Φακοί Fujinon X-mount

Ειναι ο φακός που χρησιμοποιώ επαγγελματικά κατά κόρον και δεν είχα ποτέ θέματα με τη σταθεροποίηση, μιλάω για χρηση πάνω σε σώματα όπως οι Χ-Τ2 και X-Pro2. Ακόμα και η σύζυγος που τον χρησιμοποιεί σε τελείως "λάθος" σώμα (Χ-Ε3) και σε δύσκολες συνθήκες (κλειστοί χωροι με ελαχιστο φως και κινούμενα θέματα), φέρνει πίσω καταπληκτικές φωτο. Θέμα τεχνικής είναι και κάποια στιγμή θα βρεις τον τρόπο

Νίκο ξεκάθαρα είναι θέμα δικής μου προσαρμογής απλά τόσο καιρό καλό έμαθα με το μικρό βάρος τον σταθερών φακών και κρατάω το όλο σετ "λάθος", για αρχή έβαλα το έξτρα γκριπ της ΜΕΙΚΕ και κάπως βελτιώνετε η κατάσταση. Πάντως η απόδοση του είναι εκπληκτική και όσο τον χρησιμοποιώ τόσο ποιο πολύ τον χαίρομαι.
 
καλοδούλευτος, είναι εκπληκτικός φακός, όντως η ποιότητα εικόνας είναι prime φακού , η ποιότητα κατασκεύης άψογη, αδιάβροχος, γρήγορος, αθόρυβος, και

24-85 σε ff, για βίντεο εγώ θα χρησιμοποιούσα τρίποδο, διαφορετικά μηχανή με ibis

ζυγίζει καλύτερα σε μηχανή με grip εννοείται
 
Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος ,γιατί ο 16-50 που είχα δανειστεί από ένα φίλο εμφανίζει τα μαύρα πλαστικά του πίσω μέρους του στην εικόνα ;Στα πολύ ευρυγώνια εστιακά μήκη .Στην Χ-Μ1 του δουλεύει κανονικά.
 
Στο πίσω μέρος είχε κάποια μαύρα πλαστικά κοντά στο γυαλί ,τα οποία φαίνονταν .Ας πούμε ,σα να βάζεις aps-c φακό σε Full Frame μηχανή μου εμφανίζεται η μαυρίλα στο κάδρο.
 
Ναι αλλα αφου λες οτι ειναι δεν ειναι σε ολες τις μηχανες τοτε δεν ειναι αυτο, για φιλτρο μου ακουγεται λογο ευρυγωνιου
 
Απάντηση: Re: Φακοί Fujinon X-mount

Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος ,γιατί ο 16-50 που είχα δανειστεί από ένα φίλο εμφανίζει τα μαύρα πλαστικά του πίσω μέρους του στην εικόνα ;Στα πολύ ευρυγώνια εστιακά μήκη .Στην Χ-Μ1 του δουλεύει κανονικά.
16-55 εννοείς φαντάζομαι; θέλεις ν ανεβάσεις φωτο για να καταλάβουμε; εγω κάτι τέτοιο δεν πρόσεξα, ψάχνω σε ξένα forums αλλά δε βρήκα κάτι, λες;
 
XC 16-50 ,1ης γενιάς .Τον δανείστηκα από ένα φίλο για μία μέρα ,θα του πω να μου στείλει φωτογραφία του φακού.
 
Αν εννοείς βινιετάρισμα δες μήπως έχει μπει σε λάθος θέση το hood. Τράβα και μία χωρίς αυτό να σιγουρευτείς
 
Εννοώ αυτά τα πλαστικά μέρη πίσω στο φακό

viber-image-2019-06-11-12-00-16.jpg
 
Απάντηση: Re: Φακοί Fujinon X-mount

16-55 εννοείς φαντάζομαι; θέλεις ν ανεβάσεις φωτο για να καταλάβουμε; εγω κάτι τέτοιο δεν πρόσεξα, ψάχνω σε ξένα forums αλλά δε βρήκα κάτι, λες;
τελικα τον 16-50 λες, δεν τον εχω πιασει ποτε στα χερια μου, βγαλαμε κανα συμπερασμα;
 
Κατέφθασε ο 50mm F/2, σε μια προσπάθεια να φτιάξω ένα μικρό σετακι με τρεις prime.
Η ποιότητα κατασκευής τρομερή, με ωραία αίσθηση στo δαχτυλίδι εστίασης και διαφράγματος, και επιτέλους ένα όμορφο αισθητικά hood.
Μετά τα λίγα βραδινά δείγματα που πήρα με τρίποδο, έχω την εντύπωση πως απο θέμα οξύτητας είναι ένας από τους καλύτερους φακούς Fuji που έχω δοκιμάσει ακόμα και από F/2.
Στα μείον, είναι αισθητά ποιο αργός σε πολύ χαμηλό φωτισμό σε σχέση με τους νεώτερους μικρούς τουλάχιστον στην X-E2.
Έχοντας αλλάξει πολλούς και διάφορους φακούς κατά καιρούς, έχω μείνει με τον 23/2 και τον 50/2. Νομίζω με την προσθήκη του 16/2.8 θα έχω καλύψει όλες μου τις ανάγκες, αλλά με ταλανίζει αυτό το 2.8....
 
Κατέφθασε ο 50mm F/2, σε μια προσπάθεια να φτιάξω ένα μικρό σετακι με τρεις prime.
Η ποιότητα κατασκευής τρομερή, με ωραία αίσθηση στo δαχτυλίδι εστίασης και διαφράγματος, και επιτέλους ένα όμορφο αισθητικά hood.
Μετά τα λίγα βραδινά δείγματα που πήρα με τρίποδο, έχω την εντύπωση πως απο θέμα οξύτητας είναι ένας από τους καλύτερους φακούς Fuji που έχω δοκιμάσει ακόμα και από F/2.
Στα μείον, είναι αισθητά ποιο αργός σε πολύ χαμηλό φωτισμό σε σχέση με τους νεώτερους μικρούς τουλάχιστον στην X-E2.
Έχοντας αλλάξει πολλούς και διάφορους φακούς κατά καιρούς, έχω μείνει με τον 23/2 και τον 50/2. Νομίζω με την προσθήκη του 16/2.8 θα έχω καλύψει όλες μου τις ανάγκες, αλλά με ταλανίζει αυτό το 2.8....

Ο 50mmf2 είναι και για μένα ένας φακός που τον σκέφτομαι πολύ σοβαρά!!
Για τον 16mmf2,8 έχεις απόλυτο δίκιο και εγώ τον θέλω άλλα το 2,8 δεν είναι κάτι τρομερό, τον ήθελα να είναι f2. Στην τελική μπορείς να έχεις τον ζουμ 18-55 που στα 18mm είναι f2,8, δεν νομίζω αν έχει κάποιος τον 18-55 ότι υπάρχει σοβαρός λόγος να πάρει τον 16mmf2,8.
 
Ο 50mmf2 είναι και για μένα ένας φακός που τον σκέφτομαι πολύ σοβαρά!!
Για τον 16mmf2,8 έχεις απόλυτο δίκιο και εγώ τον θέλω άλλα το 2,8 δεν είναι κάτι τρομερό, τον ήθελα να είναι f2. Στην τελική μπορείς να έχεις τον ζουμ 18-55 που στα 18mm είναι f2,8, δεν νομίζω αν έχει κάποιος τον 18-55 ότι υπάρχει σοβαρός λόγος να πάρει τον 16mmf2,8.
άλλο 18mm και άλλο 16mm, μεγάλη η διαφορά
 
Σωστά, με τον 18-55 είναι δύσκολη η αγορά αν και η διαφορά μεγέθους καθώς και των 2mm δεν είναι ευκαταφρόνητα.
Δουλεύοντας για χρόνια τον 18-55 μαζί με τον εξαιρετικό 14άρη, ο ένας δεν ήταν ποτέ αρκετά ευρυγώνιος, ενώ ο άλλος ηταν "υπερβολικά" ωστε να μείνει φορεμένος στην μηχανή για αρκετή ώρα.
Τα 24mm (16mm) για εμένα είναι -μάλλον- η χρυσή τομή. Εξάλλου πάντα θα μας λείπει αυτό που δεν έχουμε :afro:
 
Θέμα γούστου είναι, για μένα είναι χαμένη ευκαιρία από την fuji o νέος 16mmf2,8...έπρεπε να είναι f2 όπως και οι υπόλοιποι σε αυτή τη σειρά (23mm, 35mm, 50mm). Τώρα όπως είναι και με την τιμή του να είναι πάνω από 350 ευρώ ακόμα και σε Grey market, δεν βλέπω τον λόγο να τον πάρει κάποιος από την στιγμή που αν θέλει 16mm χτυπάει έναν πάμφθηνο 16-50 ή 15-45, αρκετά έως πολύ sharp Και οι 2. Εχουν και οι 2 f3,5 στα 16mm που δεν κάνει μεγάλη διαφορά από το f2,8 Και έχεις και σταθεροποίηση που βοηθάει σε βίντεο άλλα και σε Low light.
Ο 15-45 μάλιστα είναι και αρκετά μαζεμένος και ξεκινάει και από 15mm.
Προφανώς είναι μικρός ο 16mmf2,8, με καλή κατασκευή και αδιάβροχος, ενώ εστιάζει πολύ καλά, άλλα το f2,8 που έχει δεν δικαιολογεί κατά την γνώμη μου τα 450 ευρώ που ζητάει σαν επίσημη τιμή.
 
Κατέφθασε ο 50mm F/2, σε μια προσπάθεια να φτιάξω ένα μικρό σετακι με τρεις prime.
Η ποιότητα κατασκευής τρομερή, με ωραία αίσθηση στo δαχτυλίδι εστίασης και διαφράγματος, και επιτέλους ένα όμορφο αισθητικά hood.
Μετά τα λίγα βραδινά δείγματα που πήρα με τρίποδο, έχω την εντύπωση πως απο θέμα οξύτητας είναι ένας από τους καλύτερους φακούς Fuji που έχω δοκιμάσει ακόμα και από F/2.
Στα μείον, είναι αισθητά ποιο αργός σε πολύ χαμηλό φωτισμό σε σχέση με τους νεώτερους μικρούς τουλάχιστον στην X-E2.
Έχοντας αλλάξει πολλούς και διάφορους φακούς κατά καιρούς, έχω μείνει με τον 23/2 και τον 50/2. Νομίζω με την προσθήκη του 16/2.8 θα έχω καλύψει όλες μου τις ανάγκες, αλλά με ταλανίζει αυτό το 2.8....

Όντως τρομερός ο 50/2.0 ο καλύτερος σε θέμα απόδοσης από τους "fujicron" στα επίπεδα των μεγάλων αδερφών του. Τον είχα και εγώ σετ μαζί με τον 23/2.0 και την Χ-Ε2 και ήταν ο ποιο ευέλικτος συνδυασμός που μπορούσα να έχω μαζί μου χωρίς πολλές παραχωρήσεις αλλά μου έλειπε και εμένα το 24ff αλλά βαρέθηκα να περιμένω τον μικρο και υπέκυψα στον 16/1.4. Πάντως αν και δεν είναι τέλειος ο 16/2.8 ακόμα και χρήστες του μεγάλου τον συστήνουν ανεπιφύλακτα και κατά την γνώμη μου είναι must buy για όσους έχουν θέλουν να φτιάξουν ένα μικρο σε όγκο και βάρος κιτ.
 
νομιζω στα 16μμ το διαφραγμα δεν παιζει πολυ μεγαλο ρολο αν ειναι φ2 ι φ2,8, μποκεχ δεν εχει ετσι και αλλιως , και ευκολα κρατας στο χερι 1/10sec και πιο κατω
εχω τον 14/2.8 και δεν ενιωσα ποτε οτι χρειαζεται πιο ανοιχτο διαφραγμα.
 
νομιζω στα 16μμ το διαφραγμα δεν παιζει πολυ μεγαλο ρολο αν ειναι φ2 ι φ2,8, μποκεχ δεν εχει ετσι και αλλιως , και ευκολα κρατας στο χερι 1/10sec και πιο κατω
εχω τον 14/2.8 και δεν ενιωσα ποτε οτι χρειαζεται πιο ανοιχτο διαφραγμα.

Όντως έτσι είναι η διαφορά δεν είναι αισθητή συν ότι συνήθως σε κλειστά διαφράγματα σε αυτά τα mm για να έχεις όσο ποιο πολλά εστιασμένα μπορείς.

Αλλά οι δύο 16ρηδες της Fuji έχουν το καλό ότι μπορούν να κάνουν εστίαση από πολύ κοντά 15cm ο 1.4 και 17cm ο 2.8 και τους βοηθά αυτό να βγάζουν παιχνιδιάρικες φώτο με αρκετή "θολούρα" ειδικά ο 1.4 το έχει πάει αλλού