Εσωτερική καλωδίωση ηχείων - question

Απάντηση: Re: Εσωτερική καλωδίωση ηχείων - question

btw και η ντουλάπα δίπλα ειναι DIY :flipout:
Οπότε ξέρεις τι θα κάνεις τα ηχεία έτσι και δεν παίξουν καλά... :Banane0:
Πλάκα κάνω.
Άντε και με ένα καλό κροσόβερ.
 
Μανώλη τώρα θελω την γνωμη σου.

Πώς το βλεπς? Τα έπνιξα τα παραπροϊόντα?


Τα μονωτικά ειναι διακριτικά, αλλά στρατηγικά επιλεγμένα και τοποθετημενα. Διακρίνεις κάτι που χρειαζεται καμια τροποποίηση?
 

Attachments

  • Vent_Simulation.jpg
    Vent_Simulation.jpg
    62.1 KB · Views: 38
  • Vent_defaultLength.jpg
    Vent_defaultLength.jpg
    36.9 KB · Views: 39
Last edited:
Μανώλη τώρα θελω την γνωμη σου.

Πώς το βλεπς? Τα έπνιξα τα παραπροϊόντα?


Τα μονωτικά ειναι διακριτικά, αλλά στρατηγικά επιλεγμένα και τοποθετημενα. Διακρίνεις κάτι που χρειαζεται καμια τροποποίηση?

Ελα ρε συ πεντακάθαρος είσαι , έφυγε και η μυτούλα (η στενή ) με το μονωτικό στήν μέτρηση (υποθέτω )
Πνιγμένα είναι και μπράβο πολύ καλή εφαρμογή

...οταν με το καλό κάνεις και το Χ θέλω να το δώ , εν τω μεταξύ θα κοιτάξω να κάνω σε ηλεκτρονική μορφή το άλλο Χ που έχω απο το LINIA του Παναγιώτη να το δείς

Το μόνο που μπορεί να γίνει και θα πρέπει να το περιμένεις ΕΑΝ και ΕΦΟΣΟΝ τα μονωτικά πέσουν λίγα , θα είναι μιά μικρή-μέτρια κορύφωση τής μεσαίας ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ SPL ....
Αν τύχει κάτι τέτοιο θα πρέπει να προσθέσεις μονωτικό - αλλά στήν πορεία το βλέπουμε

Καλό Σ/Κ

EDIT: Ξέρεις τι θέλω να δώ ? , τίς δυό κορυφές τής εμπέδησης , για να σου πώ (μιά γνωμη) για τον σωλήνα και τήν απόσβεση και τι να κυνηγήσεις για να είναι κραταιό και αβυσαλλέο το χα-μλό
 
Last edited:
Εχω βαλει αριστερα, δεξια και πλάτη, ρικοφόν 2cm και απ'εξω του ακρυλική βάτα, αφήνοντας όμως την βατα στα πλαινά χωρίς να την φερω ως μπροστά, λίγο πιο μακριά απο τα γουφερ δηλαδη για να μην μπλοκαρει ροή αέρα. Αυτα απο την κορυφή μεχρι το σημείο μεταξύ κάτω γουφερ & port. Στον χώρο γύρω απο το port δεν εχω βαλει τιποτα. Πανω έχω βάλει: πισσοφυλο, Dynamat ( ω ναι ) και ρικοφόν. Κάτω πισσόφυλο και Dynamat. Καμια παρατήρηση/διόρθωση?

οταν λες τις κορυφες της εμπέδησης, εννοείς μετρηση του ενος γουφερ ή και των δυο παραλληλισμένων ?
 
