Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

https://youtu.be/IwSQxlwMzr8

Τέτοια αριστουργήματικη σκηνή μόνο οι Μεγάλοι σκηνοθέτες που διαθέτουν τρομερή διαισθητικοτητα, μπορούν να καταγραψουν σε φιλμ, με τόση λεπτότητα και ακρίβεια.

Εδώ κατοικεί ο μεγάλος Bresson και Antonioni.
 
Χεχε
θα παθεις μεγαλη πλακα...
Πριν αρχισει η ταινια, καλου-κακου δεσε με κατι το σαγονι σου για να μην το ψαχνεις μετα.:antlers:

Μου πεσε..
το σαγονι..
Τι γκροπλαν με βαθος πεδιου,τρελα τραβελινγκ,μονοπλανα που μενεις παγωτο, τι φωτογραφια
σκηνοθετης και κινηματογραφιστης.... Μαραντονες:flipout: της καμερας
μερικες φορες προσπαθουσα να μαντεψω με τι μεσα τραβουσε τα πλανα,λες και ειχε ρομποτικες και drone...
μαγευτικη φωτογραφια,η καμερα αφηγητης και με ολους αυτους τους πειραματισμους δεν σε κουραζε πουθενα,νερακι πηγαινε
οχι σαν κατι συγχρονες με καμερα στο χερι που το λενε τεχνη του ρεαλιστικου και πεθαινεις απο την ζαλαδα
του τυπου του δωσανε μεγαλο μπατζετ να κανει προπαγανδιστικη ταινια και απο την χαρα του ξεχασε τα σφυροδρεπανα και αρχισε να ζωγραφιζει...
απο την μεση και μετα δεν ειχα υποτιτλους και ουτε που με νιαξε,και η αναλυση sd,θα ηθελα να δω και μια καλυτερη κοπια.
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Μου πεσε..
το σαγονι..
Τι γκροπλαν με βαθος πεδιου,τρελα τραβελινγκ,μονοπλανα που μενεις παγωτο, τι φωτογραφια
σκηνοθετης και κινηματογραφιστης.... Μαραντονες:flipout: της καμερας
μερικες φορες προσπαθουσα να μαντεψω με τι μεσα τραβουσε τα πλανα,λες και ειχε ρομποτικες και drone...
μαγευτικη φωτογραφια,η καμερα αφηγητης και με ολους αυτους τους πειραματισμους δεν σε κουραζε πουθενα,νερακι πηγαινε
οχι σαν κατι συγχρονες με καμερα στο χερι που το λενε τεχνη του ρεαλιστικου και πεθαινεις απο την ζαλαδα
του τυπου του δωσανε μεγαλο μπατζετ να κανει προπαγανδιστικη ταινια και απο την χαρα του ξεχασε τα σφυροδρεπανα και αρχισε να ζωγραφιζει...
απο την μεση και μετα δεν ειχα υποτιτλους και ουτε που με νιαξε,και η αναλυση sd,θα ηθελα να δω και μια καλυτερη κοπια.

I Am Cuba 1964 1080p

αφου τον "επιασες"
The Cranes are Flying (1957)
 
1080 αλλα που?:hmmmm:
αυτο που πηγε Κανες ε ναι το χω στα υποψιν,αλλα δεν το βρισκω,ευχαριστω
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Zazie dans le metro

αν σας αρέσουν οι slapstick comedy, οι marx brothers, το πουτ@να όλα,
τοτε αυτός ο ξέφρενος εκτροχιασμός λογικής, με κάποιες δόσεις αναρχιας,
ίσως σας αφήσει ενα χαμόγελο στο πρόσωπο, αρκετή ώρα μετά την θεασή της.

Η μικρή zazie επιθυμεί να γίνει δασκάλα για να αναγκάσει τους μαθητές να φάνε κιμωλία και να τους βάλει διαβήτες στον κώλο για να τους ξεσκιστούν τα κωλομάγουλα.

ποιος θέλει να γίνει μαθητής της;
η σειρά απο τα δεξιά.

7/10


------------


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Murmur of the Heart

Ισως απο τις πιο ειλικρινείς και γοητευτικές σχέσεις μητέρας και γιού και της έλξης που δημιουργείτε μεταξύ της.
εξαιρετικά λαμπερή και feel good ταινία.
Στην ταινία υπάρχει τοποθέτησης προϊόντων.

