Στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού όμως........
μεταφέρω απο
http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=302782
"Την Παρασκευή 12 Ιουνίου ολοκληρώθηκε στις
Ηνωμένες Πολιτείες η μετάβαση από την αναλογική τηλεόραση. Μετά από την πεντάμηνη αναβολή οι τηλεοπτικοί σταθμοί σε όλη την επικράτεια της χώρας σταμάτησαν την εκπομπή του αναλογικού σήματος και ξεκίνησαν την αποκλειστική εκπομπή ψηφιακού σήματος. Yπενθυμίζεται πως η αρχική ημερομηνία μετάβασης ήταν η 17η Φεβρουαρίου αλλά η αμερικάνικη κυβέρνηση αποφάσισε να αναβάλει το μεγάλο εγχείρημα προκειμένου να προτεοιμαστούν καλύτερα οι πολίτες. Επίσης για την αγορά ψηφιακού αποκωδικοποιητή οι καταναλωτές επιδοτήθηκαν με
40 δολάρια ανα σπίτι. Οι Η.Π.Α. σε αντίθεση με άλλες χώρες όπως η Βρετανία, αποφάσισε να υλοποιήσει την μετάβαση μαζικά σε όλη την επικράτεια την ίδια μέρα και όχι σταδιακά ανα περιοχές.
Οι κλήσεις στο τηλεφωνικό κέντρο της αρμόδιας ρυθμιστικής αρχής Federal Communications Commission (FCC) -υπενθυμίζεται πως στις Η.Π.Α. υπάρχει κοινή ρυθμιστική αρχή για τις τηλεπικοινωνίες και την τηλεόραση, ήταν ιδιαίτερα αυξημένες τις τελευταίες μέρες αλλά οι αρμόδιοι διαβεβαιώνουν πως ο ο όγκος τους είναι μικρότερος από οτι ανέμεναν.
"Η μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση μοιάζει περισσότερο με την περίπτωση του ιού Y2K παρά με την απόβαση στον Κόλπο των Χοίρων", δήλωσε αστειεύομενο το μέλος της FCC Jonathan Adelstein κατά την διάρκεια συνέντευξης τύπου το Σάββατο.
Παρότι η Αρχή δεν άργησε να παραδεχθεί πως υπάρχει πολύ δουλειά ακόμα προκειμένου να έχουν όλοι οι πολίτες τηλεοπτικό σήμα, είναι σαφές πως είναι ευχαριστημένη για την εύρυθμη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή των 971 σταθμών βάσης σε όλη την χώρα. Η FCC, σύμφωνα με τον Πρόεδρο της, θα συνεχίσει τις προσπάθειες της για όλους εκείνους που δεν κατάφεραν να προμηθευτούν αποκωδικοποιητή ή που δεν κατάφεραν να τον ρυθμίσουν. Στην διαδικασία ενημέρωσης που διεξάγεται πόρτα-πόρτα συμμετέχουν και παρά πολλοί εθελοντές.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία περισσότεροι από 317.000 καταναλωτές κάλεσαν το τηλεφωνικό κέντρο της FCC κατά την διάρκεια της Παρασκευής. Ο αριθμός αυτός είναι σαφώς ο μεγαλύτερος αριθμός τηλεφωνημάτων που έχει δεχτεί η Αρχή μέσα σε μία μέρα. Η πρόκληση αυτή βρήκε έτοιμη την FCC η οποία είχε φροντίσει για την 24ωρη λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου επανδρωμένου με 4.000 τηλεφωνητές. Αν και τις ώρες αιχμής ο όγκος τηλεφωνημάτων ήταν μεγάλος, ο μέσος χρόνος αναμονής δεν ξεπέρασε τα 5 λεπτά.
Η πλειονότητα των κλήσεων προέρχονταν από το Chicago, Dallas-Fort Worth, New York, Philadelphia και την Baltimore.
Ο δικτυακός τόπος της FCC επίσης δέχθηκε μεγάλο αριθμό επισκεπτών, καταμετρώντας την Παρασκευή 3.1 εκατομμύρια page views στο
www.dtv.gov. O αριθμός αυτός είναι μεγαλύτερος από τις επισκέψεις που δέχθηκε το site ολόκληρο τον μήνα Μάιο.
Οι υπεύθυνοι της FCC δηλώνουν πως δεν είναι εύκολο να προσδιοριστεί ο ακριβής αριθμός των πολιτών που ήταν ανέτοιμοι εν όψει της μετάβασης. Σύμφωνα όμως με την τελευταία μέτρηση της εταιρείας
Nielsen που πραγματοποιήθηκε πριν τις 12 Ιουλίου, ο αριθμός αυτός ανέρχονταν σε λιγότερα από
3 εκατομμύρια νοικοκυριά και ήταν ο μισός από την τελευταία μέτρηση του Φεβρουαρίου.
Η διαθεσιμότητα ψηφιακών αποκωδικοποιητών στα καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών, παρά τις κυβερνητικές ανησυχίες, ήταν
ικανοποιητική και για εκείνους που έσπευσαν να προμηθευτούν τον εξοπλισμό την τελευταία στιγμή.