Εχω βαλει αριστερα, δεξια και πλάτη, ρικοφόν 2cm και απ'εξω του ακρυλική βάτα, αφήνοντας όμως την βατα στα πλαινά χωρίς να την φερω ως μπροστά, λίγο πιο μακριά απο τα γουφερ δηλαδη για να μην μπλοκαρει ροή αέρα. Αυτα απο την κορυφή μεχρι το σημείο μεταξύ κάτω γουφερ & port. Στον χώρο γύρω απο το port δεν εχω βαλει τιποτα. Πανω έχω βάλει: πισσοφυλο, Dynamat ( ω ναι ) και ρικοφόν. Κάτω πισσόφυλο και Dynamat. Καμια παρατήρηση/διόρθωση?

οταν λες τις κορυφες της εμπέδησης, εννοείς μετρηση του ενος γουφερ ή και των δυο παραλληλισμένων ?

1)Εχεις βάλει και πορώδη και ινώδη μονωτικά , οπότε σε περίπτωση που δείς φαινόμενα "φωνάγματος" το μόνο που ξαναβλέπεις είναι τήν βάτα (που πιθανά θα μπορούσε να αντικατασταθεί με λίγο μαλλί αρνιού ή ξυλόμαλλο )

2)Ναι σχετικά με τίς κορυφές τής εμπέδησης , εννοώ και τών δυό παραλληλισμένων
 
1η μύτη: 16.9Ω @ 18.3Ηz

2η μύτη: 16Ω @ 64.5Ηz

συχνότητα στην οποία η φάση περνάει απο το μηδέν: 3.13Ω @ 36.3Hz

ελαχιστη εμπέδηση: 3.12Ω @ 288Hz


ο σωλήνας πρεπει να θέλει κανα πόντο κόψιμο παντως.
 

Attachments

  • WoofersImpedance.jpg
    WoofersImpedance.jpg
    77.4 KB · Views: 34
Tην ελάχιστη εμπέδηση μεταξύ των 2 peaks τσέκαρε...Λογικά πρέπει να βρίσκεται πάρα πολύ κοντά στο σημείο που μετράς 0 την φάση...Και λογικά πρέπει να συμπίπτει με την συχνότητα στην οποία η nearfield ης οπής θα σου δείξει μέγιστη έξοδο (αν και τα μονωτικά θα την "σπρώξουν" λίγο...).

Η ελάχιστη εμπέδηση πάνω από τον συντονισμό που μέτρησες έτσι κι αλλιώς θα επηρεαστεί από το φίλτρο...


Πολύ καλή δουλειά έχεις κάνει Τζόνυ.... :worshippy:
 
Last edited:
Tην ελάχιστη εμπέδηση μεταξύ των 2 peaks τσέκαρε...Λογικά πρέπει να βρίσκεται πάρα πολύ κοντά στο σημείο που μετράς 0 την φάση...Και λογικά πρέπει να συμπίπτει με την συχνότητα στην οποία η nearfield ης οπής θα σου δείξει μέγιστη έξοδο (αν και τα μονωτικά θα την "σπρώξουν" λίγο...).


εμπεδηση κοντα στις 0°

3.13Ω, -7° @ 35.1Hz

3.13Ω, -1.5° @ 36.6Hz

3.16Ω, 0.5° @ 37.3Ηz



max port amplitude @ 44Hz !


Μήπως θέλει όντως κόψιμο το port? Με την οπτική εκτίμηση κατά την εξομοίωση είχα καταληξει σε μηκος 12cm ( 43.8Hz) όμως αφησα επιτηδες μεγαλύτερο μηκος just in case, μεχρι να μετρήσω. Με πραγματικό μήκος 13.5cm ( που ειναι μεχρι το σημειο που αρχιζει στο χειλος να ανοιγει - γιατι ειναι flared) συνολικά μεχρι την επιφανεια της μπαφλας το μηκος ειναι 14.5cm, μετράω 44Ηz, δηλαδή όσο ήθελα στην εξομοίωση. Μηπως οπως τα παραπάνω στοιχεία ( συντονισμος port 44Hz πιο πανω συχνοτικά απο την συχνοτητα 37Ηz μηδενισμου της φασης ) μηπως δειχνουν οτι χρειαζεται καποια διαφοροποιηση? Μηπως θελει ανεβασμα ο συντονισμός του port ωστε να ειναι ακριβώς στο ενδιαμεσο των κορυφων της εμπεδησης ? (18.3Hz + 64.5Hz)/2 = 41.4Hz
 
Last edited:
επίσης αυτός ο μικρούλης συντονισμός στα 115Hz που μπορεί να οφείλεται?
 

Attachments

  • impedancetinypeak.jpg
    impedancetinypeak.jpg
    53.6 KB · Views: 39
Προσωπικά θα δοκίμαζα ένα μήκος γύρω στους 11-12 πόντους...

Αυτός ο μικροσυντονισμός κατά πάσα πιθανότητα είναι κάποιο μικρό στάσιμο από το ύψος της καμπίνας...
 
@ ΓιάννηΓιάννη

1)Λοιπόν ο λόγος που ήθελα να δώ τίς κορυφές , ήταν για να σου πώ οτι οταν η πρώτη (απο αριστερά) είναι μικρότερη απο τήν άλλη , τότε έχουμε καλύτερη απόσβεση στίς χαμηλές (και γενικά καλύτερο χαμηλό)

2) Ο μικροσυντονισμός (σε αυτή τήν περίπτωση ) είναι ο επηρεασμός απο το ύψος (οπως είπε ο ξυνός ο ΜαστροΘΕΟΘΑΝ ) και συνήθως σε αυτού τού τύπου τίς καμπίνες είναι μεταξύ 100-130Hz , και για το πλάτος μέτρησης που βλέπω ουσιαστικα ηχητικά θα είναι χαμένο στο "γρασίδι" τής παραμόρφωσης
Υπάρχει τρόπος να μειωθεί στο 0 , αλλά δέν τον συμβουλεύω γιατί έχει παρενέργειες απο στροβιλισμούς (που είναι σαφώς χειρότεροι )

3) Η εμπέδηση φαίνεται μιά χαρά πλάτος και φάση , και φαντάζομαι οτι θα συμπεριλάβεις και το κλασσικό RLC για τίς οκτάβες κοντά στο Χ

4) Βλέπω τον σωλήνα να θέλει κόψιμο και να τον πηγγαίνεις εκεί που υπολόγισε και το LFA +/- 0.5Ηz , απλά δοκίμασε (στο LFA) με porocity index 0.977-0.975

Αυτά ρε μάνα μου
Καλημέρα
 
Last edited:
1) και τι μπορώ να κάνω για να ριξω σε πλάτος την 1η μύτη? δηλαδή αν κόψω τον σωλήνα η αριστερή κορυφή (περα απο τις μετατοπισεις στην συχνότητα) θα πεσει σε υψος, ή είναι ασχετο ?


2) αν ισχυει το παραπάνω, κόβω μέχρι να γίνει ελαχιστα μικρότερη απο την 2η κορυφή? (προσεχοντας βεβαια μην ανεβω σε συχνότητα παραπάνω απο οσο πρεπει) ?

3) μιας και ειπαμε για στροβιλισμούς, το ricofon εχει μπει μόνο αναμεσα στα νευρα γεμίζοντας το μεταξύ τους κενό, ενω η βατα εχει μπει απο πανω και τα εχει καλύψει. Συνεπώς θα εχω πρόβλημα με τυρβωδεις ροές κτλ ? οχι υποθέτω ε?

4) το rlc εννοείται οτι θα μπεί
 
1) και τι μπορώ να κάνω για να ριξω σε πλάτος την 1η μύτη? δηλαδή αν κόψω τον σωλήνα η αριστερή κορυφή (περα απο τις μετατοπισεις στην συχνότητα) θα πεσει σε υψος, ή είναι ασχετο ?

Σχετικότατο ...ΚΟΨΕ !!!!


2) αν ισχυει το παραπάνω, κόβω μέχρι να γίνει ελαχιστα μικρότερη απο την 2η κορυφή? (προσεχοντας βεβαια μην ανεβω σε συχνότητα παραπάνω απο οσο πρεπει) ?

Ναι , εδώ είναι και το παιχνίδι σχεδιαστική επιθυμία / συμβιβασμός συνόλου


3) μιας και ειπαμε για στροβιλισμούς, το ricofon εχει μπει μόνο αναμεσα στα νευρα γεμίζοντας το μεταξύ τους κενό, ενω η βατα εχει μπει απο πανω και τα εχει καλύψει. Συνεπώς θα εχω πρόβλημα με τυρβωδεις ροές κτλ ? οχι υποθέτω ε?

Οχι
(αν για μονωτικά μιλώντας και προσωπικά δέν αλλάζω με τίποτα τήν πίσσα + μαλλί αρνιού - έστω μέχρι τα τώρα που μιλάμε ...)


4) το rlc εννοείται οτι θα μπεί

ΟΚ ..θα βοηθήσει πολύ !
 
Οχι
(αν για μονωτικά μιλώντας και προσωπικά δέν αλλάζω με τίποτα τήν πίσσα + μαλλί αρνιού - έστω μέχρι τα τώρα που μιλάμε ...)

α δεν ξερω.. γούστα ειναι αυτά...βασικά εγώ όσον αφορά το μαλλί προτιμώ το ξανθό
cheesey.gif
tongue.gif
cheesey.gif
tongue.gif
cheesey.gif



PS
περα απο την πλακα, το δεχομαι και συμφωνώ, και μαλιστα το μαλλι αρνιου ειχα κι εγω στο μυαλό μου, επειδή όμως είχα μπόλικη βατα στο ντουλάπι, ειπα να της δωσω μια ευκαιρια πριν την κανω μαξιλάρια!!


PS2:
Θα αρχίσω να κόβω port σταδιακά (δεν μας παιρνει για λαθη γιατι ειναι flared εμπρος..)
 
Last edited:
Εκανα τις πρώτες μετρήσεις στα 2m και μια σύντομη απόπειρα X. Πήρα και ενα τσιμπηματάκι στα 4KHz απο την ενωση δερματίνης-σόκορου. Το χιλιοστό του κενου ανάμεσα μάλλον δεν επρεπε να το αφήσω, αλλά με τόσα λουκια που βλεπω σε ολες τις υλοποιήσεις τι γινεται? δεν μας πειράζει?

Παρατηρησα ότι με LοwPass 2ης και HighPass 3ης, οι φάσεις ταιριάζουν πιο ευκολα, αλλά δεν ασχολήθηκα και πάνω απο μισή ωρα σιμιουλάροντας.. Θα δοκιμάσω και πιο απλές προσεγγίσεις εννοείται. Θάνο-Μανώλη τι λέτε ?
 
Έλα ρε...
Αναμενόμενες καμπύλες έχεις...Δεν φαίνεται κάποιο πρόβλημα...
Αυτό στα 4ΚΗΖ ξέχνα το - έχει πολύ μικρό πλάτος για να είναι ακουστό...
Ρίξε μια ματιά στα αποσβενυόμενα φάσματα μήπως ανακαλύψεις κανένα κρυφό συντονισμό και προχώρα...

Προσωπικά θα ξεκίναγα την προσπάθεια με συχνότητα κροςς στην περιοχή των 2,2 έως 2,7 ΚΗΖ, αναφορά τα -15db στην πρώτη μέτρηση που έχεις βάλει, και με την δυνατότερη απλή τοπολογία -θα πήγαινα προς το πολυπλοκότερο μόνο αν ήμουνα αναγκασμένος εκ του αποτελέσματος...
Εννοώ ξεκίνα από το Low pass με την απλούστερη δυνατή τοπολογία πηνίο εν σειρά και μετά παράλληλο CR, παίξε με τις τιμές (μια τιμή αντίστασης από 0,47 έως 1,2 Ωμ διαφοροποιεί αισθητά τις φάσεις) και αν η αποκοπή και οι φάσεις δεν σου βγούν τότε πας σε καθαρόαιμο 2ης τάξης με αντιστάθμιση... Το ίδιο και στο τουίτερ...Ξεκίνα από 2ης τάξης σε συνδυασμό με την πρώτη τοπολογία low pass που αναφέρω, και αν χρειαστεί τότε ανέβα στο 3ης... Εννοείται ότι έχεις διαθέσιμα υλικά (χωρίς απαραίτητα να είναι κορυφαίας ποιότητας) ώστε να μπορείς να σκαρώνεις στα γρήγορα και να ακούς οτιδήποτε σου κάτσει καλά στην εξομοίωση και να μπορείς να παίξεις +/-10% με τις τιμές εξαρτημάτων....








Υ.Γ. Η πτώση μετά τα 15ΚΗΖ και σε σένα (εγώ τσεκαρισμένα "χάνω πλασματικά" 3db από 15 έως 20ΚΗΖ) οφείλεται στο μικρόφωνο ή παίζει κάτι άλλο ???
 
η πτώση μετα τα 16Khz την εχω σε ολες τις μετρήσεις αλλά δεν εχω καταλήξει αν φταιει το μικρόφωνο. Φοβαμαι ότι κατι γινεται με το SW γιατι αν θυμαμαι καλά πρεπει να ειχα μετρήσει τα Focal utopia που εχω στο αυτοκίνητο με trueRTA και υστερα απο το σχετικο smooth ειχα παρει καραφλάτ αποκριση πανω απο τα 20ΚHz αλλα δεν βαζω το χερι μου στη φωτιά. Θα διερευνηθεί το θεμα αν και δεν εχει τοση σημασία για τον σχεδιασμό. Ουτως η αλλως η αποκρηση σε τοσο ψηλες ειναι γνωστή απο τον κατασκευαστή.


Ψες αργά εσιαξα ενα πιο απλο cross με ιδια αποκριση και εξίσου φαρδυτατο χασμα με ανεστραμμένη πολικοτητα tweeter. Χωρις zobel ( Low pass: 1.2mH, 15μF) αλλά παλι με 3ης ταξης στο highpass. Αλλά τωρα χρειάζεται τιμές πυκνωτών που προκύπτουν μόνο με αθροισμα, που σημαίνει ότι παλι θα εχω περισσότερα στοιχεία. Ειδωμεν, εχω αρκετη δουλεια ακόμα. Με 2ης ταξης το ανοιγμα της χαραδρας με ανεστραμμενη φάση ειναι μικρό. Χαοτικό βυθισμα μεν, αλλά πιο στενό.
 
@ Γιάν-Γιάν ( είδες σε έκανα κινέζο μάνα μου :grinning-smiley-043)

1) Δέν ξεκινάς να ψάξεις με δεύτερη-δεύτερη τάξη ? (αντε μπράβο ...)

2) Η μύτη στα 4KHz δέν είναι απο τίποτα άλλο παρά απο τήν σούμα τής απόκρισης
η οποία φαίνεται απο τα διαγράμματα (που δέν είναι και πλήρη ...)

3) Για κοίτα να μετρήσεις με οσο παραθυρο έχεις απο 2kHZ και πάνω (μονα τους )

4) Το 3) αναφέρεται σε αυτό που βλέπω απο τα 16KHz και πάνω , εύχομαι να μην είναι οι μονάδες ...πιο μεγάλη πιθανότητα δίνω σε μικρόφωνο και συχνότητα δειγματοληψίας

5)Παριπιπτόντως , αν έχεις χρόνο δοκίμασε και πρώτης στα γούφερ , δεύτερης στα τουϊτερ

6) Το διάγραμμα που έχεις βάλει και φάση (αν είδα καλά ) λείπει η φάση του β γούφερ , οπότε κανονικά πρέπει να υπάρχουν και οι τρείς φάσεις ΜΑΖΙ και να προσπαθήσεις να φέρεις το τουϊτερ παράλληλο στήν μεσοπαράλληλο (κοίτα λίγο τα διαγράμματα μου στο site - νομίζω έχει κανα δυό )

