Ερώτηση κρίσεως

Τασο, για να μη βγαζω οφ τοπικ το θεμα για την αναλογικη αν δεν ανοιξεις ξεχωριστο θεμα για τον Tamron 70-200 f2,8 γραψε εδω μερικα σχολια.

Επισης για τον Sigma 24-70 f2,8 ΕΧ DG HSM (νεο) ξερουμε κατι? Aν κυκλοφορησε και τι επιδοσεις εχει?

Αυτο που γνωριζω απο τον εδω αντιπροσωπο ειναι οτι αναμενεται μεσα στον μηνα που διανυουμε και η τιμη θα κυμανθει στα επιπεδα του προηγουμενου 24-70.

Απο οτι βλεπω μπηκε και στην ιστοσελιδα της Sigma οποτε οντως η ημερομηνια διαθεσης του πρεπει να ειναι κοντα.
 
Αυτο που γνωριζω απο τον εδω αντιπροσωπο ειναι οτι αναμενεται μεσα στον μηνα που διανυουμε και η τιμη θα κυμανθει στα επιπεδα του προηγουμενου 24-70.

Απο οτι βλεπω μπηκε και στην ιστοσελιδα της Sigma οποτε οντως η ημερομηνια διαθεσης του πρεπει να ειναι κοντα.

Ενδιαφέρον .. Αν η τιμή παραμείνει στα επιπεδα του προηγούμενου αποτελεί μια καλή λύση
 
Eν αναμονη του Sigma 24-70 f2,8 ΕΧ HSM επεσα πανω στον Sigma 18-125 f3,5-5,6 OS HSM.

Αν και αυτος μαλλον κυκλοφορει εδω και λιγο καιρο δεν βρηκα και πολλες αναφορες περα απο μερικες στο slgear.

Το εστιακο του μηκος μου φαινεται ιδανικο για allaround, εχει σταθεροποιηση και γρηγορο μηχανισμο εστιασης και καλη τιμη.

Δεν ειναι και ο γρηγοροτερος αλλα δεν μπορουν και ολοι να ειναι f2,8.

Τον εχετε δει/δοκιμασει? Τι λεει απο αποδοση?
 
Τασο, για να μη βγαζω οφ τοπικ το θεμα για την αναλογικη αν δεν ανοιξεις ξεχωριστο θεμα για τον Tamron 70-200 f2,8 γραψε εδω μερικα σχολια.

Μόλις τον πήρα, δεν είχα την ευκαιρία να παίξω σε καλό φως μαζί του.
Βγήκαμε μια βόλτα στο Σέιχ-Σου, αλλά ο ήλιος είχε ήδη δύσει και δεν πρόλαβα παρά να βγάλω 2-3 φωτογραφίες στο λυκόφως.

attachment.php


attachment.php



Αμφότερες είναι τραβηγμένες στα 1600iso και σε f/3.2 (δηλαδή μόλις 1/3 στοπ από ανοικτό), η πρώτη στα 175mm, η δεύτερη στα 200mm, η πρώτη με ταχύτητα 1/50s και η δεύτερη μόλις στο 1/20s και σοβαρά υποφωτισμένη (πουσαρίστηκε πάνω από ενάμισυ στοπ στα σκιερά εξ ου και ο θόρυβος). Στο χέρι εννοείται.

Δεν τις ανεβάζω για να δείξω την οξύτητα του φακού, μιλάμε για απελπιστικά αργές ταχύτητες για κάτι τέτοιο, όσο για να δείξω ότι ακόμη και χωρίς σταθεροποίηση κάτι κάνουμε με προσεκτικό κράτημα. Πιστεύω ότι με ταχύτητα 1/100 θα είχαν βγει και οι δύο περίπου τζάμι.

Ο φακός έχει πάρα πολύ καλή κατασκευή (αν και κάτι που είδα το Σάββατο μου ανέβασε πολύ τα στάνταρτς... :antlers: ) και δεν έχει κανένα πρόβλημα ούτε υστέρηση στην εστίαση. Πχ στην πρώτη με άσχημο φωτισμό βρήκε αμέσως εστίαση και με ακρίβεια. Τουλάχιστον τις ανάγκες μου τις καλύπτει.
Παρατήρηση. Δείχνει να εστιάζει και πέρα από το άπειρο. Έχει ξανασυμβεί σε κανέναν? Στο live view το καταλαβαίνεις.
 

Attachments

  • seihsouNov0801.jpg
    seihsouNov0801.jpg
    152.2 KB · Views: 50
  • genesis.jpg
    genesis.jpg
    153.2 KB · Views: 49
Eν αναμονη του Sigma 24-70 f2,8 ΕΧ HSM επεσα πανω στον Sigma 18-125 f3,5-5,6 OS HSM.


Τον εχετε δει/δοκιμασει? Τι λεει απο αποδοση?

