Frame Interpolation : Βήμα μπροστά ?

Μεγάλη συζήτηση για τον κόκκο είχε γίνει όταν βγήκαν τα πρώτα BluRay , όπου λόγω της υψηλής ανάλυσης φαινόταν έντονα. Όταν καθαρίζονταν όμως με ψηφιακή επεξεργασία τα χρώματα έχαναν σε φυσικότητα ενώ μαζί "έφευγε" και λεπτομέρεια.
 
Μπορούμε εάν γίνει η αναπαραγωγή σε pc να περιορίσουμε τον κόκκο.Για παράδειγμα η nvidia δίνει επιλογη όξυνσης της εικόνας όπως και περιορισμού του κόκκου.Προσωπικά θέλω σωστή κίνηση χωρίς κόκκο...οπότε παρεμβαίνοντας στην εικόνα πλέον μπορώ να τα έχω και τα 2.
 
Αν βγαλεις τον κοκκο παραποιείς την εικονα.

Καλυτερη λυση για εμενα ειναι η μειωση της τεχνητης οξυτητας στην εικονα αφου ετσι και αλλιως ολοι οι κατασκευαστες υπερβαλλουν στον τομεα αυτο για λογους ψευτοεντυπωσιασμου. Ετσι ο κοκκος θα φαινεται λιγοτερο.
 
Re: Panasonic Plasma VT30 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Μα φυσικά και ο τρόπος που φτιάχτηκε το υλικό είναι λάθος...

Τι λες ρε συ ?

Τωρα που θα φτιαχτει η μηχανη του χρονου να παμε πισω στην γενεση του κινηματογραφου και να τους βαλουμε αγριο κωλοχερο που τολμησαν οι νεατερνταλ να καταληξουν στα 24 καρε :D

Το υλικο φτιαχνεται με εναν Α σχεδιασμο θεασης επεξεργασιας και προβολης. Δεν υπολογιζουν ο καθενας απο εμας σε τι συνθηκες θα δει και πολυ καλα κανουν.
Για φαντασου αντι να πρηζομαστε μεταξυ μας να πρηζουμε καθε μερα τα στουντιος για τις τεχνικες τους επιλογες.

Για αυτο εχουν υιοθετηθει αυτο που στην κινηματογραφικη βιομηχανια ονομαζονταν "στανταρντς".

Εμεις οφειλουμε να προσαρμοστουμε με αυτα οχι αυτα με εμας .
 
Μπορεί ο κινηματογράφος να μην είναι αποτύπωση της πραγματικότητας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να ζαλίζομαι επειδή κάποιος πήρε μια κάμερα στο χέρι και άρχισε να κυνηγά εξωγήινους στο L.A...
.


Αν δεν θες να ζαλιζεσαι με τετοιες τεχνικες να μην τις βλεπεις ..
Δες μια ταινια του Ερικ Ρομερ να φχαριστηθεις ομορφες εικονες χωρις motion blur.

O σκηνοθετης μια ταινιας σαν αυτη που περιγραφεις εχει μια ΑΠΟΨΗ και θελει να ζαλιζεσαι οταν βλεπεις αυτες τις σκηνες.
Μπορει να το κανει και για να γλυτωνει λεφτα. Για να μην φτιαχνει πολυδαπανα layers.
Aλλα μπορει και να ειναι μια ποιητικη διαθεση.
Ειναι σαν να λες στον Κιθαριστα να μην τιναζει τις χορδες του για να μην σου χτυπανε τα ηχεια σου.
Ε θα σε εστελνε στο διαολο πλακα πλακα αν του το ελεγες :D
Oταν κανετε μια ταινια κι εσεις μπορειτε να εφαρμοσετε οποια καινοτομο τεχνικη θελετε. Οπως κανω και εγω οπως θα κανει τωρα ο Τζακσον με τα 48 καρε κοκ.
Κριτικη σε τεχνικες επιλογες κανουμε εφοσον γνωριζουμε τι εχει συζητηθει στην προεργασια μιας ταινιας.(Υπαρχουν εξαιρετικα περιοδικα για αυτο)
Οχι οταν δεν συνεργαζεται με το χψ μεσο μας η ταινια και δεν μας αρεσει υποκειμενικα παντα.
 
Re: Απάντηση: Frame Interpolation : Βήμα μπροστά ?

Όχι μόνο αυτό.. Παίζουν μεγάλο ρόλο οι ταχύτητες στο πανάρισμα (αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα να είναι πολύ μικρές..) αλλά και διάφορες σκηνοθετικές τεχνικές, π.χ. η έμφαση σε ένα αντικείμενο του πλάνου που φαίνεται στατικό ενώ κινούνται τα υπόλοιπα..

Αν υποθεσουμε οτι τα τεχνικα μεσα που χρησιμοποιουμε εχουν ολες τις δυνατοτητες ληψης* τοτε ειναι καθαρα θεμα εικαστικο και οικονομικο (απο αποψη παραγωγης).
Εικαστικο γιατι μπορει ο σκηνοθετης να "ζωγραφιζει"εναν θολο καμβα τον οιποιο θα δεσει μαεστρικα με το επομενο πλανο και αρα το επιθυμει ετσι και οικονομικα γιατι αν μπορεις να δεις ολα αυτα που περιεχονται σε ενα γρηγορο pan πρεπει και καποιος να τα πληρωσει για να στηθουν.

* Το αναφερω αυτο γιατι πχ κατι γυρισματα με canon 5dII εχουν σαφεστατη αδυναμια στα pan μιας και ο φωτοφραχτης τους ειναι φτιαγμενος κυριως για still και σε motion shooting δημιουργουν πολλα προβληματα.
 
Re: Panasonic Plasma VT30 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Εγώ πάντως δεν θέλω ούτε κόκκο ούτε θόλωμα....


Να παιζεις βιντεοπαιχνιδια εκει συνηθως δεν θολωνει τιποτα.

Στο σινεμα ειμαστε της θολης προσεγγισης.



Μπορούμε εάν γίνει η αναπαραγωγή σε pc να περιορίσουμε τον κόκκο.Για παράδειγμα η nvidia δίνει επιλογη όξυνσης της εικόνας όπως και περιορισμού του κόκκου.Προσωπικά θέλω σωστή κίνηση χωρίς κόκκο...οπότε παρεμβαίνοντας στην εικόνα πλέον μπορώ να τα έχω και τα 2.

Περι ορεξεως κολοκυθοπιτα.

Αλλα οσο επεμβαινεις σε ενα εργο εφοσον αυτο εχει μεταφερθει ΣΩΣΤΑ τοσο απομακρυνεσαι απο την αποψη του καλλιτεχνη.

Κι εμενα η γυναικα μου με εβαλε μια φορα να δω τα Transformers με vivaldi για να δω αν μου αρεσουν :D
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Frame Interpolation : Βήμα μπροστά ?

Όταν τα πρότυπα δεν είναι σωστά ή έστω δεν μας αρέσει αυτό που βλέπουμε...μας δίνεται η δυνατότητα να παρέμβουμε και στην συγκεκριμένη στις lcd για παράδειγμα να αυξήσουμε το motion resolution,να μειωθεί το motion blur.Στις plasma πρακτικά δεν υπάρχει motion blur,αλλά υπάρχει judder.

Tην επόμενη φορά λοιπόν, που κάποιος θα πει ότι προτιμά το πεντάγωνο της Sharp, ας μην τον πάρουμε από τα μούτρα, γι' αυτόν, κάλλιστα, μπορεί το τρίγωνο του Rec709 να είναι λάθος. Να θυμηθώ επίσης να πω στον μανάβη μου ότι καλά κάνει που με κλέβει στο ζύγι, αφού κι αυτός φαίνεται θεωρεί πως το πρότυπο του κιλού είναι λάθος... :flipout:

Tα πρότυπα δεν είναι σωστά ή λάθος... Τα πρότυπα, αποτελούν κάτι το συγκεκριμένα οριοθετημένο από ανθρώπους, ώστε να μπορούμε να έχουμε ένα κοινό σημείο αναφοράς σε διάφορες διαδικασίες. Tόσο απλά...

Σε κάθε περίπτωση,τα 24 καρέ δεν αρκούν για γρήγορα παναρίσματα...και θα αναφέρω ένα γεγονός...για να το καταλάβουμε...

Τις προάλλες είμουν στο ολυμπιακό στάδιο,στο HD van της abc.Η μετάδοση γινόταν σε 1080i50,και ρώτησα εγώ γιατί δεν γίνεται σε 1080p (εννοούσα και πάλι 50 hz αλλά κατάλαβαν 24...).Το αποτέλεσμα είναι ότι είδα δείγμα σε 1080p24...και απλώς ήταν τραγική η κίνηση.

Αν είναι να αυξήσουμε τα καρέ για να γεμίσουν οι ταινίες με απότομα πέρα-δώθε, εν είδει μπαντανόβουρτσας βαφέα, να μου λείπει το βύσσινο... :flipout:

Σε κάθε περίπτωση, δεν ξέρω τί ακριβώς είδες και αν το είδες σωστά. Υλικό που γυρίστηκε με τη λογική των και σε 50 στιγμιότυπα κίνησης ανά δευτερόλεπτο, φυσικά και είναι λάθος να το δούμε στα 24...

Η κίνηση των 24 καρέ και η χρωματική παλέτα δεν έχουν την ίδια βαρύτητα, και αυτό είναι άμεσα εμφανές από τις συζητήσεις που γίνονται σχετικά με την κίνηση vs χρώμα (που είναι πρακτικά ανύπαρκτες) αλλά και από τα συστήματα βελτίωσης του προβλήματος που κάθε κατασκευαστής παρέχει.

Όταν και η πιο φτηνιάρικη τηλεόραση, που δεν έχει frame interpolation, έχει 10 modes με υπερκορεσμένο τρίγωνο και ίσως να έχει και ένα με σωστό, δεν θα έλεγα ότι το εντυπωσιακό χρώμα έχει μικρότερη βαρύτητα από την εντυπωσιακή κίνηση...

Στην περίπτωση του judder οι σκηνοθέτες/μοντέρ κ.λ.π. λίγα μπορούν να κάνουν. Με λίγα λόγια, δεν μπορούν να επέμβουν αν για κάποιο λόγο δεν τους αρέσει το αποτέλεσμα. Στους κόκκους, κιτρινίλες, εφέ κ.λ.π. δεν συντρέχει κανένα τέτοιο θέμα διότι είναι εκούσια η παρεμβολή του σκηνοθέτη για να φαίνεται ''κάπως'' η ταινία. Αν γίνουν στάνταρντ τα 60 καρέ στο σινεμά και γυριστεί η ταινία στα 24, τότε θα μπορούμε να μιλάμε για σκηνοθετική επιλογή.

Μπορείς να είσαι σίγουρος, πως μετά από 90 περίπου χρόνια, υπάρχει αρκετή εμπειρία ως προς το πώς πρέπει να γίνεται η κινηματογράφηση με 24 καρέ το δευτερόλεπτο...

Όσον αφορά τη σκηνοθετική επιλογή, την τελευταία δεκαετία τουλάχιστον, στον χώρο της τηλεόρασης, υπάρχει η τεχνική δυνατότητα για γύρισμα στα 50 ή 60 καρέ, με εφάμιλλη ποιότητα εικόνας με τα 24. Παρόλαυτα, στις τηλεοπτικές σειρές που θεωρούνται ποιοτικές και στις τηλεταινίες, προτιμάται το γύρισμα με 24 ή 25 καρέ ανά δευτερόλεπτο και αυτό αποτελεί καθαρά θέμα αισθητικής επιλογής κι όχι κάποιου υποτιθέμενου τεχνικού περιορισμού...

Χμ... Μήπως είναι πιο εύκολο αντί να αλλάξει όλη η βιομηχανία τα standards της, να πάρεις εσύ έναν προβολέα που να παίζει σωστά τα 24p? :D

Κι εδώ ερχόμαστε στο ζουμί... :D

Όταν διαβάζω απόψεις για τα 24 καρέ, πως είναι σαν slide show ή δεν δειχνουν για κίνηση, δεν μπορώ παρά να αναρωτηθώ, αν αυτοί που τις εκφράζουν, τα έχουν δει ποτέ σωστά και όχι με 3:2 pulldown ή άλλου είδους σπασίματα. Υλικό των 24 καρέ, όταν αναπαρίσταται σωστά, δεν πρέπει να έχει καμμία διαφορά στην αίσθηση της κίνησης με τις ταινίες που ήταν γραμμένες σε PAL-DVD, όταν αναπαρίστανται στα 50Hz χωρίς frame interpolation. Αν εσείς βλέπετε κάτι διαφορετικό, τότε λυπάμαι πολύ, αλλά δεν βλέπετε 24 καρέ...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Frame Interpolation : Βήμα μπροστά ?

Όσο για τον κόκκο, είναι πλέον σχεδόν αποκλειστικά καλλιτεχνική επιλογή.. Μπορούν να γυριστούν νυχτερινές σκηνές χωρίς κόκκο.

Ναι αλλα κοστιζει αυτο.

Θελει τουλαχιστον 3 καραβια με φωτα :D
 
Χμ... Μήπως είναι πιο εύκολο αντί να αλλάξει όλη η βιομηχανία τα standards της, να πάρεις εσύ έναν προβολέα που να παίζει σωστά τα 24p? :D

Σωστά σαν αυτά που κλειδώνουν τάχα μου, τάχα μου στα 72-96Hz και κοντεύεις να κάνεις εμετό στα παναρίσματα?? Ξέρω, ξέρω....όλα τα βίντεο που έχω είναι χαλασμένα, το hdmi είναι στραβό και η κάρτα γραφικών δεν τα δίνει σωστά!!!:D:D
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Frame Interpolation : Βήμα μπροστά ?

Μπορείς να είσαι σίγουρος, πως μετά από 90 περίπου χρόνια, υπάρχει αρκετή εμπειρία ως προς το πώς πρέπει να γίνεται η κινηματογράφηση με 24 καρέ το δευτερόλεπτο...

Όσον αφορά τη σκηνοθετική επιλογή, την τελευταία δεκαετία τουλάχιστον, στον χώρο της τηλεόρασης, υπάρχει η τεχνική δυνατότητα για γύρισμα στα 50 ή 60 καρέ, με εφάμιλλη ποιότητα εικόνας με τα 24. Παρόλαυτα, στις τηλεοπτικές σειρές που θεωρούνται ποιοτικές και στις τηλεταινίες, προτιμάται το γύρισμα με 24 ή 25 καρέ ανά δευτερόλεπτο και αυτό αποτελεί καθαρά θέμα αισθητικής επιλογής κι όχι κάποιου υποτιθέμενου τεχνικού περιορισμού...


Καλά....άσε τα 90 χρόνια και πες μας για τα 5 χρόνια που οι κατασκευαστές έβγαζαν τηλεοράσεις και προβόλια που έπαιζαν στα 50 και 60 Hz και μας είχαν πείσει σχεδόν ότι το τελεσινέ είναι μια χαρά διότι έτσι είναι η κινηματογραφική αίσθηση!!!-bye--bye-

Τι εννοείς ''εφάμιλλη ποιότητα εικόνας με τα 24''?? Στον τομέα της κίνησης?? και δη της γρήγορης κίνησης?
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Frame Interpolation : Βήμα μπροστά ?

Καλά....άσε τα 90 χρόνια και πες μας για τα 5 χρόνια που οι κατασκευαστές έβγαζαν τηλεοράσεις και προβόλια που έπαιζαν στα 50 και 60 Hz και μας είχαν πείσει σχεδόν ότι το τελεσινέ είναι μια χαρά διότι έτσι είναι η κινηματογραφική αίσθηση!!!-bye--bye-

Aν πεισθήκατε, κακό του κεφαλιού σας... :p

To telecine judder του 3:2 pulldown, δεν είναι κινηματογραφική αίσθηση...

Τι εννοείς ''εφάμιλλη ποιότητα εικόνας με τα 24''?? Στον τομέα της κίνησης?? και δη της γρήγορης κίνησης?

Νομίζω το "ποιότητα εικόνας" είναι αρκετά σαφές...

Τα παλαιά τα χρόνια, όποτε γυριζόταν κάτι για την τηλεόραση σε φιλμ και στα 24 καρέ, αυτό γινόταν γιατί το φιλμ είχε μακράν ανώτερη ποιότητα εικόνας από τις βιντεοκάμερες της εποχής. Οπότε, θα μπορούσε εύλογα να υποθέσει κανείς, ότι τότε, συμβιβάζονταν με την κίνηση των 24 καρέ προκειμένου να έχουν καλύτερα χρώματα, λεπτομέρεια, αντίθεση, κτλ. Στην τελευταία δεκαετία όμως, αρχής γενομένης με την CineAlta, άρχισε να υπάρχει η δυνατότητα να έχουμε αντίστοιχη ποιότητα και σε βίντεο υψηλής ευκρίνειας των 50 ή 60 καρέ. Παρόλαυτα, εξακολουθούν να προτιμώνται τα 24 και 25 καρέ τόσο στις τηλεταινίες, όσο και στις ακριβές σειρές...
 
Re: Απάντηση: Frame Interpolation : Βήμα μπροστά ?

Για ποιόν λόγο μπορεί κάποιος σκηνοθέτης να εισαγάγει κόκκο ή judder σε μια σκηνή;
Ο κόκκος άντε στις σκοτεινές σκηνές κάνει την εμφάνηση του έτσι και αλλιώς...αλλά με το judder;

Judder κανείς δεν εισάγει επίτηδες.. αλλά αν ο σκηνοθέτης το σιχαίνεται και θέλει να το αποφύγει, μπορεί.. υπάρχουν τρόποι να τραβήξει κανείς μια σκηνή ώστε το judder να είναι ελάχιστο ή να μην "τραβάει" το μάτι.

Όσο για τον κόκκο, είναι πλέον σχεδόν αποκλειστικά καλλιτεχνική επιλογή.. Μπορούν να γυριστούν νυχτερινές σκηνές χωρίς κόκκο.

Εγώ δυσκολεύομαι να χαρακτηρίσω "τέχνη" τον κόκκο του φίλμ. Περισσότερο φτηνιάρικο φίλμ μου κάνει, παρά άποψη. Μπορεί κάποιοι να θεωρούν την κάμερα στο χέρι άποψη, εγώ την θεωρώ φτηνιάρικο γύρισμα...

Στην περίπτωση του judder οι σκηνοθέτες/μοντέρ κ.λ.π. λίγα μπορούν να κάνουν. Με λίγα λόγια, δεν μπορούν να επέμβουν αν για κάποιο λόγο δεν τους αρέσει το αποτέλεσμα. Στους κόκκους, κιτρινίλες, εφέ κ.λ.π. δεν συντρέχει κανένα τέτοιο θέμα διότι είναι εκούσια η παρεμβολή του σκηνοθέτη για να φαίνεται ''κάπως'' η ταινία. Αν γίνουν στάνταρντ τα 60 καρέ στο σινεμά και γυριστεί η ταινία στα 24, τότε θα μπορούμε να μιλάμε για σκηνοθετική επιλογή.

Συμφωνώ...
 
Re: Panasonic Plasma VT30 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Τι λες ρε συ ?

Τωρα που θα φτιαχτει η μηχανη του χρονου να παμε πισω στην γενεση του κινηματογραφου και να τους βαλουμε αγριο κωλοχερο που τολμησαν οι νεατερνταλ να καταληξουν στα 24 καρε :D

Το υλικο φτιαχνεται με εναν Α σχεδιασμο θεασης επεξεργασιας και προβολης. Δεν υπολογιζουν ο καθενας απο εμας σε τι συνθηκες θα δει και πολυ καλα κανουν.
Για φαντασου αντι να πρηζομαστε μεταξυ μας να πρηζουμε καθε μερα τα στουντιος για τις τεχνικες τους επιλογες.

Για αυτο εχουν υιοθετηθει αυτο που στην κινηματογραφικη βιομηχανια ονομαζονταν "στανταρντς".

Εμεις οφειλουμε να προσαρμοστουμε με αυτα οχι αυτα με εμας .

Αυτό λέω και εγώ, είναι στανταρτς. Δεν είναι οι δέκα εντολές στις πλάκες του Μωυσή να μείνουν αναλλοίωτες μέχρι την συντέλεια του χρόνου.
Έναν αιώνα μετά, ήρθε η ώρα να εκσυγχρονιστούν...
(Αν και γνωρίζω ότι δεν θα το κάνουν, είναι καθαρά οικονομικό το θέμα).
 
Αν δεν θες να ζαλιζεσαι με τετοιες τεχνικες να μην τις βλεπεις ..
Δες μια ταινια του Ερικ Ρομερ να φχαριστηθεις ομορφες εικονες χωρις motion blur.

O σκηνοθετης μια ταινιας σαν αυτη που περιγραφεις εχει μια ΑΠΟΨΗ και θελει να ζαλιζεσαι οταν βλεπεις αυτες τις σκηνες.
Μπορει να το κανει και για να γλυτωνει λεφτα. Για να μην φτιαχνει πολυδαπανα layers.
Aλλα μπορει και να ειναι μια ποιητικη διαθεση.
Ειναι σαν να λες στον Κιθαριστα να μην τιναζει τις χορδες του για να μην σου χτυπανε τα ηχεια σου.
Ε θα σε εστελνε στο διαολο πλακα πλακα αν του το ελεγες :D
Oταν κανετε μια ταινια κι εσεις μπορειτε να εφαρμοσετε οποια καινοτομο τεχνικη θελετε. Οπως κανω και εγω οπως θα κανει τωρα ο Τζακσον με τα 48 καρε κοκ.
Κριτικη σε τεχνικες επιλογες κανουμε εφοσον γνωριζουμε τι εχει συζητηθει στην προεργασια μιας ταινιας.(Υπαρχουν εξαιρετικα περιοδικα για αυτο)
Οχι οταν δεν συνεργαζεται με το χψ μεσο μας η ταινια και δεν μας αρεσει υποκειμενικα παντα.

Όποιος έχει άποψη να αναγουλιάζει τον θεατή, είναι ελεύθερος να το κάνει, αλλά χωρίς να ζητά τα δικά μου χρήματα. Τόσες ανεξάρτητες εταιρίες παραγωγή και διανομής υπάρχουν. Αν πάλι θέλει να είναι μέρος της βιομηχανίας κινηματογράφου, ας περιορίσει τις απόψεις του, μέχρι να μην χρειάζεται το πόσα εισιτήρια θα κόψει η ταινία του.

Εμένα δεν μου αρέσει να ωραιοποιώ τα πράγματα. Την φτήνια (είτε οικονομική είτε καλλιτεχνική) φτήνια θα την πω, όχι άποψη και τέχνη.
 
Re: Απάντηση: Frame Interpolation : Βήμα μπροστά ?

Όταν και η πιο φτηνιάρικη τηλεόραση, που δεν έχει frame interpolation, έχει 10 modes με υπερκορεσμένο τρίγωνο και ίσως να έχει και ένα με σωστό, δεν θα έλεγα ότι το εντυπωσιακό χρώμα έχει μικρότερη βαρύτητα από την εντυπωσιακή κίνηση...

Υπερκορεσμένο τρίγωνο, δεν σημαίνει μεγαλύτερο τρίγωνο. Σημαίνει διαφορετικό τρίγωνο. Ο αριθμός των χρωμάτων δεν αλλάζει.
 
Re: Απάντηση: Frame Interpolation : Βήμα μπροστά ?

Όταν διαβάζω απόψεις για τα 24 καρέ, πως είναι σαν slide show ή δεν δειχνουν για κίνηση, δεν μπορώ παρά να αναρωτηθώ, αν αυτοί που τις εκφράζουν, τα έχουν δει ποτέ σωστά και όχι με 3:2 pulldown ή άλλου είδους σπασίματα. Υλικό των 24 καρέ, όταν αναπαρίσταται σωστά, δεν πρέπει να έχει καμμία διαφορά στην αίσθηση της κίνησης με τις ταινίες που ήταν γραμμένες σε PAL-DVD, όταν αναπαρίστανται στα 50Hz χωρίς frame interpolation. Αν εσείς βλέπετε κάτι διαφορετικό, τότε λυπάμαι πολύ, αλλά δεν βλέπετε 24 καρέ...

Ε, όλο και κάπου θα έχουμε δει τα 24p χωρίς pull-down. Και δεν μας άρεσε...

(Τώρα άμα σου πω ότι μου θυμίζει το θέμα την αντιπαράθεση με τις συγκρίσεις μέσω φωτογραφιών;;; :flipout:
Εκεί που εγώ βλέπω μια μέτρηση (φωτογραφία), κάποιος άλλος περιμένει 100% αναπαράσταση της πραγματικότητας. Και εκεί που κάποιος έχει αποδεχτεί την κινηματογραφική ψευδαίσθηση (24p), εγώ περιμένω αποτύπωση της πραγματικής κίνησης... :flipout:)