Ευρωπαϊκά ή Γιαπωνέζικα

Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκά ή Γιαπωνέζικα

.. στα ηχεία, οι περισσότερο άρρωστοι απ όλους, είναι οι Γιαπωνέζοι.

p7696718-5.jpg


http://www.avguide.com/blog/high-end-audio-japan-part-two-tubes-and-horns-audio-tekne

img004.jpg


http://www18.ocn.ne.jp/~tnk/index.html
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκά ή Γιαπωνέζικα

.. στα ηχεία, οι περισσότερο άρρωστοι απ όλους, είναι οι Γιαπωνέζοι.

p7696718-5.jpg


http://www.avguide.com/blog/high-end-audio-japan-part-two-tubes-and-horns-audio-tekne

Αυτά τα τερατάκια έχουν και φάρους ??

Τι είναι αυτά τα κόκκινα που κρέμονται από τα ξύλα της οροφής ?
 
Technics SB-9500
1.000.000 γιέν το 1977!! (10.000 ευρώ)
Υψος ηχείου 1 μέτρο και 81 εκατοστά, Βάρος 190 Kg... το ένα!
http://www.audio-heritage.jp/TECHNICS/speaker/sb-9500.html

sb9500.jpg


ONKYO Scepter 5001
400.000 γιέν το 1986!! (4.000 ευρώ)
Ηχείο βάσης, ύψος 75,6 πόντοι και βάρος ...73,5 κιλά έκαστο!!
http://audio-database.com/ONKYO/speaker/scepter5001-e.html

scepter5001.jpg



Καλο θα ηταν η ποιοτητα ηχου να ειναι συναρτηση του μεγεθους,ελα ομως που δεν ειναι ετσι απλα τα πραγματα.

Ναι όντως δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα...
Δεν μπορείς όμως να έχεις άποψη για ένα ηχείο 1.000.000 γιεν του 1977, γιατί πολύ απλά δεν τα έχεις ακούσει, ούτε κι εγώ βέβαια. Ο λόγος είναι προφανής. Ζούμε στην Ελλάδα και οι αντιπρόσωποι έφερναν ότι είχε μεγάλη εμπορική κινηση, με λίγα λόγια ότι πιο "ευκολοπούλητο". Τα ιαπωνέζικα Hi End τα έβρισκες μόνο στις υπόλοιπες ευρωπαικές χώρες πχ Γερμανία...

Εαν είχαμε την ευκαιρία να ακούσουμε ένα τέτοιο ζευγάρι σήμερα, να είσαι βέβαιος οτι θα γύρναγες χαλαρά την πλάτη στους ευρωπαίους, όπως πχ έκαναν όλοι οι ξένοι reviewers για τα Pioneer S-1EX-W που είχαν την ευκαιρία να τα τεστάρουν.

Όντως τίποτε δεν είναι απλό και τυχαίο...
 
Ωραία όλα αυτά, αλλά πόσοι από εμάς έχουν γιαπωνέζικα ηχεία; Ξέρει κανείς καμμία εταιρεία ηχείων από τη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου που να συγκρίνεται με τη JBL? Τη B&W? Την Dynaudio? Α, και η προσπάθεια της Pioneer στα ηχεία είχε το ίδιο άδοξο τέλος με την Kuro. Άσε που τα είχε στείλει για voicing και όχι μόνο, σε μιά μικρή αμερικάνικη εταιρεία που αγόρασε επί τούτου (το όνομά της μου διαφεύγει).
 
Rotel ήταν ο πρώτος μου ενισχυτής πριν από 20 χρόνια και τον οποίο αντικατέστησα πριν 5 μήνες.

Είχα την εντύπωση ότι το κουτί έγραφε στοιχεία εταιρείας στην Ιαπωνία και επίσης έλεγε κάτι του τύπου "design in UK" ή κάτι τέτοιο.
Δεν είμαι Αθήνα προς το παρόν, και θα το δω όταν γυρίσω όπως και το που είναι κατασκευασμένος (δε θυμάμαι).
 
Rotel ήταν ο πρώτος μου ενισχυτής πριν από 20 χρόνια και τον οποίο αντικατέστησα πριν 5 μήνες.

Είχα την εντύπωση ότι το κουτί έγραφε στοιχεία εταιρείας στην Ιαπωνία και επίσης έλεγε κάτι του τύπου "design in UK" ή κάτι τέτοιο.
Δεν είμαι Αθήνα προς το παρόν, και θα το δω όταν γυρίσω όπως και το που είναι κατασκευασμένος (δε θυμάμαι).


Γιαπωνέζικα χρήματα, αγγλικός σχεδιασμός, ταϊβανέζικη κατασκευή. Αυτή ήταν η Rotel.
 
Ωραία όλ' αυτά αλλά...

Αναρωτιέμαι στην εποχή μας, εποχή πλήρους παγκοσμιοποίησης, τι νόημα να έχουν.

Όταν η σχεδίαση μπορεί να είναι κάποιου Ευρωπαίου ή Αμερικάνου, η κατασκευή να γίνεται στην Κίνα και το Brand Name να είναι οποιοδήποτε...
 
Υπάρχουν κάποιοι ελάχιστοι μερακλήδες που αντιστέκονται. Ο κύριος Leben για παράδειγμα.
 
Ωραία όλ' αυτά αλλά...

Αναρωτιέμαι στην εποχή μας, εποχή πλήρους παγκοσμιοποίησης, τι νόημα να έχουν.

Όταν η σχεδίαση μπορεί να είναι κάποιου Ευρωπαίου ή Αμερικάνου, η κατασκευή να γίνεται στην Κίνα και το Brand Name να είναι οποιοδήποτε...

O κυριοτερος λογος αναξιοπιστιας πολλων προιοντων ειναι οταν δεν εχεις τον πληρη ελεγχο απο το χαρτι μεχρι και το τελος της κατασκευης του προιοντος.
Αν δεν αποτελουσε δυσφημιση θα μπορουσα να αναφερω απο πρωτο χερι δεκαδες αναξιοπιστα μηχανηματα που οταν ηταν στα χερια των original σχεδιαστων/κατασκευαστων δεν χαλουσαν σχεδον ποτε ενω οταν τα περελαβε η "παγκοσμιοποιηση" χρειαστηκαν μεχρι και δυο χρονια μεχρι μοντελα που κυκλοφορησαν στην αγορα να δουλεψουν.................. και μιλω για τρανταχτα ονοματα
 
Υπάρχουν κάποιοι ελάχιστοι μερακλήδες που αντιστέκονται. Ο κύριος Leben για παράδειγμα.

Δεν θα ελεγα οτι "αντιστεκονται".Ανηκουν στην κατηγορια των "ασυμβιβαστων" κατασκευαστων,με 6-7 ατομα προσωπικο που ελεγχουν τα παντα στην σχεδιαση και κατασκευη των μηχανηματων τους.

Το αποτελεσμα μιλα απο μονο του.
 
O κυριοτερος λογος αναξιοπιστιας πολλων προιοντων ειναι οταν δεν εχεις τον πληρη ελεγχο απο το χαρτι μεχρι και το τελος της κατασκευης του προιοντος.

Πολύ σωστό αυτό. Η θεωρία ποτέ δεν είναι ίδια με την πράξη. Η κατασκευή είναι ένα πολύ δύσκολο κομμάτι που όταν δεν το επιβλέπει ο ίδιος ο σχεδιαστής οι πιθανότητες αστοχίας είναι πολύ μεγάλες.
 
Δεν θα ελεγα οτι "αντιστεκονται".Ανηκουν στην κατηγορια των "ασυμβιβαστων" κατασκευαστων,με 6-7 ατομα προσωπικο που ελεγχουν τα παντα στην σχεδιαση και κατασκευη των μηχανηματων τους.

Το αποτελεσμα μιλα απο μονο του.

Σωστός! Ανήκει στους ασυμβίβαστους αφού είναι από ...LUXMAN μεριά!:worshippy:
 
πριν αρκετα χρονια ειχα δει εναν τυπο να φερνει πισω κατι avantgarde trio και αναρωτιομουν τι καλυτερο μπορει να παρει κανεις

πηρε λοιπον κατι TAD, του 80 περιπου μοντελο με ξυλινες κορνες και εξωτερικα κρος.

τοτε δεν ηξερα καν οτι η Pioneer εβγαζε σοβαρα ηχεια, το καταλαβα οταν προσεξα το σημα (διαπασων) πανω στα πελωρια γουφερ

μετα τα ακουσα κιολλας, και μου επεσαν τα σαγονια (με ΜΛ ενισχυτες). ενταση, διαυγεια, ελενχος και ισοροπια

θα ζουσα πολυ ανετα με ενα ζευγαρι απο ιαπωνικα ηχεια...
 
Σωστός! Ανήκει στους ασυμβίβαστους αφού είναι από ...LUXMAN μεριά!:worshippy:


η luxman εχει αγοραστει και ανηκει σε μεγαλο ομιλο... δε θυμαμε τωρα ποιον.
 
Πράγματι, αλλά το 2000 επέστρεψε στους αυθεντικούς ιδιοκτήτες της οι οποίοι επανέφεραν στη δράση πολλούς από τους παπούδες σχεδιαστές.

That all changed in 1985 when the son of the founder sold out to slightly better than run-of-the-mill car audio maker, Alpine. It turned out to be wise on their parts because Alpine took the uber solid brand name and, in an effort to compete with Yamaha, started making really crappy mid-fi trash and sold them in bastions of the high end like Costco. Costco! Can you imagine dropping into Costco to pick up 24 rolls of UltraCharmin and seeing McIntosh amplifiers sitting next to the $39 DVD players? I might not fall on a ninja sword, but there would soon be a “cleanup on aisle 17”… Fortunately, Alps was never foolish enough to rebrand actual Luxman product which was still made and sold in Japan.

Ten years later, Luxman was sold to Samsung. I’m told that when that deal went through, all of Luxman’s English speaking export people committed employment hari kari and resigned en masse, taking with them the capability to export to the US and other countries.

Both the Alps and Samsung fiascos failed and in 2000 the brand was sold back to Luxman who had continued to successfully sell their original, untarnished products in Japan. Apparently there were no Costcos on the mainland then.

http://www.stereomojo.com/Luxman L-505u Integrated Amp Review/LuxmanL-505uIntegratedAmpReview.htm