GT5 RACES in AVclub!

Πως πάει η προπόνηση?

Να σας θυμίσω ότι αύριο έχουμε αγώνα!! Έκανα κάποιες αλλαγές, δείτε εδώ στο σχετικό νήμα!

Θα τρέξουμε αγώνα 25 γύρων με pit stops - περίπου 45λεπτά. Με ελαφριά φθορά ελαστικών - καυσίμου θα χρειαστεί ένα pit stop ενώ με υψηλή, 2 ίσως και 3! Μπορούμε να το αποφασίσουμε πριν τον αγώνα.

Να προσέξετε ιδιαίτερα όταν θα μπείτε στα pits και σας ζητηθεί η ποσότητα ανεφοδιασμού καυσίμου! Αν δεν ζητήσετε καύσιμο - θα ξεμείνετε από καύσιμο στους επόμενους γύρους και θα χάσετε τον αγώνα!
Επίσης κάποιο μικρό ρόλο, όσον αφορά την επίδοση του αυτοκινήτου, θα παίξει η ποσότητα του καυσίμου με την οποία θα ανεφοδιαστείτε, αφού θα επηρεάσει το βάρος του αυτοκινήτου. Μην κουβαλάτε περιττό βάρος! Παρατηρήστε τον ρυθμό κατανάλωσης πριν μπείτε στα pits!:antlers:

Την επίδοση του αυτοκινήτου μπορείτε να επηρεάσετε - προς το καλό - κάνοντας όσο περισσότερη προπόνηση μπορέσετε! Γιατί?
- Μα γιατί τα αυτοκίνητά μας είναι καινούργια και όσο θα γράφετε χιλιόμετρα τόσο θα στρώνει ο κινητήρας και θα ανεβαίνει η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου (μικρή αύξηση με κάποιο όριο).
- Εκτός από αυτό θα γνωρίσετε καλύτερα και την πίστα!

Θέλω ο αγώνας να γίνει όσο ποιο ρεαλιστικός γίνεται γι' αυτό προτείνω να απενεργοποιήσουμε την ώθηση και τη δύναμη επαναφοράς ολίσθησης καθώς τα βοηθήματα αυτά δεν υφίστανται στην πραγματικότητα...
Αντίθετα τα ASM, TCS και ABS είναι μέρος του ρεαλισμού και έγκειται στην κρίση του οδηγού αν θα τα ενεργοποιήσει.
Η υψηλή φθορά ελαστικών και καυσίμου ίσως να μην είναι τόσο ρεαλιστική, θα μας δώσει όμως την χαρά να κάνουμε άλλο ένα pit stop!

Ένα άλλο θέμα είναι η ρυθμίσεις των:
- Πρόσφυση εκτός ασφάλτου (χαμηλή ή πραγματική). Στην πρώτη βαθμίδα τα ελαστικά που θα πατήσουν το γρασίδι ή την άμμο θα έχουν μέτρια έως κακή πρόσφυση ενώ στη δεύτερη πολύ κακή! Προτείνω "χαμηλή"
- Ένταση Slipstream (ασθενής ή ισχυρή). Προτείνω την ασθενή καθώς ανταποκρίνεται περισσότερο στην πραγματικότητα.
- Μηχανική βλάβη (ασθενής ή ισχυρή). Κανονικά θα έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε ισχυρή μηχανική βλάβη αλλά πιστεύω ότι είναι καλύτερα να μην την ενεργοποιήσουμε ακόμα σ' αυτόν τον αγώνα και να παίξουμε με την ασθενή προς το παρών. Φοβάμαι ότι κατά τις σοβαρές συγκρούσεις θα αδικηθούν αρκετά και οι μη ιθύνοντες. Από την άλλη θα μου πείτε ότι αυτό συμβαίνει και στους κανονικούς αγώνες! Εκεί υπάρχουν όμως και ποινές για τους απρόσεχτους οδηγούς! Εμείς δεν έχουμε μιλήσει ακόμα για βαθμούς και ποινές...
Υπάρχει μία ρύθμιση - που δεν ξέρω τι ακριβώς κάνει. Λέγεται, νομίζω, απενεργοποίηση συγκρούσεων, και υποθέτω ότι έχει να κάνει με το ότι όλα τα αυτοκίνητα στην πίστα εμφανίζονται ως :hahaha:"φαντάσματα" - μπου:flipout:
-Ποινές (μικρές ή μεγάλες). Προτείνω τη μικρή. Θα ισχύει και στους γύρους των κατατακτηρίων!

