Frame Interpolation : Βήμα μπροστά ?

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Frame Interpolation : Βήμα μπροστά ?

Στην τελευταία δεκαετία όμως, αρχής γενομένης με την CineAlta, άρχισε να υπάρχει η δυνατότητα να έχουμε αντίστοιχη ποιότητα και σε βίντεο υψηλής ευκρίνειας των 50 ή 60 καρέ. Παρόλαυτα, εξακολουθούν να προτιμώνται τα 24 και 25 καρέ τόσο στις τηλεταινίες, όσο και στις ακριβές σειρές...

Ποιες είναι πια αυτές οι "ποιοτικές" σειρές που γυρίζονται στα 24p;
Και πόσο ποιοτικές είναι όταν θα υποχρεώσουν το βασικό τους κοινό (που είναι το τηλεοπτικό) να τις δουν με pull-down;

Πάντως, εγώ καταλαβαίνω το ότι δεν γυρίζουν σε περισσότερα καρέ.
Τα bluray δισκάκια δεν χωράνε και ολόκληρη ταινία με διπλάσια καρέ, και ήχο υψηλής ανάλυσης, και έξτρα, και 3Δ, και τι άλλο βάζουν μέσα... :D
 
Re: Απάντηση: Frame Interpolation : Βήμα μπροστά ?

Μπορεί κάποιοι να θεωρούν την κάμερα στο χέρι άποψη, εγώ την θεωρώ φτηνιάρικο γύρισμα...

Κοιτα δεν ειχαν παντοτε steadicam ξερεις. O κινηματογραφος υπαρχει πολλες δεκαετιες αλλα αυτο το στηριγμα ληψης χρησιμοποιηθηκε μολις απο το 1972.
Και εκτενεστερα πιο μετα.
Πολλοι μεγαλοι σκηνοθετες ακομα και τωρα χρησιμοποιουν την καμερα στο χερι οχι επειδη ειναι τσιπιδες αλλα απο καλλιτεχνικη αποψη.


Εγώ δυσκολεύομαι να χαρακτηρίσω "τέχνη" τον κόκκο του φίλμ. Περισσότερο φτηνιάρικο φίλμ μου κάνει, παρά άποψη.

Αδιαβαστος. Ο κοκκος στο φιλμ δεν σημαινε ποτε φτηνο. Σημαινε σκοτεινες συνθηκες και ηταν η μονη τεχνολογια για να τραβηξεις νυχτερινα.
Αν δεν εχεις τραβηξει 800asa 35αρι απο ελικοπτερο νυχτερινο δεν ξερεις τιποτα :D
Αλλες εποχες.
Τωρα απλα σηκωνεις την ευαισθησια στην ψηφιακη και αντε γεια. Τοτε ηταν ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ο κοκκος δηλαδη το ευαισθητο φιλμ.
 
Last edited by a moderator:
Όποιος έχει άποψη να αναγουλιάζει τον θεατή, είναι ελεύθερος να το κάνει, αλλά χωρίς να ζητά τα δικά μου χρήματα.

Επιλογη σου ειναι να την δεις. Δεν ειναι φορος να σου επιβληθει να την πληρωσεις . Ετσι δεν ειναι ?

Εκτος αν σου αρεσει να πηγαινεις να την δεις για να βριζεις μετα :D
 
Εμένα δεν μου αρέσει να ωραιοποιώ τα πράγματα. Την φτήνια (είτε οικονομική είτε καλλιτεχνική) φτήνια θα την πω, όχι άποψη και τέχνη.

Η αποψη σου περι τεχνης ειναι πολυ υποκειμενικη ως εκ τουτου δεν μπορει να ληφθει ως επιχειρημα.
Ο υπολοιπος κινηματογραφικος κοσμος που γνωριζω εγω εχει τελειως διαφορετικη αποψη.
 
Re: Απάντηση: Frame Interpolation : Βήμα μπροστά ?

Κοιτα δεν ειχαν παντοτε steadicam ξερεις. O κινηματογραφος υπαρχει πολλες δεκαετιες αλλα αυτο το στηριγμα ληψης χρησιμοποιηθηκε μολις απο το 1972.
Και εκτενεστερα πιο μετα.
Πολλοι μεγαλοι σκηνοθετες ακομα και τωρα χρησιμοποιουν την καμερα στο χερι οχι επειδη ειναι τσιπιδες αλλα απο καλλιτεχνικη αποψη.

Μου άρεσε το "μόλις" και το "1972" στην ίδια φράση... Σαν να λέμε "χτες" ένα πράγμα...
Για πες μερικούς σκηνοθέτες... (αν και φαντάζομαι δεν θα ξέρω ούτε έναν)

Αδιαβαστος. Ο κοκκος στο φιλμ δεν σημαινε ποτε φτηνο. Σημαινε σκοτεινες συνθηκες και ηταν η μονη τεχνολογια για να τραβηξεις νυχτερινα.
Αν δεν εχεις τραβηξει 800asa 35αρι απο ελικοπτερο νυχτερινο δεν ξερεις τιποτα :D
Αλλες εποχες.
Τωρα απλα σηκωνεις την ευαισθησια στην ψηφιακη και αντε γεια. Τοτε ηταν ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ο κοκκος δηλαδη το ευαισθητο φιλμ.

Δηλαδή το casino royal που είναι τίγκα στον κόκκο, είναι λόγω σκοτεινών συνθηκών; Είχαν βλάβη τα φώτα στο καζίνο;
 
Μου άρεσε το "μόλις" και το "1972" στην ίδια φράση... Σαν να λέμε "χτες" ένα πράγμα...
Για πες μερικούς σκηνοθέτες... (αν και φαντάζομαι δεν θα ξέρω ούτε έναν)



Δηλαδή το casino royal που είναι τίγκα στον κόκκο, είναι λόγω σκοτεινών συνθηκών; Είχαν βλάβη τα φώτα στο καζίνο;

Οικονομια...
Εδω οσοι γραφουμε εχουμε σχεδον ολοι τηλεοραση με FI.
Δώστε μου έναν λόγο που πρέπει να δω μια περιπέτεια στα 24hz..
Προφανώς το bd xl ήρθε για αυτόν τον σκοπό..
Εδώ περιφανευομαστε για το ότι έχουμε σπίτι μας καλύτερη ποιότητα ήχου...καλύτερη ποιότητα εικόνας..στο τελευταίο γιατί να μην έχουμε και καλύτερη κίνηση από τις κινηματογραφικές αίθουσες;
Posted via Mobile Device
 
Re: Απάντηση: Frame Interpolation : Βήμα μπροστά ?

Μου άρεσε το "μόλις" και το "1972" στην ίδια φράση... Σαν να λέμε "χτες" ένα πράγμα...
Για πες μερικούς σκηνοθέτες... (αν και φαντάζομαι δεν θα ξέρω ούτε έναν)

Xτες ηταν για μας που ειμαστε παιδια :D

Εναν Σπιλμπεργκ και εναν Γουντυ Αλλεν πχ τους ξερεις ? :D

Εχουν δωσει ρεστα με καμερα στο χερι :BDGBGDB55:
 
Δώστε μου έναν λόγο που πρέπει να δω μια περιπέτεια στα 24hz..

Έφαγες κάτι χαλασμένο, σε πείραξε και πρέπει να αποβληθεί άμεσα; :flipout:
Σε μια ανάλογη περίπτωση, μου είχαν προτείνει πολεμική ταινία, 10 λεπτά από σκηνή μάχης με ένστολους να τρέχουν γύρω γύρω, και γυρισμένη με κάμερα στο χέρι.
Αν θυμάμαι καλά, και το battle Los Angeles κάνει...
 
Re: Απάντηση: Frame Interpolation : Βήμα μπροστά ?

Δηλαδή το casino royal που είναι τίγκα στον κόκκο, είναι λόγω σκοτεινών συνθηκών; Είχαν βλάβη τα φώτα στο καζίνο;

Δεν ειχαν λεφτα να νοικιασουν αρκετα φωτα ακριβως :D


Δεν ειναι τιγκα στον κοκκο παντως η ταινια που λες. Εχει γυριστει με διαφορετικα στοκς φιλμ και λεπτοκοκκα και -ας πουμε- χονδροκοκκα αν μπορουμε πλεον να πουμε ετσι ενα συγχρονο φιλ των 500 asa. Και αυτο γιατι πλεον ακομα και τα 500αρια φιλμ 35 χιλιοστων θεωρουνται αρκετα καλα σε κοκκο σε σχεση με αυτα του παρελθοντος.
 
Re: Απάντηση: Frame Interpolation : Βήμα μπροστά ?

Xτες ηταν για μας που ειμαστε παιδια :D

Εναν Σπιλμπεργκ και εναν Γουντυ Αλλεν πχ τους ξερεις ? :D

Εχουν δωσει ρεστα με καμερα στο χερι :BDGBGDB55:

Τον Σπιλμπεργκ τον ξέρω. Έχω δει μερικές ταινίες. Η πιο πρόσφατη που θυμάμαι ήταν το war of the worlds. Δεν την θεωρώ καλογυρισμένη. Άλλη που θυμάμαι (αμυδρά) ήταν η λίστα του Σίντλερ. Έκανε και κάτι Jurassic Park & Indiana Jones, αλλά δεν τα θυμάμαι πλέον.
Σε ποια ταινία έδωσε ρέστα με την κάμερα στο χέρι;
 
Saving Private Ryan και Munich σιγουρα ειχαν καμερα στο χερι . Aλλα πολυ πιο πριν απο αυτη εδωσε ρεστα με την λιστα του Σιντλερ που οντως θυμασαι αμυδρα.:D
Τεραστιο μερος της ταινιας ηταν με καμερα στο χερι.

Eλα τωρα με τον ασχετο :eek:
 
Αυτό λέω και εγώ, είναι στανταρτς. Δεν είναι οι δέκα εντολές στις πλάκες του Μωυσή να μείνουν αναλλοίωτες μέχρι την συντέλεια του χρόνου.
Έναν αιώνα μετά, ήρθε η ώρα να εκσυγχρονιστούν...
(Αν και γνωρίζω ότι δεν θα το κάνουν, είναι καθαρά οικονομικό το θέμα).

Δεν νομίζω πως έχει διαφωνήσει κανείς επ' αυτού. Τα καινούρια στάνταρντς είναι πάντα καλοδεχούμενα και το πιο πιθανό είναι, εντός των επόμενων δέκα ετών, καθώς η διείσδυση των ψηφιακών αιθουσών θα αυξάνεται, να αρχίσουμε να βλέπουμε σιγά-σιγά κινηματογραφικές ταινίες που θα έχουν γυριστεί σε εγγενή 48 ή 60 καρέ...

Άλλο θέμα όμως αυτό, από αυτό που συζητούσαμε...

Υπερκορεσμένο τρίγωνο, δεν σημαίνει μεγαλύτερο τρίγωνο. Σημαίνει διαφορετικό τρίγωνο. Ο αριθμός των χρωμάτων δεν αλλάζει.

Άστοχη απάντηση. Γιατί να μπλέξεις το βάθος χρώματος όταν μιλάμε για κορεσμό;

Ε, όλο και κάπου θα έχουμε δει τα 24p χωρίς pull-down. Και δεν μας άρεσε...

Δεν πήγαινε προσωπικά σε σένα το σχόλιο, αν και οφείλω να ομολογήσω ότι οι χαρακτηρισμοί σου για τα 24 καρέ με προβληματίζουν... :p Πάντως, το judder των 24 καρέ δεν μας προέκυψε με το BluRay, ήταν από πάντα μαζί μας. Υπήρχε και υπάρχει τόσο στους κινηματογράφους, όσο και στα DVD, τις βιντεοκασέτες και το τηλεοπτικό... Το telecine judder και άλλου είδους σπασίματα από ασυμβατότητες, αυτά ναι, με το BluRay μας προέκυψαν σε αυτή την πλευρά του Ατλαντικού.

Ποιες είναι πια αυτές οι "ποιοτικές" σειρές που γυρίζονται στα 24p;
Και πόσο ποιοτικές είναι όταν θα υποχρεώσουν το βασικό τους κοινό (που είναι το τηλεοπτικό) να τις δουν με pull-down;

Οι περισσότερες ακριβές σειρές, στις ΗΠΑ γυρίζονται στα 24p και στην Ευρώπη στα 25p. Δεν πτοούνται οι αμερικάνοι από 3:2 pull-down, 60+ χρόνια το τρώνε στη μάπα. Εμείς στην Ευρώπη, όλες αυτές τις σειρές, τις βλέπαμε και βλέπουμε στο τηλεοπτικό, στα 25p... :D

Ακόμα και Eλληνικές σειρές της τελευταίας 6ετίας έχουν γυριστεί σε 25p. Κάποιες που θυμάμαι τώρα, είναι: Το Νησί, Πενήντα-Πενήντα, Πολυκατοικία, Παρά Πέντε, Ματωμένα Χώματα, κ.α.

Πάντως, εγώ καταλαβαίνω το ότι δεν γυρίζουν σε περισσότερα καρέ.
Τα bluray δισκάκια δεν χωράνε και ολόκληρη ταινία με διπλάσια καρέ, και ήχο υψηλής ανάλυσης, και έξτρα, και 3Δ, και τι άλλο βάζουν μέσα... :D

Μια χαρά χωράνε... Στην ανάγκη, υπάρχει και η λύση του 1080i... :p

Δώστε μου έναν λόγο που πρέπει να δω μια περιπέτεια στα 24hz..

Αν θέλεις να τη δεις όπως γυρίστηκε...

Αν δεν σε ενδιαφέρει αυτό, δεν σε εμποδίζει κανείς να τη δεις με FI, δεν αποτελούμε Ιερά Εξέταση εδώ... :flipout:
 
Xτες ηταν για μας που ειμαστε παιδια :D

Εναν Σπιλμπεργκ και εναν Γουντυ Αλλεν πχ τους ξερεις ? :D

Εχουν δωσει ρεστα με καμερα στο χερι :BDGBGDB55:

Τον Σπιλμπεργκ τον ξέρω. Έχω δει μερικές ταινίες. Η πιο πρόσφατη που θυμάμαι ήταν το war of the worlds. Δεν την θεωρώ καλογυρισμένη. Άλλη που θυμάμαι (αμυδρά) ήταν η λίστα του Σίντλερ. Έκανε και κάτι Jurassic Park & Indiana Jones, αλλά δεν τα θυμάμαι πλέον.
Σε ποια ταινία έδωσε ρέστα με την κάμερα στο χέρι;

Saving Private Ryan και Munich σιγουρα ειχαν καμερα στο χερι . Aλλα πολυ πιο πριν απο αυτη εδωσε ρεστα με την λιστα του Σιντλερ που οντως θυμασαι αμυδρα.:D
Τεραστιο μερος της ταινιας ηταν με καμερα στο χερι.

Eλα τωρα με τον ασχετο :eek:





Θες να πεις οτι τον Γουντυ Αλλεν δεν τον γνωριζεις ? :eek:


Kαι το War of the Worlds δεν ειναι καλογυρισμενο :grinning-smiley-043

Σοβαρα τωρα μιλας ή προσπαθεις να κανεις εντυπωση με αυτα που λες ?
 
Saving Private Ryan και Munich σιγουρα ειχαν καμερα στο χερι . Aλλα πολυ πιο πριν απο αυτη εδωσε ρεστα με την λιστα του Σιντλερ που οντως θυμασαι αμυδρα.:D
Τεραστιο μερος της ταινιας ηταν με καμερα στο χερι.

Eλα τωρα με τον ασχετο :eek:

Την "ποιότητα" εικόνας του war of the worlds (που είναι και φρέσκια) πως την κρίνεις; Άποψη ή αρπαχτή;
 
Λαθος quote εκανες ....Αυτο που quotαρες αναφερει ταινιαρες ενος παρα πολυ καλου σκηνοθετη (που τον ξερεις κι ολας :D) που εχουν εκτεταμενη χρηση καμερας στο χερι.

Και δεν μου τα σχολιασες αν ηταν φτηνιαρικες ταινιες ή αποψη του σκηνοθετη.....το να μην εχει steadicam αλλα καμερα στο χερι.
 
Την "ποιότητα" εικόνας του war of the worlds (που είναι και φρέσκια) πως την κρίνεις; Άποψη ή αρπαχτή;

1000% σποψη ειναι . Ειδικα οταν μιλαμε για εναν σκηνοθετη σαν αυτον θα ειχε ενδιαφερον και μονο να μελετησεις (εσυ γιατι εγω το εχω κανει..) τον τροπο που σχεδιαζει μια ταινια.
Δες κανα ντοκυμανταιρ κανα making of θα καταλαβεις πολλα ισως για τον τροπο που γινονται οι ταινιες.
Ειναι κριμα να βγαζεις λαθος συμπερασματα .
 
Απάντηση: Re: Frame Interpolation : Βήμα μπροστά ?

Την "ποιότητα" εικόνας του war of the worlds (που είναι και φρέσκια) πως την κρίνεις; Άποψη ή αρπαχτή;

Αρπαχτη ως προς τι? Οικονομια στις βασεις για την καμερα; :D

Ωρες-ωρες νομιζω οτι γραφεις μονο και μονο για τον αντιλογο... -bye-
 
Δεν νομίζω πως έχει διαφωνήσει κανείς επ' αυτού. Τα καινούρια στάνταρντς είναι πάντα καλοδεχούμενα και το πιο πιθανό είναι, εντός των επόμενων δέκα ετών, καθώς η διείσδυση των ψηφιακών αιθουσών θα αυξάνεται, να αρχίσουμε να βλέπουμε σιγά-σιγά κινηματογραφικές ταινίες που θα έχουν γυριστεί σε εγγενή 48 ή 60 καρέ...
Άλλο θέμα όμως αυτό, από αυτό που συζητούσαμε...

Ναι ξέρω. Το θέμα είναι τι μπορούμε να κάνουμε μέχρι τότε, όσοι δεν μας αρέσει αυτό που έχουμε...

Άστοχη απάντηση. Γιατί να μπλέξεις το βάθος χρώματος όταν μιλάμε για κορεσμό;

Εύστοχη απάντηση. Δεν μιλάμε για κορεσμό. Μιλάμε για 24p, που δεν αρκούν για περιγραφή κίνησης, και βάζουμε παρεμβολή. Ήρθε σύγκριση ότι ούτε το τρίγωνο του προτύπου αρκεί να περιγράψει το χρώμα (σωστό). Εγώ απάντησα ότι δεν έχει την ίδια βαρύτητα με την κίνηση, και για αυτό το αντίστοιχο της παρεμβολής που εγώ θεωρώ ότι είναι το deep colour, δεν περπατά, ούτε βλέπουμε συστήματα που "εμπλουτίζουν" τα χρώματα σε όλες τις μάρκες. Εσύ απάντησες ότι έχει την ίδια βαρύτητα επειδή όλες (?) οι μάρκες εμφανίζουν υπερ-κορεσμένα τρίγωνα, και εγώ απάντησα ότι υπερκορεσμένα χρώματα δεν είναι περισσότερα χρώματα στο τρίγωνο, είναι απλά διαφορετικά χρώματα.

Δεν πήγαινε προσωπικά σε σένα το σχόλιο, αν και οφείλω να ομολογήσω ότι οι χαρακτηρισμοί σου για τα 24 καρέ με προβληματίζουν... :p Πάντως, το judder των 24 καρέ δεν μας προέκυψε με το BluRay, ήταν από πάντα μαζί μας. Υπήρχε και υπάρχει τόσο στους κινηματογράφους, όσο και στα DVD, τις βιντεοκασέτες και το τηλεοπτικό... Το telecine judder και άλλου είδους σπασίματα από ασυμβατότητες, αυτά ναι, με το BluRay μας προέκυψαν σε αυτή την πλευρά του Ατλαντικού.

Ε, δεν πειράζει, είδα φως και μπήκα... :flipout:

Οι περισσότερες ακριβές σειρές, στις ΗΠΑ γυρίζονται στα 24p και στην Ευρώπη στα 25p. Δεν πτοούνται οι αμερικάνοι από 3:2 pull-down, 60+ χρόνια το τρώνε στη μάπα. Εμείς στην Ευρώπη, όλες αυτές τις σειρές, τις βλέπαμε και βλέπουμε στο τηλεοπτικό, στα 25p... :D

Ακόμα και Eλληνικές σειρές της τελευταίας 6ετίας έχουν γυριστεί σε 25p. Κάποιες που θυμάμαι τώρα, είναι: Το Νησί, Πενήντα-Πενήντα, Πολυκατοικία, Παρά Πέντε, Ματωμένα Χώματα, κ.α.

Πλάκα κάνεις. Είναι η πολυκατοικία γυρισμένη progressive; :flipout:
(Αν και δεν είναι γεμάτη δράση...)
 
Θες να πεις οτι τον Γουντυ Αλλεν δεν τον γνωριζεις ? :eek:

Kαι το War of the Worlds δεν ειναι καλογυρισμενο :grinning-smiley-043

Σοβαρα τωρα μιλας ή προσπαθεις να κανεις εντυπωση με αυτα που λες ?

Γιατί είναι πολύ διάσημος; :flipout:
Κοίταζα στο imdb τι έχει γυρίσει, και είδα ότι έχω δει μια ταινία του (Cassandra's Dream), κυρίως επειδή έπαιζαν γνωστοί πρωταγωνιστές. Μέτρια την βρήκα (θα έλεγα βαρετή αλλά φοβάμαι ότι θα με πεις υπερβολικό).
Φαντάζομαι δεν κάνει ταινίες από αυτές που απολαμβάνω να βλέπω...

(Πάντως, σιγά το θέμα που προκαλεί εντύπωση. Ο περισσότερος κόσμος προσέχει ποιος παίζει σε μια ταινία, και σπάνια ποιος την γύρισε. Συνήθως προσέχω σκηνοθέτες που κάνουν block-buster αλλά οι ταινίες δεν αξίζουν (π.χ. Cameron), ή σκηνοθέτες που έκαναν πολλές ταινίες από τις κατηγορίες που βλέπω και μου άρεσαν. Ή τους ακούς στις ειδήσεις, τύπου Πολάνσκι (από τον οποίο με το ζόρι είδα το Ghost writer, και το βρήκα μέτριο). Επίσης, δεν γνωρίζω συνθέτες/στιχουργούς από τραγούδια. Φαντάζομαι πολύς κόσμος βλέπει ταινίες (ή ακούει τραγούδια) χωρίς να ξέρει τους δημιουργούς, εγώ νομίζω δεν είναι τόσο σπάνιο).