First Watt F5 by Nelson Pass

Επαναλαμβάνω! Το τροφοδοτικό είναι κοινό και για τα δύο κανάλια! Θα είχαν και τα δύο πρόβλημα...
όλα τα φαστόν να τα αποσυνδέσεις και να τα σφίξεις και να τα περάσεις με καλάι.
Να καταργήσεις τις πράσινες κλέμες.
Το πρόβλημα στο ένα κανάλι αφορά λογικά το ίδιο...


προφανώς είναι κοινό, μιά λεπτομέρεια που τόσες ώρες συζητάμε και παραβλέψαμε!
αλλά τί προτείνεις?
να αποκατασταθεί το καψαλισμένο καλώδιο?
ΤΙ προκάλεσε την όλη ιστορία και ΠΩΣ είμαστε σίγουροι ότι αποκαθιστώντας σωστά τη ροή του ρεύματος δεν θα "χτυπήσει" κάπου αλλου?

Τέλος (μέχρι να αφομοιώσω σε αντιπαράθεση με τα αρχικά κείμενα του Pass τις τροποιήσεις) να διώξω το φίλτρο? Σίγουρα ήταν κάτι για τοπική χρήση του Μανώλη?

Επίσης οι μτσ είναι 18αρηδες? (υποθέτω). Τι τάσεις δίνουν στις πλακέτες του f5? 24?
Στην είσοδο του τροφοδοτικού μετά τις γέφυρες τι περιμένουμε? 18Χ1.4?

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Σάκη
υπάρχει κάπου το αναθεωρημένο σχεδιάγραμμα της συγκεκριμένης υλοποίησης?
 
Οχι μετά τους πυκνωτές θα πρέπει να είσαι κοντά στα 24ν
Ξαναείδα τις φώτο σου και ο παραλληλισμός των μετασχηματιστών δεν είναι για μένα λογικός χωρίς να μπορώ να τον εξηγήσω, μιας και έχουμε όμως 2 θα προτιμούσα ό ένας να δίνει στο + και ο άλλος στο - και να είναι παράλληλα τα δευτερεύοντα του κάθε μετασχηματιστή όχι μεταξύ τους! δηλαδή ό ένας να πάει στη μία γέφυρα και ο άλλος στη άλλη.
rin-230v.gif


το κόκκινο με το μπλέ και το κίτρινο με το γκρι και αυτά σε μία γέφυρα!

Εσύ τώρα έχεις ενωμένα το κοκκινο του ενός μετασχηματιστή με το κόκκινο του άλλου το μπλέ του ενός μέ το μπλέ του άλλου και πάει λέγοντας....

Μαύρα καλώδια αλλάζουν για ασφάλεια ή τουλάχιστον γέμισε με καλάι τους ακροδέκτες και μόνωσε τους με θερμοσυστελλόμενο !!!!

Ps Ο ένας μετασχηματιστής τροφοδοτεί τον άλλον και οι δύο μαζί το κύκλωμα.....
 
Εσύ τώρα έχεις ενωμένα το κοκκινο του ενός μετασχηματιστή με το κόκκινο του άλλου το μπλέ του ενός μέ το μπλέ του άλλου και πάει λέγοντας....

θα προτιμούσα :a0210:
στον ενισχυτή σου τώρα είναι ενωμένα το κοκκινο του ενός μετασχηματιστή με το κόκκινο του άλλου το μπλέ του ενός μέ το μπλέ του άλλου και πάει λέγοντας....

είναι κάτι που δεν μου άρεσε από την πρώτη στιγμή και ξαναρωτάω: είναι δόκιμη η συνδεσμολογία αυτή? (και όταν λέω δόκιμη εννοώ όχι foul) Όταν έχουμε δυό μετασχηματιστές για δυό rails σε κοινό τροφοδοτικό ο ενδεδειγμένος τρόπος είναι αυτός που πρότεινες πιο πάνω?
 
ΟΚ. Τουλάχιστον να μου φύγει η απορία.
θεώρησα ότι "κάπως" μπορεί να ήσουν ενήμερος. Αλλά μπορεί και να κατάλαβε κάτι λάθος.
Από την άλλη μου κάνει εντύπωση ότι δεν το πρόσεξαν ούτε ο ΔΔ ή ο Ζ....
 
Οι καθημερινές δεν προσφέρουν πολλές δυνατότητες για "εκσφαλματωση" (οπως λεγανε το debugging τα έντυπα του 80)....
Ομως χαζεψα κανενα μισάωρο απο πολυ κοντα....
Απορω πως δεν ανατιναχθηκε ακομα.... ;)
Το colour coding απλα δεν υφίσταται. Το κιτρινο πρασινο πάει παντου.... το μπλε καφε τριγραμμου καλωδιου ουτε καν φροντιζεται στην απέναντι πλευρά της κλεμας τουλάχιστον οπτικα να ταιριάζει. ...σε δυο περιπτώσεις τα καλώδια ανταμωνουν σε κλεμες μονοπαντα αφηνοντας ορφανη την αλλη μεριά. ... φυσικα οι δυο μτς πανε σιαμαια κ@λο κ@λο....
Εχει πολλη δουλειά. ...

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Ιδιως στην παροχή 230 θελει ξανα σχεδιαση γιατι ζαλίστηκα. Το 70 % των αγωγών ειναι κιτρινοι κιτρινοπρασινοι
 
νομίζω ότι έχω μια λογική για μένα εξήγηση του τί έχει συμβεί.
Μέχρι στιγμής μακροσκοπικά δεν είδα κάτι κακό στις πλακέτες εκτός από κάποιες άτσαλες κολλήσεις και τα van den hull & nordost.
όπως φαίνεται στη φωτογραφία

20150215_103946.jpg


στις γέφυρες δεν έχει μπει θερμοσυστελλόμενο. Είπα ότι κάποιες φορές είχα παρατηρήσει τόξο. Το τόξο προφανώς προήλθε από την απουσία μόνωσης και την κοντινή απόσταση, που πιθανότατα έγινε πιό κοντινή καθώς εκεί κοντά ήταν μια πλεχτή κάλτσα (μόνο σε εκείνο το κανάλι) που πιθανόν να βοήθησε ώστε να επαναληφθεί κάποιες φορές το τόξο και να αρχίσει να καίγεται και να λιώνει το κόκκινο του +. Μετά παίρνει διαστάσεις το φαινόμενο.
 
Δημήτρη έπρεπε ήδη να τα έχεις ξηλώσει όλα.
Ακόμα και σωστά να είναι δεν είναι εικόνα αυτή,εγώ τρομάζω που το βλέπω.

Αυτό που λέει ο Σάκης είναι το καλύτερο όπως το ακούω και θα νοικοκυρέψει αυτό τον χαμό.
 
Σωκράτη δεν θέλω άλλο να απολογούμαι.
Αλλωστε η προηγούμενη χρονιά δεν ήταν η κατάλληλη για μένα για κολλητήρια.
Δυσάρεστα μου συνέβηκαν πάνω στα τελειώματα του Salas FSP phono το οποίο εκτοτε έμεινε στο χαρτόκουτο και συμπλήρωσε ήδη ανοιχτό 14 μήνες.
Θεώρησα ότι η κατασκευή είχε ένα επίπεδο λειτουργίας α. Γνωρίζοντας ότι τροποποιήθηκε το αρχικό σχέδιο, περίμενα να εγκλιματιστώ με τις επιλογές του συναρμολογητή.
Όσο έπαιζε (και έπαιζε καλά) δεν ασχολήθηκα. Πάνω που ετοιμαζόμουνα να το σκαλίξω ήρθαν και τα προβληματάκια. Πλέον δεν υπάρχουν δικαιολογίες.
 
στις γέφυρες δεν έχει μπει θερμοσυστελλόμενο. Είπα ότι κάποιες φορές είχα παρατηρήσει τόξο. Το τόξο προφανώς προήλθε από την απουσία μόνωσης και την κοντινή απόσταση, που πιθανότατα έγινε πιό κοντινή καθώς εκεί κοντά ήταν μια πλεχτή κάλτσα (μόνο σε εκείνο το κανάλι) που πιθανόν να βοήθησε ώστε να επαναληφθεί κάποιες φορές το τόξο και να αρχίσει να καίγεται και να λιώνει το κόκκινο του +. Μετά παίρνει διαστάσεις το φαινόμενο.

Βασικά κάτι τέτοιο θα μπορούσε να γίνει μόνο αν οι συγκεκριμένες "κάλτσες" είναι αγώγιμες. Δεν πιστεύω να ισχύει κάτι τέτοιο. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι οποιοσδήποτε θα έβαζε αγώγιμη "κάλτσα" εκεί μέσα, ειδικά τα παιδιά από των οποίων τα χέρια έχει περάσει.

Αλλά εννοείται ότι η απουσία θερμοσυστελλόμενου είναι φάουλ.
 
σε πρώτη φάση όταν ξεκαθαρίσει το θέμα του καψαλίσματος θα πάει κάθε μετασχηματιστής σε κάθε rail.
Μετά...αν με γαργαλήσει αρκετά ο Σταύρος ίσως σκαλίξουμε τροφοδοσίες χωρίς τυπωμενες πλακέτες και τότε θα κάνουμε ένα bankrun !

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Βασικά κάτι τέτοιο θα μπορούσε να γίνει μόνο αν οι συγκεκριμένες "κάλτσες" είναι αγώγιμες. Δεν πιστεύω να ισχύει κάτι τέτοιο. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι οποιοσδήποτε θα έβαζε αγώγιμη "κάλτσα" εκεί μέσα, ειδικά τα παιδιά από των οποίων τα χέρια έχει περάσει.

Αλλά εννοείται ότι η απουσία θερμοσυστελλόμενου είναι φάουλ.


δεν είναι αγώγιμη η κάλτσα. Αλλά πιθανότατα με το τόξο έλιωσε κι αυτήν (επειδή είναι ψιλό το πλεκτό) και βοήθησε στο κάψιμο του +.
Όταν την αφαίρεσα για να καθαρίσει η θέα, είχε κολλήσει ελαφρώς κι αυτή στο +.

Προφανώς μπήκε από τον αρχικό συναρμολογητή. Και σίγουρα δεν ασχολήθηκαν οι υπόλοιποι που είναι σίγουρα έμπειροι (και περισσότερο από μένα) μια και έπαιζε.
 
H "όμορφη κάλτσα" είναι και της μοδός σε ΠΟΛΥ πανάκριβα καλώδια, φορεμένα ειδικά ΜΟΝΟ στο σημείο που αγγίζονται από τον τυχερό(?) χρήστη τους.

Έστι, χωρίς "προστασία" στα άκρα, με τις τρίχες αναμαλλιασμένες. :)
 
Η "κάλτσα" δεν κάνει κακό από μόνη της, ειδικά αν μπει σωστά, και φτιάχνει το look του εργαλείου, αλλά πρέπει να γίνεται σωστά..

γράφω τα παραπάνω για να δικαιολογήσω το ότι το καινούργιο μου R-2R DAC θα είναι τίγκα στην κάλτσα.. :p
 
Η "κάλτσα" δεν κάνει κακό από μόνη της, ειδικά αν μπει σωστά, και φτιάχνει το look του εργαλείου, αλλά πρέπει να γίνεται σωστά..

γράφω τα παραπάνω για να δικαιολογήσω το ότι το καινούργιο μου R-2R DAC θα είναι τίγκα στην κάλτσα.. :p

Nα ειναι ομως αραιη δυκτιωτη να φτιαχνει τις υγρες μεσαιες ε.. :grinning-smiley-043
 
Εγώ πάντως την κάλτσα δεν την εμπιστεύομαι,στα καλώδια που τρέχουν μέσα στις συσκευές έχω ένα σπιράλ που περνιέται κι εύκολα κι είναι ειδικά για προστασία,το έχω από την εγκατάσταση της δουλειάς.
Όμορφο δεν είναι βέβαια κι είναι κι άσπρο πανάθεμα το...

Ασε που εκτός του καλωδίου της τροφοδοσίας (των 230V) που τρέχει μέσα στο κουτί μέχρι τους Μ/Σ,δεν πρέπει να έχω αφήσει καλώδιο άνω των 5 εκατοστών,μόνο σε μια περίπτωση έχω 7 εκ., οπότε δεν δίνει χέρι να περάσεις κάλτσα.
 
Pass on workbench. ...
Χωρίστηκαν οι μτς.
Αφαιρέθηκαν τα καρβουνιασμενα καλωδιο και φαστον (βασικά με το τραβηγμα μου έμειναν στο χερι)
Επισης μία μπαρουτοκαπνισμενη κλεμμα.
Αρχικα μετρήθηκαν γέφυρες οκ
Μετα τασεις στους μτς 18.5 παντού.
Μετα μπηκε η τροφοδοσία στην είσοδο της 17.8 παντού.
Με την εναυση ο βομβος στο δεξι παραμενει.
Μετρησεις bias σχεδον 1.45 μετα από μια σχεδον ωρα οπως ηρθε απο τον ζ.
Την ιδια ωρα dc 1mv αριστερά 11-12 στο δεξι....
Αλλαχτηκε στο δεξι το van den hull εισόδου με rg174 ο βομβος παραμένει. ...
Μεχρι να δω που θα σταματήσει το ρεύμα καμιά ιδεα συσχετισμού του σχεδον 10πλασιου offset με τον βομβο?

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Ακυρο το ερώτημα περι 10πλασιου offset.
Κατεβασα στο 1.2 παρα και το έφερα στο 1mv παντου.

μένει να βρω τον βομβο.
Ακομα γενικη ανακαλωδιωση δεν εγινε. Το φίλτρο ακομα παραμένει
 
Τι μετασχηματιστές έχει πάνω? Με τους πυκνωτές συνδεδεμένους τα 18V έπρεπε να φτάνουν τα ~23V χωρίς φορτίο.