Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

220px-Youth_poster.jpg


η ταινια ηταν < Τελεια ομορφια >
ο Σορεντινο που δεν τον παω με ξεγελασε

την πατησα αφεθηκα και εφυγα υπεροχα

τον μονο που ξεγελαει ο υπερφίαλος sorentino με τα κολπα της καμερας του, ειναι τον ευατο του.. τραγικη..

blind_ver2_xlg.jpg


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

εξαιρετικη

εχει κατι απο persona / Έρωτες χωρίς φραγμό (Bergman)
στο soundtrack, sonic youth, smashing pumpkins και το theme του trailer
 
Last edited:
WCP_Film_Housemaid_original.jpg


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


A torrent of sexual obsession, revenge, and betrayal is unleashed under one roof in this venomous melodrama from South Korean master Kim Ki-young. Immensely popular in its home country when it was released, The Housemaidis the thrilling, at times jaw-dropping story of the devastating effect an unstable housemaid has on the domestic cocoon of a bourgeois, morally dubious music teacher, his devoted wife, and their precocious young children. Grim and taut yet perched on the border of the absurd, Kim’s film is an engrossing tale of class warfare and familial disintegration that has been hugely influential on the new generation of South Korean filmmakers.

https://www.criterion.com/films/28409-the-housemaid
 
220px-Youth_poster.jpg


η ταινια ηταν < Τελεια ομορφια >
ο Σορεντινο που δεν τον παω με ξεγελασε

την πατησα αφεθηκα και εφυγα υπεροχα


ανακαλω !
μετα νεα αναγνωση η ταινια ειναι ηλιθια
οπως και η προηγουμενη του Σορεντινο
 
και κατι για τον φιλο Gal'en
The 30 Most Extreme Movies of The 21st Century So Far
κανε μας αν θελεις και ενα "best 5" απο τα παραπανω 30.. μαλλον εχεις παρακολουθησει τα περισσοτερα απο αυτα.



ανακαλω !
μετα νεα αναγνωση η ταινια ειναι ηλιθια
οπως και η προηγουμενη του Σορεντινο

χαχαχα
εισαι ΜΕΓΑΣ!

νταξ περασε η ωρα, αλλα η επιδειξιομανια της καμερας του (και φυσικα του ιδιου) ειναι αποκρουστικη..

Searchers_Spotlight.jpg


προχθες ειδα αυτο το διαμαντι..
John Ford στα καλυτερα του..

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
κινηματογραφικα καδρα μοναδικης εικαστικης αρτιοτητας.
εξαιρετικα διαισθητικα πλανα, ειδικα το αρχικο και τελικο πλανο που εχουν μεινει στην κινηματογραφικη ιστορια.
τα τοπια (κατα καποιο τροπο) μια επεκταση των χαρακτηρων, πολυ πριν τον Αντονιονι.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
duke-burgundy.jpg


