Ερωτήσεις για Εργαλεία και Αναλώσιμα.

Χάλασε πάλι η μπρίζα που έχει πάνω η σκούπα (Parkside PNTS1500). Είχαμε γράψει παλιότερα για πολύπριζα master/slave και συγκεκριμένα για μάρκα legrand αλλά δεν βρίσκω πουθενά στο ίντερνετ. Έχετε να προτείνετε κάποιο που θα κάνει δουλειά για συνδυασμό σκούπα (slave 1500watt) με παγκοπρίονο (master 2000watt);
 
 
Δλδ εκεινη δεν φτιάχνει?
Κυριάκο, το 2017 την αγόρασα, το 2020 είχε χαλάσει η μπρίζα (εντός εγγύησης) και μου άλλαξαν ολόκληρη την κεφαλή (καπάκι-μοτέρ). Οπότε, επίσημο σέρβις θα βγει ακριβό, αν υπάρχει κιόλας (είναι παλιό μοντέλο). Σκέφτηκα να κάνω την δουλειά μου προσωρινά με ένα πολύμπριζο μέχρι να βρω τι θα κάνω: επισκευή μόνος μου ή αγορά νέας
 
Στέφανε την έχεις δοκιμάσει (με δυνατά εργαλεία )την συγκεκριμένη;
Γράφει: "Έχει μια βασική (Master) πρίζα σούκο η οποία ρυθμίζεται από 30W έως 900W, & 5 πρίζες (slave) σούκο 16Α". Το πιο δυνατό εργαλείο που δουλεύω με την σκούπα είναι το παγκοπρίονο στα 2000W.
 
Χάλασε πάλι η μπρίζα που έχει πάνω η σκούπα (Parkside PNTS1500).
Σήμερα στα καλά καθούμενα άρχισε να δουλεύει πάλι ενώ για τρεις ημέρες ήταν πεθαμένη. Τι να πω, μάλλον ετοιμάζεται να χαλάσει τελείως με ενδιάμεσες αναλαμπές...
 
Σήμερα στα καλά καθούμενα άρχισε να δουλεύει πάλι ενώ για τρεις ημέρες ήταν πεθαμένη. Τι να πω, μάλλον ετοιμάζεται να χαλάσει τελείως με ενδιάμεσες αναλαμπές...
Μπας και ειναι καποια επαφη και δεν το εχεις παρει χαμπαρι...;
 
Μπας και ειναι καποια επαφη και δεν το εχεις παρει χαμπαρι...;
Μπορεί- μια μπρίζα φαίνεται μόνο και δεν δούλευε με όσα φις δοκίμασα. Για να δεις τι γίνεται πίσω από την μπρίζα, πρέπει να ανοίξεις όλο το κουτί του μηχανισμού.
 
Μπορεί- μια μπρίζα φαίνεται μόνο και δεν δούλευε με όσα φις δοκίμασα. Για να δεις τι γίνεται πίσω από την μπρίζα, πρέπει να ανοίξεις όλο το κουτί του μηχανισμού.
Για κάνε έναν κόπο...
 
Θέλω να συγκολλήσω μεταξύ τους 2 τμήματα από ένα πλαστικό εξάρτημα για το αυτοκίνητο (κολάρο εισαγωγής αέρα κινητήρα). Το συγκεκριμένο κολάρο είναι από πλαστικό ΡΡ (πολυπροπυλένιο) και θέλω να κολλήσω το τελείωμά του στο οποίο είναι κολλημένο ένα τμήμα από ελαστικό EPDM (συνθετικό καουτσούκ). Το εξάρτημα είναι το παρακάτω:
και το ελαστικό τμήμα που θέλω να συγκολλήσω στο κυρίως σώμα που είναι πλαστικό ΡΡ είναι το κυκλικό χείλος που φαίνεται στο τελείωμα του κολάρου, το οποίο έχει σε ένα τμήμα του ελαφρά ανοίξει/ξεκολλήσει από το υπόλοιπο πλαστικό στο οποίο εφάπτεται.
Είχα βρει ένα βίντεο στο οποίο ο τύπος προτείναι μια κυανοακρυλική κόλλα της loctite καθώς και ένα συγκολλητικό/σφραγιστικό σιλικόνης, της ίδιας εταιρείας:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Από την άλλη βέβαια, η ίδια η loctite παράγει την παρακάτω κόλλα η οποία είναι εξειδικευμένη για πλαστικά κι ελαστικά:
Aν έχετε κάποια σχετική εμπειρία είτε με τα συγκεκριμένα προιόντα είτε με άλλα για συγκόλληση ελαστικού EPDM με πλαστικό ΡΡ, θα ήθελα την άποψή σας.
 
Απ' ότι κατάλαβα θέλεις να το κλείσεις για να μην παίρνει αέρα.
Δεν γνωρίζω για τις κόλλες αλλά αν είναι χοντρό το πλαστικό δοκίμασε να το λειώσεις ελαφρά και να κλείσεις τη σχισμή.
 
  • Like
Reactions: lazarefa and KOSSTV
Aν έχετε κάποια σχετική εμπειρία είτε με τα συγκεκριμένα προιόντα είτε με άλλα για συγκόλληση ελαστικού EPDM με πλαστικό ΡΡ, θα ήθελα την άποψή σας.
Φαρδια μονωτικη ταινια δεν ταιριαζει?
Στο λεω γιατι ετσι εχω κανει την εισαγωγη αερα στο αυτοκινητο μου.