Re: Φακοί FENIX
Συνεχισουμε τη συγκριση των Jetbeam BA20 και Fenix LD20.
Στις δυο πιο κατω φωτογραφιες βλεπουμε την ξεκαθαρη ποιοτικη διαφορα των δυο φακων αναφορικα με το ελατηριο και τον διακοπτη του φακου. Ενα πολυ σημαντικο μερος του εργαλειου.
Η κατασκευη και τοποθετηση του συστηματος στον Fenix ειναι πολυ πιο στιβαρη και σαφεστατα ποιοτικοτερη. Tου jetbeam φαινεται αδυναμη και προχειρη. Ελπιζω να αντεχει στο χρονο.
Μην ξεχναμε ομως και την διαφορα στην τιμη. Γυρω στα Ε45 ο Fenix LD20 και Ε15 λιγοτερα ο Jeatbeam BA20.
FENIX LD20

JETBEAM BA20

Εδω κατω βλεπουμε αριστερα το σπιραλ κουμπωμα του Jetbeam BA20 και δεξια του Fenix LD20. Οι σπειρες του Φενιξ ειναι επιπεδες (και περισσοτερες) ενω του αλλου σαν αυτες που συνανταμε συνηθως.
Και στους 2 φακους το βιδωμα του καπακιου γινεται ομαλα, ομως στον Φενιξ αισθανεται λιγο ομαλοτερο.Στη φωτογραφια βλεπουμε οτι η πρωτη σπειρα του Jeatbeam φαινεται πιο χρησιμοποιημενη, παρολο που
ο Fenix εχει χρησιμοποιηθει περισσοτερο. Αυτο σημαινει οτι παιρνει περισσοτερες απο μια προσπαθειες να βιδωσεις επιτυχως το καπακι του Jetbeam, αρα λιγοτερο λειτουργικο. Θα δουμε το λογο πιο κατω.
JETBEAM ΒΑ20 - FENIX LD20

Εδω κατω αριστερα βλεπουμε το ελατηριο του Jetbeam να εξεχει. Αισθητικα δεν μου αρεσει. Ακριβως απο κατω βλεπουμε οτι οι μπαταριες του Jetbeam ειναι βαθυτερα στο σωμα -λογικο- για να δεχτει το ελατηριο.
Τωρα, ερχομαστε στο λογο που το βιδωμα του καπακιου της ουρας του Fenix ειναι ουσιωδως ευκολοτερο απο αυτο του Jetbeam. Και αυτο ειναι αμεση συνεπεια των περισσοτερων σπειρωματων στο καπακι του Fenix LD20
οπως ειδαμε παραπανω. Καλυτερα μεγαλυτερο σπειρωμα και μικροτερο ελατηριο παρα το αντιθετο. Οταν κουμπωνεις το καπακι του Jetbeam, το ελατηριο ερχεται σε επαφη με την μπαταρια και πρεπει να το πιεσεις για να αρχισεις
να βιδωνεις. Ενω στο καπακι του Fenix LD20, το ελατηριο ισα που ακουμπα την μπαταρια και συνεπως το αμεσο βιδωμα ειναι φυσικη συνεπεια. Δεν πιεζεις, απλα ακουμπας και αρχιζεις να βιδωνεις.
Μικροδιαφορα μεν αλλα την αισθανεσαι καθε φορα που βιδωνεις το καπακι καθε φακου!
JETBEAM BA20 - FENIX LD20


Αυτα αναφορικα με το πισω μερος των δυο φακων. Ο Φενιξ κερδιζει κατα κρατος τον Jeatbeam και ποιοτικα και αισθητικα και λειτουργικα.
Να αναφερω οτι και στους δυο φακους, ενα γυρισμα του καπακιου κατα λιγοτερη απο 1/4 της βολτας, τους απασφαλιζει. Θυμαμαι το παθημα μου την πρωτη φορα που δεν βιδωσα καλα το καπακι του Φενιξ, και νομιζα οτι ηταν χαλασμενος!!
Και οι δυο φακοι μπορουν να σταθουν στην ουρα τους ορθιοι. Και οι δυο φακοι εχουν οπες για κορδονακι για το χερι. To πισω μερος με το μπουτον του Fenix με πειθει περισσοτερο οτι ειναι αδιαβροχο απ'οτι αυτο του Jetbeam.
Συνεχισουμε τη συγκριση των Jetbeam BA20 και Fenix LD20.
Στις δυο πιο κατω φωτογραφιες βλεπουμε την ξεκαθαρη ποιοτικη διαφορα των δυο φακων αναφορικα με το ελατηριο και τον διακοπτη του φακου. Ενα πολυ σημαντικο μερος του εργαλειου.
Η κατασκευη και τοποθετηση του συστηματος στον Fenix ειναι πολυ πιο στιβαρη και σαφεστατα ποιοτικοτερη. Tου jetbeam φαινεται αδυναμη και προχειρη. Ελπιζω να αντεχει στο χρονο.
Μην ξεχναμε ομως και την διαφορα στην τιμη. Γυρω στα Ε45 ο Fenix LD20 και Ε15 λιγοτερα ο Jeatbeam BA20.
FENIX LD20

JETBEAM BA20

Εδω κατω βλεπουμε αριστερα το σπιραλ κουμπωμα του Jetbeam BA20 και δεξια του Fenix LD20. Οι σπειρες του Φενιξ ειναι επιπεδες (και περισσοτερες) ενω του αλλου σαν αυτες που συνανταμε συνηθως.
Και στους 2 φακους το βιδωμα του καπακιου γινεται ομαλα, ομως στον Φενιξ αισθανεται λιγο ομαλοτερο.Στη φωτογραφια βλεπουμε οτι η πρωτη σπειρα του Jeatbeam φαινεται πιο χρησιμοποιημενη, παρολο που
ο Fenix εχει χρησιμοποιηθει περισσοτερο. Αυτο σημαινει οτι παιρνει περισσοτερες απο μια προσπαθειες να βιδωσεις επιτυχως το καπακι του Jetbeam, αρα λιγοτερο λειτουργικο. Θα δουμε το λογο πιο κατω.
JETBEAM ΒΑ20 - FENIX LD20

Εδω κατω αριστερα βλεπουμε το ελατηριο του Jetbeam να εξεχει. Αισθητικα δεν μου αρεσει. Ακριβως απο κατω βλεπουμε οτι οι μπαταριες του Jetbeam ειναι βαθυτερα στο σωμα -λογικο- για να δεχτει το ελατηριο.
Τωρα, ερχομαστε στο λογο που το βιδωμα του καπακιου της ουρας του Fenix ειναι ουσιωδως ευκολοτερο απο αυτο του Jetbeam. Και αυτο ειναι αμεση συνεπεια των περισσοτερων σπειρωματων στο καπακι του Fenix LD20
οπως ειδαμε παραπανω. Καλυτερα μεγαλυτερο σπειρωμα και μικροτερο ελατηριο παρα το αντιθετο. Οταν κουμπωνεις το καπακι του Jetbeam, το ελατηριο ερχεται σε επαφη με την μπαταρια και πρεπει να το πιεσεις για να αρχισεις
να βιδωνεις. Ενω στο καπακι του Fenix LD20, το ελατηριο ισα που ακουμπα την μπαταρια και συνεπως το αμεσο βιδωμα ειναι φυσικη συνεπεια. Δεν πιεζεις, απλα ακουμπας και αρχιζεις να βιδωνεις.
Μικροδιαφορα μεν αλλα την αισθανεσαι καθε φορα που βιδωνεις το καπακι καθε φακου!
JETBEAM BA20 - FENIX LD20


Αυτα αναφορικα με το πισω μερος των δυο φακων. Ο Φενιξ κερδιζει κατα κρατος τον Jeatbeam και ποιοτικα και αισθητικα και λειτουργικα.
Να αναφερω οτι και στους δυο φακους, ενα γυρισμα του καπακιου κατα λιγοτερη απο 1/4 της βολτας, τους απασφαλιζει. Θυμαμαι το παθημα μου την πρωτη φορα που δεν βιδωσα καλα το καπακι του Φενιξ, και νομιζα οτι ηταν χαλασμενος!!
Και οι δυο φακοι μπορουν να σταθουν στην ουρα τους ορθιοι. Και οι δυο φακοι εχουν οπες για κορδονακι για το χερι. To πισω μερος με το μπουτον του Fenix με πειθει περισσοτερο οτι ειναι αδιαβροχο απ'οτι αυτο του Jetbeam.