Φακοί Sony e-mount

Toν 24-240 τι τον θέλεις τότε ήθελα να'ξερα!

Αν τόσο σου λείπει το τελέ, ή/και το όλα-σε-ένα σε συγκεκριμένες εξόδους στο ταξίδι σου, καλύτερα να προσθέσεις μια RX10II στον εξοπλισμό σου.

Θα προτιμούσα σε ταξίδι να έχω α7+35/2.8+RX10II παρά α7+24-240/3.5-6.3 και τίποτε άλλο.

Και αν: α7+24-240+35/2.8, γιατί όχι α7+35/2.8+90/2.8 που ήδη έχεις;
 
Ο μόνος λόγος είναι να μπορώ να συνδυάσω τηλεφακό, αποφεύγοντας την μεταφορά τσάντας με τους φακούς, αφού δεν είναι πάντοτε εύκολο ή και εφικτό.
 
Καταλαβαίνω, αλλά σε ενοχλεί η τσάντα και όχι το βάρος και ο όγκος του φακού που θα έχεις μόνιμα κάθε ώρα και στιγμή να κρέμεται από τον ώμο σου, αφού θα είσαι και χωρίς τσάντα;

HN9nFo.jpg
 
Αν τον συνοδέψεις με φλας μια χαρά είναι.
κοιτώντας τιμές Ελλάδος σε φακούς ορισμένοι συμφέρει η αγορά από δω
 
Last edited:
Καταλαβαίνω, αλλά σε ενοχλεί η τσάντα και όχι το βάρος και ο όγκος του φακού που θα έχεις μόνιμα κάθε ώρα και στιγμή να κρέμεται από τον ώμο σου, αφού θα είσαι και χωρίς τσάντα;
sony-fe-24-240mm.jpg



Μια χαρά είναι ο φακός σε μέγεθος.μιλάμε για 10Χ ζουμ! με ένα half-case κρατιέται άνετα και δεν έχει zoom creeping. Εμένα προσωπικά είναι ο φακός που χρησιμοποιώ πιο πολύ απ'όλους και κάνει για τα πάντα τοπία, πορτρέτα, θεατρικές παραστάσεις, βιντεο κτλ. Από το ίδιο σημείο μπορείς να βγάλεις 5 διαφορετικές φωτογραφίες! Στα 24μμ (f3.5) μου φάνηκε καλύτερος από το μοσχάρι Gmaster 24-70/2.8 στο κέντρο και δεν απέχει τόσο πολύ το 2.8 από το 3.5. Επίσης είναι πολύ sharp σε όλα τα εστιακά μήκη.
Τέλος βασικό πλεονέκτημα (για μένα) ότι παίρνει 72άρια φίλτρα, όπως ο sigma 18-35/1.8.
 
Last edited:
Για διακοπές είναι πολύ προτιμότερος από 2 primes, καθώς είναι και ανθεκτικός σε υγραςία και σκόνη και δεν κινδυνεύεις να σκονίσεις τον αισθητήρα με συνεχείς αλλαγές φακών. όλα βέβαια είναι θέμα αναγκών του καθενός.
 
Ευχαριστώ όλους σας για τις σκέψεις/συμβουλές.
Φίλε alzazira69, έχεις λογαριασμό στο flickr ή κάπου αλλού όπου μπορώ να δω κάποιες φωτογραφίες τραβηγμένες με τον φακό (pm αντί εδώ).
Φίλε apollwn, από που συμφέρει η αγορά του; Εδώ εννοείς Ελλάδα ή από το λινκ που παρέθεσα;
Φίλε tzo, εσύ που παρακολουθείς την αγορά (ή και κάποιος άλλος αν γνωρίζει) θεωρείται αξιόπιστο το κατάστημα που έβαλα λινκ; Μπορώ να τον βρω κάπου σε καλύτερη τιμή;
 
Για διακοπές είναι πολύ προτιμότερος από 2 primes, καθώς είναι και ανθεκτικός σε υγραςία και σκόνη και δεν κινδυνεύεις να σκονίσεις τον αισθητήρα με συνεχείς αλλαγές φακών. όλα βέβαια είναι θέμα αναγκών του καθενός.

Για την παραλία καλή λύση είναι ο 24-240/3.5-5.6, ναι.

Σε ταξίδι, π.χ. σε ευρωπαϊκή πρωτεύουσα, δεν θα πήγαινα με τον 24-240/3.5-5.6 και τίποτε άλλο.
Και να άφηνα σπίτι τις φακουδάρες που έχει ο anochampions; No way.
 
Ο κιτ 28-70 τι λέει? Σε σχέση με τον 16-50? Ταχύτητα, γράψιμο? Νομίζω ότι θα κάτσει καλά στην 6000 η όχι?
 
Ο κιτ 28-70 τι λέει? Σε σχέση με τον 16-50? Ταχύτητα, γράψιμο? Νομίζω ότι θα κάτσει καλά στην 6000 η όχι?

Δεν ξέρω τι λέει σαν φακός αλλά το μήκος σε κροπ μαλλον δυσχρηστο μου κάνει. Το νόημα του κιτ φακού οπως το βλέπω εγώ ειναι να σου καλύψει φτηνά all around ανάγκες, ειδικά εκεί που δε θα θες να αλλάζεις φακούς. Με τέτοιο αρχικό μήκος βράστα.

Την πάτησα έτσι πρόσφατα σε ταξίδι όταν δανείστηκα μια 7D με 28-135. Καλή μηχανή, καλούτσικος φακός, πολλά απωθημένα όμως απο τα μέρη που πήγα μονο με αυτό το σετ! Ευτυχώς την επόμενη μερα αυτός που μου τα δάνεισε μου ξεφούρνισε οτι είχε κι άλλους δυο και βρήκα το φως μου...!
 
Last edited:
ποιον θα προτιμούσατε μεταξύ 18-105, 24-240 και 18-200, περισσότερο για χρήση βίντεο 4κ για χαζομπαμπά?
 
Ο κιτ 28-70 τι λέει? Σε σχέση με τον 16-50? Ταχύτητα, γράψιμο? Νομίζω ότι θα κάτσει καλά στην 6000 η όχι?
Μάλλον είναι λίγο καλύτερος οπτικά και πιο εύκολος στον χειρισμό του ζουμ. Πάντως πάνω στην Α6000 θα έχει ένα ολίγον "άκυρο" εστιακό εύρος (42-105).
 
ποιον θα προτιμούσατε μεταξύ 18-105, 24-240 και 18-200, περισσότερο για χρήση βίντεο 4κ για χαζομπαμπά?
ξέχασα να προσθέσω, κουμπωμένοι στην α6500
 
18-105 ... σταθερο διαφραγμα, powerzoom, τρομερη σταθεροποιηση, γρηγορη εστιαση, πιο χρησιμο εστιακο ευρος απο τον 24-200 .
Και οικονομικος επισης.
 
Re: Απάντηση: Φακοί e-mount

ποιον θα προτιμούσατε μεταξύ 18-105, 24-240 και 18-200, περισσότερο για χρήση βίντεο 4κ για χαζομπαμπά?

Αν πρόκειται να τον χρησιμοποιείς κατά κύριο λόγο για βίντεο καλύτερα ο 18-105 (27-157mm) λόγω σταθερού διαφράγματος, μικρότερου βάρους και power zoom. Αν θες να έχεις φακό πολυεργαλείο (36-360mm), καλύτερο οπτικά και με προοπτική να τον βάλεις αργότερα σε Α7/Α9 επιλέγεις τον 24-240. Αλλά θα χάσεις το εύρος 27-36mm που είναι πολύ βασικό για το βίντεο και θα έχεις αρκετά μεγαλύτερο βάρος.
Από τους 18-200 είχα παλιότερα τον powerzoom. Δεν ήταν κακός, βόλευε πολύ σε βίντεο το αργό powerzoom που είχε και ήταν αξιοπρεπής οπτικά. Αλλά αρκετά ογκώδης και αυτός και παλαιότερος.

d7c81697f6314b4bb9708dee83f45240
 
Μάλλον είναι λίγο καλύτερος οπτικά και πιο εύκολος στον χειρισμό του ζουμ. Πάντως πάνω στην Α6000 θα έχει ένα ολίγον "άκυρο" εστιακό εύρος (42-105).

Ευχαριστώ πολύ. Είμαι γενικά τύπος του σφιχτου κάδρου για αυτό το σκέφτηκα μιας είναι και γνωμικος σε τιμή μεταχειρισμενος
 
Καλησπέρα.

Έχω βρει έναν Sony sel 16mm f/2.8 μεταχειρισμένο σε αγγελία. Διαβάζω όμως γενικότερα ότι είναι πολύ μαλακός στα άκρα και ακόμα και με f/8 δεν μαζεύεται. Διανάζω ακόμα πως ήταν καλός για σειρές της nex με χαμηλή ανάλυση και πως σε αισθητήρες των 24mp η ανάλυσή του δεν αρκεί...

Τον έχετε δουλέψει;
Γενικά αυτό που με ενδιαφέρει είναι ο φακός να είναι οξύςβκαι να μην έχει χρωματικές εκτροπές.