Η Αγορά του Βινυλίου στο 2013 [Η ιστορία κύκλους κάνει;]

Απάντηση: Re: Η Αγορά του Βινυλίου στο 2013 [Η ιστορία κύκλους κάνει;]

Πέτρο, είμαι σε θέση να γνωρίζω, από "μέσα", πως και η Τσου Ducochrome χρησιμοποιεί!

Κι αναρωτιόμουν τόσο καιρό γιατί τα φορτηγά μου έχουν τόσο γλυκές μεσαίες...5 χέρια περασμένο είναι καθένα,λογικότατο.
:flipout:
 
Kιόμως η Ζu Audio υσχυρίζονταν οτι έβαφε τα Druid με κάποια είδική ...μπογιά.. που τα έκανε να ακούγονται καλύτερα...
Δεν κάνω καθόλου πλάκα!! Το είπε με το στόμα του ο τότε αντιπρόσωπος!!!

Τα συμπεράσματα δικά σας..

Και μια Ιαπωνικη εταιρεια της οποιας το ονομα μου διαφευγει τωρα,εχει μια μπογια που ισχυριζεται οτι βαφοντας ραφια στο ρακ,ηχεια κλπ, βελτιωνεται το αποτελεσμα.
 
Απάντηση: Re: Η Αγορά του Βινυλίου στο 2013 [Η ιστορία κύκλους κάνει;]

Και μια Ιαπωνικη εταιρεια της οποιας το ονομα μου διαφευγει τωρα,εχει μια μπογια που ισχυριζεται οτι βαφοντας ραφια στο ρακ,ηχεια κλπ, βελτιωνεται το αποτελεσμα.

Κοίταξε,αν είναι καμιά μπογιά όπως πχ. η ελαστική που περνάμε το κάτω μέρος του αμαξώματος μπορεί να έχει κάποια βάση.
Αν είναι όμως όπως οι κοινές................................
 
ήταν το Mud slide Slim του James Taylor σε έκδοση 180 γρ. (δεν θυμάμαι δυστυχώς το όνομα) εταιρείας που διαθέτει το public. Και σε προσιτή τιμή 17.98 ....
Εντάξει τί περίμενες!! Πάρε κανένα της προκοπής! Όπως έχω τονίσει πάμπολλες φορές το 180γρ δεν λέει απολύτως τίποτα αν δεν συντρέχουν κάποιες προϋποθέσεις. Λ.Σ.
 
Όπως ειπώθηκε νωρίτερα, τα βινύλια είναι το μέσο που κρατάει καλύτερα τη μεταπωλητική του αξία.

Πράγματι, στους συλλεκτικούς κύκλους υπάρχει ένα hype για κάποιες εκδόσεις/ ετικέτες πχ VERTIGO, DECCA, κλπ με αποτέλεσμα να υπάρχουν τίτλοι που πλέον να τιμολογούνται 2000-3000 ευρώ και ενώ πριν 15-20 χρόνια να τους έβρισκες σε λογικές τιμές.

Άλλο παράδειγμα είναι σύγχρονες εκδόσεις πχ. audiophile (classic records, DCC, κλπ) όπου οι τιμές πάνε να ξεφύγουν ακολουθώντας τάσεις που δημιουργούνται από ebay. Πιο συγκεκριμένα, αγαπητός συμφορουμίτης μου πρότεινε να μου πουλήσει τίτλους των Led Zeppelin της classic records (200γραμ) από 110-140 ευρώ, δηλαδή, παρατηρούνται φαινόμενα πληθωρισμού και υπερκέρδους από ορισμένους.

Βέβαια και οι συλλεκτικοί δίσκοι κύκλους κάνουν καθώς αυτοί σχετίζονται και με τις γενιές που τους ακούνε, άλλοτε θα φτάσουν στα ύψη και κάποια στιγμή θα χαθούν στη λήθη του χρόνου, δε μιλάμε βέβαια για μεγάλα συγκροτήματα αλλά για πιο εξειδικευμένα είδη.
 
Re: Απάντηση: Re: Η Αγορά του Βινυλίου στο 2013 [Η ιστορία κύκλους κάνει;]

Κοίταξε,αν είναι καμιά μπογιά όπως πχ. η ελαστική που περνάμε το κάτω μέρος του αμαξώματος μπορεί να έχει κάποια βάση.
Αν είναι όμως όπως οι κοινές................................
Φανταζομαι πως κατι τετοιο θα ειναι
 
Όπως ειπώθηκε νωρίτερα, τα βινύλια είναι το μέσο που κρατάει καλύτερα τη μεταπωλητική του αξία.

Πράγματι, στους συλλεκτικούς κύκλους υπάρχει ένα hype για κάποιες εκδόσεις/ ετικέτες πχ VERTIGO, DECCA, κλπ με αποτέλεσμα να υπάρχουν τίτλοι που πλέον να τιμολογούνται 2000-3000 ευρώ και ενώ πριν 15-20 χρόνια να τους έβρισκες σε λογικές τιμές.

Άλλο παράδειγμα είναι σύγχρονες εκδόσεις πχ. audiophile (classic records, DCC, κλπ) όπου οι τιμές πάνε να ξεφύγουν ακολουθώντας τάσεις που δημιουργούνται από ebay. Πιο συγκεκριμένα, αγαπητός συμφορουμίτης μου πρότεινε να μου πουλήσει τίτλους των Led Zeppelin της classic records (200γραμ) από 110-140 ευρώ, δηλαδή, παρατηρούνται φαινόμενα πληθωρισμού και υπερκέρδους από ορισμένους.

Βέβαια και οι συλλεκτικοί δίσκοι κύκλους κάνουν καθώς αυτοί σχετίζονται και με τις γενιές που τους ακούνε, άλλοτε θα φτάσουν στα ύψη και κάποια στιγμή θα χαθούν στη λήθη του χρόνου, δε μιλάμε βέβαια για μεγάλα συγκροτήματα αλλά για πιο εξειδικευμένα είδη.

Βεβαίως και το βινύλιο κρατά την μεταπωλητική του αξία, ειδικά σε σχέση με ένα αύλο αρχείο που έχει μηδενική. Μόνος σου όμως έγραψες οτι πλέον το φορμάτ έχει ξεφύγει ως προς την κερδοσκοπική του αντιμετώπιση. Έτσι βέβαια λειτουργεί η αγορά όμως ο συνδυασμός πανάκριβων (ακόμα και 60 ευρώ πολλά είναι για μια επανέκδοση σε διπλό 45άρι) αξιόλογων βινυλίων και απαράδεκτων φτηνών σε ποσοστό περίπου 40-50% των προσιτών εκδόσεων μόνο καλά νέα δεν είναι.

Πρίν να το καταλάβουμε θα αρχίσει να ξυπνάει ο κόσμος και τότε να δείς γέλια.. γιατί τα βινύλια δεν τα αγοράζουμε για να τα κερμάμε στον τοίχο..

Και το 2008 παρά τα σαφή καμπανάκια για το αντίθετο όλοι κόβανε τις φλέβες τους οτι η Ελλάδα πάει πολύ καλά, αν δέ κάποιος περιέγραφε την σημερινή κατάσταση θα το έβγαζαν τρελλό ή γραφικό..

Τα σημάδια είναι εκεί αρκεί να τα δεί κάποιος και τα καμπανάκια κουδουνίζουν έντονα, κρίμα βέβαια γιατί αλλιώς ξεκίνησε η υπόθεση αναβίωσης του βινυλίου, αλλα τώρα που έγινε πιά μόδα χ@@τα...
 
Εντάξει τί περίμενες!! Πάρε κανένα της προκοπής! Όπως έχω τονίσει πάμπολλες φορές το 180γρ δεν λέει απολύτως τίποτα αν δεν συντρέχουν κάποιες προϋποθέσεις. Λ.Σ.

ευτυχώς δηλαδή που δεν ήταν και δικός μου...:Banane0:

πάντως ήταν επώνυμος ...
 
ευτυχώς δηλαδή που δεν ήταν και δικός μου...:Banane0:

πάντως ήταν επώνυμος ...
Δημήτρη δεν έχει σημασία το αν είναι επώνυμος. Εκ πείρας συμβουλεύω και προτείνω να μην αγοράζουμε Ευρωπαϊκά και Γιαπωνέζικα βινύλια όσο ελκυστικές και αν είναι οι τιμές συγκριτικά με τα Αμερικάνικα που έχουν ακριβά μεταφορικά και μια εισαγωγή κοστίζει + 40-43% επί του τιμολογίου αγοράς μαζί και των μεταφορικών. 'Όμως οι δίσκοι αυτοί, όπως γνωρίζεις, γίνονται από τις αυθεντικές ταινίες ηχογράφησης με λαμπάτο εξοπλισμό και όλη η διαδικασία είναι αναλογική. Ο δε μηχανικός χάραξης της μήτρας είναι από τους ελάχιστους παλαιούς του επαγγέλματος. Ευτυχώς υπάρχουν νεώτεροι εκπαιδευόμενοι. Κατά την κρίση μου δεν συγκρίνεται κανένα άλλο μέσο με μια τέτοια επανέκδοση ή με τις πολύ καλές πρώτες εκδόσεις. Λ.Σ.
 
Από το 98 που συλέγω δίσκους δεν παρατηρώ αύξηση στις τιμές τους -μιλώ για καινούργεια- να μην πώ ότι σε κάποιες περιπτώσεις έπεσαν λογο της πτώσης του δολαρίου.
 
Re: Αγορά πικάπ μέχρι 1500 ευρώ - προτάσεις

.......................
και πάλι βλέπω την κουβέντα digital vs vinyl...

Τι να πω...:nounder:
Χμμμ! Από εδώ το πάμε, από εκεί το φέρνουμε, εκεί στριφογυρίζει... :cool:

Πρόσεξες τον υπότιτλο του νήματος; Είναι το ερώτημα: Η ιστορία κύκλους κάνει;
Τυχαίο; Όχι βέβαια!

Η επανάληψη είναι αρχή της μαθήσεως, που θα λέγανε και οι παλιοί δασκάλοι... :lehrer:

Ή αλλιώς: Για να θυμούνται οι παλιότεροι και να μαθαίνουν οι νεώτεροι! :grandpa:
Επ' αυτού είχα γράψει τελευταία εδώ, δε χρειάζεται να ξαναγράφω.
Ως ένα βαθμό το παρόν αποτελεί συνέχεια εκείνου του νήματος.

Έχουν προστεθεί όμως και μία σειρά άλλα ζητήματα, άξια για συζήτηση και σχολιασμό:

-Η πολύ μεγάλη στ' αλήθεια αύξηση της αγοράς του βινυλίου, αλλά και η αξιόλογη σημερινή παραγωγή πικ-άπ, βραχιόνων, κεφαλών κλπ.

-Ποιά είναι οι ποιότητα των νέων κυκλοφοριών.

-Το πολύ ενδιαφέρον φαινόμενο να προσεγγίζουν με αγάπη το βινύλιο νέα παιδιά, που έχουν μεγαλώσει στην εποχή του CD χωρίς να έχουν γνωρίσει άλλο μέσο. Το παρατηρούμε καθημερινά εδώ στο forum...
 
Νομίζω ότι η ιστορία, ως αναφορά το βινύλιο, δεν κάνει κύκλους, ούτε σε κανένα άλλο μέσο...

Νομίζω η ιδαιτερότητα του βινυλίου (τόσο από ήχο, ιεροτελεστία, και ως μηχάνημα) ταυτόχρονα με το γεγονός ότι έχουν παραχθεί ένα σκασμό δίσκοι, το κάνει ακόμα να έχει αίγλη, η οποία μπορεί στο μέλλον να αρχίσει να φθίνει, αλλά δεν νομίζω ποτέ να εξαφανιστεί...(πχ οι δίσκοι 78 στροφών και οι ιστορικές ηχογραφήσεις παίζονται ακόμα από συλλέκτες και βινυλιόφιλους) κάτι που πολύ φοβάμαι ότι θα συμβεί στο CD, όπως η κασέτα, το beta, το VHS... κλπ...

Η συνύπαρξη του με τα νέα ψηφιακά μέσα, είναι για μένα δεδομένη...
 
αλλά δεν νομίζω ποτέ να εξαφανιστεί...(πχ οι δίσκοι 78 στροφών και οι ιστορικές ηχογραφήσεις παίζονται ακόμα από συλλέκτες και βινυλιόφιλους) κάτι που πολύ φοβάμαι ότι θα συμβεί στο CD, όπως η κασέτα, το beta, το VHS... κλπ...
Η διαφορά ειναι ότι η κασέτα, το VHS κλπ πέθαναν λόγω έλευσης νέου φορμά που προσέφερε, μεταξύ άλλων, καλύτερη ποιότητα.

Κάτι τέτοιο δεν εχει συμβεί με το CD.

Τα ''mainstream'' downloads (mp3) προσφέρουν χειρότερη ποιότητα ενώ τα ''Hi End'' (24/X) δεν απευθύνονται παρά σε λίγους.

Οποτε, οι λόγοι να πεθάνει το CD ως μέσο, ειναι λιγότεροι (πιθανόν όμως αρκετοι - κάτι που έχει να κάνει με το πως ακούει ο κόσμος πλέον μουσική).
 
Re: Αγορά πικάπ μέχρι 1500 ευρώ - προτάσεις

Το αυλο δηλ δεν είναι νέο φορμα. ..
 
Πολύ φοβάμαι ότι οι πραγματικοί φίλοι του βινυλίου δεν είναι τόσο πολλοί, όσοι δείχνουν οι πωλήσεις. Έχω την εντύπωση πως έχει δημιουργηθεί ένα ιδιότυπο lifestyle
και αρκετοί άσχετοι με το χόμπυ τρέχουν και αγοράζουν πικάπ, δίσκους, ακριβά και όμορφα(!) καλώδια και άλλα ακριβά μηχανήματα, που θα πείσουν τον κύκλο
τους, για τη μουσική τους και όχι μόνο ανωτερότητα (βλ. κενότητα). Το φαίνεσθαι υπερτερεί του είναι.
Από την άλλη, φανερά και κρυφά το άυλο αρχείο καταβαίνει ανελλιπώς και όχι μόνο σε flac και υψηλής ανάλυσης αρχεία.
Αυτό έχω καταλάβει από ανθρώπους, που μιλώντας μαζί τους καταλαβαίνεις πόσο ανίδεοι είναι , αλλά ωστόσο είναι ηχομηχανικά κομψευόμενοι και κοκορόφτεροι αλα μαντάμ Σουσού.

Ευτυχώς υπάρχει και η άλλη πλευρά, αυτή των ανθρώπων (και εδώ συναντάς κάποιους), που και γνώση και μεράκι έχουν και με ευλάβεια συντηρούν συστήματα που τους προσφέρουν μια ηχητική νιρβάνα.
Ζουν ολόκληρη την ιεροτελεστία της αναπαραγωγής του μαύρου δίσκου σχεδόν καθημερινά.
Δεν έχει σημασία αν ακούγεται καλύτερα, ή όχι, από το άυλο. Μετράει η ερμηνεία που κάνει ο κάθε εγκέφαλος και η τελική μέθεξη. Ασχέτως μέσου.
 
Τα ''mainstream'' downloads (mp3) προσφέρουν χειρότερη ποιότητα ενώ τα ''Hi End'' (24/X) δεν απευθύνονται παρά σε λίγους.

Eννοείς οτι τα HD Tracks κλπ απευθύνονται μόνο σε λίγους; :hmmmm2:
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Η Αγορά του Βινυλίου στο 2013 [Η ιστορία κύκλους κάνει;]

Eννοείς οτι τα HD Tracks κλπ απευθύνονται μόνο σε λίγους; :hmmmm2:

Καλά,εδώ δεν έχει και άδικο...τρελή βαρεμάρα οι τίτλοι.....(Μιλάω για τα "audiophile" HD tracks που κυκλοφορούν από τους συνήθεις υπόπτους.)
 
Νομίζω ότι η ιστορία, ως αναφορά το βινύλιο, δεν κάνει κύκλους, ούτε σε κανένα άλλο μέσο...

Νομίζω η ιδαιτερότητα του βινυλίου (τόσο από ήχο, ιεροτελεστία, και ως μηχάνημα) ταυτόχρονα με το γεγονός ότι έχουν παραχθεί ένα σκασμό δίσκοι, το κάνει ακόμα να έχει αίγλη, η οποία μπορεί στο μέλλον να αρχίσει να φθίνει, αλλά δεν νομίζω ποτέ να εξαφανιστεί...(πχ οι δίσκοι 78 στροφών και οι ιστορικές ηχογραφήσεις παίζονται ακόμα από συλλέκτες και βινυλιόφιλους) κάτι που πολύ φοβάμαι ότι θα συμβεί στο CD, όπως η κασέτα, το beta, το VHS... κλπ...

Η συνύπαρξη του με τα νέα ψηφιακά μέσα, είναι για μένα δεδομένη...
Αναφέρομαι κυρίως στην κατά τα φαινόμενα άνοδο της ζήτησης. Αν κάνει κύκλους η ιστορία, τέθηκε ως ερώτημα, όχι ως απάντηση.

Για την ιεροτελεστία έχεις απόλυτο δίκιο. Η ακρόαση βινυλίου διαφέρει κατά τούτο, δεν είναι παθητική αλλά ενεργητική, απαιτεί μία σειρά κινήσεων προετοιμασίας και εγρήγορσης εκ μέρους του ακροατή που εντείνουν την προσοχή του στο μέγιστο. Κι' όταν συνδυαστεί με υπέροχα εξώφυλλα, που τα κρατάς στα χέρια σου και τα διαβάζεις, τα μέλετάς, αφήνεις να σε παρασύρουν τότε ναι, περιέχει κάτι ιδιαίτερο. Ανεξάρτητα από την ηχητική ποιότητα. Γι' αυτήν τα έχουμε πει πολλές φορές, ας μην επαναλαμβανόμαστε.

Ως προς τη συνύπαρξη των μέσων ταυτιζόμαστε, όπως ξέρεις...
 
Re: Απάντηση: Re: Η Αγορά του Βινυλίου στο 2013 [Η ιστορία κύκλους κάνει;]

Καλά,εδώ δεν έχει και άδικο...τρελή βαρεμάρα οι τίτλοι.....(Μιλάω για τα "audiophile" HD tracks που κυκλοφορούν από τους συνήθεις υπόπτους.)

Δηλαδή μόνο βαρετούς τίτλους θεωρείτε οτι βρίσκει κανείς; Eχετε μπεί να δείτε τι remaster στην πλειοψηφία τους απίστευτα κυκλοφορούν. Το Vitalogy των Pearl Jam πχ που κατέβασα τελευταία θεωρείται βαρετό; τα άλμπουμ των Doors; H μήπως το τελευταίο του Βowie;

Ας μήν πιανόμαστε απο την αναπόφευκτη μετριότητα που παντού υπάρχει για να χαρακτηρίζουμε το σύνολο με άδικο τρόπο δημιουργώντας εσφαλμένες εντυπώσεις..