Fiio E7&E9 h/phone dac/amp

Επειδη ειπες πριν οτι αναλογα ποσο δυνατη ειναι η ηχογραφηση που ακους,πρεπει να ρυθμισεις το ποτενσιομετρο..
Εχεις σκεφτει να κανεις normalise την μουσικη σου και να ρυθμισεις το gain των κομματιων?
Για να μην χρειαζεται να δυναμωνεις/χαμηλωνεις καθε φορα που ενα κοματι ακουγεται πιο χαμηλα/δυνατα απο το αλλο.
 
Επειδη ειπες πριν οτι αναλογα ποσο δυνατη ειναι η ηχογραφηση που ακους,πρεπει να ρυθμισεις το ποτενσιομετρο..
Εχεις σκεφτει να κανεις normalise την μουσικη σου και να ρυθμισεις το gain των κομματιων?
Για να μην χρειαζεται να δυναμωνεις/χαμηλωνεις καθε φορα που ενα κοματι ακουγεται πιο χαμηλα/δυνατα απο το αλλο.

normalise ?:Banane0:

και μετά ψάχνουμε για διαφορές μεταξύ dac και ενισχυτών...?:furious3:
 
normalise ?:Banane0:

και μετά ψάχνουμε για διαφορές μεταξύ dac και ενισχυτών...?:furious3:

Ναι γιατι που ειναι το περιεργο?
Εαν κανεις normalise την μουσικη σου και ρυθμισεις το gain εως το οριο του clipping δεν θα ωφεληθεις?
Εκτος και του αρεσει ολη την ωρα να ειναι με το χερι στο ποτενσιομετρο,εγω παντως δεν την βρισκω ετσι..
 
έχεις ακούσει κάτι για compression και τα θετικά (ή στην περίπτωσή μας αρνητικά) του?
 
Δεν μιλαω να κανεις convert ενα κομματι lossless σε lossy με το να το συμπιεσεις και να χασεις καποιες λεπτομερειες..
Oυτε για decoding η re-encoding..
Ουτε λεω να ανεβασεις τα db ωστε να κανεις το κομματι να ακουγεται υπερβολικα δυνατα..
Υπαρχουν προγραμματα τα οποια επιτυγχανουν ομοιομορφια στην ενταση εξοδου του ηχου με μηδαμινη εως καμμια απωλεια στην ποιοτητα του..
Ακομα και ο foobar το κανει αυτο..
Απλα εξισσοροπεις τα db στο επιτρεπομενο οριο χωρις να δημιουργησεις clipping στο κομματι...
 
Last edited:
Δεν μιλαω να κανεις convert ενα κομματι lossless σε lossy με το να το συμπιεσεις και να χασεις καποιες λεπτομερειες..
Oυτε για decoding η re-encoding..
Ουτε λεω να ανεβασεις τα db ωστε να κανεις το κομματι να ακουγεται υπερβολικα δυνατα..
Υπαρχουν προγραμματα τα οποια επιτυγχανουν ομοιομορφια στην ενταση εξοδου του ηχου με μηδαμινη εως καμμια απωλεια στην ποιοτητα του..

Ακομα και ο foobar το κανει αυτο..
Απλα εξισσοροπεις τα db στο επιτρεπομενο οριο χωρις να δημιουργησεις clipping στο κομματι...

αν θέλεις και σου είναι εύκολο εξήγησέ μας πώς γίνεται κάτι τέτοιο χωρίς compressor-expander...

(και χωρίς αλλοίωση των δυναμικών της μουσικής)
 
ό,τι επεμβαίνει στο αρχείο...είναι εκτός συζήτησης.
Αλλωστε ελάχιστοι ασχολούνται με mp3 για πολύ σοβαρές ακροάσεις.

Αν έχεις παρατηρήσει έχει γίνει κατ επανάληψη συζήτηση για απενεργοποίηση και της δυνατότητας volume στους players.

Από καθαρά hifi άποψης normalisation είναι....no-no
 
Κοιτα να δεις...
Ειναι καθαρα θεμα προτιμησης..
Εμενα μου αρεσει να εχω την μουσικη μου σε .mp3 εχοντας ριπαρει τα cd μου μεσω EAC το οποιο btw ειναι το πιο κορυφαιο προγραμμα που εχω βρει μεχρι τωρα και μετα να κανω ολα τα κομματια μου normalise με το mp3gain χωρις να εχω καμμια απωλεια...το ξαναλεω καμμια απωλεια ποιοτητας απο ολη αυτη την διαδικασια και να γλυτωνω και χωρο στον σκληρο μου η στο mp3player μου αλλα και να μην ειμαι με το δαχτυλο να χαμηλωνω/δυναμωνω ενα κοματι οταν ξεκιναει το επομενο..
Αυτα που λεω δεν τα λεω γιατι ετσι απλα τα κατεβασα απο το κεφαλι μου..
Εχουν γινει αναλυσεις και δοκιμες απο ανθρωπους παγκοσμιως τους οποιους εγω και εσυ δεν τους φτανουμαι ουτε στο ελαχιστο..
Αλλος γουσταρει να τα εχει σε .flac γιατι ισως αγνοει την υπαρξη τετοιων προγραμματων..
Εγω ρωτησα των φιλο και του προτεινα κατι με επιχειρηματα μηπως και τον βολευει..
Τωρα ο καθενας μπορει να επεξεργαστει τι διαβαζει και αναλογα πρατει..
 
κοίταξε να δεις....
όταν επιλέγεις να έχεις τα κομμάτια σου σε απωλεστικό αλγόριθμο και μετά επιλέγεις το καλύτερο πρόγραμμα ριπ...αυτό από μόνο του έχει μέσα μια μεγάλη αντίφαση.

Δεν είναι τι λέω εγώ ...
δεν είναι απλά άλλος γουστάρει σε φλακ και άλλος σε μπ3...
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ.

αλλο το αν βολέψει τον φίλο,
αλλά να του λέμε ότι δεν θα χάσει τίποτα...απέχει πολύ από αυτό που λέγεται αναζήτηση υψηλής ποιότητας.
 
Δηλαδη με συγχωρεις..
Μου λες τωρα οτι εαν σε βαλω να κανεις blind test σε ενα κομματι το οποιο το εχω ριπαρει με EAC και ενα το οποιο ειναι σε .wav π.χ στην μορφη την οποια το εχει φτιαξει ο παραγωγος του χωρις να εχεις εξοπλισμο μερικων δεκαδων χιλιαδων ευρω θα καταλαβεις την διαφορα?
Εγω σου λεω λοιπον πως οχι...
Δεν θα καταλαβεις πιο ειναι πιο...
 
μπερδεύεις τα πράγματα.
διαφορές σε flac που έχουν γραφτεί με eac και με άλλο πρόγραμμα υπάρχουν.
Και δεν χρειάζονται μερικές δεκάδες χιλιάδες σε σύστημα.
Επίσης διαφορές έχουν εντοπιστεί σε flac και στο αντίστοιχο wav, όπως έχουν εντοπιστεί και μεταξύ του ίδιου flac από το ένα λογισμικό σε άλλο σε αναπαραγωγή.

Αυτά όμως είναι προβλήματα που εντάσσονται σε πιθανές αστοχίες ή αμέλειες ή ενδογενή σχεδιαστικά προβλήματα (που ίσως αγνοείται η ύπαρξή τους) από το ένα λογισμικό στο άλλο.
Το να λες όμως ότι εν γνώσει σου θα ριπάρεις σε mp3 τη δισκοθήκη σου και αναζητάς ταυτόχρονα το hifi ...πώς να το κάνουμε...δεν στέκει.
Τουλάχιστον ριπάρισε σε flac ή και wav. Πλέον οι δίσκοι είναι φτηνοί.
Το να λες επίσης ότι τα ριπάρισες σε mp3 και μάλιστα με το eac για να είσαι κοντά στο αρχικό υλικό είναι σαν να λες ότι έβαλες μεταχειρισμένα λάστιχα στο αυτοκίνητο και μετά έβαλες βενζίνη 100 οκτανίων γιά να πάει καλύτερα...

Το normalisation είναι μιά ευκολία που προτείνεται σε κόσμο που δεν νοιάζεται σε λεπτομέρειες ακόμα και του να ριπάρουν mp3 σε 320 ή 256...
Και τα 64 ίσως τους είναι αρκετά.
 
Εγώ θα συμφωνήσω με τον supersonic, αποφεύγω τις επεμβάσεις στα αρχεία όπως ο διάολος το λιβάνι... το normalization επεμβαίνει στο αρχείο...

Αυτό που αναφέρει ο Μιχάλης είναι μάλλον το φαινόμενο κάποιων λογαριθμικών ποτενσιόμετρων (τα ποτενσιόμετρα σε ενισχυτές είναι στην πλειονότητα τους λογαριθμικά) που σε χαμηλές εντάσεις δεν λειτουργούν σωστά, και θέλουν δυνάμωμα της έντασης (αύξηση της στάθμης/θέσης ποτενσιόμετρου) για να παίξουν καλά... εγώ τουλάχιστον αυτό κατάλαβα.
 
Εγώ θα συμφωνήσω με τον supersonic, αποφεύγω τις επεμβάσεις στα αρχεία όπως ο διάολος το λιβάνι... το normalization επεμβαίνει στο αρχείο...

To normalization με mp3gain ΔΕΝ επεμβαινει στο αρχειο..
Πως να το πω διαφορετικα δηλαδη?
Διαβασες καθολου τι κανει η απλα εκφερεις μια αποψη που σχηματισες απο κατι που πιστευεις εσυ οτι γενικα γινεται?
 
Εγώ θα συμφωνήσω με τον supersonic, αποφεύγω τις επεμβάσεις στα αρχεία όπως ο διάολος το λιβάνι... το normalization επεμβαίνει στο αρχείο...

Αυτό που αναφέρει ο Μιχάλης είναι μάλλον το φαινόμενο κάποιων λογαριθμικών ποτενσιόμετρων (τα ποτενσιόμετρα σε ενισχυτές είναι στην πλειονότητα τους λογαριθμικά) που σε χαμηλές εντάσεις δεν λειτουργούν σωστά, και θέλουν δυνάμωμα της έντασης (αύξηση της στάθμης/θέσης ποτενσιόμετρου) για να παίξουν καλά... εγώ τουλάχιστον αυτό κατάλαβα.

Ακριβώς αυτό εννοώ...

Φίλε optimus και εγώ θα συμφωνήσω 100% με τον supersonic και τον Χρήστο. Σε καμια περίπτωση δεν θέλω να επέμβω στα αρχεία... ποός ο λόγος να μιλάμε για υψηλή πιστότητα απο τη στιγμή που επεμβαίνουμε στο αρχείο με απωλεστικους αλγόρυθμους συμπίεσης και επιπλέον με επεμβάσεις στο ευρος δυναμικής του;
Αυτό -η επέμβαση στο ευρος δυναμικής- είναι απο τα μεγαλύτερα προβλήματα των συγχρονων ηχογραφήσεων που για να μπορουν να ακουγονται απο τα μεγαφωνάκια των κινητών, ραδιοφώνων, "ψειρων" κλπ κλπ τους συμπιέζουν τόσο πολύ την δυναμική περιοχή που αν τις ακουσεις σε ένα σοβαρό συστημα head ή μη ακουγονται χάλια... δεν ειναι τυχαίο που όσο πιο παλια είαι μια ηχογράφηση τόσο πιο σιγά νομίζεις οτι είναι γραμμενη αν όμως βρεις την σωστή στάθμη ακρόασης τότε πολλές φορές βλέπεις την διαφορά στην ποιότητα... ενα πολύ χαρακτηρισικό παράδειγμα απο τηνεμπειρία μου είναι το Famous Blue Raincoat (L. Coen - J. Warnes) είναι αρκετά πιο χαμηλά γραμμένο αλλά οταν το ακουσεις στην σωστή ενταση τότε βλέπεις οτι ειναι μι πολύ καλή ηχογράφηση (και δεν εννοώ την βελτιωμένη βερσιον της cisco νομίζω)

Αλλωστε δεν βλέπω που ειναι το πρόβλημα να βρήσκεις με το ποντεσιόμετρο την σωστη στάθμη της κάθε ηχογράφησης...
 
Ακριβώς αυτό εννοώ...

Φίλε optimus και εγώ θα συμφωνήσω 100% με τον supersonic και τον Χρήστο. Σε καμια περίπτωση δεν θέλω να επέμβω στα αρχεία... ποός ο λόγος να μιλάμε για υψηλή πιστότητα απο τη στιγμή που επεμβαίνουμε στο αρχείο με απωλεστικους αλγόρυθμους συμπίεσης και επιπλέον με επεμβάσεις στο ευρος δυναμικής του;
Αυτό -η επέμβαση στο ευρος δυναμικής- είναι απο τα μεγαλύτερα προβλήματα των συγχρονων ηχογραφήσεων που για να μπορουν να ακουγονται πειστικά απο τα μεγαφωνάκια των κινητών, ραδιοφώνων, "ψειρων" κλπ κλπ τους συμπιέζουν τόσο πολύ την δυναμική περιοχή που αν τις ακουσεις σε ένα σοβαρό συστημα head ή μη ακουγονται χάλια... δεν ειναι τυχαίο που όσο πιο παλια είναι μια ηχογράφηση εννοιοτε τόσο πιο σιγά νομίζεις οτι είναι γραμμενη αν όμως βρεις την σωστή στάθμη ακρόασης τότε πολλές φορές βλέπεις την διαφορά στην ποιότητα... ενα πολύ χαρακτηρισικό παράδειγμα απο τηνεμπειρία μου είναι το Famous Blue Raincoat (L. Coen - J. Warnes) είναι αρκετά πιο χαμηλά γραμμένο αλλά οταν το ακουσεις στην σωστή ενταση τότε βλέπεις οτι ειναι μι πολύ καλή ηχογράφηση (και δεν εννοώ την βελτιωμένη βερσιον της cisco νομίζω)

Αλλωστε δεν βλέπω που ειναι το πρόβλημα να βρήσκεις με το ποντεσιόμετρο την σωστη στάθμη της κάθε ηχογράφησης...

τέλος ποιος λόγος της υπαρξης bit perfect παιχτηριων και μάλιστα πανάκριβων (βλ. Αmarra, Pure Music) απο την στιγμή που εκ των προτέρων εχουμε "χαλασει" το αρχειο...
 
Παω πασο κυριοι...
Domie κανε ενα review οποτε μπορεσεις για τον Ε9..
Θα προσπαθησω οταν βρω χρονο να κανω και εγω για τους δικους μου ενισχυτες και τα ακουστικα μου..
Ετσι για να υπαρχει και κατι διαφορετικο στο section...
 
MP3Gain
MP3Gain is an implementation of ReplayGain. It can be used to just analyze files & recommend changes or to also modify the gain. If modifying the gain, it always modifies the global gain fields in the MP3 audio data. It can add somewhat precise metadata, including undo info. The gain can be modified to any target dB, or it can be changed by a specified amount. For balance correction, user-specified changes can even be made on just one channel in simple L/R stereo-mode files (not joint stereo).
Format: MP3
Method: Audio + Meta (in APE tag), or Audio only
APE tag fields (ASCII bytes):
MP3GAIN_MINMAX ###,### - minimum & maximum global gain values for this file. 3 digits, zero-padded if necessary.
MP3GAIN_ALBUM_MINMAX ###,### - minimum & maximum global gain values across a set of files scanned as an album. Optional.
MP3GAIN_UNDO +###,+###,N - the global gain adjustment to restore the original values in the left and right channels, respectively, followed by an indicator of whether to wrap at the extremes (N means no, W means yes). The adjustment values are 3 digits, zero-padded, preceded by a sign (+ or -).
REPLAYGAIN_TRACK_GAIN +#.###### dB - The value is always 9 characters including the sign and decimal point. Examples: +0.424046 and -10.38500
REPLAYGAIN_TRACK_PEAK #.###### dB - The value is always 8 characters including the decimal point. Example: 0.149923
REPLAYGAIN_ALBUM_GAIN +#.###### dB - The value is always 9 characters including the sign and decimal point. Optional.
REPLAYGAIN_ALBUM_PEAK #.###### dB - The value is always 8 characters including the decimal point. Optional.
Limitations: Although the metadata, if written, contains precise adjustment & peak values, the audio data modifications are limited to 1.5dB steps and may become irreversible (however, that's a very rare condition; see the "mp3gain is NOT lossless" forum thread)
http://mp3gain.sourceforge.net/

Εγώ δεν ακούω mp3, ή μάλλον ακούω μόνο εάν δεν μπορώ να βρω ή να ριπάρω αυτό που θέλω σε flac/wav.

Απλά δεν θέλω να δημιουργείται η εντύπωση ότι απωλεστικές μέθοδοι συμπίεσης, είναι ισότιμες με τις μη απωλεστικές, ή ότι οι επεμβάσεις σε απωλεστικά συμπιεσμένα αρχεία δεν έχουν καμιά επίπτωση...

Απλά αν κάποιος δεν τις ακούει (τις διαφορές εννοώ) και εξακολουθεί να χαίρεται την μουσική του,...είναι μάλλον πιο τυχερός από μένα που μου την σπάνε κάποια mp3...