Eurovision τι μας άρεσε.....( έλα μην είστε ξινοί..πείτε κάτι θετικό )

Ρε συ Λέω και το γλυκα-γλυκα ,σε κάποιο πανηγυριωτικο έχει στηριχθεί ,αλλά δεν θυμάμαι ποιό.

Το γλύκα-γλύκα δεν είναι της Κελεκίδου, το είπε η Εύη Θώδη στη δεκαετία του ‘80.

Βέβαια είναι χίλιες φορές καλύτερο σπ’το ζάρι, δεν το συζητάω. 😂
Επίσης, όσο κι αν προσπαθώ, δεν βρίσκω καμία σχέση μεταξύ τους, κι απο που κι ως που το ζάρι είναι συρτός;
 
Το ζάρι είναι άθλιο ακομη και έτσι. Επίσης δεν είναι original ακουστική εκτέλεση. Η δική μας ακουστική μύριζε τσικνα και ρετσίνα σε πλαστικό ποτήρι...
Είδες....εσύ το θεωρείς άθλιο , εγώ ανεκτό.
Ο καθένας ας ακούει αυτό που του αρέσει και είμαστε όλοι ευχαριστημένοι.
Διευκρινίζω ότι ο τύπος έχει τρομερες δυνατότητες, αλλά εδώ τα έκανε θάλασσα,πάντα κατά την γνώμη μου.
Φυσικά δεν πρέπει να παραβλέπουμε ότι και η Μαρίνα, καλλιτεχνικά είναι σε υψηλότατα επίπεδα.
Και αυτή όμως μια από τα ιδία.
Όλοι έχουν δικαίωμα στην αποτυχία....δεν θα τους κρίνουμε από ένα ατόπημα.
Λέμε δεν μας αρέσει και πάμε παρακάτω, περιμένοντας κάτι καλύτερο
 
Το γλύκα-γλύκα δεν είναι της Κελεκίδου, το είπε η Εύη Θώδη στη δεκαετία του ‘80.

Βέβαια είναι χίλιες φορές καλύτερο σπ’το ζάρι, δεν το συζητάω. 😂
Επίσης, όσο κι αν προσπαθώ, δεν βρίσκω καμία σχέση μεταξύ τους, κι απο που κι ως που το ζάρι είναι συρτός;
Κάτι θυμόμουν σχετικά με πανηγύρια,αλλά τώρα μου το ξεκαθαρισες😃
 
Στο λέω. Ότι ένα 8χρονο έχει καλύτερο αυτί από πολλούς εδώ μέσα που κρίνουν ένα κομμάτι από την εμφάνιση
Μπορώ να σε παραπέμψω και σε επώνυμους μουσικούς που έχουν την ίδια άποψη με τον γιο μου αν θες

Και λοιπόν; Μπορώ και εγώ να σε παραπέμψω σε (μη επώνυμους) μουσικούς, που δεν τους άρεσε. Τι θες να κάνουμε; Πρέπει να τους μετρήσουμε τωρα;
 
Να κάνω μια διευκρίνηση τότε. Είμαι καθηγητής μουσικής και ο γιος μου εχει απόλυτο αυτί. Ένας στους 10.000.
@John Locke

Λίγο άσχετο με τη συζήτηση αλλά... τo απόλυτο αυτί δεν έχει καμία σχέση με μουσική αντίληψη, είναι αυτό που είναι, ένα φυσιολογικό χαρακτηριστικό. Είναι συνυφασμένο με μουσικούς γιατί απλά αν δεν είσαι μουσικός δε θα καταλάβεις ποτέ ότι το έχεις.

Από κει και πέρα, το τι μας αρέσει στα 8 μας επίσης δεν είναι ένδειξη ποιότητας, και συχνά πολύ διαφορετικό του τι μας αρέσει στα 28 ή τα 48 μας όταν έχει πήξει το μυαλό και έχουμε περισσότερα ακούσματα και σχετική ωριμότητα.
 
Last edited:
Λίγο άσχετο με τη συζήτηση αλλά... τo απόλυτο αυτί δεν έχει καμία σχέση με μουσική αντίληψη, είναι αυτό που είναι, ένα φυσιολογικό χαρακτηριστικό. Είναι συνυφασμένο με μουσικούς γιατί απλά αν δεν είσαι μουσικός δε θα καταλάβεις ποτέ ότι το έχεις.

Από κει και πέρα, το τι μας αρέσει στα 8 μας επίσης δεν είναι ένδειξη ποιότητας, και συχνά πολύ διαφορετικό του τι μας αρέσει στα 28 ή τα 48 μας όταν έχει πήξει το μυαλό και έχουμε περισσότερα ακούσματα και σχετική ωριμότητα.

Συμφωνώ αλλά οι ψηλές νότες του Ελβετού αμέσως του έκαναν εντύπωση. Και αμεσως τις τραγουδησε ενω παραλληλα δεν σταματησε να παιζει με τα lego . Δηλαδη παρα την συγκεντρωση του στο παιχνιδι του εδωσε σημασια , ειδικα στο τελευταίο μερος πριν κλείσει παλι με το ρεφρεν . Τα άλλα δυο κομματια δεν του εκαναν τιποτα . Μιλαω για την ακουστικη εκτελεση. Η live δεν μου αρεσει ούτε εμένα.
Από 2 χρονων κολλούσε στην TV όταν έπαιζε μια διαφημιση με το Ave Maria ή με άλλο κλασικό κομμάτι.
Ο μικρός κάνει μουσική από 6 μηνών. Και όχι, δεν θα γίνει μουσικός .
Πάντως για την ποιότητα του κομματιού του Ελβετού σήμερα συζητούσα με τον Κωστα Γρηγορεα και απλά συμφωνήσαμε ότι η eurovision είναι ένα show και δυστυχώς κρίνουμε με αυτό που βλέπουμε και οχι με αυτό που ακούμε.
 
Last edited:
Συμφωνώ αλλά οι ψηλές νότες του Ελβετού αμέσως του έκαναν εντύπωση. Και αμεσως τις τραγουδησε ενω παραλληλα δεν σταματησε να παιζει με τα lego . Δηλαδη παρα την συγκεντρωση του στο παιχνιδι του εδωσε σημασια , ειδικα στο τελευταίο μερος πριν κλείσει παλι με το ρεφρεν . Τα άλλα δυο κομματια δεν του εκαναν τιποτα . Μιλαω για την ακουστικη εκτελεση.

Ε εντάξει, κι εγώ λίγο πριν σφύριζα Ζάρι. Όχι επειδή μ'αρέσει (το αντίθετο), αλλά επειδή ακριβώς έχει ακουστεί τόσο πολύ αυτές τις μέρες με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, που απλά μπαίνει στο υποσυνείδητο και κολλάει.
 
Ε εντάξει, κι εγώ λίγο πριν σφύριζα Ζάρι. Όχι επειδή μ'αρέσει (το αντίθετο), αλλά επειδή ακριβώς έχει ακουστεί τόσο πολύ αυτές τις μέρες με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, που απλά μπαίνει στο υποσυνείδητο και κολλάει.
Μιλάμε για πρωτη ακρόαση . Ποιο υποσυνείδητο;...
Γύρισα από την δουλειά και το τραγουδουσε με μια ακρόαση....
Μπορεί εμένα και του Γρηγορεα να μας αρέσουν κομμάτια για 8χρονα τελικά...
 
Ε εντάξει, κι εγώ λίγο πριν σφύριζα Ζάρι. Όχι επειδή μ'αρέσει (το αντίθετο), αλλά επειδή ακριβώς έχει ακουστεί τόσο πολύ αυτές τις μέρες με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, που απλά μπαίνει στο υποσυνείδητο και κολλάει.
Ακριβώς αυτο, όταν ένα κομμάτι το ακούς συνεχώς ασυναίσθητα σου κολλάει και μπορεί να το σφυρίζεις ακόμα και να το μισείς. Και εγώ με έχω πιάσει να τραγουδάω το Ζάρι και ας το θεωρώ ένα από τα χειρότερα κομμάτια που έχουμε στείλει στην Eurovision. Προφανώς αυτο θα ξεφουσκώσει τώρα που πέρασε η Eurovision και σε λίγο καιρό δεν θα το θυμάται κανείς…έτσι γίνεται κάθε χρόνο. Ποιος θυμάται και ποιος ακούει ή τραγουδάει το περσινό ή προπερσινο κομμάτι που στείλαμε, οι μισοί δεν θυμούνται καν τι στείλαμε. Έτσι θα γίνει και σε λίγο καιρό με το Ζάρι.
 
Μιλάμε για πρωτη ακρόαση . Ποιο υποσυνείδητο;...
Γύρισα από την δουλειά και το τραγουδουσε με μια ακρόαση....
Μπορεί εμένα και του Γρηγορεα να μας αρέσουν κομμάτια για 8χρονα τελικά...
Καλά και εμένα τα παιδιά μου άκουσαν το κομμάτι της Κροατιας πριν λίγο καιρό και στο πρώτο άκουσμα πορωθηκαν και οι 2 και το τραγουδάνε συνεχώς, ενώ κοπανάνε κάτι κουτιά στο σπίτι στον ρυθμό του κομματιού. Είναι πως θα κάτσει στον κάθε άνθρωπο, είτε μικρός είτε μεγάλος.
 
Καλά και εμένα τα παιδιά μου άκουσαν το κομμάτι της Κροατιας πριν λίγο καιρό και στο πρώτο άκουσμα πορωθηκαν και οι 2 και το τραγουδάνε συνεχώς, ενώ κοπανάνε κάτι κουτιά στο σπίτι στον ρυθμό του κομματιού. Είναι πως θα κάτσει στον κάθε άνθρωπο, είτε μικρός είτε μεγάλος.
Και της Κροατίας του αρέσει.
Τα παιδιά σου έχουν γούστο

Εμένα απλα μου φαινεται απομίμηση rammstein και το έχω "ξανακούσει".
Δεν είναι άσχημο κομμάτι, για το είδος του.
 
Ποιος θυμάται και ποιος ακούει ή τραγουδάει το περσινό ή προπερσινο κομμάτι που στείλαμε, οι μισοί δεν θυμούνται καν τι στείλαμε. Έτσι θα γίνει και σε λίγο καιρό με το Ζάρι.

Θα τσεκαριζα τον αριθμό των streams στο Spotify σε ένα χρόνο από τώρα.

Το zari είναι από αυτά που μένουν και τα θυμάσαι.
Δεν λέει και πολλά αυτό. Και την Άνοιξη τη θυμάσαι όπως και το s.a.g.a.p.o., και πολλά ακόμα.
 
Και πόσα ήταν τα έσοδα της ΕΡΤ από τις διαφημίσεις;
παιζει να ηταν το 1/20 απο οτι αν τα ειχε οποιοδηποτε ιδιωτικο καναλι ακομα και του κωλου.


ο διαφημιστικος τομεας της ΕΡΤ ειναι οτι πιο σαπιο και αχρηστο επαγγελματικα μιλωντας παντα. Δεν τους νοιαζει απλα .Λες και ειμαστε Β.Κορεα.
 
Πράγματι, υπάρχει η άποψη ότι @ Νεμο δεν χρειάζεται το «πασπάλισμα» σκόνης του non binary από πάνω για να είναι αυτό που είναι καλλιτεχνικά. Μπορεί και χωρίς αυτό.

Ο Πορτογάλος που αναφέρθηκε πριν που κέρδισε ήταν ο Salvador Sobral με το Amar Pelos Dois το 2017.

