High End ασφάλειες.. Αναβαθμίζουν ή όχι ;;;

Συμφωνει και ο φίλος σου σ' αυτό.Εγω προτιμώ την Supreme3.Δισταζω για την Diamond.
Supreme έχω στο dac και τον προενισχυτη..
Έχω και δύο κομμάτια καβαντζα σε περίπτωση που χρειαστώ για κάποιο άλλο μηχάνημα..
Γενικά από ασφάλειες έχω κάνει το κουμάντο μου, δεν με βλέπω να πειραματίζομαι με άλλες..
 
  • Like
Reactions: Θρησκος
Κοννεκτορες για τις ασφαλειες φτιαχνει καποιος κατασκευαστης ;
Ειναι σημαντικοι ;
Απο τι υλικα ειναι φτιαγμενοι ;
Η κολληση στην πλακετα με τι καλάι γινεται ;

Επιπλεον πληροφοριες , ευπροσδεκτες.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: vlad66
Εγώ λοιπόν που έχω ξεχωριστή γραμμή για το σύστημά μου, με hifi tuning ασφάλεια, καλύτερο εσωτερικό καλώδιο από του πανεριού και πρίζα furutech στον τοίχο, η διαφορά είναι αρκετά καλή.
Κατά βάση στα δυναμικά και στο background.
Τώρα, τι προσφέρει το κάθε κομμάτι της αλυσίδας ξεχωριστά, δεν το γνωρίζω.
 
Εγώ λοιπόν που έχω ξεχωριστή γραμμή για το σύστημά μου, με hifi tuning ασφάλεια, καλύτερο εσωτερικό καλώδιο από του πανεριού και πρίζα furutech στον τοίχο, η διαφορά είναι αρκετά καλή.
Κατά βάση στα δυναμικά και στο background.
Τώρα, τι προσφέρει το κάθε κομμάτι της αλυσίδας ξεχωριστά, δεν το γνωρίζω.
Ο μεγαλύτερος εχθρός στο Audio είναι ο θόρυβος. EMI/RF, κάθε είδους θόρυβος.
Φαίνεται, εντελώς εμπειρικά -δεν υπάρχει καμμία επιστημονική έρευνα ή μελέτη γι' αυτό το θέμα, τουλάχιστον εγώ δεν γνωρίζω- ότι κάθε κρίκος στη μακρά αλυσσίδα ενός συστήματος λειτουργεί κατά κάποιο τρόπο σαν φίλτρο που αποκόπτει ένα μέρος από θορύβους που έχουν εισαχθεί σε προηγούμενα στάδια.

Υποθέτουμε ότι η χωριστή ηλεκτική γραμμή με υποπίνακα και χωριστή ασφάλεια επιδρούν ευεργετικά με αυτό τον τρόπο. Και δεν αφήνουν να περάσουν θόρυβοι από άλλες συσκευές που λειτουργούν εκεί κοντά (πλυντήρια, αιρκοντίσιον, ανεμιστήρες, κλπ).
Αυτό έχει αναφερθεί σε πολλές περιπτώσεις, και μάλιστα με τον συνηθισμένο ηλεκτρολογικό εξοπλισμό, χωρίς να απαιτούνται αναγκαστικά ακριβά Audiophile εξαρτήματα.

Γι' αυτό και στα καλώδια ρεύματος λένε ότι έχει σημασία το τελευταίο ενάμιση μέτρο. Και γι' αυτό καθόλου δεν αποκλείω να έχουν κάποια επίδραση οι ασφάλειες που είναι ο τελευταίος κρίκος στη μακρά αλυσσία της τροφοδοσίας.

Δεν έχω πειραματιστεί ακόμα με ασφάλειες, αλλά σκοπεύω να το κάνω. Σε λογικά πλαίσια. Για ένα μηχάνημα π.χ. του χιλιάρικου δεν με πειράζει να δώσω 50-70 ευρώ για μία ασφάλεια. Έτσι για πειραματισμό. (Ο κανόνας του 5-10%). Μία μικρή βελτίωση (περισσότερη ησυχία) την αναμένω, τη θεωρώ πιθανή. Αλλά να μεταμορφωθούν τα μηχανήματα μου, αυτό αποκλείεται!

