Φακοί Fujinon X-mount

Aυτό είδα εγώ και τρόμαξα. "Είναι ήδη εδώ" και το link να έχει κατάληξη Kamlan 28mm f/1.4, ο οποίος βρίσκεται ακόμη στο kickstarter.

img6Dv.jpg
 
Re: Απάντηση: Re: Φακοί Fujinon X-mount

Αξίζουν Κώστα για αγορά, ας πούμε ο 35 f1.8 βγαίνει 90 ευρώ περίπου από amazon Αμερικής όλα πληρωμένα.

θα προτιμουσα τον 1.2 στα 120,00 ευρω απο Ασια και ενα εμαιλ στον πωλητη για μικροτερο αναγραφομενο ποσο:chinese:
 
Δηλώνουν ότι "αν θέλετε βέβαια οξύτητα, ποιότητα και μπλα-μπλα-μπλα... πάρτε fuji glass" ενώ στα σχόλια από κάτω υπάρχουν απόψεις χρηστών που έχουν κάποιους - και έχουν διαφορετική άποψη.

...μόνο το AF τους λείπει προς το παρόν, αλλά ήδη η Yongnuo έχει βγάλει κάποιους αξιοπρεπέστατους για canon μισοτιμής. Ε αυτοί δεν είναι εδώ ακόμα - έρχονται... :flipout:
 
Νομίζω και η Meike ξεκίνησε και βγάζει και φακούς με ΑF, καλό είναι αυτό να έχουμε σαν καταναλωτές και εναλλακτικές πιο οικονομικές λύσεις και ίσως να μαζευτούν και λίγο οι τιμές στους branded φακούς.

Υ.Γ. Yongnuo Που ανέφερες είχα έναν, σε ποιότητα εικόνας ίδιος με τον αντίστοιχο Canon, απλά σε εστίαση έκανε θόρυβο και σε ποιότητα κατασκευής ήταν ένα σκαλί πιο κάτω, συνολικά πάντως τρομερό Value for money, αγοράζεις με κόστος όσο ένα φίλτρο ολόκληρο φακό.
 
Μακάρι φίλε αλλά αυτή τη στιγμή ο γραβατωμένος μας έχει αφήσει χωρίς σώβρακο, κάτσε να βρακωθώ να δω τι θα πει και ο Κώστας που ξέρει καλύτερα και βλέπουμε.
 
Tην προσληψη φωτος λογικο ειναι μιας και το οπτικο στοιχειο ειναι φτιαγμενο ετσι ωστε να εστιαζει το ειστερχομενο φως πιο αποδοτικα αλλα για την οξυτητα θα μου επιτρεψεις να εχω σοβαρες αμφιβολιες....

Nαθ, μην αμφιβάλεις οταν μιλάμε για state of the art .. βλέπε metabones 0.71x Ultra .. δεν μιλάμε για ενα "οπτικό στοιχείο" αλλά ολόκληρο οπτικό σύστημα με πολύ καλής ποιότητας/ακριβά γυαλια .. (που και πάλι δεν δικαιολογούν επαρκώς την τιμή αν σκεφτούμε οτι είναι ενα afocal συστημα χωρίς μηχανισμούς/ηλεκτρονικά κλπ .. ο μόνος τρόπος να το δικαιολογήσεις είναι να πείς .. με εναν ultra, κερδίζω ενα στοπ + 0,7 "ευρυγωνιότητα" σε όλο το σετ καλών φακών μου ..

μέχρι και τον otus 55 βελτιώνει .. http://www.metabones.com/article/of/Speed_Booster_ULTRA_0.71x δες κατω στην σελίδα μετρήσεις MTF (που αν ήταν fake θα τον είχαν ξεσκίσει τον Caldwell ..)

Η θεωρία είναι απλή .. όπως ακριβώς συμπιέζει το είδωλο σε 0,71Χ0,71 = 0,50Χ μικρότερη επιφάνεια (έτσι προκύπτει και το 1 στοπ αύξηση φωτεινότητας) .. ακριβώς το ίδιο κάνει και με τo Point spread function .. και γενικά τις εκτροπές .. τις συρρικνώνει κατα 0,71Χ .. αρα ένας τέλειος focal reducer αναμενόμενα δίνειι 141% μεγαλύτερη ευκρίνεια.
Συν κατι άλλα ψιλα .. όπως οτι
- εκτός απο συρρίκνωση μπορεί να κάνει διόρθωση .. π.χ. αν οι εκτροπές του focal reducer έχουν αντίθετη κατεύθυνση απο του φακού (αρα είναι και θέμα ματσαρίσματος ..)
- αυξάνει την τηλεκεντρικότητα με αποτέλεσμα ακόμα καλύτερη απόδοση σε πραγματικούς αισθητήρες απότι μετριέται στο optical bench ..
- συνήθως οι πιο τέλε φακοί έχουν και μεγαλύτερη ευκρίνεια δηλ π.χ. ο Sigma 50 art είναι πιο καλός απο τον 35 art .. o 85 ακόμα πιο καλός .. για σούπερ αποτέλεσμα αντι για τον 35mm χρησιμοποιείς τον 50 + ultra 0.71X και παίρνεις απόδοση otus f/1.0 ;)

Τωρα εξαρτάται απο την ποιότητα γυαλιών/σχεδίασης πόσο κοντα στο τέλειο θα είναι .. αλλά για να γίνει χειρότερος είναι κάπως δύσκολο .. πρέπει να είναι μάπα ..

Για παράδειγμα ο Ultra δίνει MTF πάνω απο 80% εκτος απο τις γωνίες .. το τελικό κέρδος είναι κάπου 20% (1,41 Χ 0,8)

Ενας κινέζικος που δίνει 70% MTF θα δίνει ίδια ευκρίνεια .. ενας που δίνει 50% θα δίνει απώλεια 30% ..
 
Τις προηγούμενες μέρες είχαμε ανακοινώσεις πολλών φακών .Οι πρώτοι φακοί έδειξαν ότι σοβαρεύει το πράγμα, θα κυκλοφορήσουν το φθινόπωρο,δηλαδή οι επαγγελματικοί 8-16mm f2.8 και 200mm f2 .'Επειτα ενημερωθήκαμε ότι το 2019 έρχονται άλλοι δύο φακοί πιο compact και ίσως ιδανικοί για video ,ο 16-80 f4 και ο 16mm f2.8 ,ενώ μέσα στο 2020 θα κυκλοφορήσει και ο πρώτος φακός με διάφραγμα f 1.0 και af ,δηλαδή ο 33mm f 1.0.

 
Κάποια στιγμή θα γινόταν και αυτό.Οι οιωνοί δείχνουν ότι θα φύγουμε από το ταμπού των μικρών σωμάτων(x-h1) και φακών στις ναυαρχίδες ,εστίαση στο βίντεο ,αφού όπως πάει το πράγμα από δω και πέρα θα βγαίνουν επαγγελματικά μοντέλα στα ακριβά προϊόντα. Είχαμε το κόκκινο δαχτυλίδι της Canon,το χρυσό της Nikon ,το πορτοκαλί της Sony, άρα τι έμεινε ,το πράσινο για Fuji.
 
Καλά κάνει και σοβαρεύει το πράγμα, χρειαζονται και οι Τούρμπο φακοί σε φωτεινότητα - ποιότητα για να ανεβαίνει σε prestige ένα σύστημα, το κόστος δεν είναι πρόβλημα γιαυτους που τους θέλουν για τη δουλειά τους. Για εμένα το πρόβλημα είναι οτι ανεβαίνει το βάρος επικυνδυνα, γεμάτα 800plus γρ. ο 8-16/2.8 και 2.25 κιλά ο 200/2 χωρίς το TC. Μπήκαμε στα χωράφια του FF και με τα δυο πόδια.
Έχω τον 150/2 στα 4/3 που είναι 1600γρ. με το κολλαρο τριποδιου και ξέρω πολύ καλά οτι δεν είναι φακός για πολύωρη χρήση στο χερι.
 
Φωτεινοι φακοι και ποιοτικοι = βαρος.


Αυτο οχι μονο δεν αλλαζει αλλα θα χειροτερευει γιατι οι φακοι πλεον κουβαλανε εκτος των οπτικων που λογω τεχνολογιας μπορει να ελαφραινουν και συστηματα αυτοματης εστιασης αλλα και σταθεροποιησης αρκετοι.


Αν θελεις πιο ελαφριους φακους θα κανεις συμβιβασμους ειτε στο διαφραγμα ειτε στην ποιοτητα.

Προσωπικα προτιμω το πρωτο μιας και οι αισθητηρες πλεον ειναι αρκετα ευαισθητοι.
 