Οπτικα δεν προκειται να εχει καμια σχεση ο πρωτος με τον δευτερο.
Ο πρωτος ανηκει στην ΕΧ σειρα της εταιρειας και μονο απο οπτικη σχεδιαση αν το συγκρινεις ειναι ανωτερος του δευτερου.

Μαλιστα σε συγκριση με τον μεχρι τωρα υπαρχων 24-70 προστεθηκε και ενα ΕLD κρυσταλλο που ειναι το κορυφαιο της εταιρειας.
 
Μόλις τον πήρα, δεν είχα την ευκαιρία να παίξω σε καλό φως μαζί του.


Ο φακός έχει πάρα πολύ καλή κατασκευή (αν και κάτι που είδα το Σάββατο μου ανέβασε πολύ τα στάνταρτς...


:flipout:


καλες ληψεις Τασο.





υγ

παντα υπαρχει κατι καλυτερο σε επιπεδο Hardware
καλυτερο ολων ομως ειναι το ματι σου......:grinning-smiley-043
 
Μόλις τον πήρα, δεν είχα την ευκαιρία να παίξω σε καλό φως μαζί του.

(αν και κάτι που είδα το Σάββατο μου ανέβασε πολύ τα στάνταρτς... :antlers: )

Καλοριζικος, τυχερακια.... απο ογκο τι λεει? τον καταφερνεις?

ΥΓ.. και τι ειναι αυτο που ειδες δηλαδη? για λεγε... μη κρατας μυστικα...
 
Eν αναμονη του Sigma 24-70 f2,8 ΕΧ HSM επεσα πανω στον Sigma 18-125 f3,5-5,6 OS HSM.

Αν και αυτος μαλλον κυκλοφορει εδω και λιγο καιρο δεν βρηκα και πολλες αναφορες περα απο μερικες στο slgear.

Το εστιακο του μηκος μου φαινεται ιδανικο για allaround, εχει σταθεροποιηση και γρηγορο μηχανισμο εστιασης και καλη τιμη.

Δεν ειναι και ο γρηγοροτερος αλλα δεν μπορουν και ολοι να ειναι f2,8.

Τον εχετε δει/δοκιμασει? Τι λεει απο αποδοση?

ο απλός ήταν piece of crap.Με το os δεν ξέρω.
 
Οπτικα δεν προκειται να εχει καμια σχεση ο πρωτος με τον δευτερο.
Ο πρωτος ανηκει στην ΕΧ σειρα της εταιρειας και μονο απο οπτικη σχεδιαση αν το συγκρινεις ειναι ανωτερος του δευτερου.

Μαλιστα σε συγκριση με τον μεχρι τωρα υπαρχων 24-70 προστεθηκε και ενα ΕLD κρυσταλλο που ειναι το κορυφαιο της εταιρειας.

Το ΕΧ αναφερεται δηλαδη και σε καλυτερη κατασκευη και σε καλυτερα οπτικα?

Διαβασα πολλα σχολια στο φορουμ του dpreview... τα προβληματα εστιαζονται στο προβλημα front focus που παρατηρηθηκε σε αρκετα κομματια

και κυριως στο οτι το OS ειναι ρυθμισμενο(?) να διαρκει για πολλη (~1 λεπτο) ωρα αφοτου αφεθει το κλειστρο και περα απο το θορυβο, φοβουνται μειωση της αυτονομιας και πιθανη καταπονηση του σερβο του σταθεροποιητη.

Μαλιστα αναφερουν οτι ο θορυβος ακουγεται ακομη και αν το OS ειναι σε θεση Off και οτι ο μηχανισμος του ξεκινα τη λειτουργεια του και με το αναμα της μηχανης.

Λιγο ανησυχητικα η οχι?
 
Καλοριζικος, τυχερακια.... απο ογκο τι λεει? τον καταφερνεις?

ΥΓ.. και τι ειναι αυτο που ειδες δηλαδη? για λεγε... μη κρατας μυστικα...

Μια χαρά είναι ο όγκος του και το βάρος για φακό 70-200/2.8, μην ξεχνιόμαστε. Και στη 40D μια χαρά κάθεται. Μην σου πω ότι η ποιότητά του σαν κατασκευή βρίσκεται σε μια αντιστοιχία με εκείνη της μηχανής. Ούτε πιο πάνω, ούτε πιο κάτω.

Τα άλλα, εννοώ τους ακριβούς τέλε Νίκκορ. Φυσικά ανώτερο επίπεδο κατασκευής. Και 2,5x στην τιμή, βεβαίως, μην το ξεχνάμε αυτό.
 