Aν κατι προφανως λατρευει αυτος ο σκηνοθετης ειναι τα ιταλικα b-movies του 70 ειτε προκειται για τρομο ειτε,στην περιπτωση του Δουκα, για...τσοντες.
Στο καταπληκτικο Berberian Sound Studio,ο Strickland εκανε ενα αισθητικο,και οχι μονο,αφιερωμα στο Giallo (τα ιταλικα horror των 70'ς).
Στο Δουκα της Βουργουνδιας η αισθητικη του εχει την ιδια χωρα προελευσης (Ιταλια) μονο που απο τον τρομο μεταπηδα στο soft porn.
Ο καμβας της ειναι μια λεπτομερεστατη αναφορα στα ιταλικα soft porn του 70 που ξεκιναει απο τη φωτογραφια,τους χωρους μεχρι το καδραρισμα και,εν μερη,την ατμοσφαιρα.
Και λεω εν μερη γιατι απο καποιο σημειο και μετα,η ταινια αφηγηματικα-αλλα και οπτικα-γινεται ψυχεδελεια σε σημειο που να νομιζεις οτι βλεπεις καποιο ξεχασμενο προτζεκτ του Νικολας Ρεγκ που καποιος το ανακαλυψε σε καποιο υπογειο και το εφερε στην επιφανεια.
Η ταινια ξεκιναει σαν μια σαδομαζοχιστικη σχεση μεταξυ δυο γυναικων,με σαφεις ρολους μεταξυ τους,συνεχιζει με ενα κλεισιμο του ματιου οτι οι ρολοι αυτοι καθε αλλο παρα σαφεις χωρια που στην πορεια αποδεικνυεται οτι στην "πραγματικοτητα" της σχεσης οι ρολοι αυτοι ειναι πληρως αντεστραμμενοι.Και αυτη η αντιστροφη συμβαινει και στην κεντρικη ιδεα καθως απο ενα kinky s&m ερωτικο παιχνιδι καταληγει σε ενα-πραγματικα- τρυφερο love story και μια "ψυχεδελιζουσα" ανατομια μιας σχεσης.
Και επειδη καποιος μπορει να πει οτι απο τετοιες ιστοριες εχουμε πηξει,και δεν θα εχει αδικο,το θεμα ειναι οχι μονο τι λες αλλα και πως το λες.
Υπαρχει η συντηριτικη μικροαστικη αισθητικη του Αρλεκιν και του κομμωτηριου,λεγε με 50 αποχρωσεις,και υπαρχει και η ψυχεδελικη οπερα.
Υπαρχει η σκηνοθετικη διεκπεραιωση και υπαρχει και η φαντασια.
Κι ο Εγγλεζος (και κατα το ημιση πατριωτης μας) εχει κανταρια απο αυτη.Και παρ'ολο που δεν αποφευγει την επιδειξη (μικρος ειναι θα μαθει) το κανει με υπεροχο και-κυριως-ευπροσδεκτο τροπο.Δεν ειναι καθολου λιγο να βλεπεις ενα crossover Iταλων με Νικολας Ρεγκ τοσα χρονια μετα και να φαινεται τοσο φρεσκο.
Eξαιρετικο soundtrack.

Υ.Γ.Εχω να "φτιαχτω" ετσι με νεο σκηνοθετη απο τοτε που ο Paul Thomas Anderson ειχε βγαλει το Boogie Nights και το Μανολια (επισης ταινιες με σαφεις αναφορες σε αλλους σκηνοθετες).
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

duke-burgundy.jpg


Aν κατι προφανως λατρευει αυτος ο σκηνοθετης ειναι τα ιταλικα b-movies του 70 ειτε προκειται για τρομο ειτε,στην περιπτωση του Δουκα, για...τσοντες.
Στο καταπληκτικο Berberian Sound Studio,ο Strickland εκανε ενα αισθητικο,και οχι μονο,αφιερωμα στο Giallo (τα ιταλικα horror των 70'ς).
Στο Δουκα της Βουργουνδιας η αισθητικη του εχει την ιδια χωρα προελευσης (Ιταλια) μονο που απο τον τρομο μεταπηδα στο soft porn.
Ο καμβας της ειναι μια λεπτομερεστατη αναφορα στα ιταλικα soft porn του 70 που ξεκιναει απο τη φωτογραφια,τους χωρους μεχρι το καδραρισμα και,εν μερη,την ατμοσφαιρα.
Και λεω εν μερη γιατι απο καποιο σημειο και μετα,η ταινια αφηγηματικα-αλλα και οπτικα-γινεται ψυχεδελεια σε σημειο που να νομιζεις οτι βλεπεις καποιο ξεχασμενο προτζεκτ του Νικολας Ρεγκ που καποιος το ανακαλυψε σε καποιο υπογειο και το εφερε στην επιφανεια.
Η ταινια ξεκιναει σαν μια σαδομαζοχιστικη σχεση μεταξυ δυο γυναικων,με σαφεις ρολους μεταξυ τους,συνεχιζει με ενα κλεισιμο του ματιου οτι οι ρολοι αυτοι καθε αλλο παρα σαφεις χωρια που στην πορεια αποδεικνυεται οτι στην "πραγματικοτητα" της σχεσης οι ρολοι αυτοι ειναι πληρως αντεστραμμενοι.Και αυτη η αντιστροφη συμβαινει και στην κεντρικη ιδεα καθως απο ενα kinky s&m ερωτικο παιχνιδι καταληγει σε ενα-πραγματικα- τρυφερο love story και μια "ψυχεδελιζουσα" ανατομια μιας σχεσης.
Και επειδη καποιος μπορει να πει οτι απο τετοιες ιστοριες εχουμε πηξει,και δεν θα εχει αδικο,το θεμα ειναι οχι μονο τι λες αλλα και πως το λες.
Υπαρχει η συντηριτικη μικροαστικη αισθητικη του Αρλεκιν και του κομμωτηριου,λεγε με 50 αποχρωσεις,και υπαρχει και η ψυχεδελικη οπερα.
Υπαρχει η σκηνοθετικη διεκπεραιωση και υπαρχει και η φαντασια.
Κι ο Εγγλεζος (και κατα το ημιση πατριωτης μας) εχει κανταρια απο αυτη.Και παρ'ολο που δεν αποφευγει την επιδειξη (μικρος ειναι θα μαθει) το κανει με υπεροχο και-κυριως-ευπροσδεκτο τροπο.Δεν ειναι καθολου λιγο να βλεπεις ενα crossover Iταλων με Νικολας Ρεγκ τοσα χρονια μετα και να φαινεται τοσο φρεσκο.
Eξαιρετικο soundtrack.

Υ.Γ.Εχω να "φτιαχτω" ετσι με νεο σκηνοθετη απο τοτε που ο Paul Thomas Anderson ειχε βγαλει το Boogie Nights και το Μανολια (επισης ταινιες με σαφεις αναφορες σε αλλους σκηνοθετες).

:2thumb22sup:

η τεχνη ειναι κυριως θεμα αναζητηση φορμας.. η φορμα δεν μπορει να διασταστει απο το περιεχομενο της καθως ειναι το "εξωτερικο" του περιεχομενου.
με αυτη την ιδιοτητα της, η τεχνη μπορει να ειναι ελευθερη, αντικρουομενη και πανω απο καθε αντιληψη.. πολιτικη, θρηκευτικη κτλ
Με αυτο τον τροπο μπορει καποιος να θαυμασει ταινιες κατεξοχην χριστιαννων δημιουργων, οπως Dreyer, Tarkovsky, Rohmer, Bresson.. χωρις ο θεατης να ειναι ομοθρησκος.

αυτο ειναι πιο ευκολα κατανοητο στην μουσικη και στην ζωγραφικη, οπου η αφαιρεση ειναι μεγαλυτερη, απο τον κινηματογραφο και την φωτογραφια, οπου μας ειναι αδυνατο να αφαιρεσουμε την ρεαλιστικοτητα των εικονων. ισως καποτε να γινει και αυτο!

εξαιρετικη ταινια & soundtrack btw!
 
.
Ξερω δεν σας αρεσει να βλεπετε την πραγματικοτητα στο σινεμα προτιματε το αλλο, το ονειρικο
καλο ειναι δεν λεω και μενα μ αρεσει .... μακρυα λοιπον απο αυτη την ταινια
ο πρωταγωνιστης δεν ειναι ομορφος ειναι ενας κοινος τυπος 45αρη απο τους χιλιαδες που βλεπουμε καθε μερα
δεν ερμηνευει ουτε παιζει αλλα βιωνει μαζι με μας τις δυσκολες συνθηκες που περνα με το βλεμμα του η με την σιωπη του
ο Ευρωπαικος κινηματογραφος μας κερναει ενα ποτηρι μελαγχολιας λιτος και ρεαλιστικος που μονο αυτος ξερει
μικρες σκηνες λιτες ρεαλιστικες με μια κινηση της καμερας φανταζουν τεραστιες
ενα πολιτικο μανιφεστο σ ενα κοσμο που βρισκεται σε ελευθερη πτωση
o νομος της αγορας ειναι ο νομος της Ζουγκλας
 
f9e8cf040e05e02a0b553572cc0e243b.jpg


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

θα παρακαλουσα αν ειναι δυνατον (που ειναι) να βαζουμε τουλαχιστον το trailer της ταινιας, αν οχι και ενα ποστερ.
με τις εικονες & τρειλερ ξεχωριζουμε πιο ευκολα σε ποια ταινια αναφερομαστε κ μπορουμε να ανατρεξουμε παλιοτερα ποστ.

ευχαριστω Εκ της διευθύνσεως :p
 
Aργησες να το δεις αλλα χαλαλι σου.

Tην ειχα δει καιρο τωρα.Απλα ηθελα να την ξαναδω πριν γραψω.Τωρα τα καταφερα...

Αuter εισαι σιγουρος οτι αναφερεσαι στην ιδια ταινια με το Στελιο?
Ο Στελιος μιλαει για 45αρη πρωταγωνιστη οχι για τα 45 χρονια...
Εκτος αν ο Courtenay κανει το 45αρη στην ταινια οποτε η πραγματικοτητα και ο ρεαλισμος που λεει ο Στελιος ειναι τρολλια και εχουμε αγνο sci-fi πλεον...:BDGBGDB55:
 
εγω θα παρακαλουσα την διευθυνση να μην δημοσιευει τεραστια ποστερ
( συγχαρητηρια κυριε auteur δια την θεση και σ ανωτερα )
δημιουργει δυσκολιες ως προς το ανοιγμα των σελιδων και ποστ
ευχαριστω
:p


Υ.Γ ο τιτλος της ταινιας αναγραφεται στην τελευταια παραγραφο
μεγαλα παιδια εισαστε δεν διαβαζετε ?

:chinscratch:

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Tην ειχα δει καιρο τωρα.Απλα ηθελα να την ξαναδω πριν γραψω.Τωρα τα καταφερα...

Αuter εισαι σιγουρος οτι αναφερεσαι στην ιδια ταινια με το Στελιο?
Ο Στελιος μιλαει για 45αρη πρωταγωνιστη οχι για τα 45 χρονια...

πηγε στη θεσσαλονικη ειδε 45 ταινιες και εχει μπερδευτει !
 
.
Ξερω δεν σας αρεσει να βλεπετε την πραγματικοτητα στο σινεμα προτιματε το αλλο, το ονειρικο
καλο ειναι δεν λεω και μενα μ αρεσει .... μακρυα λοιπον απο αυτη την ταινια
ο πρωταγωνιστης δεν ειναι ομορφος ειναι ενας κοινος τυπος 45αρη απο τους χιλιαδες που βλεπουμε καθε μερα
δεν ερμηνευει ουτε παιζει αλλα βιωνει μαζι με μας τις δυσκολες συνθηκες που περνα με το βλεμμα του η με την σιωπη του
ο Ευρωπαικος κινηματογραφος μας κερναει ενα ποτηρι μελαγχολιας λιτος και ρεαλιστικος που μονο αυτος ξερει
μικρες σκηνες λιτες ρεαλιστικες με μια κινηση της καμερας φανταζουν τεραστιες
ενα πολιτικο μανιφεστο σ ενα κοσμο που βρισκεται σε ελευθερη πτωση
o νομος της αγορας ειναι ο νομος της Ζουγκλας

Στέλιο καλησπέρα,

Την είδα χτες βράδυ. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ταινία, τόσο απλή, το βλέμμα του πρωταγωνιστή σε κάθε κατάσταση που βίωνε στην δουλειά του τα έλεγε όλα. Ο γιος του παρόλο το πραγματικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει στάθηκε συγκλονιστικά,συγκινητικά και επάξια στο ρόλο του, κάποια στιγμή βέβαια τον έβλεπα και στεναχωριόμουν. Η τελευταία σκηνή δε, φοβερός στο πως ξέσπασε, σιωπηλά και αξιοπρεπή όπως ο ίδιος ήταν σε όλη την ταινία.
Στο imdb παίρνει 6,7. Μην σας ξεγελάει αυτό. Τέτοιες ταινίες είναι ντροπή να μπαίνουν εκεί και να βαθμολογούνται. Τα βραβεία που πήρε μιλούν από μόνα τους.
 
Στέλιο καλησπέρα,

Την είδα χτες βράδυ. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ταινία, τόσο απλή, το βλέμμα του πρωταγωνιστή σε κάθε κατάσταση που βίωνε στην δουλειά του τα έλεγε όλα. Ο γιος του παρόλο το πραγματικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει στάθηκε συγκλονιστικά,συγκινητικά και επάξια στο ρόλο του, κάποια στιγμή βέβαια τον έβλεπα και στεναχωριόμουν. Η τελευταία σκηνή δε, φοβερός στο πως ξέσπασε, σιωπηλά και αξιοπρεπή όπως ο ίδιος ήταν σε όλη την ταινία.
Στο imdb παίρνει 6,7. Μην σας ξεγελάει αυτό. Τέτοιες ταινίες είναι ντροπή να μπαίνουν εκεί και να βαθμολογούνται. Τα βραβεία που πήρε μιλούν από μόνα τους.
.

Χαιρομαι
Καλως ηρθες στον ευρωπαικο κινηματογραφο μας
και στην μικρη παρεα μας
καλη συνεχεια
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

εγω θα παρακαλουσα την διευθυνση να μην δημοσιευει τεραστια ποστερ
( συγχαρητηρια κυριε auteur δια την θεση και σ ανωτερα )
δημιουργει δυσκολιες ως προς το ανοιγμα των σελιδων και ποστ
ευχαριστω
:p


Υ.Γ ο τιτλος της ταινιας αναγραφεται στην τελευταια παραγραφο
μεγαλα παιδια εισαστε δεν διαβαζετε ?

:chinscratch:

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---



πηγε στη θεσσαλονικη ειδε 45 ταινιες και εχει μπερδευτει !

εφαγα 45 παγωτα το καλοκαιρι και 5 μπανια :p

επρεπε να σου βαλω την κανονικη.
την εκανα rezise απο το postimage για 19 οθονη.
πιο μικρη δεν θα φαινονται τα γραμματα.
τι αναλυση οθονης εχεις;

αφου ειμαστε μεγαλα παιδια, μην μας δυσκολευεις..
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

ανακαλω !
μετα νεα αναγνωση η ταινια ειναι ηλιθια
οπως και η προηγουμενη του Σορεντινο

Στελιο ειδα προσφατα το Youth και θα συμφωνησω, ανευρη και νωθρη, οπως περιγραφει τον χαρακτηρα του πρωταγωνιστη
η προηγουμενή του ομως "La grande bellezza" μου αρεσε πολυ.
 
Kraftidioten%2B(In%2BOrder%2Bof%2BDisappearance)%2B(2014)%2Bonline.jpg


Νορβηγικο γουεστερν του σημερα,μια τυπικοτατη ιστορια εκδικησης με φοντο τα απεραντα χιονια της Νορβηγικης επαρχιας (θυμιζει εντονα Φαργκο).
Καδρα καταπληκτικα,αφηγηση εξαιρετικη,ενας Stellan Skarsgard ημιθεος και κυριως -αυτο που την κανει να ξεχωριζει- μαυρο χιουμορ και σουρεαλ διαλογοι.
Ειπαμε πολλες φορες εχει σημασια και πως το λες.Γιατι τετοιες ιστοριες εχουμε δει απειρες.
Τουτο δω αξιζει πραγματικα.
Ιn order of disappearance o αγγλικος τιτλος...
 
Kraftidioten%2B(In%2BOrder%2Bof%2BDisappearance)%2B(2014)%2Bonline.jpg


Νορβηγικο γουεστερν του σημερα,μια τυπικοτατη ιστορια εκδικησης με φοντο τα απεραντα χιονια της Νορβηγικης επαρχιας (θυμιζει εντονα Φαργκο).
Καδρα καταπληκτικα,αφηγηση εξαιρετικη,ενας Stellan Skarsgard ημιθεος και κυριως -αυτο που την κανει να ξεχωριζει- μαυρο χιουμορ και σουρεαλ διαλογοι.
Ειπαμε πολλες φορες εχει σημασια και πως το λες.Γιατι τετοιες ιστοριες εχουμε δει απειρες.
Τουτο δω αξιζει πραγματικα.
Ιn order of disappearance o αγγλικος τιτλος...



Τωρα που ειπες για βορειο γουστερν, ριξε και μια ματια στο Τhe Salvation.
Παιζει ο αλλος ημιθεος (Μικελσεν) και η θεα Ευα Γκρην.