7) Επαναλαμβάνω 2η , 2η ΣΥ-ΜΦΑ-ΣΙ-ΚΗ ...γίνεται , αλλά θέλει άντερα :grinning-smiley-043

8) Πάντως τα λούκια που βάζω στα ηχεία τής ΜΤΖ audio , έχουν λόγο ύπαρξης

9) Προσπάθησε να έχεις παρόμοιες μετρήσεις (γιατί ούτως ή άλλως θα μετακινείται το μικρόφωνοι και θα μετράς και σε άλλο σημείο του χωρου ) στα 1m και 2.5m , το ύψος στήν πρώτη μέτρηση είναι εκεί που τελειώνει το σασί του τουϊτερ και το ύψος του μικροφώνου στήν β μέτρηση είναι στήν μέση τών σασσί (τουϊτερ-πάνω γούφερ πρός το σασσί του γούφερ κάπου δηλαδή 86-88 εκατοστά απο το πάτωμα ...και θα με θυμηθείς ...

10) Σορυ που άργησα να απαντήσω, αλλά πήζω ρε μαμώτο ...

Φιλάκια στα πάνω μαγουλάκια -bye-:BDGBGDB55::drummer:
 
@ Γιάν-Γιάν ( είδες σε έκανα κινέζο μάνα μου :grinning-smiley-043)

1) Δέν ξεκινάς να ψάξεις με δεύτερη-δεύτερη τάξη ? (αντε μπράβο ...)

εννοείται οτι θα το κάνω ενδελεΧέστερα. Ως τώρα όμως οσα 2ης-2ης ταξης εχω κανει overlay σε 2ης-3ης ταξης, η χαράδρα στην δευτερη περίπτωση είναι φαρδύτερη ( οι φασεις woofers-tweeter) ταιριαζουν σε ευρύτερη περιοχή.


2) Η μύτη στα 4KHz δέν είναι απο τίποτα άλλο παρά απο τήν σούμα τής απόκρισης
η οποία φαίνεται απο τα διαγράμματα (που δέν είναι και πλήρη ...)

τι εννοείς δεν είναι πλήρη? εντάξει δεν εχω κανει splice αν αυτο εννοείς. Η σουμα φαίνεται, όμως στις εργοστασιακές μετρησεις δεν υπαρχουν αυτες οι μυτούλες ουτε στο tweeter ουτε στο woofer συνεπώς ισως ειναι περιθλάζουσες (παλι εφτιαξα καινουργια λεξη!!). Στο νεότερο χθεσινοβραδυνό κρος τις αντιμετώπισα καπως καλύερα.

3) Για κοίτα να μετρήσεις με οσο παραθυρο έχεις απο 2kHZ και πάνω (μονα τους )

4) Το 3) αναφέρεται σε αυτό που βλέπω απο τα 16KHz και πάνω , εύχομαι να μην είναι οι μονάδες ...πιο μεγάλη πιθανότητα δίνω σε μικρόφωνο και συχνότητα δειγματοληψίας

οχι δεν ειναι οι μονάδες, Φτου φτου φαε τη γλωσσα σου, την πτωση την τρωω σε ολες τις μετρήσεις. Επειτα οι μονάδες ειναι made in denmark, οχι "designed" in denmark οπως οι νεότερες if you know what i mean ;)
οσον αφορά στο sample rate και samle size:

Gated Response Tweeter size 262144 at 96K Samples/Sec

υποπτευομαι το μικρόφωνο μιας και ο ενισυτης μου ανεβαίνει ως τα 100KHz, ο προενισχυτης μικροφώνου ως τα ...160KHz ενω το μικρόφωνο υποτιθεται ως τα 20ΚΗz..

5)Παριπιπτόντως , αν έχεις χρόνο δοκίμασε και πρώτης στα γούφερ , δεύτερης στα τουϊτερ

το δοκίμασα αλλά η μυτη στην ακρη του woofer μενει ψηλά και μου την σπαει. Θα το πεδαίψω κι αλλο όμως. Ειμαι ακόμα στην αρχή.

6) Το διάγραμμα που έχεις βάλει και φάση (αν είδα καλά ) λείπει η φάση του β γούφερ , οπότε κανονικά πρέπει να υπάρχουν και οι τρείς φάσεις ΜΑΖΙ και να προσπαθήσεις να φέρεις το τουϊτερ παράλληλο στήν μεσοπαράλληλο (κοίτα λίγο τα διαγράμματα μου στο site - νομίζω έχει κανα δυό )
Ο λόγος που φαίνονται δυο φάσεις και όχι τρεις, ειναι γιατι τα woofer τα εχω αντιμετωπίσει ως μια μονάδα. Εξ ου και η προσπαθεια που εκανα να τα φερω οσο πιο κοντα γινεται μεταξυ τους, χωρις να συμβιβαστώ βεβαια στα στασιμα. Τα εχω παραλληλίσει ηλεκτρικά και έχω παρει μια far field μετρηση στα 2m (για την ακρίβεια στα 2.2m). Επισης εχω μετρήσει την συνολική τους εμπέδηση και αυτήν χρησιμοποιώ στην εξομοίωση του cross. Γι αυτό και βλεπεις μια φάση, κι ενα woofer στο διαγραμμα του φιλτρου.

Αυτό που λες όμως με βαζει σε σκέψεις. Αναμεσα η φαση του tweeter απο τα woofers ε... Δηλαδή θα εχω αφιξη πρωτα απο το πανω woofer, υστερα απο το tweeter και κατόπιν απο το κατω woofer. Καλή μαγκια, σαν να προσεγγίζει το MTM ενα πραγμα. Θα πρεπει να μετρήσω το καθε woofer ξεχωριστά, όμως το αλλο θα λειτουργεί ως παθητικός ακτινοβολητής, που δεν ειναι σωστό. Πρεπει να βραχυκυκλώσω τους ακροδέκτες του?

7) Επαναλαμβάνω 2η , 2η ΣΥ-ΜΦΑ-ΣΙ-ΚΗ ...γίνεται , αλλά θέλει άντερα :grinning-smiley-043

μα την έκανα. Απλά η 3ης εκατσε φαρδύτερη η συμφωνία. Θα το επιδιώξω ομως.

8) Πάντως τα λούκια που βάζω στα ηχεία τής ΜΤΖ audio , έχουν λόγο ύπαρξης
τον ξέρω τον λόγο. Ειχα "πιάσει" μια κουβέντα που ελεχθη ;)

9) Προσπάθησε να έχεις παρόμοιες μετρήσεις (γιατί ούτως ή άλλως θα μετακινείται το μικρόφωνοι και θα μετράς και σε άλλο σημείο του χωρου ) στα 1m και 2.5m , το ύψος στήν πρώτη μέτρηση είναι εκεί που τελειώνει το σασί του τουϊτερ και το ύψος του μικροφώνου στήν β μέτρηση είναι στήν μέση τών σασσί (τουϊτερ-πάνω γούφερ πρός το σασσί του γούφερ κάπου δηλαδή 86-88 εκατοστά απο το πάτωμα ...και θα με θυμηθείς ...

εκει μετρησα. Ακριβως αναμεσα στο πανω γουφερ και στο tweeter (η αποσταση απο σασι σε σασι ειναι 1.5cm!). Εχω σημειώσει με ακριβεια 0.5cm ωστε και οι μετρήσεις επιβεβαίωσης να γινουν υπο τις ιδιες συνθήκες. Αλλωστε και η θεση ακρόασης ειναι εκει σχεδον. Δεν ειχε νόημα on tweeter axis εφόσον εχω και 2ο woofer τόσο μακριά.. και φυσικά όχι στο 1m απόσταση..
 
Last edited: