Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Eγω να σου πω το περιμενα λιγο και σκεφτομουν να του γραψω ευχες η οχι..
αλλα την πατησα εν τελει...
σημασια εχει οτι ζει σαν εφηβος και τον χαιρομαστε
αλλα εαν μας κανει συνεχεια τετοια τον κεσε δεν τον γλιτωνει..

Με πετσα λεμε!
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Το ποδόσφαιρο είναι η τελευταία ιερή παράσταση των καιρών μας.
Κατά βάθος πρόκειται για ιεροτελεστία, αν και είναι μια απόδραση.
Ενώ άλλες ιερές παραστάσεις βρίσκονται σε παρακμή,ακόμα και η θεία λειτουργία,
το ποδόσφαιρο είναι η μοναδική που μας έχει απομείνει.
Είναι το θέαμα που αντικατέστησε το θέατρο
Πιερ Παολο Παζολινι

Εντάξει, το να εκδώσεις ένα βιβλίο ή να βγάλεις μια ταινία είναι κάτι πολύ καλό.
Το να κερδίσει η Τότεναμ τη Μάντσετσερ Γιουνάιτεντ 3-2 είναι ανεκτίμητο»
Σαλμάν Ρουσντί

Ολα όσα ξέρω με σιγουριά περί ηθικής και υποχρεώσεων, τα οφείλω στο ποδόσφαιρο»
Αλμπέρ Καμί
Στέλιος γνωρίζεις ότι όλοι αυτοί ήταν ξένοι. Ο ένας το έβαλε και τίτλο βιβλίου, αν και η μετάφραση δεν είναι απόλυτα σωστή. Λες να έλεγαν/έγραφαν, τα ίδια αν έβλεπαν ελληνικό πρωτάθλημα;


Ισως μιας άλλης εποχής..

https://youtu.be/TPS60BEtjBk
 
Last edited:
Ασε τα κινεζικα. Το χεις?

Bluray
Eight Hours are Not a Day
The Early Works of Rainer Werner Fassbinder (1969)
The Merchant of Four Seasons
Beware of a Holy Whore
The Bitter Tears of Petra Von Kant
World on a Wire
Ali: Fear Eats the Soul
Effi Briest / Fontane Effi Briest (1974)
Martha (1974)
Fox and His Friends
Chinese Roulette
I Only Want You to Love Me
Despair (1978)
Germany In Autumn
The Marriage of Maria Braun
Lola (1981)
Veronika Voss (1982)
Querelle (1982)

καθώς και το doc Fassbinder (2015)

όλα τα άλλα σε DVD
 
υπαρχει και αυτο :p

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Παιδιά,τι γνώμη έχετε για τον Φασμπίντερ ?

Είδα χτες τον 'Γάμο της Μαριας Μπράουν´και μου άφησε ανάμεικτα συναισθήματα.Η μόνη μου επαφή με τον Φασμπίντερ ήταν ο ´Καυγατζής´και έχω βρεί το Lola και την Veronika Voss τα οποία σκοπεύω να παρακολουθήσω.


Κατ αρχήν μου αρέσουν τα Γερμανικά ως γλώσσα,τον βρήκα αρκούντως αφηγηματικό αν και απόλυτο στα πλάνα του

Σίγουρα δεν με κούρασε,την παρακολούθησα μονορούφι.


Βέβαια ολη την κάμερα την πήρε χαλαρά πάνω της η Χάνα Σιγκούλα,τι να λέμε τώρα..

τεράστια μορφή και όχι μόνο καλλιτεχνικά,
σε 15 χρόνια έκανε γυρω στις 40 ταινίες, πρέπει να έχω δει πάνω από τις μισές
Όπως είναι φυσικό είναι κάπως άνισος, αλλά μέσα σε αυτές υπάρχουν αριστουργήματα,
εκτός της τηλεοπτικής σειράς Berlin Alexanderplatz και άλλων που έγιναν περισσότερο γνωστές.
 
υπαρχει και αυτο :p

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ευγε νεε μου!

Να ξερεις ομως, σε εχει χαλασει η αναγνωση των ποστς μου. Σαν τα μουτρα μου κοντευεις να γινεις...
Δε σε βλεπω να την περνας την ταξη, φουκαρα μου.
 
Χτες είδα το Lola (1981) και σήμερα το verokika Voss (1982) του Φασμπίντερ ,κλείνοντας την τριλογία (μαζί με την Μαρία μΠράουν) BRD (Bundes Republik Deutshcland)η οποία εστιάζει στην μεταπολεμική

Δυτική Γερμανία,την οποία αποδίδει αριστοτεχνικά ο Ράινερ μέσα από κάδρα-πίνακες,διαλόγους ξυράφια και χαρακτήρες "δολοφόνους",γένους θηλυκού !!

Απόψε πάω για το Querelle την τελευταία του ταινία,την οποία είχα δεί μικρός και δεν την θυμάμαι.

Υ.Γ.Μου άρεσε η αναφορά στον Μπακούνιν στο Lola,έδεσε σαν ρητίνη στην ταινία.:)

Εννοείται οτι δεν τελείωσα με τον Φασμπίντερ,υπάρχει πολύ υλικό ακόμα.
 
Bluray
Eight Hours are Not a Day
The Early Works of Rainer Werner Fassbinder (1969)
The Merchant of Four Seasons
Beware of a Holy Whore
The Bitter Tears of Petra Von Kant
World on a Wire
Ali: Fear Eats the Soul
Effi Briest / Fontane Effi Briest (1974)
Martha (1974)
Fox and His Friends
Chinese Roulette
I Only Want You to Love Me
Despair (1978)
Germany In Autumn
The Marriage of Maria Braun
Lola (1981)
Veronika Voss (1982)
Querelle (1982)

καθώς και το doc Fassbinder (2015)

όλα τα άλλα σε DVD

Πότε να περάσω μια βόλτα?
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

υπαρχει και αυτο :p

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

ειναι ενδιαφέρον οτι σε αυτό το σατυρικό κομμάτι ο Πανουσης επέλεξε αναφορά στον Φασμπιντερ και όχι σε κάποιον άλλον (πχ Μπονουέλ, Γκονταρ κλπ)

αναφέρεται στην εποχή πρώιμου Πασοκ και τα (ΕΟΚ-ικά) χρήματα που έπεσαν τότε ώστε να φέρουν στους οι έλληνες τη δυτική κουλτουρα.
Μιλάμε την εποχή που έκανε ενω θραύση η βιντεοκασσετα,
κάποιοι φωστήρες άνοιγαν πολιτιστικούς συλλόγους και έκαναν προβολές σε όλη την Ελλάδα ταινιών Φασμπίντερ και λοιπών.
Κουλτούρα να φύγουμε έλεγε ο Χ. Κλυν και αν θυμάμαι σωστά τότε μπήκε στην καθομιλουμένη ο όρος "κουλτουριάρης" ή τουλάχιστον τότε πήρε την ένοια του "δήθεν".
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

ειναι ενδιαφέρον οτι σε αυτό το σατυρικό κομμάτι ο Πανουσης επέλεξε αναφορά στον Φασμπιντερ και όχι σε κάποιον άλλον (πχ Μπονουέλ, Γκονταρ κλπ)

αναφέρεται στην εποχή πρώιμου Πασοκ και τα (ΕΟΚ-ικά) χρήματα που έπεσαν τότε ώστε να φέρουν στους οι έλληνες τη δυτική κουλτουρα.
Μιλάμε την εποχή που έκανε ενω θραύση η βιντεοκασσετα,
κάποιοι φωστήρες άνοιγαν πολιτιστικούς συλλόγους και έκαναν προβολές σε όλη την Ελλάδα ταινιών Φασμπίντερ και λοιπών.
Κουλτούρα να φύγουμε έλεγε ο Χ. Κλυν και αν θυμάμαι σωστά τότε μπήκε στην καθομιλουμένη ο όρος "κουλτουριάρης" ή τουλάχιστον τότε πήρε την ένοια του "δήθεν".
Πολύ πιθανό είναι ότι επέλεξε το Ρεινερ Βερνερ Φασμπίντερ όπου ακούγεται πιο κουλτουργιαρικο και δύσκολο, από τα εύκολα προφερόμενα και μικρά Λουις Μπουνιουέλ και Ζαν Λουκ Γκονταρ. Το ένα παραπέμπει στον αθλητή και το άλλο στον Λούκι Λουκ. Ίσως να μην του άρεσε και ο Φασμπίντερ.
 
Χτες είδα το Lola (1981) και σήμερα το verokika Voss (1982) του Φασμπίντερ ,κλείνοντας την τριλογία (μαζί με την Μαρία μΠράουν) BRD (Bundes Republik Deutshcland)η οποία εστιάζει στην μεταπολεμική

Δυτική Γερμανία,την οποία αποδίδει αριστοτεχνικά ο Ράινερ μέσα από κάδρα-πίνακες,διαλόγους ξυράφια και χαρακτήρες "δολοφόνους",γένους θηλυκού !!

Απόψε πάω για το Querelle την τελευταία του ταινία,την οποία είχα δεί μικρός και δεν την θυμάμαι.

Υ.Γ.Μου άρεσε η αναφορά στον Μπακούνιν στο Lola,έδεσε σαν ρητίνη στην ταινία.:)

Εννοείται οτι δεν τελείωσα με τον Φασμπίντερ,υπάρχει πολύ υλικό ακόμα.

κυριε Ιωαννου :grinning-smiley-043
ενω εσεις αριστευετε
καποιοι αλλοι ψαχνουν στη ντουλαπα μηπως εχει ξεχαστει καποιο ντοκυματερ
και καποιοι αλλοι περιμενουν με αγωνια το νεο Saw 9

.
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

κυριε Ιωαννου :grinning-smiley-043
ενω εσεις αριστευετε
καποιοι αλλοι ψαχνουν στη ντουλαπα μηπως εχει ξεχαστει καποιο ντοκυματερ
και καποιοι αλλοι περιμενουν με αγωνια το νεο Saw 9

.
Παπα Στέλιο πρέπει να δόκεις αριστειο και κάνα φρι τικετ ως επιβράβευση. Τώρα για ποδόσφαιρο θα είναι, κανα ταξιδάκι (στάση Λιανοκλαδι, Κιλκίς, οτι επιθυμείς) κανα φρι μιλ στην λέσχη του πανεπιστημίου.

Που είναι ο καλός γνώριμος Παπα Στέλιος με τους διαγωνισμούς και τα φρι τικετς;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Παπα Στέλιο πρέπει να δόκεις αριστειο και κάνα φρι τικετ ως επιβράβευση. Τώρα για ποδόσφαιρο θα είναι, κανα ταξιδάκι (στάση Λιανοκλαδι, Κιλκίς, οτι επιθυμείς) κανα φρι μιλ στην λέσχη του πανεπιστημίου.

Που είναι ο καλός γνώριμος Παπα Στέλιος με τους διαγωνισμούς και τα φρι τικετς;
.

εδω ειμαι
ενα free ticket για τον τελικο του κυπελου Ελλαδος ΤΩΡΑ
μονο για τους μαθητες του κολεγιου avclubcinema
απαγορευεται η μεταβιβαση σε αλλον η μεταπωληση
η προσφορα ληγει σε 4 ωρες απο τωρα
 
https://youtu.be/ocgA1VELBgw

Ενα υπέροχο πειραματικό φιλμ.
Αναγνωρίσημα τοπία / φωτογραφίες που ανασυντιθωνται σε παλλόμενες ενεργειακές μορφές και φυσικούς ήχους. Animation με πρώτη ύλη το φως.
 
download.php


απο τις ταινιες που γραφουν ιστορια και επηρεαζουν γενιες και γενιες
παιρνει δανειο απο ενα νεο ρευμα του μυθιστορηματος (αντιμυθιστορημα) που ξεπροβαλει στην Γαλλια το 58 και το αναγει σε κινηματογραφικη Τεχνη
,φωτογραφια στα υψη,αφηγηση αντιγραμμικη εκτος ακαδημαικων πλαισιων σαν να χουμε ενα συνεχες παρον υπο διαφορετικα πρισματα καμωμενο,οποτε και το μονταζ ειναι αναλογο
ενα ταξιδι στο υποσεινηδητο,στις μνημες,με στοιχεια ψυχαναλυσης ,οι πρωταγωνιστες δεν εχουν ονομα ειναι ξεχωριστη οντοτητα απο το εργο οπως και ο σκηνοθετης,οπου αμφισβητειται η "κυριαρχια" του επι του εργου γιατι ο θεατης οχι μονο ερμηνευει προσωπικα αλλα εχει την δυνατοτητα να αλλαξει την ευπλαστη δομη του..
Η αμφιβολια και η αμφισημια,καραδοκουν παντου,ο υποκειμενισμος κυριαρχει του ρεαλισμου που αμφισβητειται δομικα
ο χωρος βαρυγδουμπος,κλασσικος,αποπνικτικος,δαιδαλωδης σαν τα αχαρτογραφητα δωματια και μονοπατια του υποσεινηδητου
η επικλιση της μνημης..ο σκηνοθετης ειχε δουλεψει πανω στην υποκειμενικοτητα της μνημης σε σχεση με την βια τησ ιστοριας και ειναι ολοφανερη η δουλεια του στο Χιροσιμα αγαπη μου αλλα και εδω παιζει η υποκειμενικοτητα της μνημης σε σχεση με την "βια" της προσωπικης ιστοριας,το στιλιζαρισμα των χωρων κουστουμιων κατα την προσωπικη μου αποψη ,ειναι γιατι τα δευτερογενη 'υλικα" σε μια ιστορια παντα τα "θυμομαστε" στην καλυτερη τους εκδοχη..
η μονη γραμμικη αφηγηση ειναι η μουσικοδραματουργικη η οποια δινει ρυθμο σε αυτην την ξεσυντονισμενη λουπα
μην ψαχνετε να δωσετε εξηγηση στο συνολο της ιστοριας ,βυθιστειτε ξεχωριστα στην καθε σεκανς-λουπα και θα τον βρειτε τον δρομο..
 
.:grinning-smiley-043
μολις ημουν ετοιμος να δηλωσω παραιτηση λογω των κακων μαθητων του κολεγιου
η παραπανω εκθεση του μαθητη Φοινικα με επανεφερε στην εδρα μου
μια τετοια ταινια ακομη και περνας ανετα στο επομενο ετος
μονο μεπτον η καθυστερηση παραδοσεως γραπτου
 
The Decline Of Western Civilization
In 2016, the film was selected by the Library of Congress for preservation in the United States National Film Registry, as it was deemed "culturally, historically, or aesthetically significant".

https://en.wikipedia.org/wiki/National_Film_Registry

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

9/10

------------


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

9/10 (δεν άρεσε στους μεταλκριτικούς αφού δεν δείχνει και την καλυτερη πλευρά του μεταλ)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
[/video]


-------------

The Decline of Western Civilization III (1998)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

9+/10


Υπάρχουν κάποια συναισθήματα που δεν μπορουν να καταγράφουν με καθαρότητα και σαφήνεια απο την λογοτεχνία, την ζωγραφική, την ποίηση, τον χορο, το θέατρο κ.α.

το punk ειναι ενα ακατέργαστο, δυναμικό πεδίο άμεσης και αναγκαίας έκφρασης οπου όλη η ομορφία του, βρίσκεται σε αυτή ακριβώς την αμεσότητα. Λογο της μή εμπορικής του εκμετάλευσης (δεν υπάρχουν βιρτουόζικες τεχνικές εντυπωσιασμού, rock star ονειρα, θεατρικά στοιχεία, μεταφυσικές ανησυχίες)

Το part 2 The metal years, αν και δείχνει τα χρονια και τις μπάντες που πήραν τον ακατέργαστο και θυμωμένο ήχο του punk και τον μετέτρεψαν σε προιόν ευρείας κατανάλωσης, ειναι και αυτό διασκεδαστικό.
Με χαβαλέ, glam αηδίες, μασκαρέματα, rock star όνειρα, ποζερίες, Βελζεβούλιδες κτλ..
μονο ο Mustain ξεφεύγει, λογο ευφυίας και ευαισθησίας, και ο Lemmy λόγο χιούμορ και αυτοκριτικής. Εξάλλου ο Lemmy ειναι πιο πολύ punk απο ότι μέταλ.

Φυσικά και το punk rock ακολούθησε τον ίδιο δρόμο εμπορευματοποίσης, ομως η Πηνελόπη, δεν "ακολούθησε" αυτην την εξελικτική πορεία αλλα έστρεψε την κάμερα στο κοινό της punk, τους πραγματικούς, περιθωριοποιημένους punk. Εδειξε πόσο ανέτοιμες ειναι οι κοινωνίκες δομές στο να κατανοήσουν την ιδιαίτερότητα και την διαφορετικότητα αυτων των ατόμων, οπου αντιδρούν διαφορετικά κάτω απο αυτά που τους εκπλήσει η μοίρα. Την εσωτερική και εξωτερική απόριψη και περιθωριοποίηση που νιώθουν, την πάλη με τον ευατό, το "δεν με νοιαζει" (που τελικά νοιάζει) και την μεγάλη ανάγκη που εχουν για συντροφικότητα, αποδοχή και ενα ασφαλές μέρος για να ζήσουν. Δεν έχουν ολοι οι άνθρωποι την ίδια τύχη, το ίδιο οικογενειακό περιβάλλον, δυνατότητες, οικονομική ευχέρεια και πάνω απο όλα ευασθησία.
 
Last edited: