Ε αμα λεει οτι η metal πηρε το punk και το μετετρεψε,λογικο να υπαρχουν αντιδρασεις απο που και ως που?..
το μεταλ γεννιεται απο το hard rock το ψυχεδελικο και τα μπλουζ
και το punk απο το γκαραζ

Το heavy metal (χέβι μετάλ, αναφέρεται και ως metal ή μέταλ) είναι μουσικό υποείδος και κατατάσσεται ως παρακλάδι της ροκ μουσικής. Αναπτύχθηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1960 και τις αρχές 1970[SUP][1][/SUP] και ρίζες τoυ εφορμούν από την μπλουζ και το ψυχεδελικό ροκ. Τα μουσικά σχήματα που θεωρούνται ιδρυτές της heavy metal δημιούργησαν ένα βαρύ ήχο εστιασμένο στην κιθάρα, στο μπάσο και στα ντραμς, έχοντας ως χαρακτηριστικό την έντονη παραμόρφωση στον ήχο της ηλεκτρικής κιθάρας καθώς και τα γρήγορα σόλο. Ο οδηγός κριτικής AllMusic αναφέρει χαρακτηριστικά πως «από τις μυριάδες μορφές ροκ εντ ρολ, το heavy metal είναι το πιο ακραίο στην ένταση, αρρενωπότητα και θεατρικότητα».[SUP][
2][/SUP]
Το heavy metal απαντά οπαδούς σε όλο τον πλανήτη. Τα πρώτα συγκροτήματα του είδους όπως οι Black Sabbath προσελκύουν ακόμα και σήμερα ένα ευρύτερο κοινό. Στα μέσα της δεκαετίας του 1970, οι Judas Priest, οι Iron Maiden και πολλά άλλα συγκροτήματα, εξέλιξαν περισσότερο το είδος, αποβάλλοντας τα μπλουζ στοιχεία, ενώ το New Wave of British Heavy Metal (Νέο Κύμα του Βρετανικού heavy metal) ακολούθησε τον ίδιο δρόμο, δίνοντας στη μουσική punk rock χροιά και μεγαλύτερη έμφαση την ταχύτητα.
Η heavy metal έγινε ευρύτερα γνωστή τη δεκαετία του 1980, κατά την οποία αναπτύχθηκαν πολλά από τα υπάρχοντα υποείδη της. Εναλλαγές πιο ακραίες περιορίστηκαν τότε στην underground μουσική σκηνή, άλλες πάλι όπως το glam metal και το thrash metal γνώρισαν μεγάλη εμπορική επιτυχία. Μέχρι σήμερα, αρκετά υποείδη διεύρυναν την heavy metal μουσική.
Kαι τι θες να μ αφησει στην ιδια ταξη ο Στελιος πανω που καναμε προοδο?:music-smiley-005:
Αυτα ειναι βασικα δεν χρειαζεται να τα διαβασεις καπου,το glam στην ελλαδα τουλαχιστον στα ντουζενια του πιο πολυ στους σκυλαδες αρεσε πλην εξαιρεσεων,και τα δυο ειδη μου αρεσουν απο pank stooges,dead kennedys,pistols ,γενια του χαους κλπ απο μεταλ κλασσικη και πρωιμη σχολη ,sabbath,zeppelin, και thrash slayer,megadeath,metallica αλλα και αλλα ιδιωματα ,ειναι τοσα πολλα που βαριεμαι να γραφω.
![]()
απο τις ταινιες που γραφουν ιστορια και επηρεαζουν γενιες και γενιες
παιρνει δανειο απο ενα νεο ρευμα του μυθιστορηματος (αντιμυθιστορημα) που ξεπροβαλει στην Γαλλια το 58 και το αναγει σε κινηματογραφικη Τεχνη
,φωτογραφια στα υψη,αφηγηση αντιγραμμικη εκτος ακαδημαικων πλαισιων σαν να χουμε ενα συνεχες παρον υπο διαφορετικα πρισματα καμωμενο,οποτε και το μονταζ ειναι αναλογο
ενα ταξιδι στο υποσεινηδητο,στις μνημες,με στοιχεια ψυχαναλυσης ,οι πρωταγωνιστες δεν εχουν ονομα ειναι ξεχωριστη οντοτητα απο το εργο οπως και ο σκηνοθετης,οπου αμφισβητειται η "κυριαρχια" του επι του εργου γιατι ο θεατης οχι μονο ερμηνευει προσωπικα αλλα εχει την δυνατοτητα να αλλαξει την ευπλαστη δομη του..
Η αμφιβολια και η αμφισημια,καραδοκουν παντου,ο υποκειμενισμος κυριαρχει του ρεαλισμου που αμφισβητειται δομικα
ο χωρος βαρυγδουμπος,κλασσικος,αποπνικτικος,δαιδαλωδης σαν τα αχαρτογραφητα δωματια και μονοπατια του υποσεινηδητου
η επικλιση της μνημης..ο σκηνοθετης ειχε δουλεψει πανω στην υποκειμενικοτητα της μνημης σε σχεση με την βια τησ ιστοριας και ειναι ολοφανερη η δουλεια του στο Χιροσιμα αγαπη μου αλλα και εδω παιζει η υποκειμενικοτητα της μνημης σε σχεση με την "βια" της προσωπικης ιστοριας,το στιλιζαρισμα των χωρων κουστουμιων κατα την προσωπικη μου αποψη ,ειναι γιατι τα δευτερογενη 'υλικα" σε μια ιστορια παντα τα "θυμομαστε" στην καλυτερη τους εκδοχη..
η μονη γραμμικη αφηγηση ειναι η μουσικοδραματουργικη η οποια δινει ρυθμο σε αυτην την ξεσυντονισμενη λουπα
μην ψαχνετε να δωσετε εξηγηση στο συνολο της ιστοριας ,βυθιστειτε ξεχωριστα στην καθε σεκανς-λουπα και θα τον βρειτε τον δρομο..
Εντάξει πες μας τώρα και την αγαπημένη σου ταινία που δεν είναι άσκηση ύφους;Τα έχουμε πει και εδώ:
https://avclub.gr/forum/showthread.php/46484-Last-Year-at-Marienbad?highlight=marienbad
Σε περίπτωση που δεν το ξέρεις, αν και το'χω γράψει 50 φορές, είναι η αγαπημένη μου ταινία.
Η ταινία που έχει σαν τελευταία σκηνή αυτήν που ο Richard Farnsworth συναντά τον Harry Dean Stanton, ανταλλάσουν μία φράση όλη κι όλη...είναι αυτό που λέω "ταινία με ψυχή".
Η ταινία που έχει σαν τελευταία σκηνή αυτήν που ο Richard Farnsworth συναντά τον Harry Dean Stanton, ανταλλάσουν μία φράση όλη κι όλη...είναι αυτό που λέω "ταινία με ψυχή".
Η ταινία που έχει σαν τελευταία σκηνή αυτήν που ο Richard Farnsworth συναντά τον Harry Dean Stanton, ανταλλάσουν μία φράση όλη κι όλη...είναι αυτό που λέω "ταινία με ψυχή".
Kαι τι θες να μ αφησει στην ιδια ταξη ο Στελιος πανω που καναμε προοδο?:music-smiley-005:
Αυτα ειναι βασικα δεν χρειαζεται να τα διαβασεις καπου,το glam στην ελλαδα τουλαχιστον στα ντουζενια του πιο πολυ στους σκυλαδες αρεσε πλην εξαιρεσεων,και τα δυο ειδη μου αρεσουν απο pank stooges,dead kennedys,pistols ,γενια του χαους κλπ απο μεταλ κλασσικη και πρωιμη σχολη ,sabbath,zeppelin, και thrash slayer,megadeath,metallica αλλα και αλλα ιδιωματα ,ειναι τοσα πολλα που βαριεμαι να γραφω.
To thrash ξεπηδηξε απο το punk Φοινικα...Πηρε τα riff του Μουστακια,τα μπολιασε με punk diy,ανεβασε ταχυτητα και...ετοιμο και λαχταριστο...
Απο εκει και περα ο Πανος εχει δικιο βουνο...
Ποιος είναι ο Μουστακιας;
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.