FORTHNET & NOVA: Προβλήματα χρεώσεων

andre74

Banned
13 September 2008
5,733
Μία σημαντικότατη παράμετρος για την ικανοποίηση του πελάτη και αξιολόγηση της υπηρεσίας είναι το πόσα προβλήματα υπάρχουν στην τιμολόγηση και τις χρεώσεις των υπηρεσιών, πέρα από τα τεχνικά ζητήματα.
Ανοίγω αυτό το θέμα γιατί ενώ οι υπηρεσίες Nova-Forthnet είτε ως αυτόνομες συνδρομές, είτε πλέον σε πακέτα 2play και 3play που πωλούνται πλέον, τεχνικά θα τις χαρακτήριζα από τις πιο αξιόπιστες σε σχέση και με τον ανταγωνισμό, ως πελάτης έχω αντιμετωπίσει και εξακολουθώ να αντιμετωπίζω πολλά προβλήματα χρεώσεων.

Το ότι τα "λάθη" αυτά και παραλλαγές τους παραμένουν και επαναλαμβάνονται και είναι ΠΑΝΤΑ εις βάρος του πελάτη, με οδηγεί να πιστεύω πως δεν έτυχαν αλλά "πέτυχαν" και θα ήθελα να αναφερθούν παρόμοιες περιπτώσεις για να ξέρουμε αν και ποιοι μας δουλεύουν.

Συγκεκριμένα λοιπόν, στη συνδρομή μου στην εταιρία που υπάρχει για χρόνια, κάθε φορά που ανταποκρίνομαι σε πρότασή τους και αλλάζω-αναβαθμίζω πακέτο συνδρομής, για πολλούς μήνες ΔΙΠΛΟΧΡΕΩΝΟΜΑΙ κάποιες υπηρεσίες. Το θέμα λύνεται κάθε φορά μετά από μήνες και συνεχείς δικές μου πιέσεις μέσω των ατελείωτων ωρών αναμονής στο τηλεφωνικό τους κέντρο.
Μέχρι εδώ όλα ανεκτά και ανθρώπινα... Αυτό όμως που ξεχειλίζει το ποτήρι είναι πως ενώ αναγνωρίζουν την ύπαρξη προβλήματος και το ...διερευνούν, απειλούν ταυτόχρονα και εφαρμόζουν ΦΡΑΓΗ κλήσεων και υπηρεσιών.
Δηλαδή ενώ βλέπουν και αναγνωρίζουν τα προβλήματα των αυξημένων χωρίς λόγο χρεώσεων, ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΩΝ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΠΟΣΩΝ ΓΙΑ ΣΕΙΡΑ ΜΗΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΑ ΕΞΟΦΛΗΣΩ, ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΦΡΑΓΗ, ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΡΣΗ ΜΟΝΟ ΑΝ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΑ ΠΑΡΑΛΟΓΩΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΧΡΕΩΘΕΝΤΑ, με την υπόσχεση πως κάποια στιγμή ΘΑ μου επιστραφούν...

Έχω φτάσει να πιστεύω πως η διαδικασία των ατομικών προσφορών σε κάθε συνδρομητή, "προβλέπει" κάποια πρόσκαιρα αυξημένα έσοδα για την εταιρία με παράτυπο και παράνομο τρόπο και θα ήθελα τη βοήθεια των παθόντων για να καταλήξουμε σε συμπέρασμα και ίσως ομαδικές ενέργειες.
 
Re: NOVA+ FORTHNET - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΧΡΕΩΣΕΩΝ

Ειναι απλο...ξεκινα καταγγελιες στις αρμοδιες δημοσιες υπηρεσιες...
 
Απάντηση: NOVA+ FORTHNET - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΧΡΕΩΣΕΩΝ

Ναι έχει γίνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ για το τελευταίο κρούσμα, αλλά δεν ξέρω πόσο ωφέλιμο είναι για τον επόμενο εκβιασμό με φραγή...
 
Re: Απάντηση: NOVA+ FORTHNET - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΧΡΕΩΣΕΩΝ

Εγώ θα σου πρότεινα να τους στείλεις ένα μύνημα στο facebook της nova ή μύνημα στη forthnet και έτσι θα λυθεί πολύ πιο γρήγορα το πρόβλημα σου χώρις να έχεις αναμονές στα τηλέφωνα .
 
Εδώ απευθύνθηκες ??? *** Nova official support ***

Υπάρχει επίσημη εκπροσώπηση της εταιρείας στο AvClub που λύνει τα προβλήματα των συνδρομητών της...
 
Δυστυχώς το λογιστήριο της Forthnet και η υποστήριξη της εταιρείας ειναι ανάξια του μεγέθους της και της κουλτούρας μιας σοβαρής εταιρείας
Μετά από 7 συναπτά έτη εγώ έφυγα και δεν ξαναγυρίζω σε αυτούς. Σιγά μη μου λείψει το Ελληνικό "πρωτάθλημα"..
Για τα υπόλοιπα υπάρχουν λύσεις..

Συνιστώ δε σε όλους τους τρέχοντες πελάτες της εταιρείας να ελέγχουν πολύ προσεκτικά τους λογαριασμούς τους και να τους αρχειοθετούν αφού το διαδίκτυο και οι καταναλωτικές ενώσεις βρίθουν αναφορών σχετικά με ανύπαρκτες παρελθοντικές χρεώσεις (τριών ή και τεσσάρων) ετών που ξαφνικά θυμήθηκε η εταιρεία να αποστείλει σε παλαιούς πελάτες της..
 
Και του ΟΤΕ ο λογαριασμος δεν παιρνει βραβειο σαφηνειας και απλης κατανοησης!
 
Δεν είναι θέμα εταιρίας. Σε όλες τις εταιρίες πρέπει να είμαστε το ίδιο προσεκτικοί και να κρατάμε αρχείο, όπως κάνουμε και για πιστωτικές κλπ. Δεν είναι καιρός να δίνουμε λεφτά σε λάθος χρεώσεις. Σε οποιαδήποτε μπορεί να γίνει λάθος, για αυτό πρέπει να έχουμε το νού μας να μην το πληρώσουμε εμείς. Μου χει τύχει κι εμένα στον ΟΤΕ, τότε που δεν υπήρχαν ακόμα ιδιόκτητα από τους άλλους και πλήρωνες και οτε υποχρεωτικά, να έχω πληρώσει ληγμένο λογαριασμό και στον επόμενο να τον θεωρούν απλήρωτο και να μου τα ξαναζητάνε, λέγοντας πως θα εκαθαριστούν στον επόμενο. Δηλαδή θα τους έδινα εγώ δανικά το ποσό του λογαριασμού.
 
Last edited by a moderator:
Στην υποστήριξη nova εντός του φόρουμ απευθύνθηκα και φυσικά το προώθησαν. Δέχτηκα τηλεφώνημα από μία υπάλληλο πως ασχολείται με το ζήτημα. Το θέμα είναι πως εγώ διαβιώνω με 360 ευρώ επίδομα ανεργίας και δεν είμαι πλέον σε θέση να δανείζω την εταιρία για σειρά μηνών. Θα ανταποκριθούν έγκαιρα ή θα με εκβιάσουν με φραγή των υπηρεσιών επειδή δεν τους δίνω δανεικά;
Θα δείξει...
 
Εγώ πάντως είχα πρόβλημα με χρεώσεις απευθύνθηκα και τηλεφωνικως και εδω μέσα μέσω του *** Nova official support *** και βρήκα λύση χωρίς να έχω κάποιο πρόβλημα. Ήταν πολύ εξυπηρετικοί οι άνθρωποι!
 
Εντάξει λάθη γίνονται...αν τους εξηγήσεις θα καταλάβουν..ούτε οι εταιρίες θέλουν τέτοια λάθη είναι σίγορο
 
Γιατί όταν η εταιρία χρωστά στον πελάτη να λέμε πως λάθη συμβαίνουν και όταν χρωστά ο πελάτης "να πρόσεχες τι υπέγραφες".
2 είναι οι συμβαλλόμενοι.Το λογιστήριο της forthnet προτείνεται από τους tour operators του παγκόσμιου επιχειρείν.
Από τη στιγμή που π.χ. έρχεται ένας λογαριασμός αλλά η forthnet σε παραπέμπει στη nova και τούμπαλιν και πως διακοπές γίνονται μόνο κάθε 1η του μηνός, ανεξαρτήτως του πότε έγινε η ενεργοποίηση, τι να πεις;Μάυρο Δαγκωτό!
 
Εγώ πάντως είχα πρόβλημα με χρεώσεις απευθύνθηκα και τηλεφωνικως και εδω μέσα μέσω του *** Nova official support *** και βρήκα λύση χωρίς να έχω κάποιο πρόβλημα. Ήταν πολύ εξυπηρετικοί οι άνθρωποι!

Κι εγώ απευθύνθηκα, όντως τα καλύτερα έχω να λέω και για την αμεσότητα και μέσω του φόρουμ και των ανθρώπων που με κάλεσαν τηλεφωνικά.
Βέβαια το πρόβλημα των χρεώσεων μου ακόμα υπάρχει (6 μήνες συνολικά τώρα), αλλά που θα πάει... Κάποια στιγμή θα λυθεί!
 
Καλησπέρα κ απο εμένα.
Τους τελευταίους 4 μήνες κ απο την στιγμή που έγινε αλλαγή απο christmas offer σε nova 3 play υπάρχουν συνεχή προβλήματα με τις χρεώσεις και σε εμένα.
Η αρχή έγινε με την χρέωση των hd & adult pack τα οποία κ ηταν δωρεάν για κάποιο χρονικό διάστημα κ παρόλο που εγκαίρως ειδοποίησα να κοπούν χρεώθηκε στον λογαριασμό μου ένας μήνας και μονο μετα απο τηλεφώνημα μου κόπηκε πιστωτικό.
Το πρόβλημα συνεχίστηκε κ τους επόμενους μήνες με κάποιες "προηγούμενες οφειλές" που εμφανίζονται στον λογαριασμό χωρίς να ισχύουν καθώς εγώ εξοφλουσα όλο το ποσο κάθε φορά. Κ παλι λυνόταν μετα απο δικιά μου ενέργεια κ αναμονή στο τηλεφωνικό κεντρο της εταιρείας. Οι χρεώσεις κάθε φορά είναι της τάξεως των 2-3 , μικρόποσά τα οποία κάποιος μπορεί να προσπεράσει και να πληρώσει, αλλά σε βάζει σε σκέψεις κατα ποσο αυτό γίνεται απο λάθος ή είναι τακτική της εταιρείας για μικρό δάνεια απο τους πελάτες?
Πάντως κάθε φορά που τους ενόχλησα ηταν ευγενικοί και εξυπηρετικοι και παντα πλήρωνα το λογαριασμό χωρίς το επιπλέον ποσό.
 
Αυτού του είδους τα προβλήματα τα είχα κι εγώ. Επειδη εχω μονο e-bil παρατηρουσα το εξής φαινόμενο: Αλλο ποσό στη στη στήλη υπόλοιπο λογαριαμου και άλλο στην εξώφληση του pdf λογαριασμου. Βεβαια το ποσό του pdf ηταν χαμηλότερο σε σχέση με τη στήλη "υπόλοιπο". Τελικά, βαζοντας κατω τους λογαριασμούς και το τι πληρωσα και τι οφειλόταν, διαπίστωσα πως αν συνεχιζα να πληρωνω όσα αναγραφόντουσαν στο pdf πολυ απλα θα διαιωνιζόταν το υπόλοιπο και μιλάμε παντα για μικροποσα. Ομως, ετσι όπως τα υπολόγισα, ήταν πραγματικά υπόλοιπα από τη μεταβαση των πακέτων, στα οποίαυπάρχει βεβαια ένα "πεπλο" μυστηριού της αναλογικότητας των χρεώσεων ανα πακέτο, αλλα εκεί που καταλήγεις σίγουρα και οριστικά είναι ότι το λογιστικό πρόγραμμα είναι για τα μπαζα !!

Τελικά τα υπολοιπα σταματησαν και ο ογαριασμός ξαναμπηκε σε φυσιολογική ροή. Η αλήθεια είναι ότι χρειαστηκαν περίπου 3-4 μηνες για να έρθει στα "ζύγια" του... αλλα όπως είπα, θεωρω πρόβλημα το λογιστικό τους πρόγραμμα ...
 
Last edited by a moderator:
Exω προβλημα με τις χρεωσεις , εχω παει σε καταστημα εχω παρει και τηλ , αλλά άκρη δεν βγάζω
Ειχα κανει το καλοκαιρι τα αθλητικα με 39.90 και με ειχαν πει αν θελω να βαλω πληρωμη με πιστωτική κάρτα θα ειναι δωρεαν για 1 χρονο τα hd .
Kαθε μηνα χρεωνομαι πολυ περισσοτερα απο τα 39.90 . Ειχα παει σε καταστημα και με ειπαν τα hd στα χρεωνουν , και με τον υπολογιστη τους το διορθωσαν . Εβλεπα και μεσα απο το ebill οτι οι χρεωσεις ηταν πολλες
Το τελευταιο 2μηνο με εκοψαν και το ebill πηγα σε καταστημα και με ειπαν οτι δεν εχω ebill ξανακαναμε αιτηση , ακομα τιποτα . Επισης , με ειχαν πει οτι χρεωνουν παραπανω καμια φορα αλλά αυτον το μηνα (Δεκέμβριο) ειδαν απο τον υπολογιστη τους οτι θα ειναι μονο 12 ευρω ο λογαριασμος

Απο το e-banking ειδα το τελευταιο 4μηνο τις χρεωσεις

09/09/13 47.73
27/09/13 24.90
18/10/13 36.24
08/11/13 49.24
10/12/13 45.88
Τα προσθετω τα διαιρω δια 4 και με βγαινουν πανω απο 50 ευρω το μηνα

Το θεμα ειναι οτι δεν μ'ερχεται και χαρτι σπιτι για να βλεπω τις χρεωσεις και τι πληρωνω , απλα τραβανε απο την κάρτα
 
Last edited:
θα σου πρότεινα να τους στείλεις ένα mail να σου στέλνουν αναλυτικά τις χρεώσεις σε χαρτί ώστε να ξέρεις τι σου γίνεται και κάθε φορά που έχεις πρόβλημα στη χρέωση στέλνε τους e-mail στην εταιρεία . Μην αφήνεις τίποτα σε εκκρεμότητα
 
Last edited by a moderator:
Ναι φιλε ετσι θα γινει , με ειδοποιησαν απο εδω μεσα, απ'το support που υπαρχει, ειδαν το ποστ και θα με ενημερωσουν με email .
Nα ευχαριστησω στο φορουμ εδω, και το support της forthnet - Nova
 
Δεν πρόσεξα να αναφέρεται ότι υπάρχει αυτοματοποιημλενο σύστημα που σπάει την φραγή, και σου δίνει χρόνο να λυθεί το θέμα... σωστό βήμα αφού έχουν τέτοια θέματα.

Επίσης γίνονται λάθη στις χρεώσεις και υπέρ μας... είμαι από τους τυχαιρούς ;) αν πιθανότατα όταν το καταλάβουν θα τα ζητήσουν πίσω όπως έχουν κάνει στο παρελθόν.
 
Ναι φιλε ετσι θα γινει , με ειδοποιησαν απο εδω μεσα, απ'το support που υπαρχει, ειδαν το ποστ και θα με ενημερωσουν με email .
Nα ευχαριστησω στο φορουμ εδω, και το support της forthnet - Nova

...........αλλά πάλι τα ιδια , ενω με διαβεβαιωσαν με pm οτι θα πιστωθουν και οι παλιες χρεωσεις hd που ειχα χωρις λογο , συνεχιζουν τα ιδια