Όσων αφορά τα παραπάνω για τις ρυθμίσεις και συνθήκες του αγώνα είναι υπό συζήτηση φυσικά και θα ασπαστούμε τη θέληση της πλειοψηφίας. Αν δεν υπάρξει αντίρρηση θα ισχύσουν τα παραπάνω:deal:.


Καλή επιτυχία σε όλους! Ας νικήσει όμως ο καλύτερος!!!:SFGSFGSF:
'

My two cents:

Eγω προτεινω ελαφρια φθορα ελαστικων, γιατι αν καποιος αργησει να μπει στα πιτ και τρεξει ενα γυρο με πολυ φθαρμενα ελαστικα νομιζω οτι εκτος του οτι καταστρεφει τον αγωνα του , θα καταστρεψει και τον αγωνα των αλλων με μια ενδεχομενη συγκρουση , αφου ειναι αρκετα τα αλογα και θα γλιστραει πολυ. Aρα ενα χαμηλη φθορα για να μειωσουμε αυτον τον κινδυνο. Αργοτερα βλεπουμε πως θα παει.

Συμφωνω με τις επιλογες του Αρη για τις βοηθειες.Εμενα η επαναφορα ολισθησης μου εδινε 3 '' στον γυρο (απο 1:31 επεσα στο 1:28) και νομιζω πως πρεπει να ειναι κοινη επιλογη για ολους. Κατα την ταπεινη μου γνωμη off.

Για το θεμα των ποινων , νομιζω οτι η καταλληλοτερη επιλογη ειναι μικρες. Μεγαλα παιδια ειμαστε , για να διασκεδασουμε θα παιξουμε , οποτε δεν νομιζω να "κλεβει" κανενας μας ή να πεφτει πανω στους αλλους ,αν μπορει να το αποφυγει.

Για τα "αυτοκινητα-φαντασματα" και εγω δεν νομιζω οτι εξυπηρετει κατι. Χανεται η μαγεια του αγωνα ετσι!

ps: Επειδη δεν εχω μεγαλη εμπειρια απο το online κομματι του παιχνιδιου, να πω απο πριν οτι προσπαθω ακομα να μαθω να οδηγω σωστα χωρις να εμποδιζω καποιον πιο γρηγορο απο μενα ,οποτε δειξτε κατανοηση μεχρι να εξοικειωθω και να πλησιασω στο επιπεδο μερικων απο εσας!Ελπιζω να μαζευτουμε και να περασουμε καλα αυριο!
 
ps: Επειδη δεν εχω μεγαλη εμπειρια απο το online κομματι του παιχνιδιου, να πω απο πριν οτι προσπαθω ακομα να μαθω να οδηγω σωστα χωρις να εμποδιζω καποιον πιο γρηγορο απο μενα ,οποτε δειξτε κατανοηση μεχρι να εξοικειωθω και να πλησιασω στο επιπεδο μερικων απο εσας!Ελπιζω να μαζευτουμε και να περασουμε καλα αυριο!

Κώστα, η καλύτερη και σωστότερη συμπεριφορά είναι να κρατάς σταθερή πορεία ακολουθώντας την αγωνιστική σου γραμμή, χωρίς να κόβεις και χωρίς να προσπαθείς να ανοίξεις δρόμο για κάποιον που θεωρείς γρηγορότερο (πάντα με την προϋπόθεση ότι στις ευθείες καταλαμβάνεις - σταθερά την μία πλευρά της πίστας και δεν οδηγάς στη μέση)! Αν είναι πράγματι γρηγορότερος θα έχει την ευκαιρία του να σε περάσει! Αν δεν είναι, θα τον αφήσεις μπροστά σου και μετά θα καθυστερεί εσένα!
Μην Ξεχνάς επίσης ότι αυτός που σε ακολουθεί στενά από πίσω, φαίνεται γρηγορότερος γιατί, έχει το πλεονέκτημα του slipstream συν τον ψυχολογικό παράγοντα!
 
Re: Απάντηση: GT5 RACES in AVclub!

'

ps: Επειδη δεν εχω μεγαλη εμπειρια απο το online κομματι του παιχνιδιου, να πω απο πριν οτι προσπαθω ακομα να μαθω να οδηγω σωστα χωρις να εμποδιζω καποιον πιο γρηγορο απο μενα ,οποτε δειξτε κατανοηση μεχρι να εξοικειωθω και να πλησιασω στο επιπεδο μερικων απο εσας!Ελπιζω να μαζευτουμε και να περασουμε καλα αυριο!

Εγώ θεωρώ ότι με τους χρόνους που κάνεις με και χωρίς SRF είσαι απόλυτα ανταγωνιστικός και δεν θα έχεις πρόβλημα να κάνεις στην άκρη για να σε προσπεράσουν. Από εκεί και πέρα μην αγχώνεσαι και μην μου κάνεις όπως κάποιοι που ξεκινάνε ολόκληρα κατεβατά από μουρμούρα γιατι τους χτύπησε κάποιος. Αν κάθε φορά που έτρεχα online και με κοπανάγανε εκνευριζόμουν, πίστεψέ με θα είχα σταματήσει να ασχολούμαι εδώ και πολύ καιρό.

Πρώτον, όπως και να το κάνουμε είναι παιγνίδι και όχι πραγματικότητα.

Δεύτερον κανείς από εμάς δεν θεωρώ ότι είναι επαγγελματίας ή εστω ερασιτέχνης οδηγός αγώνων.(Αν είναι να μας το πει να τον κάνουμε kick!!!:slapface:)

Και τρίτον η αντίληψη της ηλεκτρονικής πραγματικότητας είναι παρασάγγας διαφορετική από την φυσική. Άν είχαμε την δυνατότητα πιστεύω ότι οι πραγματικοί χρόνοι που θα κάναμε με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στην Laguna Seca θα ήταν πολύ παραπάνω από τα δύo λεπτά και μόλις ολοκληρώναμε τον γύρο θα βγαίναμε από το αμάξι και θα λιποθυμάγαμε!!!
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: GT5 RACES in AVclub!

Δεύτερον κανείς από εμάς δεν θεωρώ ότι είναι επαγγελματίας ή εστω ερασιτέχνης οδηγός αγώνων.(Αν είναι να μας το πει να τον κάνουμε kick!!!:slapface:)
Και τρίτον η αντίληψη της ηλεκτρονικής πραγματικότητας είναι παρασάγγας διαφορετική από την φυσική. Άν είχαμε την δυνατότητα πιστεύω ότι οι πραγματικοί χρόνοι που θα κάναμε με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στην Laguna Seca θα ήταν πολύ παραπάνω από τα δύo λεπτά και μόλις ολοκληρώναμε τον γύρο θα βγαίναμε από το αμάξι και θα λιποθυμάγαμε!!!

(μη χαλάς τη μαγεία ρε κουμπάρε):flipout::flipout::flipout::grinning-smiley-043
 
Απάντηση: Re: GT5 RACES in AVclub!

που ειναι ολες αυτες οι ρυθμισεις μονο στο Online?δεν εχω ιδεα τι ειναι η ωθηση και τι το slipstream

Δες εδώ για ώθηση και εδώ

To slipstream είναι (με δικά μου λόγια) το φαινόμενο που δημιουργείται πίσω από ένα ταχέως κινούμενο όχημα και εκδηλώνεται με τη μορφή χαμηλής πίεσης - πυκνότητας του αέρα, γύρω και κυρίως πίσω από το όχημα ("σκίζει τον αέρα"). Το αποτέλεσμα είναι το όχημα που ακολουθεί να αντιμετωπίζει μικρότερη αντίσταση από τον αέρα με όλα τα καλά επακόλουθα στην ταχύτητά του, λόγο του φαινομένου αυτού. Λειτουργεί δηλ. σαν μια ρουφήχτρα!
Βέβαια στην πραγματικότητα δημιουργούνται πολλοί στροβιλισμοί και πολύ αστάθεια... πίσω από το όχημα!
 
