Ξεκινα απο το Maurice,αφου εχεις προσφατο του Γκουαντανινο.Παρομοιο θεμα,αλλα παρα πολυ καλυτερη αναπτυξη.
Για μενα η καλυτερη του μαζι με το Howard's End και το Δωματιο με Θεα.
μας αρεσει να στεναχωρουμε ( πειραζουμε ) αυτους που αγαπαμεΜην μου στεναχωρειτε τον κυριο :ears: ...
A Room with a View was the first of four filmsβthe others being Maurice (1987), Howards End (1992), and The Remains of the Day (1993)βthat might be designated the βEnglish periodβ of Merchant Ivory Productions, that enduring partnership of Merchant, Jhabvala, and Ivory that began with The Householder in 1963 and ended with The City of Your Final Destination in 2009. The English films, from a commercial point of view, were the high point of this partnership, and they were launched by A Room with a View. This was the film that was and became, and in the popular imagination remains, βMerchant Ivory.β (In Italy, where it was renamed Camera con vista, it has almost assumed Italian nationality. It has become their Merchant Ivory film.)
οι ταινιες εποχης δεν σου αρεσουν,με πιου πιου δεν σου αρεσουν,οι φαντασιας δεν σου αρεσουν,οι βγαλμενες απο την ζωη δεν σου αρεσουν, τι κινηματογραφοφιλος εισαι συ βρε καρνταση?
κανονικα πρεπει να σ αφησει ο Στελιος στην ιδια ταξη,να χω και παρεα..
Αν δεν έχει γαϊδουράκια και λιβαδάκια, αν δεν κάθονται όλοι στο πάτωμα, αν έχει γραμμικο σενάριο που ξεκινά από κάπου και καταλήγει κάπου.......αλλά ειδικά αν είναι ταινια που άρεσε σε αρκετό κόσμο και έχει ηθοποιούς που πληρώθηκαν καλά δεν του αρεσει.
καλοι οι κοένηδες, αλλα τις ατάκες του Lubitsch και Hawks δεν τις πιάνουν.
εξάλλου ολοι, αυτούς μελετάνε.
ξεκίνα απο εδω
https://www.criterion.com/films/27690-to-be-or-not-to-be
μαλλον υπερβολικά θελεις να γράψεις..
δυστυχώς ο αρκετός κόσμος ή δεν έχει ελεύθερο χρόνο ή δεν θέλει να διαθέσει αρκετό χρόνο και βαρύτητα.
απλά επιθυμεί να γεμίσει τις ελεύθερες ώρες του και να περάσει καλα. δεν ειναι απαραίτητα κακό αυτο, γίνεται ομως, οταν αυτό ειναι αποκλειστικό.
ολα αυτά τα επισήμανε και ο Βέρτωφ 100 χρόνια πρίν, οπως και ο Bresson.
ο Αστρύκ ήδη επιβεβαιώθηκε για όλα αυτά που έγραφε για την κάμερα στυλό και για ένα πιο προσωπικό κινηματογράφο.
![]()
καλά δες το πρώτα και μετά τα ξαναλέμε...
Ο Ηopkins για το remains of the day πληρώθηκε καλά, o Τom cruise για το Mission Imposible πληρώθηκε υπερβολικά.
Τώρα αν εννοείς να παίξει κάποιος σε μια ταινια και ενώ το άστρο του είναι ψηλά για την ψυχή της μάνας του + ένα κιλό παγωτό...τότε πάω πάσο.
Με το να αρεσει σε αρκετό κόσμο προφανως δεν εννοώ αριθμούς αισθηματικής κομεντί παγκοσμίως.....αλλά έστω πάνω από 1-2 άτομα σε όλο το φόρουμ.
Το οτι κάποιος είναι πρωτοπόρος δεν σημαίνει οτι είναι ντε και καλά καλύτερος από αυτούς που ακολούθησαν.
Όπως και το γεγονός οτι κάποιοι για να δημιουργήσουν πάτησαν στους ωμούς των πρωτοπόρων αυτό δεν κάνει απαραίτητα το έργο τους υποδεέστερο.
βρισκομαστε σε τεχνολογικό φορουμ, οχι σε κινηματογραφικό..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.