Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Θα δω μερικές ταινίες του Μητσοτάκη με παπιών..

Διάλεξα 4 που κανονικά θα έπρεπε να τις διαλέξω μετά τα 60.. που θα τα έχω χάσει και ίσως λέω και εγώ, "καθε πέρυσι και καλύτερα"

Πολύ θέατρο, περούκες, όπερα, τσάι..
Ελπιζω να βγει λιγότερο συντηρητικός μιας και είναι δροσερός.
c522b2a792f7a025be9dbf654d650fc8.jpg
 
Last edited:
Ξεκινα απο το Maurice,αφου εχεις προσφατο του Γκουαντανινο.Παρομοιο θεμα,αλλα παρα πολυ καλυτερη αναπτυξη.
Για μενα η καλυτερη του μαζι με το Howard's End και το Δωματιο με Θεα.
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Ξεκινα απο το Maurice,αφου εχεις προσφατο του Γκουαντανινο.Παρομοιο θεμα,αλλα παρα πολυ καλυτερη αναπτυξη.
Για μενα η καλυτερη του μαζι με το Howard's End και το Δωματιο με Θεα.

Ευχαριστώ για την πρόταση.

Ναι αυτό θέλω να δω περισσότερο από τα άλλα 3.Πάντα όμως τα παίρνω χρονολογικά για να παρατηρώ (αν υπάρχει και την παρατηρώ) την εξέλιξη μέσα στον χρόνο.
 
Last edited:
775_BD_box_348x490_original.jpg


τα φιλμ που διάλεξα, απο ότι διαβάζω, ειναι τα high point της συνεργασίας του Ismail Merchant και του James Ivory aka "œMerchant Ivory."

A Room with a View was the first of four filmsβ€”the others being Maurice (1987), Howards End (1992), and The Remains of the Day (1993)β€”that might be designated the β€œEnglish period” of Merchant Ivory Productions, that enduring partnership of Merchant, Jhabvala, and Ivory that began with The Householder in 1963 and ended with The City of Your Final Destination in 2009. The English films, from a commercial point of view, were the high point of this partnership, and they were launched by A Room with a View. This was the film that was and became, and in the popular imagination remains, β€œMerchant Ivory.” (In Italy, where it was renamed Camera con vista, it has almost assumed Italian nationality. It has become their Merchant Ivory film.)

να πω οτι δεν μου άρεσε θα ηταν ψέμμα,
να πω οτι μου άρεσε πολύ επίσης..
σίγουρα δεν θα την ξαναδώ

ενα φιλμ που βλέπεται ευχάριστα, πρωί Κυριακής στο πατρικό
με όλη την οικογενειακό για πρωινό στο μεγάλο τραπέζι, με τσιζκεικ, μαρμελάδα, τσαί, πορτοκαλάδα και εσπρέσο.
γάλα για τους φλωρους ή τους dudes (προσοχη στο "μουστάκι")
και ξεχνιέται μετά το βράδινο γεύμα.. ομως το να σε φτίαξει, εστω και προσωρινά, δεν ειναι και λίγο.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

μπορεί να μην έχει την ομορφία και την δυναμική ενος Rohmer, Renoir αλλα δεν ειναι άσχημο..
εκτος απο την σκηνή με τον ξυλοδαρμό και τα αίματα που θυμίζει φτηνό b-movie ή το κακοφτιαγμένο santa sange

6 με 7/10
 
Last edited:
Big Lebowski......η ταινια που έγινε θρησκεία. Όταν βγήκε δεν τα πήγε καλά στο box office. Την ψηφίζω για ταινια με τους πιο αξέχαστους χαρακτήρες και ατάκες.

Είναι η Ultimate Cult ταινια....αλλά ίσως μου αρεσει ένα κλικ παραπάνω το Barton Fink.
 
οι ταινιες εποχης δεν σου αρεσουν,με πιου πιου δεν σου αρεσουν,οι φαντασιας δεν σου αρεσουν,οι βγαλμενες απο την ζωη δεν σου αρεσουν, τι κινηματογραφοφιλος εισαι συ βρε καρνταση?
κανονικα πρεπει να σ αφησει ο Στελιος στην ιδια ταξη,να χω και παρεα..

Αν δεν έχει γαϊδουράκια και λιβαδάκια, αν δεν κάθονται όλοι στο πάτωμα, αν έχει γραμμικο σενάριο που ξεκινά από κάπου και καταλήγει κάπου.......αλλά ειδικά αν είναι ταινια που άρεσε σε αρκετό κόσμο και έχει ηθοποιούς που πληρώθηκαν καλά δεν του αρεσει.

μαλλον υπερβολικά θελεις να γράψεις..
δυστυχώς ο αρκετός κόσμος ή δεν έχει ελεύθερο χρόνο ή δεν θέλει να διαθέσει αρκετό χρόνο και βαρύτητα.
απλά επιθυμεί να γεμίσει τις ελεύθερες ώρες του και να περάσει καλα. δεν ειναι απαραίτητα κακό αυτο, γίνεται ομως, οταν αυτό ειναι αποκλειστικό.

ολα αυτά τα επισήμανε και ο Βέρτωφ 100 χρόνια πρίν, οπως και ο Bresson.
ο Αστρύκ ήδη επιβεβαιώθηκε για όλα αυτά που έγραφε για την κάμερα στυλό και για ένα πιο προσωπικό κινηματογράφο.

5c7b075c41d6400c2afc2e6a7898080b.jpg
 
Last edited:
όπως τα μαθηματικά, η φυσική και όλα τα πράγματα, θα πρέπει κάποιος να ασχοληθέι αρκετά για να τα απολαύσει. Η τέχνη δεν αποτελεί εξαίρεση.
 
καλοι οι κοένηδες, αλλα τις ατάκες του Lubitsch και Hawks δεν τις πιάνουν.
εξάλλου ολοι, αυτούς μελετάνε.

ξεκίνα απο εδω

https://www.criterion.com/films/27690-to-be-or-not-to-be

...εχω δει πάνω από 100 ταινίες σχετικά με WW2 από σκηνοθέτη εβραϊκής πίστης. Για μια φορά έστω θα ήθελα να δω μια, φτιαγμένη από έναν άσχετο με το θέμα και αν οχι από εντελώς άσχετο τουλάχιστον οχι από εβραιους η Γερμανούς της εποχής. Το συγκεκριμένο θέμα είναι πολύ tricky.....επειδή όλοι ξέρουμε για τις φρικαλεότητες, παρακολουθούμε παραδομένοι, χωρίς κανέναν κριτικό τοίχο σηκωμένο, και αυτό για ευνόητους λόγους δεν είναι κάλο πράγμα.
 
μαλλον υπερβολικά θελεις να γράψεις..
δυστυχώς ο αρκετός κόσμος ή δεν έχει ελεύθερο χρόνο ή δεν θέλει να διαθέσει αρκετό χρόνο και βαρύτητα.
απλά επιθυμεί να γεμίσει τις ελεύθερες ώρες του και να περάσει καλα. δεν ειναι απαραίτητα κακό αυτο, γίνεται ομως, οταν αυτό ειναι αποκλειστικό.

ολα αυτά τα επισήμανε και ο Βέρτωφ 100 χρόνια πρίν, οπως και ο Bresson.
ο Αστρύκ ήδη επιβεβαιώθηκε για όλα αυτά που έγραφε για την κάμερα στυλό και για ένα πιο προσωπικό κινηματογράφο.

5c7b075c41d6400c2afc2e6a7898080b.jpg

Ο Ηopkins για το remains of the day πληρώθηκε καλά, o Τom cruise για το Mission Imposible πληρώθηκε υπερβολικά.

Τώρα αν εννοείς να παίξει κάποιος σε μια ταινια και ενώ το άστρο του είναι ψηλά για την ψυχή της μάνας του + ένα κιλό παγωτό...τότε πάω πάσο.

Με το να αρεσει σε αρκετό κόσμο προφανως δεν εννοώ αριθμούς αισθηματικής κομεντί παγκοσμίως.....αλλά έστω πάνω από 1-2 άτομα σε όλο το φόρουμ.
 
καλά δες το πρώτα και μετά τα ξαναλέμε...

Το εχω δει. Ταινίες από 1940- 1960 του Χόλιγουντ εχω δει πιο πολλές από σένα.

Δεν είναι οι ατάκες που σου μένουν όσο το οτι εκείνη την εποχή η ταινία κορόιδευε τους Ναζί και τον Χίτλερ και τόλμησε να κάνει light ενα βαρύ θέμα. Αυτό δεν είχε ξαναγίνει.

Το οτι κάποιος είναι πρωτοπόρος δεν σημαίνει οτι είναι ντε και καλά καλύτερος από αυτούς που ακολούθησαν.

Όπως και το γεγονός οτι κάποιοι για να δημιουργήσουν πάτησαν στους ωμούς των πρωτοπόρων αυτό δεν κάνει απαραίτητα το έργο τους υποδεέστερο.
 
Last edited:
οι ατάκες ειναι ο διάλογος, και η ταινια αυτή αριστεύει σε αυτο.
δεν τους κοροιδεύει απλα..
 
Ο Ηopkins για το remains of the day πληρώθηκε καλά, o Τom cruise για το Mission Imposible πληρώθηκε υπερβολικά.

Τώρα αν εννοείς να παίξει κάποιος σε μια ταινια και ενώ το άστρο του είναι ψηλά για την ψυχή της μάνας του + ένα κιλό παγωτό...τότε πάω πάσο.

Με το να αρεσει σε αρκετό κόσμο προφανως δεν εννοώ αριθμούς αισθηματικής κομεντί παγκοσμίως.....αλλά έστω πάνω από 1-2 άτομα σε όλο το φόρουμ.

βρισκομαστε σε τεχνολογικό φορουμ, οχι σε κινηματογραφικό..
 
Το οτι κάποιος είναι πρωτοπόρος δεν σημαίνει οτι είναι ντε και καλά καλύτερος από αυτούς που ακολούθησαν.

Όπως και το γεγονός οτι κάποιοι για να δημιουργήσουν πάτησαν στους ωμούς των πρωτοπόρων αυτό δεν κάνει απαραίτητα το έργο τους υποδεέστερο.

δεν ειπε κανεις κατι τέτοιο.
αλλα πάντα, ο πρωτοπόρος που εχει εφεύρει την δική του γλώσσα, θα ειναι καλύτερος απο αυτόν που θα τον ακολουθήσει/αντιγράψει.
μονο αν τον κλέψει, και εφεύρει και ο ίδιος, μια δική του, προσωπική γλώσσα, θα τον ξεπεράσει.
 
δυστυχώς ο αρκετός κόσμος ή δεν έχει ελεύθερο χρόνο ή δεν θέλει να διαθέσει αρκετό χρόνο και βαρύτητα.
απλά επιθυμεί να γεμίσει τις ελεύθερες ώρες του και να περάσει καλα. δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό, γίνεται ομως, όταν αυτό είναι αποκλειστικό.

Ξέρω οτι δεν το λες προσωπικά.

Παρόλα αυτά.... εγώ προσωπικά βλέπω και τα "δικά" σου πολύ ευχαρίστως, νομίζω το εχεις διαπιστώσει. Εσύ είσαι που εχεις πολύ αυστηρά στάνταρντς, ούτε αυτό είναι καλό όταν είναι αποκλειστικό.

Αν εχεις φτάσει π.χ. σε σημείο να βλέπεις Bergmann και να σου φαίνεται οτι παρά έχει δράση και είναι πλέον "σούπα".....κάτι δεν....
 
βρισκομαστε σε τεχνολογικό φορουμ, οχι σε κινηματογραφικό..

Συμφωνείς οτι όλοι εδω μέσα πάνω κάτω βλεπουν ταινίες, και ότι μέσα στα 600 μέλη που διαβάζουν το συγκεκριμένο νήμα υπάρχει έστω ένα υπολογίσιμο δείγμα? (βασικά όποιος μπαίνει σε νήμα με αυτό τον τίτλο θα τολμήσω να θεωρήσω οτι δεν είναι και ο μέσος απαίδευτος ποκορνοφαγος) .
Μην ξεχνάς ότι μιλάμε για σινεμά και όχι για πυρηνική φυσική. Όλοι μπορούν και έχουν άποψη πάνω στο θέμα μας.
 
τι αυστηρά στανταρτ βρε;
ολο εξαιρετική και αριστούργημα γράφω..

αν ειχα απο δαύτα, θα έλεγα οτι και ο Ταρτακόφsky και ο Παπατζάνοφ..

β€œI am only interested in the views of two people: one is called Bresson and one called Bergman.”
https://www.goodreads.com/quotes/446304-i-am-only-interested-in-the-views-of-two-people

τους ενδιέφεραν 1-2 ταινίες κάθε χρόνο, εγω βλέπω σχεδόν καθε μέρα..