Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

τσεκαρε και αυτα Υι Υι και Still Walking
αν δεν σου αρεσουν (να εισαι ειλικρινης ομως), θα δω ολες τις προσφατες ταινιες του woody και μετα καποια απο αυτες που προτεινει ο Galen :p
 
Απάντηση: Re: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

τσεκαρε και αυτα Υι Υι και Still Walking
αν δεν σου αρεσουν (να εισαι ειλικρινης ομως), θα δω ολες τις προσφατες ταινιες του woody και μετα καποια απο αυτες που προτεινει ο Galen :p

το yi yi το εχω δει πριν αρκετα χρονια ηταν συμπαθεστατο !
το αλλο θα το ψαξω
παω για υπνο
-bye-
 
Απάντηση: Re: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

τσεκαρε και αυτα Υι Υι και Still Walking
αν δεν σου αρεσουν (να εισαι ειλικρινης ομως), θα δω ολες τις προσφατες ταινιες του woody και μετα καποια απο αυτες που προτεινει ο Galen :p

Πρωτα θα δεις τον Τρυποκαρυδο και μετα τις ταινιες που προτεινω εγω?
Καλα εχω κανει και εχω σταματησει να προτεινω ταινιες...
Παιρνω τα μπογαλακια μου και την κανω...

Αλλα πριν, να πω οτι σαφως και ηταν πολυ ανωτερο το the assassin απο τις ψευτοκουλτουροανησυχιες του Τουρκου περσι... Δεν ειχε για παραδειγμα σκηνη που φανταζε γραμμενη απο το Φωσκολο...Δεν ειχε διαλογους τιγκα στο δηθεν...
Eιχε βεβαια μια εντελως αφαιρετικη αφηγηση που πιθανως να ξενιζει αν κανεις εχει συνηθισει να βλεπει... αμερικανακια :p
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

εσυ εισαι της σχολης θα σε μαγεψει ...
εχει κατι φλουφλιταρισματα αλλη κατασταση
ο προβολεας μια χαρα το επαιξε
οπως ηθελε ο Χου 4χ4

μια διορθωση, δεν ειμαι καποιας σχολης ή τουλαχιστον προσπαθω να μην ειμαι..
Αν πρεπει να διαλεξω καποια σχολη, προτιμω αυτη που αναζητει/αμφισβητει ακομα και την ιδια την υπαρξη της και προσπαθει να ανακαλυψει μια νεα κινηματογραφικη γλωσσα (γραφη μεσω της κινησης), μακρυα απο τα δανεισματα του θεατρου, των σεναριων, της υποκριτικης, της δραματοποιησης (μεσω του εκβιασμου και της υποβλητικοτητας), οχι βεβαια οτι δεν γινονται και εξαιρετικα εργα χρησιμοποιωντας τα παραπανω.

Αν υπαρχει καποια "συνταγη", ειναι οτι δεν υπαρχει συνταγη και δεν υπαρχει ενας σωστος τροπος.
Φαντασου να εφτιαχναν ολοι ταινιες με τις μεθοδου του bresson ή του οζου κτλ.

Στη ζωη δεν υπαρχουν σεναρια, ουτε συγκεκριμενα μηνυματα/διδαγματα/συμπεριφορες/ηθικη κτλ, σχεδον τιποτα δεν ειναι προκαθορισμενο, μονο ο θανατος.


CL1YuYcUkAQvudL.jpg:large


Masterworks of American Avant-garde Experimental Film 1920-1970


To watch these films is to see the world anew through innovative cinematic interventions: fast cutting, expressive camerawork, abstract animation, surrealistic collage, distorted and superimposed imagery, and many more extraordinary techniques. Essentially the filmmakers ask us to open our eyes and see, to permit the reception of pure sensations uninhibited by any complex web of predetermined associations dominant in mainstream Hollywood film and television.


The 37 Films in the digital retrospective include:

The 1920s

β€’ Manhatta (1920-21) by Charles Sheeler, Paul Strand
2K digital restoration from 35mm 1.33:1 black & white silent 16fps, 11:41 minutes; new music by Donald Sosin

β€’ Ballet Mechanique (1923-24) by Fernand LΓ©ger, Dudley Murphy
2K digital restoration from 35mm 1.33:1 black & white with color tints silent 20fps, 15:53 minutes; music by George Antheil from original 1924-25 score adapted and arranged by Paul D. Lehrman and remixed by Gustavo Matamoros

β€’ AnΓ©mic cinΓ©ma (filmed 1924-25, released 1926) by Rrose SΓ©lavy a.k.a. Marcel Duchamp
35mm 1.33:1 black & white silent 20fps, 6:40 minutes; new music by Gustavo Matamoros

β€’ The Life and Death of 9413–A Hollywood Extra (1927) by Robert Florey, Slavko Vorkapich
35mm 1.33:1 black & white silent 20fps, 13:20 minutes; new music by Donald Sosin

β€’ Skyscraper Symphony (1929) by Robert Florey
35mm 1.33:1 black & white silent 24fps, 8:53 minutes; new music by Donald Sosin

The 1930s

β€’ Mechanical Principles (1930) by Ralph Steiner
35mm 1.33:1 black & white silent 20fps, 10:18 minutes; new music by Eric Beheim

β€’ A Bronx Morning (1931) by Jay Leyda
35mm 1.33:1 black & white silent 20fps, 14:05 minutes; new music by Donald Sosin

β€’ Lot in Sodom (1930-32, released 1933) by J.S. Watson, Jr., Melville Webber, Alec Wilder, Remsen Wood, Bernard O’Brien.
35mm 1:20:1 black & white sound, 25:53 minutes; music by Louis Siegel

β€’ Poem 8 (1932-33) by Emlen Etting
16mm 1.37:1 black & white silent 18fps, 19:40 minutes; new music by Rodney Sauer

β€’ An Optical Poem (1937, MGM release 1938) by Oskar Fischinger
35mm 1.33:1 color sound, 7:02 minutes; music Hungarian Rhapsody, No. 2 by Franz Liszt

β€’ Thimble Theater (c. 1938, unfinished until 1968) by Joseph Cornell
16mm 1.37:1 black & white with color tint silent 18fps, 6:07 minutes; completed by Lawrence Jordan; new music:
vintage circus organ

The 1940s

β€’ Tarantella (1940) by Mary Ellen Bute, Ted Nemeth, animation Norman McLaren
35mm 1.37:1 color sound, 4:24 minutes; music by Edwin Gerschefski

β€’ The Pursuit of Happiness (1940) by Rudy Burckhardt
16mm 1.37:1 black & white intentionally silent 16fps, 8:09 minutes

β€’ 1941 (1941) by Francis Lee
35mm from 16mm 1.37:1 color sound, 4 minutes; music by Igor Stravinsky

β€’ Meshes of the Afternoon (1943) by Maya Deren, A. Hackenschmied
16mm 1.37:1 black & white intentionally silent, 13:46 minutes

β€’ Meditation on Violence (1948) by Maya Deren
35mm enlarged from 16mm with 2K digital insert from 16mm 1.37:1 black & white sound, 12:27 minutes; music a mix of Chinese classical flute and drums recorded in Haiti by Maya Deren

β€’ In the Street (filmed 1945-46, released 1948, 1952) by Helen Levitt, Janice Loeb, James Agee.
16mm 1.37:1 black & white silent 18fps, 16:50 minutes; music by Arthur Kleiner

Disc 2
The 1950s

β€’ Four in the Afternoon (1950-51) by James Broughton
16mm 1.37:1 black & white sound, 14 minutes; music by William O. Smith

β€’ Abstronic (1952) by Mary Ellen Bute, Ted Nemeth
35mm 1.37:1 color sound, 5:45 minutes; music Hoe Down by Aaron Copland, Ranch House Party by Don Gillis

β€’ Eaux d’artifice (1953) by Kenneth Anger
16mm 1.37:1 black & white tinted color sound, 12:57 minutes; music β€œWinter” movement of The Four Seasons by
Antonio Vivaldi

β€’ Bells of Atlantis (1952-53) by Ian Hugo, AnaΓ—s Nin, Len Lye
16mm 1.37.1 color sound, 9:27 minutes; electronic music Louis & Bebe Barron.

β€’ Evolution (1954) by Jim Davis
16mm 1.37:1 color sound, 8:01 minutes.

β€’ Gyromorphosis (1954) by Hy Hirsh
16mm 1.37:1 color sound, 6:40 minutes; music: Django by John Lewis, played by the Modern Jazz Quartet

β€’ Hurry, Hurry! (1957) by Marie Menken
16mm 1.37:1 color sound, 4:27 minutes.

β€’ N.Y., N.Y. (filmed 1949-57, released 1958) by Francis Thompson
35mm from 16mm 1.37:1 color sound, 15:10 minutes; music by Gene Forrell

The 1960s

β€’ 9 Variations on a Dance Theme (1966/67) by Hilary Harri
16mm 1.37 black & white sound, 12:39 minutes; music by McNeil Robinson.

β€’ Castro Street (The Coming of Consciousness) (1966) by Bruce Baillie
16mm 1.37:1 color sound, 9:59 minutes

β€’ Film That Rises to the Surface of Clarified Butter (1968) by Owen Land, formerly George Landow
16mm 1.37:1 black & white sound, 8:26 minutes

β€’ Excerpt from Walden: Diaries, Notes and Sketches (1969) by Jonas Mekas
16mm 1.37:1; color sound excerpt end of Reel 5 and beginning of Reel 6, 13:05 minutes; music by FrΓ©dΓ©ric Chopin, Group Image

β€’ Our Lady of the Sphere (1969) by Lawrence Jordan
35mm from 16mm 1.37:1 color sound, 9:14 minutes

1970

β€’ Love It / Leave It (1970) by Tom Palazzolo
16mm 1.37:1; color sound, 14:07 minutes; music by Ray Whilding White

β€’ DL2 (Disintegration Line #2) (1970) by Lawrence Janiak
16mm 1.37:1 color sound, 11:46 minutes; music Bumblebees Sip Honey by Peliatan Gamelan

β€’ Transport (1970) by Amy Greenfield
16mm 1.37:1 color sound, 5:43 minutes; music by Indiran

Legacy Bonus Films

β€’ Sappho and Jerry, Parts 1-3 (1977-78) by Bruce Posner
35mm 2.55:1 reformatted to 1080 color sound, 5:35 minutes

β€’ Ch’an (1983) by Francis Lee
16mm 1.37 black & white sound, 6:08 minutes; music by Christopher Atwood

β€’ Seasons… (2002) by Phil Solomon, Stan Brakhage
16mm 1.37:1 color silent, 16:00 minutes

β€’ Manhatta (1920-21) by Charles Sheeler, Paul Strand
See first entry – new music composed and performed by Henry Wolfe and Phil Carluzzo.


β€’ 28-page booklet featuring an essay and extensive notes on restorations by curator, filmmaker, and film historian Bruce Posner

2 NTSC DVDs!

Maya Deren on bluray!

[video=youtube;BtTlgxtoqhg]https://www.youtube.com/watch?t=29&v=BtTlgxtoqhg[/video]

NO. 1 IN SIGHT AND SOUND'S GREATEST DOCUMENTARIES OF ALL TIME LIST

"ATTENTION VIEWERS: This film is an experiment in cinematic communication of real events. Without the help of intertitles. Without the help of a story. Without the help of theatre. This experimental work aims at creating a truly international language of cinema based on its absolute separation from the language of theatre and literature." Dziga Vertov.

"I am an eye. A mechanical eye. I am the machine that reveals the world to you as only the machine can see it.” - Dziga Vertov ("Kino-Eye")

51CI6MTqqHL.jpg


προτιμοτερη η εκδοση της Flicker Alley
http://www.dvdbeaver.com/film5/blu-ray_reviews_67/man_with_the_movie_camera_blu-ray.htm

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Πρωτα θα δεις τον Τρυποκαρυδο και μετα τις ταινιες που προτεινω εγω?
Καλα εχω κανει και εχω σταματησει να προτεινω ταινιες...
Παιρνω τα μπογαλακια μου και την κανω...

Αλλα πριν, να πω οτι σαφως και ηταν πολυ ανωτερο το the assassin απο τις ψευτοκουλτουροανησυχιες του Τουρκου περσι... Δεν ειχε για παραδειγμα σκηνη που φανταζε γραμμενη απο το Φωσκολο...Δεν ειχε διαλογους τιγκα στο δηθεν...
Eιχε βεβαια μια εντελως αφαιρετικη αφηγηση που πιθανως να ξενιζει αν κανεις εχει συνηθισει να βλεπει... αμερικανακια :p

χωρις papa κανουμε..

- Θέλουμε να φέρουμε τον Χριστιανισμό στη μοντέρνα ζωή.
- Γιατί οχι την μοντέρνα ζωή στο Χριστιανισμό.
- Βαρεθήκαμε τους παλιούς τρόπους.

χωρις Gal'en & Stellios δεν κανουμε..
 
Last edited:
.
δεν ειπα οτι εισαι καποιας σχολης
εννοουσα οτι ειναι στο στιλ σου
αλλα εσυ ποιο κατω αναφερεσαι οτι εισαι καποιας σχολης
και σ αυτη ανηκει η ταινια
καλη προβολη!

Οταν καποιος αναζητει αμφισβητει και προσπαθει να ανακαλυψει μια νεα γλωσσα
δεν σημαινει οτι ειναι παντα καλος και αρεστος
τα παρακατω ειναι αυτονοητα

.
 
αυτο εξυπακουεται.. εμπεριεχεται στο "δεν υπαρχει ενας σωστος τροπος"..

αν καποιος προσπαθει πραγματικα, καποια στιγμη θα γινει καλος σε αυτο που προσπαθει (αν υπαρχει και καποιο ταλεντο*), το αρεστος (σε ποιους; ποτε;) ειναι αλλο μεγαλο θεμα.

* και αυτο συζητησιμο..
 
A-Touch-of-Sin-VOST_reference.png


επος !
Υποκλινομαι Ζια Ζανγκε
σκηνες κινηματογραφικης ανθολογιας
οι εξαρσεις του ανθρωπου στην συγχρονη κοινωνια

για σενα Auteur .....


A touch of Sin

Screen-Shot-2013-10-10-at-12.30.38-PM.png


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

http://www.cinedogs.gr/reviews/touch-sin/#sthash.8omD4pRO.dpbs

ο Zια εκφραζει τους χαρακτηρες σε καθε τοπιο που τους παραθετει.
εκπληκτικη η εικονα που εβαλε ο Stellios, οπως και η σκηνη με την γυναικα στον σταθμο απου αναχωρει ο αγαπημενος της, οπου ειναι παντρεμενος με αλλη γυναικα..

24City_Quad3.jpg


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

ρεαλισμο στο κινηματογραφο πολλοι αναζητουν, ομως γιατι τελικα τετοια εργα εχουν μικρη απήχηση;
ρεαλισμο ή πιστικότητα για να γινει αληθοφανες το σεναριο;

στην αρχη μπορει να ξενισει, μολις περασουμε λιγο χρονο μαζι με τις ιστοριες και τους χαρακτηρες, δεν θα γνωρισουμε μονο την οικονομικό-κοινωνική ιστορια της Κινας των τελευταιων δεκαετιων αλλα και μια πραγματικότητα που ειναι διπλα μας, σε εμας τους ιδιους.

800_24_city_subs.jpg


http://www.dvdbeaver.com/film2/DVDReviews49/24_city.htm
 
Ειδα χθες βραδυ "Ενα ταξί για το Τομπρουκ"... Δεν θυμαμαι ποτε την ειχα δει την πρωτη φορά αλλα την απολαυσα σαν να την εβλεπα για πρωτη.

Με τον πολυ και βαρυ Λινο Βεντουρα και βεβαια παιζει και ο Σαρλ Αζναβουρ μεγάλος της ιστοριας του τραγουδιου στην Γαλλίαμ που τοτε ηταν νέος (τωρα ειναι κοντα στα 90 νομιζω). Επισης πρωταγωνιστει στον ρολο του Γερμανου (τι άλλο ; ) ο Χαρντυ Κρουγκερ.

Και οι διαλογοι !!! Α αυτοι οι διάλογοι. Πραγματικά διαμαντια, λογοτεχνία θα έλεγα του κινηματογραφου, απο τον συγγραφέα (και σκηνοθετη) Michel Audiard.
Να πω οτι το ονομα του Audiard ειναι στην προμετωπίδα της αφισας του εργου μαζι ,ε τους πρωταγονιστες. Δειγμα του ποσο μετραγε η γραφη σε καποιες εποχες και κάποιους κινηματογραφους.
Ταινια του 61, σκηνοθετημένη απο τον Denys de La PatelliΓ¨re.

Mort-d-un-realisateur-populaire_article_landscape_pm_v8.jpg


un_taxi_pour_tobrouk_photo_1.jpg


Un-taxi-pour-tobrouk_zpsea8lpupi.jpg
 
Last edited:
.

Παπατακης Νικος
Ελληνας της διασπορας ο Αγιος !
ηρθε στην ελλαδα χωρις να την ξερει και εκανε την ποιο ελληνικη ταινια το 1967
λογοκριθικε απο την χουντα και προβληθηκε τελικα το 1970
πληρης αποτυχια ....
ΟΙ ΒΟΣΚΟΙ
σπανιο κατασκευασμα .. την αναζητησα ποιο πολυ για ενημερωση
επαθα την ΠΛΑΚΑ μου , ποια ΕΥΔΟΚΙΑ ? κυριε Δαμιανε κου κου
σινεμα λιτο αυστηρο μιλαει μια αλλη γλωσσα στον θεατη εσυ μπορεις να τα καταφερεις
εκει που οι δικοι μου ηρωες χανουν....
απο τις καλυτερες ελληνικες ταινιες ολων των εποχων

Υ.Γ ενα μεγαλο ευχαριστω στον auteur για την προσφορα του !
 
ES15_Shimizu_original.png


tumblr_inline_mppvggBb141qz4rgp.jpg


ευγενικος ή ευγενης;

ιαπωνια μια τυπικα ευγενικη χωρα
αλλα και με καποιους πραγματικα ευγενεις
ενας απο αυτους ο Hiroshi Shimizu
αγνωστος στην δυση,
επισκιασμενος (οπως και ο Naruse) απο τον Ozu, Mizoguchi, Kurosawa

road movie, γυρισμενο διχως σεναριο
με τρομερο κινηματογραφικο ταλεντο, ανθρωπια και χιουμορ

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

αριστουργηματικη σκηνη.
δειτε που σταματαει το λεωφορειο, για να μας χαρισει μετα αυτο το μοναδικο και επικήδειο (οπως και το στωικο αναβασμα μεσα απο το δρομο) κλεισιμο σκηνης..
ακομα και η κλιση απο τις 2 πλαγιες του βουνου που εχει απο πισω τους ο καθε χαρακτηρας.. 0:34
με κορυφαιες συνθεσεις και πλανα εξοχης, απο τα παραθυρα του λεωφορειου

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.



η παραπανω σκηνη μου θυμισε και μια αλλη αγαπημενη σκηνη απο το αριστουργημα του Jean Rouch & Edgar Morin

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

μεχρι το 57:30
πρεπει να ενεργοποιησετε τους αγγλικους υποτιτλους.
 
Last edited:
The canons of film history are a genuinely curious thing. Ever wondered who decides which films or directors are hailed as all-time greats and which get relegated to the darkest corners of obscurity? And how do these "best of" lists of "must see" films become so concretised over the years that you can guarantee with an almost 100% certainty that Citizen Kane will come up tops again, or that the tacitly accepted genius of directors such as Stanley Kubrick or Alfred Hitchcock will go unchallenged year after year? And why is it that, amongst the endless lists of American and European names, so few non-Westerners ever get mentioned, and when they do it is always inevitably the same ones that get checklisted again and again - for example, India's Satyajit Ray or Japan's Akira Kurosawa?

Looking through these top 10 lists, such as the epic survey published in Sight and Sound in 2002, you come away with the impression that most of the critics polled for their opinions thought they were answering an exam question, such is the unity of their responses. Even if we agree that Ozu is the greatest Japanese film director of all time, and that as such his name should be included in a top 10 of The World's Best Films if only just as a token representative of the Far East, then did those who singled out Tokyo Story as their choice above the likes of I Was Born But…, Early Summer, or Floating Weeds do so honestly because it was their favourite Ozu film, or did they do so because it was the one that the other voters were most likely to have seen?

I don't want to take away credit from these directors, because they all have made wonderful films, but it is a terrible tragedy if they have been elevated to such a status (as Donald Richie points out, to that of "brand names") that their work is seen as the only unique and exceptional films made in their respective countries during their respective periods. More than anything, it gives a particularly skewed vision of the cinematic history of the country in question, especially given the sheer size of some national industries at the time. To take Japan as an example, yes, it's true - Ozu, Kurosawa and Mizoguchi all pioneered their own styles throughout the course of their careers. But there were plenty of other directors doing their own thing at the same time as well.

Take the case of Hiroshi Shimizu, whose 100th anniversary last year was considerably overshadowed by that of his younger contemporary at Shochiku, Yasujiro Ozu. Despite receiving some degree of praise and attention in books by Donald Richie and Noel Burch, Shimizu still remains virtually unknown in the West and, even more curiously, rather neglected in his native country as well.

η συνεχεια εδω http://www.midnighteye.com/reviews/mr-thank-you/

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

14100605010554_l.jpg


https://vimeo.com/143291587
 
Last edited:
220px-Youth_poster.jpg


η ταινια ηταν < Τελεια ομορφια >
ο Σορεντινο που δεν τον παω με ξεγελασε

την πατησα αφεθηκα και εφυγα υπεροχα
 
Last edited: