Συμφωνώ απόλυτα πως οι Άγγλοι κάπως τα καταφέρνουν και συνδυάζουν επαρκώς το...τερπνόν μετά του ωφελίμου. Και πάλι, όμως, όπως ίσως έχεις διαπιστώσει δεν είναι κοινά αποδεκτοί παρά μόνο σεβαστοί. Κάποιοι δηλαδή θεωρούν τα μεγάλα αγγλικά μόνιτορ βαρετά και πάνε Γαλλία ή Ιταλία όπου περισσεύει το χρώμα-ευφωνικότητα και, αντίστοιχα, λείπει λίγο η ακρίβεια.
Το πρόβλημα, βλέπεις, είναι ότι ανεξάρητα από θεωρήσεις και σχολές ήχου, ο ακροατής θέλει "να την ακούσει", να πιστεί στην ψευδαίσθηση που έχει εμπρός του, να αγγιχτεί συναισθηματικά από τον ήχο του, χάνοντας ίσως το μέτρο.
Αλλά έτσι λειτουργεί η μουσική, με συναισθηματική φόρτιση, γεγονός που σίγουρα το εκμεταλεύονται κάποιοι κατασκευαστές προϊόντων για να δώσουν "αυτό που αρέσει".
Το ευχάριστο πάντως είναι ότι υπάρχει κόντρα, πολλοί στον κόσμο προσπαθούν από διαφορετικές κατευθύνσεις, συνεπώς υπάρχει εξέλιξη σε όλες τις σχολές, τουλάχιστον όσο εμείς θα εξακολουθούμε να αγοράζουμε μηχανές ήχου. Για τη γενιά του iPod όμως δεν είμαι σίγουρος...