Μια χαρά είναι ο όγκος του και το βάρος για φακό 70-200/2.8, μην ξεχνιόμαστε. Και στη 40D μια χαρά κάθεται. Μην σου πω ότι η ποιότητά του σαν κατασκευή βρίσκεται σε μια αντιστοιχία με εκείνη της μηχανής. Ούτε πιο πάνω, ούτε πιο κάτω.

Τα άλλα, εννοώ τους ακριβούς τέλε Νίκκορ. Φυσικά ανώτερο επίπεδο κατασκευής. Και 2,5x στην τιμή, βεβαίως, μην το ξεχνάμε αυτό.

Ηλία αν θέλεις, πάρε τηλ. την Παρασκευή.
 
Το ΕΧ αναφερεται δηλαδη και σε καλυτερη κατασκευη και σε καλυτερα οπτικα?

EX είναι η καλή σειρά της Sigma. Νομίζω σημαίνει EXcellence ή κάτι τέτοιο. Όπως η SP είναι η καλή σειρά της Tamron. Φυσικά είναι πιο προσεγμένοι φακοί κατασκευαστικώς -οι ΕΧ και SP που έχω είναι όλοι μεταλλικοί, φυσικά έχουν και το πλαστικό τους- αλλά και οπτικώς σίγουρα είναι φακοί αξιώσεων.
 
α) Η sigma πολυ μας αργει για τον 24-70 f2,8 HSM... ο Ρεπελλας κατι ειπε για Χριστουγεννα και αν...

β) Το HSM που χρησιμοποιει η sigma, γιατι το βαζει περισσοτερο (κυριως) στις μοντουρες ΝΙΚΟΝ? Ειναι πληρες συστημα η τυπου micro ring κτλ? Και αν ειναι πληρες γιατι σε ορισμενες υλοποιησεις δεν υπαρχει η δυνατοτητα FTM?

γ) Ο Canon 50 F1,8 θεωρειται οξυς-ευκρινης φακος? Σε σχεση με τον sigma 18-125 OS HSM, sigma 17-70 DC και Canon 70-300 is που τοποθετειται ως προς τα παραπανω?
 
Για σπορ και γενικα για κινουμενα αντικειμενα λεμε οτι θελουμε γρηγορο φακο, κοινως τουλαχιστον 2,8 (για να ειναι και η τιμη του σχετικα ανθρωπινη).

Αν θελουμε ταυτοχρονα και μεγαλο βαθος πεδιου τι γινεται? Υπαρχει καποια τεχνικη-συνδυασμος η δεν συνδυαζονται μεταξυ τους?
 
Γίνεται πώς δεν γίνεται. Με μία D700 που είναι καλή και στα μεγάλα iso, και σε συνδιασμό με επαγγελματικό (πολυ πολυ δυνατό) φωτισμό πιστεύω μπορείς να χτυπήσεις f8 με 1/500

Τράβηξα έναν αγώνα μπάσκετ ενός φίλου πρίν απο μερικές μέρες.
Ακόμα και με ταχύτητες 1/200 η κίνηση δεν πάγωνε.
 
Αν σου φτάνει το φως, ανεβάζεις iso και κλείνεις αναλόγως το διάφραγμα. Ή παίρνεις μία κόμπακτ.
Για παράδειγμα, με μία FZ8, σε εστιακό μήκος 53mm (αντίστοιχο με 320mm σε 35mm φιλμ), f/3.2 και εστίαση στα 30 μέτρα, το λεγόμενο βάθος πεδίου φτάνει τα συνολικώς 10,5 μέτρα.

Για να πιάσεις αντίστοιχο βάθος πεδίου στην απόσταση αυτή με έναν 200ρη φακό στη 40D σου (επίσης αντίστοιχο με 320mm σε 35mm φιλμ), θα έπρεπε να τον κλείσεις κάτι παραπάνω από f/11. Περίπου 4 στοπ πιο σκοτεινά. Ακόμη και μέρα-μεσημέρι, δύσκολα θα είχες αρκετό φως για να ανεβάσεις ταχύτητες και να παγώσεις κίνηση, εκτός εάν δουλεύεις τη μηχανή στα 1600 και 3200 iso. Βέβαια στα 3200iso η 40D είναι σαφώς χειρότερη από άποψη θορύβου από ό,τι είναι μία FZ8 4 στοπ παρακάτω, δηλαδή στα 200iso.
Επομένως για πάγωμα κίνησης με μεγάλο βάθος πεδίου, οι κόμπακτ έχουν θεωρητικώς το πλεονέκτημα. "Θεωρητικώς", γιατί πρώτα πρέπει να καταφέρουν να εστιάσουν, και το κλείστρο τους να πιάσει ακριβώς τη στιγμή που θέλουμε.
 
Αν και θα πειτε οτι δεν αξιζει ο φακος, ωστοσο με τι ειδους ανταπτορα μπορει να χρησιμοποιηθει ο Helios 44M 2/58 (Zenit TTL) σε κανον 40D?