Την αμέσως επόμενη χρονιά είχε κερδίσει το Ισραήλ με την Netta και το Toy, σε έναν διαγωνισμό που από την αρχή ξεχώρισε το Fuego της Φουρέιρα με την Κύπρο που ήρθε δεύτερο.
Θυμάμαι χαρακτηριστικά πόσο σασπένς είχε από την αρχή για τα δύο αυτά τραγούδια και ποιο θα κέρδιζε.
Μου άρεσαν και τα δύο, ήθελα να κερδίσει η Κύπρος βέβαια.
Ακούστηκε κάποιο απ αυτά τα διακριθέντα με το Βραβείο Eurovison πουθενά?
Και γω ήθελα την Κύπρο ,αλλά ήταν κατώτερα και τα 2 από κάποια που συναγωνίζονταν και πιστεύω έριξαν το κύρος του Θεσμού στα Τάρταρα.
Θυμάμαι στην δική μας Eurovision 2004 (?)την Rock Βand απ την Φινλανδία και τι έγραφε η Expressen .se ,ότι βγήκε από ψήφους ανηλίκων, ενώ είχε πολύ ανώτερα τραγούδια...τότε με την Βίσση.
Έχω πάει ήδη σε 5 τοπικά πάρτι με επιτυχίες σε 5άστερα,που έχουν τα ακριβά συστήματα για αναπαραγωγή ,πουθενά δεν τ άκουσα.
Πιστεύω ότι αυτό που είπε ο κ.Πετρίδης παραμονές Μ.Εβδομάδας, είναι ότι ο πήχης χαμηλώνει και κάποια τραγούδια που κέρδισαν προηγούμενες δεκαετίες δεν θα ξαναβγούν.
Δεν θέλω να βάλω σχόλια απ τον Σουηδικό Τύπο,που υποστηρίζει τόσο τον θεσμό,αλλά κάποιοι reviewers κρατούν φτυάρια.
Στα 5 τελευταία χρόνια που παρακολουθώ στενά τα προκριματικά ,ήθελα άλλα να βγουν ,αλλά δεν..όμως αυτά που δεν πέρασαν σαν εκπρόσωποι έχουν την τύχη να κάνουν καριέρα,

Aπ το 1968 στο 73 Cliff Richard we dont talk anymore...
Σαν χθες θυμάμαι στο Θρυλικό Μιαούλης να χορεύουν στην πλώρη το τραγούδι αυτό ξένοι πηγαίνοντας σε νησιά της άγονης..
Απ το U tube.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Προσωπικα μου αρεσαν.
Κροατια.
Αυστρια.
Γαλλια.

Για τον νικητη ουδεν σχολιο...οπως και για καποια αλλα τραγουδια που η σκηνικη παρουσια τους μονο αηδια μου προκαλεσαν.

Και τελος,το ζαρι πολυ ανωτερο απο τραγουδια αλλων χωρων.

Στάλθηκε από το LE2123 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
  • Like
Reactions: John Locke and Pleo
Και γω που θεωρώ πονοκέφαλο το ζάρι , όταν είμαι στο μηχανάκι το τραγουδάω σε διασκευή .

Πέφτω και κυλιεμαι σαν ζαρι,τρωω και χω γίνει μοσχάρι, λέω να φορέσω ριχτάρι,μπας και κανένας με πάρει....δις 😄
 
Το ότι κάποιος σφυρίζει ένα τραγούδι δεν το κάνει και τραγουδάρα.
Όσοι είχαμε μικρά παιδιά δηλαδή θεωρούσαμε τραγουδάρες τον Μπαρμπαμπήλιο και τη καμήλα που μασάει φύλλα;
Ή δεν μας κολλούσε ο ρυθμός στο μυαλό τόση πλύση εγκεφάλου που μας έκαναν τα μικρά;
 
Ε, έχουν περάσει και 5-6 χρόνια από τότε που το άκουσα (και το τραγούδησα) τελευταία φορά :ROFLMAO: