Φωτογραφία πορτρέτου

Re: Πορτρέτο

ενδιαφέρον.
Το μάυρισμα στα μάτια είναι με μακιγιάζ ή με photoshop?
Προσωπικά θά ήθελα λίγο πιο φωτεινό το πρόσωπο για να βλέπω πιο καθαρά την αντίθεση με τη σκιά στο μάτι.
Στην οθόνη μου χρειάστηκε να προσπαθήσω για να διακρίνω τι συμβαίνει στο πρόσωπο.

Edit: μου αρέσουν αρκετά αυτού τους είδους οι φωτογραφήσεις.
Ερώτηση 2: φωτισμούς τι είχες?
 
Re: Πορτρέτο

δεν χρειαζεται να τα βλεπεις και ολα:)
εγω νομιζω το background ειναι λιγο αστοχο, αποσπαει την προσοχη, ηθελε καπια αλλη γωνια....
και μπορουσες να δοκιμασεις μια που να σε κοιταει....
φωτιζμο δεν νομιζω να εχει καπιο ειδικο, σε σκια ειναι η σε συννεφια, οτι πρεπει για ασπρομαυρο
 
Re: Πορτρέτο

ενδιαφέρον. Το μάυρισμα στα μάτια είναι με μακιγιάζ ή με photoshop?
μακιγιαζ!

Προσωπικά θά ήθελα λίγο πιο φωτεινό το πρόσωπο για να βλέπω πιο καθαρά την αντίθεση με τη σκιά στο μάτι. Στην οθόνη μου χρειάστηκε να προσπαθήσω για να διακρίνω τι συμβαίνει στο πρόσωπο.

Επιτηδες το αφησα σκοτεινο...ισως θα επρεπε να αυξησω λογω διαφορων οθονων...στην δικια μου ειναι μια χαρα
Ερώτηση 2: φωτισμούς τι είχες?

Φυσικο, ωρα 5.30 απογευμα αλλα ηταν πισω απο βουνο οποτε θα ελεγα αντιλια...

εγω νομιζω το background ειναι λιγο αστοχο, αποσπαει την προσοχη, ηθελε καπια αλλη γωνια....
και μπορουσες να δοκιμασεις μια που να σε κοιταει....

στο επομενο κονσεπτ...

11953541_10207284357044471_1288997367311620917_o.jpg
 
Re: Πορτρέτο

ε στην τελευταία όλα καθαρά! :-) Ωραία μάτια.
Δυστυχώς όμως κάτι με χαλάει στην πόζα με το δεξί της χέρι. Μου μοιάζει άβολο και αμήχανο και με ενοχλεί που κρύβεται το ένα δάχτυλο.
Δεν έχω όμως συμβουλή για το πως θα γινόταν καλύτερο.
 
Re: Πορτρέτο

κατι απο προσφατο προσωπικο μου προτζεκτ...
11792055_10207284356364454_8577018231731833452_o.jpg

Χωρίς να θέλω να προσβάλω, η παραπάνω φωτογραφία δεν έχει θέμα. O κάθε φωτογράφος μπορεί να κάνει ότι θέλει αλλά δεν μπορεί να μην υπάρχουν οι βασικοί κανόνες. Στην παραπάνω φωτογραφία η κοπέλα, και το "ράφια- ερείπια"έχουν ίδια ακριβώς ίδια "αξία" με αποτέλεσμα η φωτογραφία να είναι ανούσια. Κάποιος άνθρωπος θα δει την φωτογραφία αυτή για 10 δευτερόλεπτα. Η λογική που κοιτάζει ένα εξασκημένο ή όχι μάτι είναι ακριβώς η ίδια. Κοιτάζει πρώτα το θέμα της φωτογραφίας και μετά το backround. Kαι έτσι του εντυπώνεται η φωτογραφία. Εδώ η φωτογραφία δεν μπορεί να εντυπωθεί γιατί με το πρώτο κοίταγμα άλλος βλέπει πρώτα την κοπέλα, άλλος τα 3 σανιδάκια μπροστά άλλος τα ερείπια, άλλος την αποεστιασμένη εικόνα σαν κολώνα που είναι στην μέση. Τι κάνουμε; Πως καδράρουμε για να έχουμε πρώτα το πρώτο θέμα σε προβολή μετά το δεύτερο και η φωτογραφία να είναι άψογη και να δημιουργεί συναισθήματα στον άλλο να τον κάνει να την θυμάται;
test.jpg


Φυσικά τώρα δεν βλέπουμε τα ερείπια που ήθελε ο φωτογράφος αλλά αν καδράραμε από την αρχή με σωστή γωνία μπορούμε να δείχνουμε ότι ακριβώς θέλουμε.

Μπορεί να σταθεί σε ένα περιοδικό σε ένα site ή σε μια κορνίζα, Μπορεί να γίνει wallpaper; πάντα πρέπει να φανταζόμαστε μπορεί η φωτογραφία μου να είναι μέρος ενός λευκώματος, ενός άρθρου σε ένα περιοδικό...;

new.jpg


Αν υπάρχει θέμα που πείραξα τις φωτογραφίες παρακαλώ πείτε μου.
 
Re: Πορτρέτο

ωραιος ο ποττερ, το ιδιο ισχυει και για την δευτερη φωτογραφια ΙΜΗΟ
 
Re: Πορτρέτο

Χωρίς να θέλω να προσβάλω, η παραπάνω φωτογραφία δεν έχει θέμα. O κάθε φωτογράφος μπορεί να κάνει ότι θέλει αλλά δεν μπορεί να μην υπάρχουν οι βασικοί κανόνες.
Φυσικά τώρα δεν βλέπουμε τα ερείπια που ήθελε ο φωτογράφος αλλά αν καδράραμε από την αρχή με σωστή γωνία μπορούμε να δείχνουμε ότι ακριβώς θέλουμε. Αν υπάρχει θέμα που πείραξα τις φωτογραφίες παρακαλώ πείτε μου.

η αληθεια ειναι οτι θεωρω τον ευατο μου "μαθητευομενο"... σε ευχαριστω για τα σχολια και τις παρατηρησεις!
 
Re: Πορτρέτο

Το πρώτο πράγμα για να καδράρουμε σωστά όταν μαθαίνουμε φωτογραφία είναι να ενεργοποιήσουμε την προβολή πλέγματος 3Χ3 στην φωτογραφική. Για πορτρέτα συγκεκριμένα τοποθετούμε το θέμα στο κάδρο σε ένα από τα 4 σημεία που δημιουργεί το πλέγμα (εγώ στο crop που έκανα στη δική σου φωτογραφία έβαλα το πρόσωπο της κοπέλας την μύτη της στο αριστερό πάνω σημείο). Η φαντασία και η όρεξη έχει εδώ σημασία παράδειγμα εσύ ίσως ήθελες να δούμε πρώτα τα μάτια της κοπέλας, ή πρώτα τα χέρια της κοπέλας ή τον ώμο, ή τα βραχιόλια, για αυτό λέμε ότι είναι τέχνη η φωτογραφία, γιατί οδηγούμε τον θεατή να δει τι θέλουμε εμείς πρώτα.
Aκόμα και να μην ξέρεις αγγλικά, δες τα videos, δεν υπάρχει περίπτωση οι επόμενες φωτογραφίες που θα βγάλεις θα είναι επαγγελματικές όρεξη να έχουμε να βλέπουμε, το πολύ καλό είναι ότι με τον υπολογιστή κάνεις και διορθώσεις εσύ στο θέμα σου, μπορείς μια φωτογραφία να την παρουσιάσεις όπως θέλεις.

https://www.youtube.com/watch?v=7GcpP-n-94I

https://www.youtube.com/watch?v=XeKy2SvYpdU
 
Re: Πορτρέτο

ενταξει ολα αυτά αλλά η προσπάθεια του φίλου μας ήταν να συμπεριλάβει και το περιβάλλον.
Οπότε το να σφίξει τόσο το κάδρο και να αλλάξει η φύση και ο σκοπός της φωτογραφίας ίσως δεν είναι το ζητούμενο.
Ίσως να έπρεπε απλά να προσέξει το backround ή να το επεξεργαστεί έτσι ώστε να μην αποσπά την προσοχή και ας ακολουθούσε άλλο κανόνα και όχι αναγκαστικά το rule of thirds.
 
Re: Πορτρέτο

το πολύ καλό είναι ότι με τον υπολογιστή κάνεις και διορθώσεις εσύ στο θέμα σου, μπορείς μια φωτογραφία να την παρουσιάσεις όπως θέλεις.

Υπαρχει καποιο εργαλειο στο photoshop για διορθωσεις με τον κανονα των τριτων?
 
Re: Πορτρέτο

Το πρώτο πράγμα για να καδράρουμε σωστά όταν μαθαίνουμε φωτογραφία είναι να ενεργοποιήσουμε την προβολή πλέγματος 3Χ3 στην φωτογραφική.

προφανως ξερω τον κανονα των τριτων...τον οποιο "συνηθως" ακολουθω, εδω λογω background ηθελα να το συμπεριλαβω, ισως οχι και τοσο πετυχημενα...αλλα σιγουρα και το κοντινο στην κοπελα δινει διαφορετικη οπτικη.

ενταξει ολα αυτά αλλά η προσπάθεια του φίλου μας ήταν να συμπεριλάβει και το περιβάλλον.Οπότε το να σφίξει τόσο το κάδρο και να αλλάξει η φύση και ο σκοπός της φωτογραφίας ίσως δεν είναι το ζητούμενο. Ίσως να έπρεπε απλά να προσέξει το backround ή να το επεξεργαστεί έτσι ώστε να μην αποσπά την προσοχή και ας ακολουθούσε άλλο κανόνα και όχι αναγκαστικά το rule of thirds.

καπως ετσι ειναι τα πραματα, για αυτο ζηταμε κριτικη να βελτιωνομαστε!
 
Re: Πορτρέτο

δοκιμασε να στησεις το μοντελο σου την επομενη φορα ωστε το background να οδηγει το ματι σε αυτην....πχ με γραμμες, η με διαφορετικα χρωματα η σχηματα η οτι αλλο εχει....
 
Re: Πορτρέτο

Το τετραγωνο καδρο (που εφτιαξε και ο ποτερ) γενικα ενδείκνυται; Δε μαρεσει προσωπικα, αλλα ισως ειναι απλα θεμα γουστου.
 
Re: Πορτρέτο

Το τετραγωνο καδρο (που εφτιαξε και ο ποτερ) γενικα ενδείκνυται; Δε μαρεσει προσωπικα, αλλα ισως ειναι απλα θεμα γουστου.

To τετράγωνο κάδρο έγινε εξ ανάγκης για να εφαρμοστεί ο κανόνας των τρίτων στην συγκεκριμένη φωτογραφία. Δεν μπορούμε να την κάνουμε 4Χ3 γιατί δεν είχαμε αρκετό περιεχόμενο γύρω. Φυσικά η φωτογραφία θα ήταν 4Χ3 ή 16Χ9 αν την τραβάγαμε από την αρχή με σκοπό να κάνουμε μικρές διορθώσεις στο crop.
Για να διατηρήσουμε τις αναλογίες της φωτογραφίας όταν κάνουμε crop ορίζουμε το πλέγμα να είναι 4Χ3 ή 3Χ4 ή 16Χ9 (ορίζουμε ένα μέγεθος που είναι standard για εκτύπωση ή για προβολή σε τηλεόραση).

Γενικά για να μη μειώνεται δραματικά η ανάλυση της φωτογραφίας δεν κάνουμε "τρελά crop" δηλαδή να απομονώνουμε πολύ μικρά μέρη μιας φωτογραφίας, προσπαθούμε κατά την λήψη να έχουμε περίπου το αποτέλεσμα που θέλουμε.
 
Re: Πορτρέτο

Ο κανόνας των τρίτων είναι σίγουρα ένας απο τους πιο σημαντικούς μπούσουλες στο καδράρισμα αλλά δεν τον θεωρώ τόσο κανόνα όσο μια καλή συμβουλή. Με την έννοια οτι τον εφαρμόζεις όταν το κάδρο τον υποστηρίζει αντιστοιχα. Το να βάλεις το θέμα σου στην άκρη αντί στην μέση απο μόνο του δεν αρκεί για να δημιουργήσεις μια δυναμικότητα στο κάδρο σου. Στην παραπάνω φωτογραφία φαίνεται αυτό. Και στην αρχική τηρείτε με μια έννοια ο κανόνας των τρίτων. Το κορίτσι είναι στο αριστερό τρίτο. Αλλά το πρόβλημα είναι οτι το μέσο και το δεξιό τρίτο είναι άνευρα. Δεν προσφέρουν κάτι ώστε να δημιουργηθει η απαραίτητη δυναμική που θα τραβήξει την προσοχή μας στο κορίτσι. Ούτε προσφέρουν κάτι απο πλευράς διήγησης.

Το πιο στενό κάδρο δεν δίνει απαραίτητα την λύση καθώς αλλάζει με την μια την αφήγηση. Τα ερείπια, που φαντάζομαι ήταν σημαντικά ως φόντο για την αφήγηση, εξαφανίζονται. Ίσως μια επιλογή άλλου εστιακού μήκους και γωνιας λήψης να εξαφάνιζε τον πολύ θόρυβο και να έφερνε τα ερείπια στο προσκήνιο καθαρά.