Ερωτηση για τον BLF A17DD-L FET+1 driver

λοιπον ακουστε τι προβληαμ εχω τωρα....
καθησα επιτελοςυ να κανω μετρησεις

τελικα στα 7 modes παιρνω μεχρι το Hi (1.78A) και στην σκαλα του turbo εχω μια χαμηλη ακταναλωση 1,8 Αμπερ...

(μετρημενο με 3 διαφορετικες καλες μπαταριες)
 
XPL HI V3
22αρια καλωδια στρατιωτικων προδιαγραφων
χονδρο ελατηριο με bypass. Η μπαταρια πανω στο ελατηριο και το καλωδιο του πολυμετρου στον πισω πολο.
Χονδρα καλωδια πολυμετρου δοκιμασμενα απο χρονια.

ειναι η ιδια πλακετα που εκανα ανακατασκευη. δουλευουν ολα σωστα εκτος απο το Turbo
 
δεν νομιζω να μπορω να το κανω αυτο...απο οσο καταλαβαινω χρειαζεται ειδικη συσκευη...
 
δεν μπλεκω σε κατι τετοιο..ηδη ειμαι πνιγμενος απο 1002 αλλα.
ευχαριστω παντως...θα το κρατησω για το μελλον
 
Δοκίμασε πάντως ένα άλλο led, μου έχει τύχει πολύ υψηλό vf λόγω κακού reflow.