Θα έδινα τα 700 ευρώ που ζητάνε οι Master της Synergistic Research? Προφανώς όχι, αλλά εάν είχα προενισχυτή και τελικό των 100-150.000 ευρώ και βάλε, ίσως το σκεφτόμουν.

Από εκεί και πέρα, αν πρόκειται να πειραματιστούμε, καλό είναι να ενημερωθούμε. Και δεν εννοώ μόνο εταιρείες, μάρκες και μοντέλα. Αλλά κυρίως πως να διαλέξουμε τη σωστή ασφάλεια για το δικό μας μηχάνημα.
 
Ο μεγαλύτερος εχθρός στο Audio είναι ο θόρυβος. EMI/RF, κάθε είδους θόρυβος.
Φαίνεται, εντελώς εμπειρικά -δεν υπάρχει καμμία επιστημονική έρευνα ή μελέτη γι' αυτό το θέμα, τουλάχιστον εγώ δεν γνωρίζω- ότι κάθε κρίκος στη μακρά αλυσσίδα ενός συστήματος λειτουργεί κατά κάποιο τρόπο σαν φίλτρο που αποκόπτει ένα μέρος από θορύβους που έχουν εισαχθεί σε προηγούμενα στάδια.

Υποθέτουμε ότι η χωριστή ηλεκτική γραμμή με υποπίνακα και χωριστή ασφάλεια επιδρούν ευεργετικά με αυτό τον τρόπο. Και δεν αφήνουν να περάσουν θόρυβοι από άλλες συσκευές που λειτουργούν εκεί κοντά (πλυντήρια, αιρκοντίσιον, ανεμιστήρες, κλπ).
Αυτό έχει αναφερθεί σε πολλές περιπτώσεις, και μάλιστα με τον συνηθισμένο ηλεκτρολογικό εξοπλισμό, χωρίς να απαιτούνται αναγκαστικά ακριβά Audiophile εξαρτήματα.

Γι' αυτό και στα καλώδια ρεύματος λένε ότι έχει σημασία το τελευταίο ενάμιση μέτρο. Και γι' αυτό καθόλου δεν αποκλείω να έχουν κάποια επίδραση οι ασφάλειες που είναι ο τελευταίος κρίκος στη μακρά αλυσσία της τροφοδοσίας.

Δεν έχω πειραματιστεί ακόμα με ασφάλειες, αλλά σκοπεύω να το κάνω. Σε λογικά πλαίσια. Για ένα μηχάνημα π.χ. του χιλιάρικου δεν με πειράζει να δώσω 50-70 ευρώ για μία ασφάλεια. Έτσι για πειραματισμό. (Ο κανόνας του 5-10%). Μία μικρή βελτίωση (περισσότερη ησυχία) την αναμένω, τη θεωρώ πιθανή. Αλλά να μεταμορφωθούν τα μηχανήματα μου, αυτό αποκλείεται!

Θα έδινα τα 700 ευρώ που ζητάνε οι Master της Synergistic Research? Προφανώς όχι, αλλά εάν είχα προενισχυτή και τελικό των 100-150.000 ευρώ και βάλε, ίσως το σκεφτόμουν.

Από εκεί και πέρα, αν πρόκειται να πειραματιστούμε, καλό είναι να ενημερωθούμε. Και δεν εννοώ μόνο εταιρείες, μάρκες και μοντέλα. Αλλά κυρίως πως να διαλέξουμε τη σωστή ασφάλεια για το δικό μας μηχάνημα.
Πολύ δύσκολο είναι να σου πει κάποιος πια ασφάλεια θα ταιριάξει σε κάποιο μηχάνημα, είναι σχεδόν αδύνατον να σου πει κάποιος πάρε "αυτή"..
Όλες οι ασφάλειες έχουν τον "δικό" τους ήχο και ανάλογα το Setup επιλέγεις..
Η "σωστή" ασφάλεια σε ένα μηχάνημα βρίσκεται στην δοκιμή..
Μην πέσετε να με φάτε διότι οι ασφάλειες θέλουν στρώσιμο, και μόνο όταν στρώσουν θα βγει συμπέρασμα αν ταιριάζει στο μηχάνημα ή όχι..
Συνήθως ανάλογα το υλικό που είναι φτιαγμένη θέλει καμία 200αρια ώρες για να αρχίζει να σταθεροποιήσει την απόδοση της και πάνω..
Ειδικά όσες έχουν ασήμι..
Άρα θέλει υπομονή και δοκιμές,που κάποιος δεν είναι σίγουρο ότι θα το κάνει και ίσως βγάλει λάθος συμπεράσματα για τις ασφάλειες..
 
  • Like
Reactions: Θρησκος
Πολύ δύσκολο είναι να σου πει κάποιος πια ασφάλεια θα ταιριάξει σε κάποιο μηχάνημα, είναι σχεδόν αδύνατον να σου πει κάποιος πάρε "αυτή"..
Όλες οι ασφάλειες έχουν τον "δικό" τους ήχο και ανάλογα το Setup επιλέγεις..
Η "σωστή" ασφάλεια σε ένα μηχάνημα βρίσκεται στην δοκιμή..
Μάλλον δεν με κατάλαβες. Πριν αρχίσουμε να συζητάμε για τον "ήχο" μίας ασφάλειας, θα πρέπει πρώτα να τη διαλέξουμε με βάση τα ηλεκτρικά της χαρακτηριστικά.
Το θεωρείς δεδομένο, πως όλοι ξέρουν να βρούν τι ασφάλεια χρησιμοποιεί το μηχάνημα τους; Ακόμα κι' αν πρόκειται να την αλλάξουν με την ίδια, την εργοστασιακή. Οι περισσότεροι από μας -βάζω κι' εμένα μέσα- ούτε που ασχολιόμαστε. Μόνο σε περίπτωση βλάβης, τότε το ψάχνουμε.
Ας δούμε λοιπόν τι μπορεί να γίνει απλώς αλλάζοντας μία ασφάλεια κι' έπειτα συζητάμε, αν η μία έχει καλύτερο ήχο από την άλλη.

Μην πέσετε να με φάτε
Μας έχεις πάρει από κακό μάτι! Τι είμαστε, ανθρωποφάγοι; 😙
Είμαστε καλά παιδιά! 😇 😁

διότι οι ασφάλειες θέλουν στρώσιμο, και μόνο όταν στρώσουν θα βγει συμπέρασμα αν ταιριάζει στο μηχάνημα ή όχι..
Συνήθως ανάλογα το υλικό που είναι φτιαγμένη θέλει καμία 200αρια ώρες για να αρχίζει να σταθεροποιήσει την απόδοση της και πάνω..
Στις 200 ώρες "στρώνει" και ο εγκέφαλος μας. Συνηθίζουμε τον καινούργιο ήχο -το ξαναλέω, αν υπάρχει καινούργιος ήχος- και στο μεταξύ ξεχνάμε τον παλιό.
Αλλά δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα, όπως τα περιγράφεις, ούτε τόσο υπερβολικά, όσο τα λέω εγώ.(!) 🙃

Οι περισσότερες συσκευές έχουν τη λειτουργία Stanby. Που ακόμα και κλειστές (off) τραβάνε ρεύμα ηρεμίας.
Στα μηχανήματα χαμηλής ισχύος (προενισχυτές, DAC's, κλπ) είναι ο κανόνας. Αν υπολογίσουμε ότι τις περισσότερες ώρες της ημέρας και τις νύχτες οι συσκευές θα είναι κλειστές, αλλά θα διέρχεται ρεύμα ηρεμίας, δε χρειάζεται πάνω από μία βδομάδα έως 10 μέρες (24ωρα) για να περάσουν οι 200 ώρες. Οπότε δεν θεωρώ ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα.
Εξαιρούνται οι ενισχυτές, ολοκληρωμένοι και τελικοί. Αλλά και αυτοί πολύ συχνά διαθέτουν τη λειτουργία Stanby.

Τις 200 ώρες όμως πως τις υπολογίζεις; Έχεις δει να τις αναφέρει κάποιος κατασκευαστής; Ρωτάω, δεν γνωρίζω...

Ειδικά όσες έχουν ασήμι..
Άρα θέλει υπομονή και δοκιμές,που κάποιος δεν είναι σίγουρο ότι θα το κάνει και ίσως βγάλει λάθος συμπεράσματα για τις ασφάλειες..
Αυτό με το ασήμι πως το ξέρεις; Έχεις κάνει δοκιμές με διαφορετικές ασφάλειες, μία με χαλκό και άλλη με ασήμι και κατέληξες σ' αυτό το συμπέρασμα; 🤔
 
Μάλλον δεν με κατάλαβες. Πριν αρχίσουμε να συζητάμε για τον "ήχο" μίας ασφάλειας, θα πρέπει πρώτα να τη διαλέξουμε με βάση τα ηλεκτρικά της χαρακτηριστικά.
Το θεωρείς δεδομένο, πως όλοι ξέρουν να βρούν τι ασφάλεια χρησιμοποιεί το μηχάνημα τους; Ακόμα κι' αν πρόκειται να την αλλάξουν με την ίδια, την εργοστασιακή. Οι περισσότεροι από μας -βάζω κι' εμένα μέσα- ούτε που ασχολιόμαστε. Μόνο σε περίπτωση βλάβης, τότε το ψάχνουμε.
Ας δούμε λοιπόν τι μπορεί να γίνει απλώς αλλάζοντας μία ασφάλεια κι' έπειτα συζητάμε, αν η μία έχει καλύτερο ήχο από την άλλη.


Μας έχεις πάρει από κακό μάτι! Τι είμαστε, ανθρωποφάγοι; 😙
Είμαστε καλά παιδιά! 😇 😁


Στις 200 ώρες "στρώνει" και ο εγκέφαλος μας. Συνηθίζουμε τον καινούργιο ήχο -το ξαναλέω, αν υπάρχει καινούργιος ήχος- και στο μεταξύ ξεχνάμε τον παλιό.
Αλλά δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα, όπως τα περιγράφεις, ούτε τόσο υπερβολικά, όσο τα λέω εγώ.(!) 🙃

Οι περισσότερες συσκευές έχουν τη λειτουργία Stanby. Που ακόμα και κλειστές (off) τραβάνε ρεύμα ηρεμίας.
Στα μηχανήματα χαμηλής ισχύος (προενισχυτές, DAC's, κλπ) είναι ο κανόνας. Αν υπολογίσουμε ότι τις περισσότερες ώρες της ημέρας και τις νύχτες οι συσκευές θα είναι κλειστές, αλλά θα διέρχεται ρεύμα ηρεμίας, δε χρειάζεται πάνω από μία βδομάδα έως 10 μέρες (24ωρα) για να περάσουν οι 200 ώρες. Οπότε δεν θεωρώ ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα.
Εξαιρούνται οι ενισχυτές, ολοκληρωμένοι και τελικοί. Αλλά και αυτοί πολύ συχνά διαθέτουν τη λειτουργία Stanby.

Τις 200 ώρες όμως πως τις υπολογίζεις; Έχεις δει να τις αναφέρει κάποιος κατασκευαστής; Ρωτάω, δεν γνωρίζω...


Αυτό με το ασήμι πως το ξέρεις; Έχεις κάνει δοκιμές με διαφορετικές ασφάλειες, μία με χαλκό και άλλη με ασήμι και κατέληξες σ' αυτό το συμπέρασμα; 🤔
Για να αλλάξει κάποιος μια ασφάλεια σε ένα μηχάνημα δεν χρειάζεται να έχει ειδικές γνώσεις..
Η ασφάλεια γράφει επάνω τα "στοιχεία" της ώστε να πάρουμε την επόμενη..

Δεν έχω πάρει κανέναν με καλό μάτι, αυτό πως προέκυψε;
Ίσως ο τρόπος γραφής μου δεν γίνεται κατανοητός..

Η ασφάλεια "γράφει" ώρες μόνο όταν λειτουργεί πλήρως το μηχάνημα, (μην με βάζεις να εξηγήσω γιατί, τα βαριέμαι αυτά)

Οι ώρες στρωσιματος "αναγνωρίζονται" από τον ακροατή που έχει εξοικειωθεί με τέτοιου είδους υλικά...
Άλλο χρόνο θέλει ο χαλκός, άλλο το ασήμι, άλλο το ρόδι, Παλλάντιο κλπ..
Είτε πρόκειται για βύσμα ρεύματος, είτε rca ic, είτε ασφάλεια, είτε μπανάνα/διχαλο κλπ, ανάλογα το υλικό κατασκευής ή της επιστρωσεις τους, αυτό αλλάζει τα δεδομένα..

Δοκιμές σε υλικά κάνω εδώ και 30 χρόνια, είτε σε χαλκό, είτε ασήμι, είτε υβρίδια κλπ..
Άλλο χρόνο πχ θέλει μια ασφάλεια με χάλκινο σύρμα με χάλκινα η επίχρυσα καπάκια, άλλο χρόνο θέλει μια ασφάλεια με χάλκινο σύρμα με επίστρωση ασημιού με ασημένια καπάκια με επίστρωση κλπ..
Το ασήμι θέλει τον πιο πολύ χρόνο να στρωθεί/σταθεροποιηθεί σε απόδοση, όπως και το ροδιο..

Το ίδιο ισχύει και στα καλώδια ρεύματος, ιντερκονεκτ, ηχείων κλπ..
Υπάρχει ο ofc χαλκός, υπάρχει ο occ, το ασήμι και πάει λέγοντας..
 
Υ.Γ. Και οι πτωχοί χαλκολάγνοι τι γενήσονται; :(

Χωρίς να παραγνωρίσω το κίνδυνο που ελλοχεύει να χαρακτηριστώ μπανάλ υποθέτω ότι απλά ακούν και απολαμβάνουν τη μουσικούλα τους...
 
Χωρίς να παραγνωρίσω το κίνδυνο που ελλοχεύει να χαρακτηριστώ μπανάλ υποθέτω ότι απλά ακούν και απολαμβάνουν τη μουσικούλα τους...
...και δεν ενδιαφέρονται γι άλλες ασφάλειες.
Εκτος αν ενδιαφέρονται.
 
Για να αλλάξει κάποιος μια ασφάλεια σε ένα μηχάνημα δεν χρειάζεται να έχει ειδικές γνώσεις..
Η ασφάλεια γράφει επάνω τα "στοιχεία" της ώστε να πάρουμε την επόμενη..
Στο είπα. Όσο και να φαίνεται απλό, δεν είναι σε θέση να το κάνουν όλοι, να μην πω οι περισσότεροι.

Και όχι, ΔΕΝ γράφουν οι ασφάλειες πάνω όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

Εγώ ξέρεις που κόλλησα;
Slow Blown ή Fast Blown? Βραδείας τήξης ή Ταχείας τήξης;
ΔΕΝ το γράφουν.
Και έριξα αρκετό διάβασμα, ώσπου ν' αρχίσω να κατανοώ, πότε έτσι, πότε αλλιώς. Κι' ακόμα δεν έχω βεβαιωθεί. Άλλο υπόθεση, άλλο πιθανολόγηση, άλλο βεβαιότητα. Και για μένα έχει σημασία, διότι αν ξεκινήσω ν' αλλάζω ασφάλειες θα πρέπει ν' αλλάξω γύρω στις δέκα (10)! Τουλάχιστον με τα διαφορετικά setup που χρησιμοποιώ.

Μην τα βλέπεις λοιπόν τόσο απλά, δεν είναι για όλους.

Δεν έχω πάρει κανέναν με καλό μάτι, αυτό πως προέκυψε;
Ίσως ο τρόπος γραφής μου δεν γίνεται κατανοητός..
Από κακό μάτι έγραψα. Αχ! Ο δαίμων του τυπογραφείου!

Λευτέρη μου, θεωρώ αυτονόητο ότι εδώ μέσα κάνουμε και λίγη πλάκα, καλοπροαίρετη εννοείται, για να σπάει η ρουτίνα και η μονοτονία. Κάθε άλλη είναι απαράδεκτη. Γι' αυτό και τη συνοδεύουμε με φατσούλες, emoticons, για να δείξουμε ότι πρόκειται για αστείο.

Δεν προέκυψε λοιπόν τίποτα. Μιά χαρά κατανοητός είσαι. Απλούστατα εγώ έκανα λογοπαίγνιο πάνω στο "Μην πέσετε να με φάτε," απαντώντας ότι "τι είμαστε, ανθρωποφάγοι; Μάλλον λοιπόν το δικό μου λογοπαίγνιο δεν έγινε κατανοητό και θα πρέπει να ζητήσω συγνώμη... :(

Η ασφάλεια "γράφει" ώρες μόνο όταν λειτουργεί πλήρως το μηχάνημα, (μην με βάζεις να εξηγήσω γιατί, τα βαριέμαι αυτά)
Πάντως θα ήθελα να ξέρω το "γιατί". Ή έστω από που μπορώ να το μάθω...

Οι ώρες στρωσιματος "αναγνωρίζονται" από τον ακροατή που έχει εξοικειωθεί με τέτοιου είδους υλικά...
Άλλο χρόνο θέλει ο χαλκός, άλλο το ασήμι, άλλο το ρόδι, Παλλάντιο κλπ..
Είτε πρόκειται για βύσμα ρεύματος, είτε rca ic, είτε ασφάλεια, είτε μπανάνα/διχαλο κλπ, ανάλογα το υλικό κατασκευής ή της επιστρωσεις τους, αυτό αλλάζει τα δεδομένα..
Στρώσιμο σε ηχεία, ακουστικά, ενισχυτές, το αναγνωρίζω εύκολα. Σε καλώδια τι να πω, δεν τα καταφέρνω και τόσο. Αναγνωρίζω διαφορές ανάμεσα σε καλώδια, αλλά ανάμεσα σε στρωμένο και άστρωτο δεν τα έχω καταφέρει. Είτε μου λείπει η υπομονή, είτε το σύστημα μου δεν είναι και τόσο αναλυτικό, είτε και τα δύο...

Δοκιμές σε υλικά κάνω εδώ και 30 χρόνια, είτε σε χαλκό, είτε ασήμι, είτε υβρίδια κλπ..
Άλλο χρόνο πχ θέλει μια ασφάλεια με χάλκινο σύρμα με χάλκινα η επίχρυσα καπάκια, άλλο χρόνο θέλει μια ασφάλεια με χάλκινο σύρμα με επίστρωση ασημιού με ασημένια καπάκια με επίστρωση κλπ..
Το ασήμι θέλει τον πιο πολύ χρόνο να στρωθεί/σταθεροποιηθεί σε απόδοση, όπως και το ροδιο..

Το ίδιο ισχύει και στα καλώδια ρεύματος, ιντερκονεκτ, ηχείων κλπ..
Υπάρχει ο ofc χαλκός, υπάρχει ο occ, το ασήμι και πάει λέγοντας..
Ναι Λευτεράκη μου, μα κι' εμείς αυτό επιθυμούμε να μάθουμε: Την εμπειρία σου.
Με παραδείγματα. Να πεις, ας πούμε, δοκίμασα την Α ασφάλεια με αυτό το υλικό και χρειάστηκαν X ώρες. Δοκίμασα και τη Β με το άλλο υλικό και χρειάστηκαν Ψ ώρες. Είναι τόσο δυσκολο; 🤷‍♂️
 
Οι κοινές ασφάλειες ίσως να μην αναγράφουν τον τύπο τους.Αυτες οι οποίες κατασκευάζονται από σοβαρές εταιρίες,τον αναγράφουν.Αν δεν αναγράφεται στο καπάκι της ασφάλειας,αναγράφεται στο κουτί της.
 
Οι κοινές ασφάλειες ίσως να μην αναγράφουν τον τύπο τους.Αυτες οι οποίες κατασκευάζονται από σοβαρές εταιρίες,τον αναγράφουν.Αν δεν αναγράφεται στο καπάκι της ασφάλειας,αναγράφεται στο κουτί της.
Μα τι λέμε τώρα, οι ασφάλειες που φέρουν πάνω τα μηχανήματα μας δεν γράφουν "Slow Blown" ή "Fast Blown", το manual δεν γράφει και τα μηχανήματα έρχονται φορώντας την ασφάλεια τους. Δεν υπάρχει χωριστό κουτί ασφάλειας, για να βρούμε τι φοράει το μηχάνημα μας.
Οπότε από που θα το βρούμε;
Το κυριότερο, πως θα είμαστε σίγουροι;
 
Μα τι λέμε τώρα, οι ασφάλειες που φέρουν πάνω τα μηχανήματα μας δεν γράφουν "Slow Blown" ή "Fast Blown", το manual δεν γράφει και τα μηχανήματα έρχονται φορώντας την ασφάλεια τους. Δεν υπάρχει χωριστό κουτί ασφάλειας, για να βρούμε τι φοράει το μηχάνημα μας.
Οπότε από που θα το βρούμε;
Το κυριότερο, πως θα είμαστε σίγουροι;
Οσον αφορά τις κοινές,έχω διαβάσει τον τύπο μερικές φορες στο manual της συσκευής π.χ. η ATC το αναγράφει.
Γενικώς όμως,δύσκολα μπαίνει ασφάλεια fast blow από το εργοστάσιο και επίσης δύσκολα θα βρεθεί fast blow στις βελτιωτικές.
 
Οι κοινές ασφάλειες ίσως να μην αναγράφουν τον τύπο τους.Αυτες οι οποίες κατασκευάζονται από σοβαρές εταιρίες,τον αναγράφουν.Αν δεν αναγράφεται στο καπάκι της ασφάλειας,αναγράφεται στο κουτί της.
Ολες οι ασφαλειες γραφουν τον τυπο τους .Για παραδειγμα οι Fast blow εχουν το γραμμα F ακριβως πριν τα αμπερ.
Το γραφουν ομως, μονο στη μια πλευρα οχι και στις δυο.
Δεν ξερω για τις "βελτιωτικες" αλλα στις συνηθισμενες, παντου βρισκεις Fast blow.
 
Ολες οι ασφαλειες γραφουν τον τυπο τους .Για παραδειγμα οι Fast blow εχουν το γραμμα F ακριβως πριν τα αμπερ.
Το γράφουν ομως, μονο στη μια πλευρα οχι και στις δυο.
Δεν ξερω για τις "βελτιωτικες" αλλα στις συνηθισμενες, παντου βρισκεις Fast blow.
Πολυ σωστά..
 
Γενικώς; να
Ολες οι ασφαλειες γραφουν τον τυπο τους .Για παραδειγμα οι Fast blow εχουν το γραμμα F ακριβως πριν τα αμπερ.
Το γραφουν ομως, μονο στη μια πλευρα οχι και στις δυο.
Δηλαδή αν δεν φαίνεται, πρέπει να βγάλουμε την ασφάλεια από το μηχάνημα, π.χ. το DAC, ή τον ενισχυτή μας και να κοιτάξουμε από την άλλη μεριά;

Edit: Για παράδειγμα τα πικάπ σου τι ασφάλειες φοράνε, :cool:
 
Ολες οι ασφαλειες γραφουν τον τυπο τους .Για παραδειγμα οι Fast blow εχουν το γραμμα F ακριβως πριν τα αμπερ.
Το γραφουν ομως, μονο στη μια πλευρα οχι και στις δυο.
Δεν ξερω για τις "βελτιωτικες" αλλα στις συνηθισμενες, παντου βρισκεις Fast blow.
Κρινοντας εξ' ίδιων τα αλλότρια,η Primare και η ATC έχουν τοποθετήσει slow blow.