- 13 September 2008
- 5,733
Μία σημαντικότατη παράμετρος για την ικανοποίηση του πελάτη και αξιολόγηση της υπηρεσίας είναι το πόσα προβλήματα υπάρχουν στην τιμολόγηση και τις χρεώσεις των υπηρεσιών, πέρα από τα τεχνικά ζητήματα.
Ανοίγω αυτό το θέμα γιατί ενώ οι υπηρεσίες Nova-Forthnet είτε ως αυτόνομες συνδρομές, είτε πλέον σε πακέτα 2play και 3play που πωλούνται πλέον, τεχνικά θα τις χαρακτήριζα από τις πιο αξιόπιστες σε σχέση και με τον ανταγωνισμό, ως πελάτης έχω αντιμετωπίσει και εξακολουθώ να αντιμετωπίζω πολλά προβλήματα χρεώσεων.
Το ότι τα "λάθη" αυτά και παραλλαγές τους παραμένουν και επαναλαμβάνονται και είναι ΠΑΝΤΑ εις βάρος του πελάτη, με οδηγεί να πιστεύω πως δεν έτυχαν αλλά "πέτυχαν" και θα ήθελα να αναφερθούν παρόμοιες περιπτώσεις για να ξέρουμε αν και ποιοι μας δουλεύουν.
Συγκεκριμένα λοιπόν, στη συνδρομή μου στην εταιρία που υπάρχει για χρόνια, κάθε φορά που ανταποκρίνομαι σε πρότασή τους και αλλάζω-αναβαθμίζω πακέτο συνδρομής, για πολλούς μήνες ΔΙΠΛΟΧΡΕΩΝΟΜΑΙ κάποιες υπηρεσίες. Το θέμα λύνεται κάθε φορά μετά από μήνες και συνεχείς δικές μου πιέσεις μέσω των ατελείωτων ωρών αναμονής στο τηλεφωνικό τους κέντρο.
Μέχρι εδώ όλα ανεκτά και ανθρώπινα... Αυτό όμως που ξεχειλίζει το ποτήρι είναι πως ενώ αναγνωρίζουν την ύπαρξη προβλήματος και το ...διερευνούν, απειλούν ταυτόχρονα και εφαρμόζουν ΦΡΑΓΗ κλήσεων και υπηρεσιών.
Δηλαδή ενώ βλέπουν και αναγνωρίζουν τα προβλήματα των αυξημένων χωρίς λόγο χρεώσεων, ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΩΝ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΠΟΣΩΝ ΓΙΑ ΣΕΙΡΑ ΜΗΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΑ ΕΞΟΦΛΗΣΩ, ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΦΡΑΓΗ, ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΡΣΗ ΜΟΝΟ ΑΝ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΑ ΠΑΡΑΛΟΓΩΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΧΡΕΩΘΕΝΤΑ, με την υπόσχεση πως κάποια στιγμή ΘΑ μου επιστραφούν...
Έχω φτάσει να πιστεύω πως η διαδικασία των ατομικών προσφορών σε κάθε συνδρομητή, "προβλέπει" κάποια πρόσκαιρα αυξημένα έσοδα για την εταιρία με παράτυπο και παράνομο τρόπο και θα ήθελα τη βοήθεια των παθόντων για να καταλήξουμε σε συμπέρασμα και ίσως ομαδικές ενέργειες.
Ανοίγω αυτό το θέμα γιατί ενώ οι υπηρεσίες Nova-Forthnet είτε ως αυτόνομες συνδρομές, είτε πλέον σε πακέτα 2play και 3play που πωλούνται πλέον, τεχνικά θα τις χαρακτήριζα από τις πιο αξιόπιστες σε σχέση και με τον ανταγωνισμό, ως πελάτης έχω αντιμετωπίσει και εξακολουθώ να αντιμετωπίζω πολλά προβλήματα χρεώσεων.
Το ότι τα "λάθη" αυτά και παραλλαγές τους παραμένουν και επαναλαμβάνονται και είναι ΠΑΝΤΑ εις βάρος του πελάτη, με οδηγεί να πιστεύω πως δεν έτυχαν αλλά "πέτυχαν" και θα ήθελα να αναφερθούν παρόμοιες περιπτώσεις για να ξέρουμε αν και ποιοι μας δουλεύουν.
Συγκεκριμένα λοιπόν, στη συνδρομή μου στην εταιρία που υπάρχει για χρόνια, κάθε φορά που ανταποκρίνομαι σε πρότασή τους και αλλάζω-αναβαθμίζω πακέτο συνδρομής, για πολλούς μήνες ΔΙΠΛΟΧΡΕΩΝΟΜΑΙ κάποιες υπηρεσίες. Το θέμα λύνεται κάθε φορά μετά από μήνες και συνεχείς δικές μου πιέσεις μέσω των ατελείωτων ωρών αναμονής στο τηλεφωνικό τους κέντρο.
Μέχρι εδώ όλα ανεκτά και ανθρώπινα... Αυτό όμως που ξεχειλίζει το ποτήρι είναι πως ενώ αναγνωρίζουν την ύπαρξη προβλήματος και το ...διερευνούν, απειλούν ταυτόχρονα και εφαρμόζουν ΦΡΑΓΗ κλήσεων και υπηρεσιών.
Δηλαδή ενώ βλέπουν και αναγνωρίζουν τα προβλήματα των αυξημένων χωρίς λόγο χρεώσεων, ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΩΝ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΠΟΣΩΝ ΓΙΑ ΣΕΙΡΑ ΜΗΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΑ ΕΞΟΦΛΗΣΩ, ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΦΡΑΓΗ, ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΡΣΗ ΜΟΝΟ ΑΝ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΑ ΠΑΡΑΛΟΓΩΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΧΡΕΩΘΕΝΤΑ, με την υπόσχεση πως κάποια στιγμή ΘΑ μου επιστραφούν...
Έχω φτάσει να πιστεύω πως η διαδικασία των ατομικών προσφορών σε κάθε συνδρομητή, "προβλέπει" κάποια πρόσκαιρα αυξημένα έσοδα για την εταιρία με παράτυπο και παράνομο τρόπο και θα ήθελα τη βοήθεια των παθόντων για να καταλήξουμε σε συμπέρασμα και ίσως ομαδικές ενέργειες.