Re: Απάντηση: Φακοί Fujinon X-mount

Καλά κάνει και σοβαρεύει το πράγμα, χρειαζονται και οι Τούρμπο φακοί σε φωτεινότητα - ποιότητα για να ανεβαίνει σε prestige ένα σύστημα, το κόστος δεν είναι πρόβλημα γιαυτους που τους θέλουν για τη δουλειά τους. Για εμένα το πρόβλημα είναι οτι ανεβαίνει το βάρος επικυνδυνα, γεμάτα 800plus γρ. ο 8-16/2.8 και 2.25 κιλά ο 200/2 χωρίς το TC. Μπήκαμε στα χωράφια του FF και με τα δυο πόδια.
Έχω τον 150/2 στα 4/3 που είναι 1600γρ. με το κολλαρο τριποδιου και ξέρω πολύ καλά οτι δεν είναι φακός για πολύωρη χρήση στο χερι.

σε FF οι ίδιοι φακοί (εστιακό μήκος, διάφραγμα, αντίστοιχη ποιότητα), δεν έχουν αρκετά μεγαλύτερο βάρος και τιμή;
απλά ρωτάω, επειδή έτσι το έχω στο μυαλό μου ή μήπως δεν υπάρχουν αξιόλογες διαφορές;
 
Απάντηση: Re: Φακοί Fujinon X-mount

@ Kosh Σωστό τα λες, οι εταιρίες συνήθως το παλεύουν και με τους δυο τρόπους , πολλά σωματα σήμερα διορθώνουν βινιετα, γεωμετρία, χρωματικές εκτροπές αλλά και πάλι το νερό κρασί δεν γίνεται.

@kiriak
Κοίτα σου λέω τη γνώμη μου που δεν είναι απαραίτητα και σωστή μιας και δεν είμαι επαγγελματίας (εκεί απευθύνονται κυρίως οι φακοί αυτοϊ), από ένα σημείο και πάνω το βάρος νομίζω πως δεν παίζει τόσο σημαντικό ρόλο αν η απαίτηση είναι ο φακός να κρατηθεί για πολύ ώρα στο χερι, δεν παιζει δηλ. τόσο σημαντικό ρόλο αν είναι 2.5 κιλά ή 5 αφού σε μονόποδο ή τρίποδο θα τον βαλεις . Σε ένα στούντιο πάλι δεν σε νοιαζει συνήθως το βάρος, σηκώνεις το κανόνι πυροβολείς τέλος. Γιαυτο σε στούντιο βασίλευει (βασίλευε ?) το Medium format. Το κόστος αν το αποσβενεις στη δουλειά σου είναι πάλι δευτερεύον (οι διαφορες άλλωστε με αυτούς τους φακούς της Fuji δεν θάναι τεράστιες χωρίς να ξέρω ακριβή κοστολογηση).

Ετσι από περιέργεια μέτρησα το βάρος από τους τρεις ζουμ φακούς της Fuji με σταθερό διάφραγμα 2.8. Συνολο πιάνουν περίπου τα 2.5 κιλά. Μπορεί πρόχειρα κανεις να κάνει σύγκριση με τρεις αντίστοιχους σε εστιακές αποστάσεις/διάφραγμα σε FF συστήμα και να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα (αφήνοντας στην άκρη άλλες παραμέτρους όπως βάθος πεδίου, μέγεθος αισθητήρα κλπ.).
 
Last edited:
ο 8-16 f/2.8 είναι και αρκετά ακριβότερος και πολύ βαρύτερος από τον 12-24 f/4.0 της sony ο οποίος είναι full frame & πολύ καλός σε απόδοση...

μπορεί βέβαια ο fuji να είναι και καλύτερος σαν φακός από τον συγκεκριμένο, αλλά πλέον φτάνει και σε μερικές περιπτώσεις ξεπερνάει τα επίπεδα g-master f/2.8 full frame σε διαστάσεις και τιμή
 
τιμες ξερουμε?
ωραιοι ολοι οι φακοι.
εγω το 200/2 θα θελα παντως απολους αυτους:)
 
XF 8-16mm f2.8 2000$ -1800GBP

XF 200 f2 + 1.4x teleconverter 6000$ -5400GBP

Οι υπόλοιποι θα ανακοινωθούν το 2019-2020
 
Και υπάρχουν αρκετοί που θα δώσουν τέτοια λ7 για να βγούν τα έξοδα +κέρδος? Μακάρι, αλλά τρέφω τις αμφιβολίες μου...