Last edited:
Λοιπόν, έχω καλά και κακά νέα (για εσάς)

Τα καλά νέα είναι ότι κρύωσα (με κόλλησαν οι κόρες μου) και θα τρέξω το βράδυ παρέα με χαρτομάντιλα... Ελπίζω να μην σας κολλήσω και εσάς:nurse::laugh:

Τα κακά είναι:

Χτες κάναμε προπόνηση μαζί, με τον racer και κατέβασα και άλλο τον χρόνο μου:

1:29:755

Τα ποιο κακά (για όλους μας) είναι ότι:

ο racer, καθώς ήταν ελαφρώς ποιο γρήγορος από εμένα, έκανε ακόμα καλύτερο χρόνο!:beee:

:bigcry::bigcry::bigcry:
 
Re: Απάντηση: GT5 RACES in AVclub!

Τα δεδομένα άλλαξαν, έχουμε νέα entries:


Ημέρα: Τετάρτη 13
Άνοιγμα αίθουσας: 23:00
Ξεκίνημα κατατακτηρίων: 23:05
Ξεκίνημα αγώνα: 23:30
Ελαστικά: σπορ μαλακά
Βελτίωση οχημάτων: απαγορεύεται
Ποινή: ελαφριά (θα ισχύει και στους προκριματικούς)
Μηχανική βλάβη: ασθενής
Ένταση Slipstream: ασθενές
Φθορά ελαστικών/καυσίμων: ενεργή (υψηλή)
Ώθηση: απενεργοποιημένη
Δύναμη επαναφοράς ολίσθησης: απενεργοποιημένη
Χωρίς υποβοήθηση τιμονιού
Επιτρέπεται το ASM
Επιτρέπεται το TCS
Επιτρέπεται το ABS

Ερώτηση κρίσεως, μιας και που θα ενεργοποιήσουμε φθορά ελαστικών. Σπορ μαλακά η μέχρι σπορ μαλακά? Δηλαδή εγώ αν τρέξω με σπορ σκληρά για να γλιτώσω 1-2 πιτ-στοπ μπορώ?
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: GT5 RACES in AVclub!

Ερώτηση κρίσεως, μιας και που θα ενεργοποιήσουμε φθορά ελαστικών. Σπορ μαλακά η μέχρι σπορ μαλακά? Δηλαδή εγώ αν τρέξω με σπορ σκληρά για να γλιτώσω 1-2 πιτ-στοπ μπορώ?

Πάντα αυτό δουλεύει ως: μέχρι και...

Ρε πονηρέ πας να γλυτώσεις τα 30 δεύτερα του pit stop?

Δικαίωμά σου!

Να σου εξηγήσω πως έχουν τα πράγματα - Η φθορά ελαστικών (και καυσίμου ταυτόχρονα) έχει τρεις διαβαθμίσεις. Εμείς θα χρησιμοποιήσουμε την μεσαία.

Χτες πειραματίστηκα και τα αποτελέσματα λεν ότι τα σπορ μαλακά σε καλύπτουν για 12 με 15 γύρους, αναγκαίο δηλ. ένα pit stop στους συνολικά 25 γύρους και ίσως για κάποιους να χρειαστεί και δεύτερο. Να κερδίσεις άλλους 10 γύρους για να μην κάνεις καθόλου pitstop? Αμφιβάλω...:chinscratch:
 
Ο νικητής θα κερδίσει ένα τέτοιο (για το σπίτι του) :

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: GT5 RACES in AVclub!

Πάντα αυτό δουλεύει ως: μέχρι και...

Ρε πονηρέ πας να γλυτώσεις τα 30 δεύτερα του pit stop?

Δικαίωμά σου!

Να σου εξηγήσω πως έχουν τα πράγματα - Η φθορά ελαστικών (και καυσίμου ταυτόχρονα) έχει τρεις διαβαθμίσεις. Εμείς θα χρησιμοποιήσουμε την μεσαία.

Χτες πειραματίστηκα και τα αποτελέσματα λεν ότι τα σπορ μαλακά σε καλύπτουν για 12 με 15 γύρους, αναγκαίο δηλ. ένα pit stop στους συνολικά 25 γύρους και ίσως για κάποιους να χρειαστεί και δεύτερο. Να κερδίσεις άλλους 10 γύρους για να μην κάνεις καθόλου pitstop? Αμφιβάλω...:chinscratch:

Covered...:2thumb22sup: Αν και υπέπεσες σε σκάνδαλο υποκλοπής α λα McLaren - Ferrari, γιατί τώρα οι υπόλοιποι δεν θα χρειαστεί να κάνουμε δοκιμές για να διαπιστώσουμε την αντοχή των ελαστικών. :rofl:
 
Δες εδώ για ώθηση και εδώ

To slipstream είναι (με δικά μου λόγια) το φαινόμενο που δημιουργείται πίσω από ένα ταχέως κινούμενο όχημα και εκδηλώνεται με τη μορφή χαμηλής πίεσης - πυκνότητας του αέρα, γύρω και κυρίως πίσω από το όχημα ("σκίζει τον αέρα"). Το αποτέλεσμα είναι το όχημα που ακολουθεί να αντιμετωπίζει μικρότερη αντίσταση από τον αέρα με όλα τα καλά επακόλουθα στην ταχύτητά του, λόγο του φαινομένου αυτού. Λειτουργεί δηλ. σαν μια ρουφήχτρα!
Βέβαια στην πραγματικότητα δημιουργούνται πολλοί στροβιλισμοί και πολύ αστάθεια... πίσω από το όχημα!

Να ευχαριστήσουμε σε αυτο το σημείο τον Τάκη Πουρναρακη και να περάσουμε σε ενα ολιγολεπτο διαφημιστικό διάλειμμα ...
 
Απάντηση: Re: GT5 RACES in AVclub!

Να ευχαριστήσουμε σε αυτο το σημείο τον Τάκη Πουρναρακη και να περάσουμε σε ενα ολιγολεπτο διαφημιστικό διάλειμμα ...

Μην κοροϊδεύεις γιατί θα σε "μπανάρω" και θα σε αποκλείσω και από τον αγώνα...:bigcry:
 
Τα λέμε στην Laguna, καλή επιτυχία και κυρίως καλή διασκέδαση σε όλους!!!:ernaehrung004:
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: GT5 RACES in AVclub!

Από εκεί και πέρα μην αγχώνεσαι και μην μου κάνεις όπως κάποιοι που ξεκινάνε ολόκληρα κατεβατά από μουρμούρα γιατι τους χτύπησε κάποιος. Αν κάθε φορά που έτρεχα online και με κοπανάγανε εκνευριζόμουν, πίστεψέ με θα είχα σταματήσει να ασχολούμαι εδώ και πολύ καιρό.

Kαι εγω για αυτο το λεω! Επειδη σκοπος μας θα ειναι να διασκεδασουμε, να μην γκρινιαζουμε αν κατι παει στραβα. Οπως εγραψα και πιο πριν δεν ειχα καμια επαφη με το online και γι' αυτο, δεν ξερω το κλιμα που επικρατει. Καλη μας διασκεδαση λοιπον και αν ολα πανε καλα με το bluetooth (δεν το δοκιμασα ακομη:slapface: ), τα λεμε και live το βραδυ.
 
Απάντηση: Re: GT5 RACES in AVclub!

Αυτο που ρωταει αν θελουμε να γινει εγκατασταση του παιχνιδιου οταν ξεκιναμε το gt5 ή οταν μπαινουμε σε online αγωνα το εχετε κανει;
Παιζει καποιο ρολο στον χρονο φορτωσης ή στο να μην εχω lag; Προς το παρον δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο ,αλλα αν βελτιωνει τιποτα να
το βαλω να ξεκινησει την εγκατασταση. Ποσο χωρο να πιανει αραγε; (οχι οτι εχω προβλημα , αλλα ετσι πληροφοριακα)

Αν γνωριζει καποιος , ας απαντησει συντομα για να προλαβω πριν το βραδυ!

@rebirthsp : Wellcome onboard!!!
 
Απάντηση: Re: GT5 RACES in AVclub!

Κυριε διαχειριστα να κλεισω την δεκαδα...?

Γρήγοραααααααα! Προλαβαίνεις!

Αγόρασε τη Ferrari, βάψ' την με μη δηλωμένο (ακόμα) χρώμα και μπες στο χορό!!!:BDGBGDB55::elefant::marchmellow:
 
Last edited: