν κουμπωνουν οι μπαταριες αλλα η πολικότητα ειναι αναποδη.
Ελενξε το με το πολυμετρο πριν το επιχειρήσεις.
 
Όι μπαταρίες της Parkside κουμπώνουν στα περισσότερα Bormann Pro αμα "φας" την υποδοχή τους...εξαρταται το εργαλειο ποσο και που...εχει γραφτει άπειρες φορές σε πολλές σελίδες στο Facebook..δεν χρειάζεται τίποτα αλλο..
Είναι μια λύση...αλλά το ποσό κρατάει μια μπαταρια Parkside σε Bormann κάνεις δεν γνωριζει ούτε αν αποδειδει τα μεγιστα..
Υπάρχουν και πολλά βιντεο στο YouTube..
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Η κίτρινη σειρά είναι η πιο φτηνή αλλα δεν συγκρινεται με την μπλε και δεν γνωριζω εάν κουμπώνουν οι μπαταρίες της Parkside..
 
  • Like
Reactions: nikfor
μαλλον δνε το εγραψα καλα...για να μην σας μπερδεψω...:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

ηθελα να πω οτι αρχικα ειχα βρει εναν αλλον τροχο που με βολευε αλλα δνε ειχε συμβατες μπαταριες. και μετα μου εδειξε τον μπλε bormann pro που εχει συνβατοτητα

ιο αλλος ειναι αυτος
Ο Νικολάου μυρίστηκε τι πάς να κάνεις και δίνει μόνο σετ τους φθηνούς κιτρινους τροχους..😂😂


Πάρε Total..άκουσε με..;)
 
μαλλον δνε το εγραψα καλα...για να μην σας μπερδεψω...:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
μα εγω παω πια για τον μπλε σολο στα 65.
Μαλλον μας μπερδεψες..!!!

Αν πας για τον μπλε μια χαρά..!!
Τα bormann pro.πάντως έχουν γίνει ακριβα πλέον από.οσο ξεκίνησαν...
 
Η κίτρινη σειρά είναι η πιο φτηνή αλλα δεν συγκρινεται με την μπλε και δεν γνωριζω εάν κουμπώνουν οι μπαταρίες της Parkside..
αυτο που μου ειπαν ειναι οτι τα κιτρινα δεν παιρνουν τις ιδιες μπαταριες με τα μπλε..οποτε απορριπτονται
 
  • Like
Reactions: KOSSTV
Η Total μαλλον βλεπει πωλησεις στα μπουλονοκλειδα και παιζει με τα Newton..!!!
Νεο μπουλονοκλειδο στα 400Ν....Θα βγει solo κοντα στο 50αρη θεωρω...


TIWLI2040E-1200x1200.jpg
 
  • Like
Reactions: ΝΤΙΝΟΣ
Λίπασμα διανομέας ryobi

 
  • Like
Reactions: Χιωτης
Ρε παιδια γινεται ενα κρουστικο δραπανο να βιδωνει πιο γρηγορα απο ενα παλμικο..;
Bλεπω κατι βιντεακια και εχω παραξενευτει πραγματικα..δεν το πιστευω...
Το παλμικο στην συγκεκριμενη ειναι 336Ν...!!!!
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Είναι διαφορετικά εργαλεία. Το παλμικό είναι για συγκεκριμένες δουλειές.
Τώρα σε μεγάλες ροπές προσωπικά μόνο παλμικό θα δούλευα για περισσότερη ασφάλεια στα χέρια μου.

Είναι σαν να συγκρίνεις το ίδιο αυτοκίνητο και λές ότι με 1η ταχύτητα πάει πιο αργά απο 2α!
Το ένα θα τραβάει σε μεγαλύτερα ζόρια αλλά πιο αργά ενώ το άλλο θα τρέχει αλλά θα κόψει πιο νωρίς.
 
  • Like
Reactions: enduras1
Είναι διαφορετικά εργαλεία. Το παλμικό είναι για συγκεκριμένες δουλειές.
Τώρα σε μεγάλες ροπές προσωπικά μόνο παλμικό θα δούλευα για περισσότερη ασφάλεια στα χέρια μου.

Είναι σαν να συγκρίνεις το ίδιο αυτοκίνητο και λές ότι με 1η ταχύτητα πάει πιο αργά απο 2α!
Το ένα θα τραβάει σε μεγαλύτερα ζόρια αλλά πιο αργά ενώ το άλλο θα τρέχει αλλά θα κόψει πιο νωρίς.
Θωδωρη γνωρίζω τι που χρησιμεύει τι.
Απλώς μου κάνει εντύπωση που στο συγκεκριμένο το κρουστικο είναι δυνατότερο...
Γιατί τα 336Ν είναι πάρα πολλά σε σχέση με το 90Ν που είναι το άλλο...
Εγώ μόνο παλμικο δουλεύω παντού για βιδωμα...
 
Θωδωρη γνωρίζω τι που χρησιμεύει τι.
Απλώς μου κάνει εντύπωση που στο συγκεκριμένο το κρουστικο είναι δυνατότερο...
Γιατί τα 336Ν είναι πάρα πολλά σε σχέση με το 90Ν που είναι το άλλο...
Εγώ μόνο παλμικο δουλεύω παντού για βιδωμα...

Μα σου εξηγώ ότι η ροπή απο μόνη της δεν λέει κάτι.
Ο ηλεκτροκινητήρας και στα δύο είναι παρόμοιος. Η μετάδοση της κίνησης αλλάζει.

Δεν είναι δηλαδή δυνατότερο το κρουστικό γιατί αν του βάλεις μία βίδα των 100N δεν θα την κουνήσει καθόλου ;)
 
  • Like
Reactions: KOSSTV
Ρε παιδια γινεται ενα κρουστικο δραπανο να βιδωνει πιο γρηγορα απο ενα παλμικο..;
Bλεπω κατι βιντεακια και εχω παραξενευτει πραγματικα..δεν το πιστευω...
Το παλμικο στην συγκεκριμενη ειναι 336Ν...!!!!
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
το εχουμε ξαναδει παλιοτερα στο φορουμ... μαλλον βοηθα η μεγαλυτερη ταχυτητα. Αλλα απο καποιο σημειο κ περα, υπερισχυει το παλμικο
 
Άλλο η ροπή (Ν) και άλλο η ταχύτητα περιστροφής (rpm). Στο παραπάνω video, αν υποθέσουμε ότι το συγκεκριμένο βίδωμα απαιτεί 70Ν, τότε και τα 2 εργαλεία μπορούν να βιδώσουν γιατί το καλύπτουν. Το ποιό θα βιδώσει πιό γρήγορα, είναι θέμα στροφών (rpm). Όποιο έχει περισσότερες στροφές αυτό θα βιδώσει πιό γρήγορα.