9/10


------------


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Lacombe, Lucien

Στην πρώτη σκηνή, ο Λουί μας δίνει όλη την ταινία.
Ο Lucien καθαρίζει το πάτωμα και τις ακαθαρσίες απο ενα νοσοκομέιο/γεροκομείο,
απο το παράθυρο ακουγεται το κελάηδισμα ενος πουλιου πανω σε ενα δέντρο, παίρνει την σφεντόνα του και το σκοτώνει.

7/10


------------


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

BLACK MOON

Απο την προηγούμενη του ταινία, ο Λουί, ήδη έχει πάρει την κατρακύλα.
Ενα σκοτεινό παραμύθι που ξεκίνησε με ενδιαφέρον, στην πορεία άρχισε να γίνεται θεατρικό και περίμενα την ώρα που θα τελειώσει.
Ισως να την τσεκάρει ο κύριος Γαλεν που του αρέσουν οι αλληγορίες, το scifi, οι σουρεαλιστικές εικόνες.

6/10
 

οποιος δεν έχει νίωσει την επιθυμία και τον αναβρασμό του να ειναι παντού, να αγγιξει τα πάντα, την κάθε στιγμή,
να κατακτήσει τα πάντα για να μπορέσει μετά να κατακτηθεί, να νιωσει παντοδύναμος αλλα τελικά τόσο ευάλωτος,
να θέλει να "καταπιεί" όλη την ζωή, ισως δεν έζησε ποτέ.


Ο Alain μόλις έχει "θεραπευτεί" απο το τελευταίο πάθος του, που τον κρατάει στην ζωή, το αλκόολ.
ενας φίλος του Alain, ο οποιος έχει καταφέρει να μεταποίησει τα δικά του πάθη με βάση τις αρχές της "ενηλικιωμένης ζωής", του λεει οτι δεν έχει ενηλικιωθεί.
Ισως ειμαστε καταδικασμένοι να μην ειμαστε ποτέ πραγματικά ελεύθεροι.
Εξάλλου η πραγματικότητα σε κάθε τομέα (πολιτικό/οικονομικό/κοινωνικό), μας το αποδεικνύει περίτρανα.

Ο Alain μπορεί να έχασε την σωματική ζωή του αλλα μόλις κέρδισε μια ζωή γεμάτη ψυχή.
Κάθε γεννηση ειναι και μια μεγάλη ήττα θνητότητας, ενω κάθε θάνατος, μια μεγάλη νίκη, αυτή που μόλις κέρδισε το δώρο της ζωής...
Μονο που εδώ έχει καλλιεργήθει και μια μεγάλη ψυχή. Οπως ακριβώς και στο αριστουργηματικό Paths of the Soul.

9++/10

Σκηνοθεσία: Louis Malle
Παραγωγής: France / 1963
Διάρκεια: 108'

Η Φλόγα που Τρεμοσβήνει, όπως είναι ο τίτλος της ταινίας, ταλαντώνεται ανάμεσα σε δύο καταστάσεις: την αναμμένη και τη σβηστή. Ομοίως και οι προβληματισμοί του Louis Malle μετεωρίζονται ανάμεσα στη ζωή και τον θάνατο.

Ζωντανούς μας καθιστούν οι εξαρτήσεις που αναπτύσσουμε με ανθρώπους, ουσίες και πράγματα που έχουν έμβιες συντεταγμένες. Καθώς, όντας εθισμένοι σε πράγματα που περικλείει η ζωή, συντάσσουμε μια άρρηκτη συνδεσμολογία μαζί της. Είμαστε, δηλαδή κατά έναν τρόπο, καταναγκαστικά ζωντανοί. Όταν όμως απεξαρτηθούμε απ' τους προαναφερθέντες εθισμούς, οι δεσμοί κόβονται. Παύουμε να είμαστε υπόδουλοι στη ζωή. Είμαστε ελεύθεροι. Δηλαδή ούτε νεκροί, ούτε ζωντανοί. Αφού η ελευθερία υπερβαίνει το θάνατο.

Ο Alain Leroy, που υποδύεται εκπληκτικά ο Maurice Ronet, μοιάζει ο πιο κατάλληλος χαρακτήρας για να μας μεταφέρει τον παραπάνω στοχασμό. Συναισθηματικά ανικανοποίητος, και προσωπικά αποτυχημένος, γίνεται έρμαιο του ποτού. Έπειτα από τέσσερα χρόνια αποτοξίνωσης, ο μοναδικός του εθισμός είναι η ζωή στην κλινική απεξάρτησης. Οι ανθρώπινες σχέσεις που 'χει αναπτύξει εκεί, και οι γενικότερες δομές που φαντάζουν περισσότερο από φιλικές. Όμως η θέση του στην κλινική είναι πλέον επισφαλής. Όντας αποθεραπευμένος, ο επιβλέποντας ιατρός ετοιμάζεται να του κάνει έξωση. Με τον ομφάλιο λώρο των εξαρτήσεων κομμένο, ο Alain Leroy έρχεται αντιμέτωπος μ' αυτό που ο Νίτσε ή ο Καζαντζάκης θα αποκαλούσαν τελευταίο πειρασμό: την πίστη και την ελπίδα.

Αποφασίζει να πάει στο Παρίσι ώστε να συναντήσει τους φίλους του και το παρελθόν του, και να εξαντλήσει τις τελευταίες σταγόνες πίστης κι ελπίδας για τον εντοπισμό ενός λόγου άξιου να παρατείνει τη ζωή του. Στο Παρίσι όμως μοιάζει ξένος. Οι φιλίες ψεύτικες. Μέσα σ' αυτές δεν είναι παρά ένας ζωντανός μύθος που εξέπνευσε μαζί με τις μέρες του αλκοολισμού. Οι φίλοι του μιλούν για ενηλικίωση. Ενηλικίωση: η τοποθέτηση των ορμών, ονείρων, επιθυμιών σ' ένα τακτοποιημένο σύστημα εξαρτήσεων. Η σαρκική επιθυμία ικανοποιείται αποκλειστικά μέσα απ' τον γάμο, η προσωπική φιλοδοξία επικαρπώνεται μονόδρομα μέσα απ' την επαγγελματική ανέλιξη. Ακόμα και το περιθώριο γίνεται ένας κανονισμένος τρόπος αντίστασης. Όλες αυτές οι τακτοποιημένες και αποστειρωμένα ανώδυνες εξαρτήσεις του ενήλικου βίου, απογοητεύουν και αποστρέφουν τον Alain Leroy. Και ίσως σε μια από τις υπερλειτουργικές διασυνδέσεις υποκειμενικών-αντικειμενικών πλάνων(επισυναπτόμενο βίντεο), αναζητεί μάταια στα άδεια πρόσωπα των τυχαίων περαστικών ένα χερούλι να κρατηθεί.

Όντας ελεύθερος, δίχως φόρους υποτέλειας σε δανεικές εξαρτήσεις, γνωρίζεις πως δε χωράς πουθενά. Δε χωράς στις φιλίες που δεν έχουν τίποτα να προσφέρουν. Δε χωράς στις άδειες μέρες, ούτε σε κανέναν απ' τους αντιπερισπαστικά επινοημένους σκοπούς που στερούνται νοήματος. Όντας ελεύθερος δε χωράς ούτε στη ζωή ούτε στο θάνατο. Μόνο που ο τελευταίος μοιάζει με υπόσχεση: να σε συμφιλιώσει με το κενό. Την αιώνια άβυσσο.

http://cine-theasi.blogspot.gr/2011/05/le-feu-follet.html
 
Last edited:
οποιος δεν έχει νίωσει την επιθυμία και τον αναβρασμό του να ειναι παντού, να αγγιξει τα πάντα, την κάθε στιγμή,
να κατακτήσει τα πάντα για να μπορέσει μετά να κατακτηθεί, να νιωσει παντοδύναμος αλλα τελικά τόσο ευάλωτος,
να θέλει να "καταπιεί" όλη την ζωή, ισως δεν έζησε ποτέ.


Ο Alain μόλις έχει "θεραπευτεί" απο το τελευταίο πάθος του, που τον κρατάει στην ζωή, το αλκόολ.
ενας φίλος του Alain, ο οποιος έχει καταφέρει να μεταποίησει τα δικά του πάθη με βάση τις αρχές της "ενηλικιωμένης ζωής", του λεει οτι δεν έχει ενηλικιωθεί.
Ισως ειμαστε καταδικασμένοι να μην ειμαστε ποτέ πραγματικά ελεύθεροι.
Εξάλλου η πραγματικότητα σε κάθε τομέα (πολιτικό/οικονομικό/κοινωνικό), μας το αποδεικνύει περίτρανα.

Ο Alain μπορεί να έχασε την σωματική ζωή του αλλα μόλις κέρδισε μια ζωή γεμάτη ψυχή.
Κάθε γεννηση ειναι και μια μεγάλη ήττα θνητότητας, ενω κάθε θάνατος, μια μεγάλη νίκη, αυτή που μόλις κέρδισε το δώρο της ζωής...
Μονο που εδώ έχει καλλιεργήθει και μια μεγάλη ψυχή. Οπως ακριβώς και στο αριστουργηματικό Paths of the Soul.

9++/10

Μονο που εδώ έχει καλλιεργήθει και μια ελεύθερη ψυχή.
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

να πουμε οτι στο Murmur of the Heart υπάρχει μια σκηνή αιμομιξίας που ίσως ενοχλήσει κάποιους.
Δεν γίνεται οπως σε μια σκηνή παιδεραστίας, οπου ειναι μια άκρως εγωιστική πράξη αυτού που την εκβιάζει.
Εδω έρχεται ως μια φυσική πράξη αγάπης, της μητέρας στον γιό οπου σχεδόν απεγνωσμένα και με κάθε τρόπο, επιθυμεί να γνωρίσει την σεξουαλοκότητα του.


1080 αλλα που?:hmmmm:
αυτο που πηγε Κανες ε ναι το χω στα υποψιν,αλλα δεν το βρισκω,ευχαριστω

τωρα πάει..αφου το είδες.
 
Last edited:
https://youtu.be/Jif6AOYIx7o

https://youtu.be/lo_8gJS1U8M

Εύχομαστε αυτοί οι τρελουληδες Μεξικάνοι χορευτές δίχως υψοφοβία, να συνεχίσουν για αιώνες τον χορό αυτό για να μην χαθεί η παράδοση τους.

c74d1d4d16a03986898a5db68c3433a1.jpg

bf0ce354531ed6209afc4b72b416eda3.jpg
 
Last edited:
..

PapaΣτέλιο δεν πειράζει, ενα παιχνίδι ηταν, μην κανεις έτσι..
βγαλε το κασκόλ και την φανέλα και βάλτα για πλύσιμο, του χρόνου θα τα χρειαστείς ξανά!

Και αν δεν το σήκωσε και ο Chang Dong Lee δεν πειράζει.. το πήρε γείτονας, ο αγαπημένος Koreeda.

..

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Atlantic City

7+/10

..


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

My Dinner With Andre

Αν την ξεκινήσετε και σας κουράσει, μην την σταματήσετε, μετά το πρωτο μισάωρο, -αν και πιο πολύ θεατρική, παρά κινηματογραφική (εκτος απο την αρχή και το πολύ όμορφο τέλος)- δημιουργείτε ενας εξαιρετικός φιλοσοφικός διάλογος, ενα πεδίο αναζήτησης.

Ενας λιτοδίαιτος βουδιστής που φτάνει στην Αμερική και γίνεται αδήφαγος οπως η ίδια η αμερική,
σύγκρουση δυτικού και ανατολικού πολιτισμού, επιστήμης, μεταφυσικής, ανθρώπινες σχέσεις, αλλαγές που επιφέρει ο σύγχρονος κόσμος κ.α.

ισως να αρέσει πολύ στον φίλο @avpap που του αρέσουν οι διάλογοι,
οπως και το "To be or not to be" που μαλλον δεν το είδε.

Μαλλον αυτή ειναι και η καλύτερη του ταινία στην Αμερική.

8/10
 
Last edited:
To dinner with Andre όντως το έχω δει και μου άρεσε ΠΑΡΑ πολύ.
Οπότε μπορείς, αν δεν το έχεις ήδη δει, δες το last man on Earth.
 
To dinner with Andre όντως το έχω δει και μου άρεσε ΠΑΡΑ πολύ.
Οπότε μπορείς, αν δεν το έχεις ήδη δει, δες το last man on Earth.

κατάλαβα ποιο λες αν και νομίζω οτι ειναι αλλος ο τίτλος του..
αν και έχει ενδιαφέρον με κούρασε λίγο η αισθητική του και κυρίως λογο ρυθμού.

Αντιθέτως, στου Λουι Μαλ θεωρώ οτι ειχε καλύτερο ρυθμό, έκανε παύσεις, έδινε ανάσες και γενικά ειχε καλύτερη ροή.
Ηταν και η χροιά της φωνής του Andre που σε αιχμαλωτίζει.

Στο πρώτο 20 λεπτο σκεφτόμουνα να την κλείσω, μετά ομως που μπήκα στον ρυθμό της, μου άρεσε.
 
https://youtu.be/U_2R7T4-78E

Οι επιλογές του θα αρέσουν σε ένα σκοτεινό τύπο εδώ τριγύρω.


https://youtu.be/OqpxT_iJ8Mc

Τον αγαπάμε, αλλά ας του δώσουν μια καραμέλα..

Και φυσικά συμφωνούμε για το ότι το making of burden of dreams είναι πολύ πολύ καλύτερο από την ίδια την ταινία Fitzcarraldo, - το Aguire είναι ταινίαρα - όπως και αρκετά έξτρα ή commentary που βάζει η criterion στις κυκλοφορίες της.
 
Last edited:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

ALIPATO: THE VERY BRIEF LIFE OF EMBER

Υπάρχει ενα είδος ποίησης που εκρέει απο την ξεφρενη, παρεκκλίνουσα στην συμβατική συμπεριφορά,
ελευθερία έκφρασης που φτάνει σε ακατέργαστες/ακαλλιέργητες συμπεριφορές και σε ζωώδη ένστικτα.

μια τέτοια περίπτωση θα μπορούσε να ειναι ο ποιητής, shuji terayama οπου ειχε "τρομοκρατήσει" και επηρεάσει όλη την υφήλιο, τόσο με τις εκκεντρικές συνθέσεις του όσο και με τις αναρχικές ιδέες του, είτε με τα short films του, ειτε με το γνωστότερο έργο του, "Emperor Tomato Ketchup" το οποιο έχουν τιμήση και αρκετά αμερικάνικα μουσικά σχήματα, οπως οι εκλεκτικοί και αγαπημένοι "stereolab", είτε με το "Throw Away Your Books, Rally in the Streets" το οποιο ειναι ενας φόρος τιμής στους Γάλλους δημιουργούς της Νουβέλ Βαγκ, κυρίως στον Goadard αλλα και στον Iταλό, Antonioni.

πρόχειρα, τρεις άλλοι, θα μπορούσαν να ήταν μερικά έργα των Derek Jarman, Pasolini και το συνολικό έργο του εκρηκτικού Jack Smith.

εδω εχουμε εναν ιδιαίτερο Φιλιππινέζο σκηνοθέτη, τον Khavn De La Cruz.

Θεωρώ τον Φιλιππινέζο Khavn έναν από τους μεγαλύτερους καλλιτέχνες παγκοσμίως, έναν σκηνοθέτη που οι ικανότητές του ξεπερνούν τα όρια του κινηματογράφου, μέσω του συνδυασμού ακραίων ιδεών, υπερβολικής απεικόνισης και εξαιρετικής μουσικής.
Το Alipato είναι ένα δείγμα του χαοτικού στυλ του.

To 2025, η συμμορία Kostka, μία ομάδα παιδιών με παρατσούκλια όπως Pork Chop, Bull Dog, Snowman, McAbnormal and J. Blo, ηλικίας από 5 έως 15 ετών, τρομοκρατούν την Μανίλα, ληστεύοντας και σκοτώνοντας όποιον βρεθεί στον δρόμο τους.
Μετά από μία ανταλλαγή πυροβολισμών με την αστυνομία, ένα από τα μέλη τους πεθαίνει, και ο αρχηγός, με το παρατσούκλι Boss, αποφασίζει πως θα πρέπει να ληστέψουν μία τράπεζα, ώστε να αλλάξουν τις ζωές τους.
Η ληστεία όμως εκτυλίσσεται με τραγικό τρόπο, με μία σειρά μελών της συμμορίας να καταλήγουν στο νεκροταφείο και τον Boss στην φυλακή.

Η ιστορία στη συνέχεια περιγράφει, μέσω ενός στυλ που παραπέμπει σε κόμικ, την ζωή του Boss στην φυλακή και στη συνέχεια μεταφέρεται στο 2053, όταν τελειώνει η ποινή του και επανενώνεται με τα υπόλοιπα μέλη της συμμορίας. Όμως, τα λεφτά από την ληστεία δεν βρέθηκαν ποτέ, και οι υπόλοιποι έχον εντύπωση πως τα έχει αυτός κρυμμένα.
Επιπλέον, κάποιος φαίνεται να σκοτώνει τους εναπομείναντες, έναν-έναν.

Ο Khavn σκηνοθετεί και γράφει το σενάριο ενός πραγματικά χαοτικού φιλμ, το οποίο μοιάζει περισσότερο με ένα κολάζ των ακραίων ιδεών του, παρά με ταινία.
Όμως, κάπου εδώ βρίσκεται και το μεγαλύτερο πλεονέκτημά του, μιας και μέσω όλων αυτών των υπερβολικών εικόνων και τον απίθανων επεισοδίων, καταφέρνει να διηγηθεί την ιστορία καθαρά, παρά τον προφανή υπερρεαλισμό.

Επιπλέον, η μουσική είναι σχεδόν μόνιμη, κάνοντας την ταινία να μοιάζει με ακραίο μουσικό βίντεο αρκετά συχνά, σε ένα στυλ αρκετά κοντά σε αυτό του Sogo Ishii στο «Burst City», αν και σε πιο μοντέρνο ύφος.
Σε αυτό το πλαίσιο, η μουσική παίζει πολύ σημαντικό ρόλο, με τους Brezel GΓΆring και Francis de Veyra να κάνουν εξαιρετική δουλειά στο soundtrack και στην τοποθέτηση των κομματιών στο πλαίσιο του σεναρίου, τα οποία έχει συνθέσει ο ίδιος ο Khavn, ο Bing Austria και άλλοι.

Στην προσπάθειά του να μετατρέψει όλο αυτό το χάος σε ταινία, ο Khavn ωφελείτε τα μέγιστα από το αλλοπρόσαλλο αλλά άρτιο μοντάζ του Carlo Francisco Manatad, ο οποίος είχε την πολύ δύσκολη αποστολή του να ενώσει όλες αυτές τις διαφορετικές εικόνες, αλλά τα κατάφερε στον μέγιστο βαθμό, διατηρώντας το εξαιρετικά γρήγορο τέμπο σε όλη την διάρκεια της ταινίας.



Ο Khavn χρησιμοποιεί ένα «τρικ» στις σκηνές που έπονται κάποιου θανάτου, παρουσιάζοντας εικόνες τάφων με το όνομα του εκάστοτε χαρακτήρα, συνοδευόμενες από ένα ding.
Το συγκεκριμένο μοτίβο εμφανίζεται τόσες φορές στην ταινία, που γίνεται αστείο από ένα σημείο και μετά.
Τόσο η γενικότερη αισθητική όσο και το μοντάζ βρίσκουν ένα από τα απόγεια τους εδώ, σε μία ακολουθία που ουσιαστικά λειτουργεί ως διάλειμμα από την συνεχή δράση.

Το «Alipato» περιλαμβάνει μία σειρά εικόνων που θα μπορούσαν εύκολα να χαρακτηριστούν ως αποτρόπαιες.
Από τα παιδιά που κυκλοφορούν στους δρόμους μισόγυμνα, κρατώντας πιστόλια, καπνίζοντας τσιγάρα και δέρνοντας και σκοτώνοντας περαστικούς, στις ακραίες σκηνές σεξ που περιλαμβάνουν μία ηλικιωμένη και μία έγκυο γυναίκα, στο κλαμπ μέσα σε ένα χοιροστάσιο που συχνάζουν αστυνομικοί, η ταινία βρίθει ακρότητας. Ακόμα και το κομμάτι σε στυλ κόμικ που προαναφέραμε, παρουσιάζει σκηνές βιασμού στην φυλακή.

Παρόλα αυτά, ο Khavn, με την βοήθεια της φωτογραφίας του Albert Banzon και τις προαναφερθείσες τεχνικές σε ήχο και μοντάζ, καταφέρνει να αποτρέψει αυτές τις εικόνες από το να γίνουν γκροτέσκες και αποτρόπαιες.
Σε συνδυασμό με τα εξαιρετικά έντονα χρώματα που χαρακτηρίζουν ολόκληρο το φιλμ, παρουσιάζει μία αποκομμένη ματιά των γεγονότων, που μοιάζει περισσότερο με σελίδες κάποιου κόμικ, παρά με γεγονότα.
Επιπλέον, μέσω αυτών των εικόνων, κάνει ένα σχόλιο για την κατάσταση στις παραγκουπόλεις της Μανίλα, όπου παιδιά που κρατούν όπλα δεν είναι ασυνήθιστο θέαμα.

Τέλος, το «Alipato» περιλαμβάνει ένα εξαιρετικό φινάλε, το οποίο συνδέει την ιστορία με κάποιες από τις εικόνες που παρουσιάζονται στην αρχή της ταινίας.

Η ταινία είναι δύσκολή στην παρακολούθηση, ιδιαίτερα για αυτούς που δεν είναι συνηθισμένοι στο στυλ του Khavn, αλλά όσοι καταφέρουν να το παρακολουθήσουν θα βρεθούν απέναντι σε ένα αριστούργημα του ακραίου.

Παναγιώτης Κοτζαθανάσης.

προσωπικά δεν τον θεωρώ "από τους μεγαλύτερους καλλιτέχνες παγκοσμίως"
αλλα σίγουρα μια πολύ ιδιαίτερη και ενδιαφέρουσα περίπτωση.

και κάπου έδω θα μας την πέσει ενας σκοτεινός τύπος...
Μια απάντηση στην ερώτηση του, βρίσκεται στα bold
αν και προσωπικά θα έγραφα, οτι απλά δεν ειναι τόσο εμφανή επιτηδευμένα,
οπως πχ οι ταινίες The Wild Boys ή το Tenemos la carne

Αν και δεν θα το βρει πουθένα το φίλμ αυτό, εκτός του Mubi, οπου λήγει η προβολή του σήμερα.
 
Last edited:
0EwZ3HapM3kv8NAIbGAzViVdQBbJHS_large.jpg


ο Louis Malle κλείνει με ενα θεατρικό κινηματογραφημένο με κάμερες, όπως και το "My diner with Andre" μονο που εδω δεν λειτουργεί..
έχει καποιες καλές στιγμές, κυρίως λόγο καλογραμμένοι κειμένου, αλλα δεν υπάρχει η φιλοσοφική αναζήτηση που αναπτύσσεται στο "My diner with Andre"
Ηθοποιοι που διαβάζουν καλογραμμένες ατάκες, υπερβολή, χαρακτήρες καρικατούρες.

6/10

eVnquBJJylhxw6k2m7RFM1HnrId6Su_large.jpg


Αντιθέτα στο Gods Country, δημιουργούνται πολύ περισσότερα ερωτήματα, ενω οι χαρακτήρες ειναι στον προσωπικό, φυσικό τους χώρο.
Ενω μέσα απο τις συνεντεύξεις, ανησυχίες, προβλήματα, αναζητήσεις τους, καθρεφτίζονται οι δικές μας.

8+/10
 
..

υπάρχουν αρκετοί που πιστεύουν στα spoilers, για όλες τις ταινίες,
οπου τους ενδιαφέρει περισσότερο το τί θα γίνει μετά, απο τον τρόπο οπου εκφράζεται..

το οποιο "τί θα γίνει μετά" ενδιαφέρει και εξυπηρετεί, κυρίως τις τηλεοπτικές σειρές

προσωπικά δεν πιστεύω οτι μου "χαλάνε" την ταινία,
ίσως μόνο σε πολύ ιδιαίτερες περιπτώσεις οπως πχ το Diabolique (1955)
και μερικές ταινίες του Hitchock οπου κυριαρχεί το σασπενς.

Μερικές φορές οι ίδιοι οι μεγάλοι δημιουργοί σου δίνουν την τελική κατάληξη,
απαλλάσοντας μας απο την περιέργεια, για να επικεντρωθούμε σε μια βαθύτερη ενδοσκόπηση.
A Man Escaped (1956)

..

If you believe in spoilers, skip the next three paragraphs. I don’t.
If knowing the ending spoils a movie, how could we see a movie twice?
How could we see a movie based on a well-known novel?
How about the old days of the double feature when we often saw the ending first?
Anyway . . .
 
Last edited:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

World on a wire

Είδα το πρώτο μέρος χωρίς να παρακολουθώ το στόρυ.
Η κινηματογράφιση, τα mise en scene, έπιπλα, χώροι, sountdrack ειναι εξαιρετικά!

Ισως ενθουσιάσει τους sci-fi φίλους.
 
Last edited: