Η δημοκρατία στα πανεπιστήμια.

Re: Απάντηση: Η δημοκρατία στα πανεπιστήμια.

ευτυχώς....εχουμε καθηγητές με @@, που ξέρουν τι θέλουν να κάνουν, απο ακαδημαικής πάντα άποψης, και παράγουν έργο. Σημαντικό έργο.


Αυτό βέβαια συμβαίνει για όσο καιρό επιτρέπει η κλίκα των κοπριτών την είσοδο του ερευνητικού προσωπικού στη σχολή. Γιατί ως γνωστόν, το ΕΜΠ ανήκει στους μουσάτους, και έρευνα θα γίνεται όποτε γουστάρουν αυτοί.
 
Re: Απάντηση: Η δημοκρατία στα πανεπιστήμια.

Aσυλο είναι η ελευθερία τού λόγου,η έρευνα χωρίς περιορισμούς ,και η δημοκρατική διακίνηση τών ιδεών..
Σε αρκετές Σχολές και τά τρία παραπάνω έχουν καταργηθεί από τούς κυρίως υπευθύνους,πού είναι οι Κυβερνήσεις και οι Δάσκαλοι(σαφώς υπάρχουν και τιμητικές μειοψηφίες Δασκάλων) εδώ και πολλά χρόνια...

Συμφωνώ απολύτως.

Άρα, σύμφωνα με τα ανωτέρω, το άσυλο δεν έχει καμία σχέση με τα γνωστά καλόπαιδα που τα σπάνε ή τους τύπους που βρίσκουν ευκαιρία και ανοίγουν τα παρκαρισμένα εντός των χώρων του Πανεπιστημίου αυτοκίνητα, και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία να μην αστυνομεύεται ο χώρος και όχι η σκέψη εντός των πανεπιστημίων, σωστά? Νομίζω όλοι καταλαβαίνουμε τη διαφορά ανάμεσα σε μία στοιχειώδη αστυνόμευση (που ούτε αυτή υπάρχει, το πανεπιστήμιο θεωρείται κυριολεκτικώς χώρος out of bounds) και το να μπουν οι ασφαλίτες μέσα στα αμφιθέατρα.
 
Είναι εύκολο να λέω/με έξω τα κόμματα από τις σχολές.Ακόμα κι αν κάτι τέτοιο συμβεί, δεν νομίζω ότι το θέμα θα λυθεί εξ ολοκλήρου.
Συμφωνώ με την άποψη να γίνει γενική αναδιοργάνωση του εκπαιδευτικού συστήματος από την αρχή.Τα παιδιά στο video, απ'όπυ κι αν προέρχονται, έχουν μάθει να δρουν έτσι.Η κάλυψη του "ασύλου" σε συνδυασμό με τα χρόνια ανομίας στην κοινωνία εκτός Πανεπιστημίου οδηγούν σε τέτοια φαινόμενα.

Γιος φίλου 7χρονος πριν από χρόνια, μας είδε να βάζουμε τις ζώνες ασφαλείας στο αυτοκίνητο και μας επεσήμανε ότι δεν υπάρχει αστυνομία τριγύρω, και με τον μπαμπά του κάνουν ότι φορούν ζώνες μόνο όταν βλέπουν αστυνομικό φια να μην πληρώσουν.Είναι άσχετο, αλλά μου ήρθε στο μυαλό τώρα η εξέλιξή του.Η διαπαιδαγώγηση στο να γίνεσαι εξπέρ στο ν'αποφεύγεις το νόμο από 7χρονών ποιός ξέρει σε τι θα οδηγήσει.
.Όταν μαθαίνεις ότι ο νόμος, είτε έχει δίκιο έιτε άδικο, πρέπει να
τον ξεγελάς, τι σε εμποδίζει να κάνεις αυτό που θέλεις χωρίς τις συνέπειές του.


Αναρωτιέμαι, μιάς και η συζήτηση αναφέρεται και στην Αριστερά, τι θα έλεγαν οι Φαράκος και πιό παλιά ο Ζαχαριάδης αν έβλεπαν το video...
 
Αυτό που ανέφερες όσον αφορά τον 7χρονο, είναι πιο πολύ ζήτημα κουφιοκεφαλιάς.
Αλλά θα ξεφύγουμε τελείως από το θέμα.

Το ζήτημα για εμένα είναι ότι η κατάργηση του ασύλου είναι ίσως το γελοιωδέστερο μέτρο για την πάταξη τέτοιων φαινομένων στα πανεπιστήμια.

Σε μια ασθένεια, δεν καταπολεμούμε το σύμπτωμα, αλλά το αίτιο.

Φυσικά όλα αυτά οδηγούν μαθηματικά στην απαξίωση της Δημόσιας Παιδείας.
Απ' ό,τι φαίνεται, στο Σύνταγμα οι παράγραφοι περί Δημόσιας Δωρεάν Παιδείας και Δημόσιας Δωρεάν Περίθαλψης, θα έχουν αποκλειστικά θεσμικό ρόλο.

Καλά, πώς τους ξέφυγε και δεν κατήργησαν κι αυτά στην αναθεώρηση;
Τσκ, τσκ, τσκ, μισές δουλειές...
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Η δημοκρατία στα πανεπιστήμια.

Συμφωνώ απολύτως.

Άρα, σύμφωνα με τα ανωτέρω, το άσυλο δεν έχει καμία σχέση με τα γνωστά καλόπαιδα που τα σπάνε ή τους τύπους που βρίσκουν ευκαιρία και ανοίγουν τα παρκαρισμένα εντός των χώρων του Πανεπιστημίου αυτοκίνητα, και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία να μην αστυνομεύεται ο χώρος και όχι η σκέψη εντός των πανεπιστημίων, σωστά? Νομίζω όλοι καταλαβαίνουμε τη διαφορά ανάμεσα σε μία στοιχειώδη αστυνόμευση (που ούτε αυτή υπάρχει, το πανεπιστήμιο θεωρείται κυριολεκτικώς χώρος out of bounds) και το να μπουν οι ασφαλίτες μέσα στα αμφιθέατρα.

Tάσο,γιά μένα η συμβολική έννοια τού ασύλου(εκεί αναφερόταν όλο μου τό πόστ)έχει καταργηθεί ήδη από τίς εκάστοτε κυβερνήσεις και όχι μόνον.Και αναφέρομαι σέ όλες τίς βαθμίδες τής Παιδείας.
Επομένως θεωρώ ως ´δέντρο´την ιστορία τού πραγματικού ασύλου όπως τίθεται σήμερα.
Επομένως ή ξεκινάει μιά ουσιαστική μεταρρύθμιση σε ολόκληρη τήν Παιδεία ,μέ έμφαση στον Δημόσιο χαρακτήρα της ,γιά μένα ή τά πράγματα διαφορετικά θα παραμείνουν ως έχουν..
Απο εκεί και πέρα οι λεγόμενοι καί ´αντεξουσιαστές´ουδεμίαν σχέση έχουν με οιανδήποτε ιδεολογία,αλλά αποτελούν βασικό αντιδραστικό συστατικό τού συστήματος...
Γιά μένα είναι χειρότεροι από τούς χούλιγκανς τών ποδοσφαιρικών ομάδων και οι όποιες αναφορές τους σε ιδεολογίες είναι ´στάχτη στά μάτια´.
 
Και νομίζω επίσης ότι είναι λάθος όλοι αυτοί οι γκαιμπελίσκοι να ονομάζονται ´αριστεροί´ντροπιάζοντας τήν έννοια τής αριστεράς..
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Η δημοκρατία στα πανεπιστήμια.

Επομένως ή ξεκινάει μιά ουσιαστική μεταρρύθμιση σε ολόκληρη τήν Παιδεία ,μέ έμφαση στον Δημόσιο χαρακτήρα της ,γιά μένα ή τά πράγματα διαφορετικά θα παραμείνουν ως έχουν..

Οσο αυτοί αλωνίζουν ελεύθεροι και έχουν κυριεύσει το Πανεπιστήμιο ΚΑΜΙΑ μεταρρύθμιση δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί. Μια και καμία μεταρρύθμιση δεν πρόκειται να επιτρέψουν.

Όπως κάνουν και τώρα άλλωστε...

Ξαναλέω, ότι ανεξάρτητα από την αναθεώρηση του 16, ο περιφημος νόμος -πλαίσιο δινει ΠΟΛΛΑ συν σε ότι έχει να κάνει με την αναβάθμιση του Δημοσίου Πανεπιστημίου.

Έλα όμως που σε κάθε πανεπιστήμιο 50-60 κοπρίτες δεν τον αφήνουν να εφαρμοστεί.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Η δημοκρατία στα πανεπιστήμια.

Οσο αυτοί αλωνίζουν ελεύθεροι και έχουν κυριεύσει το Πανεπιστήμιο ΚΑΜΙΑ μεταρρύθμιση δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί. Μια και καμία μεταρρύθμιση δεν πρόκειται να επιτρέψουν.

Όπως κάνουν και τώρα άλλωστε...

Ξαναλέω, ότι ανεξάρτητα από την αναθεώρηση του 16, ο περιφημος νόμος -πλαίσιο δινει ΠΟΛΛΑ συν σε ότι έχει να κάνει με την αναβάθμιση του Δημοσίου Πανεπιστημίου.

Έλα όμως που σε κάθε πανεπιστήμιο 50-60 κοπρίτες δεν τον αφήνουν να εφαρμοστεί.

Είσαι αποδεδειγμένα έξυπνος άνθρωπος..
Πιστεύεις ειλικρινά οτι δεν εφαρμόζεται οτιδήποτε λόγω τών 60 τύπων πού αναφέρεις??
H δική μου συνδικαλιστική εμπειρία από παλιότερα χρόνια φυσικά, μού έχει αποδείξει ότι άλλοι πολύ πιό μεγαλόσχημοι δεν επιθυμούν μεταρρυθμίσεις και ότι καί αυτές οι ομάδες χρησιμοποιούνται γιά την επίτευξη αυτού τού στόχου.
Καί έχω συμμετάσχει σε βαρβάτες καταλήψεις (πού δεν γίνονταν φυσικά γιά ´ψύλλου πήδημα')πού περιφρουρήθηκαν πολύ πιό ουσιαστικά απο τίς σημερινές επαναλαμβανόμενες...
Και τότε είχαν γίνει επεισόδια μέ υπεύθυνο κυρίως το Κράτος αλλά και κάποιες ακραίες ομάδες..
Υ.Γ.
Για μενα ο σημερινός Νόμος-Πλαίσιο δεν κινείται σε πλαίσια προαγωγής τής Δημόσιας Παιδείας..
Εκεί όμως πού ενοχλούμαι είναι πώς οι άλλες πολιτικές δυνάμεις δέν προτείνουν συνολικά ένα Μεταρρυθμιστικό σχέδιο για την Παιδεία αλλά αρκούνται στά γενικευμένα Οχι.
 
Δεν θέλουν...

Οταν θέλουν μπορούν.Εδώ πωλούνται δημόσιοι οργανισμοί,με πανίσχυρα συνδικάτα,συμφέροντα και συντεχνίες.Σιγά μην τους εμποδίζουν τα παιδάκια...

Απλά υποθάλπτουν ξεκάθαρα και τους κουκουλοφόρους(πόσοι ασφαλίτες και πράκτορες δρούν άραγε ανάμεσά τους?) και τους ενοικιαζόμενους γκάνγκστερς της ΔΑΠ,με στόχο την απαξίωση και τελική διάλυση της Δημόσιας παιδείας.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Η δημοκρατία στα πανεπιστήμια.

Για μενα ο σημερινός Νόμος-Πλαίσιο δεν κινείται σε πλαίσια προαγωγής τής Δημόσιας Παιδείας..
Εκεί όμως πού ενοχλούμαι είναι πώς οι άλλες πολιτικές δυνάμεις δέν προτείνουν συνολικά ένα Μεταρρυθμιστικό σχέδιο για την Παιδεία αλλά αρκούνται στά γενικευμένα Οχι.

Σπύρο έχω γράψει στο άλλο θρεντ περί παιδείας για την αντίθεση μου σε ένα μονο άρθρο του νόμου: Αυτό της χρηματοδότησης βάσει "χρησιμότητας" , ό,τι κι αν αυτό σημαίνει.

Ωστόσο, όπως πολύ σωστά λες, ΚΑΝΕΙΣ μέσα στη Βουλή, ή στην συνέλευση των φοιτητών δεν είχε το μυαλό ή τα κότσια να σταθεί στο συγκεκριμένο άρθρο. Όλοι αρκούνται σε λαϊκίστικες δηλώσεις τύπου "ο νόμος-εκτρωμα" κλπ κλπ κλπ

Γι'αυτό και λέω... ότι απ'τη στιγμή που έχει 9 καλα κι ενα κακό, αφού ειμαστε τοσο ηλιθιοι ωστε να μη μπορουμε να απομονωσουμε το αρνητικο, ας περασει ο νομος, ας εφαρμοστουν τα σωστα, και οπως τωρα αντιδρουμε, ας αντιδρασουμε οταν ερθει η στιγμη να εφαρμοστεί το αρνητικό, με όοοοολα αυτά που κάνουμε σήμερα χωρίς λόγο.

Ετσι κι αλλιως, ο νομος εχει ψηφιστει, δεν αλλαζει τιποτα. Το μονο που μπορουμε να αλλαξουμε, ειναι να εναντιωθουμε συγκεκριμενα σε ό,τι δεν ειναι σωστο.
 
Ωραία όλα αυτά. Να συμφωνήσω ότι κάποιοι βολεύονται (εάν δεν έχουν βάλει με τον έναν ή τον άλλον τρόπο οι ίδιοι) με αυτά τα "60 άτομα".
Εμείς όμως οι υπόλοιποι (πολλοί από εμάς τελοσπάντων) γιατί εξανιστάμεθα στο αυτονόητο, δηλαδή στη βιαία απομάκρυνση αυτών των 60 από το χώρο του πανεπιστημίου και την αντιμετώπισή τους, παρά ομιλούμε για κατάλυση του ασύλου και της δημοκρατίας κατ' επέκταση?
Γίνεται το τελευταίο ή δεν γίνεται? Άρα κι εμείς (εσείς ή όποιοι εσείς μάλλον, καθώς εγώ δεν είμαι αυτής της άποψης) παίζετε το παιχνίδι των "κάποιων", όπως καταλήγω με το φτωχό μου το μυαλό. Όχι πείτε μου, γιατί δεν κατόρθωσα να το διακρίνω από τα γραφόμενά σας, θα αντιδρούσατε εάν αύριο εισέρχονταν αστυνομικές δυνάμεις και έπαιρναν "σηκωτούς", που λέμε", αυτούς τους "60" -ή όσους ή όποιους είναι- ?
 
εάν αύριο εισέρχονταν αστυνομικές δυνάμεις και έπαιρναν "σηκωτούς", που λέμε", αυτούς τους "60" -ή όσους ή όποιους είναι- ?

Αν γινόταν αυτό, δυστυχώς την επόμενη μέρα θα έπεφτε η Κυβέρνηση.

Δεν είμαστε έτοιμοι σ'αυτή τη χώρα για τόσο αυτονόητα πράγματα, ζούμε ακόμα με φαντάσματα της δεξιάς προ 30 ετών.
 
Άρα όλοι παίζουν το παιχνίδι των περίφημων "κάποιων". Οπότε από αυτούς που το παίζουν, δεν ανέχομαι να ακούω για "κάποιους". Δεν είναι "κάποιοι", κύριοι. ΕΣΕΙΣ είστε. (όποιοι "εσείς", μην παρεξηγηθούμε, ε!)
 
Άρα όλοι παίζουν το παιχνίδι των περίφημων "κάποιων". Οπότε από αυτούς που το παίζουν, δεν ανέχομαι να ακούω για "κάποιους". Δεν είναι "κάποιοι", κύριοι. ΕΣΕΙΣ είστε. (όποιοι "εσείς", μην παρεξηγηθούμε, ε!)

+1000

Και βάζω μέσα και τον εαυτό μου, που μπροστά στους μάγκες με τα καδρόνια, δεν πήγα κι εγώ για σφαλιάρες...

Όμως αυτό θα δημιουργούσε ρήξη μεταξύ των φοιτητών (όχι ότι δεν υπάρχει ήδη), ενώ υπάρχουν υπάλληλοι του κράτους υπεύθυνοι να μαζεύουν εγκληματίες με καδρόνια...
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Η δημοκρατία στα πανεπιστήμια.

Ωραία όλα αυτά. Να συμφωνήσω ότι κάποιοι βολεύονται (εάν δεν έχουν βάλει με τον έναν ή τον άλλον τρόπο οι ίδιοι) με αυτά τα "60 άτομα".
Εμείς όμως οι υπόλοιποι (πολλοί από εμάς τελοσπάντων) γιατί εξανιστάμεθα στο αυτονόητο, δηλαδή στη βιαία απομάκρυνση αυτών των 60 από το χώρο του πανεπιστημίου και την αντιμετώπισή τους, παρά ομιλούμε για κατάλυση του ασύλου και της δημοκρατίας κατ' επέκταση?
Γίνεται το τελευταίο ή δεν γίνεται? Άρα κι εμείς (εσείς ή όποιοι εσείς μάλλον, καθώς εγώ δεν είμαι αυτής της άποψης) παίζετε το παιχνίδι των "κάποιων", όπως καταλήγω με το φτωχό μου το μυαλό. Όχι πείτε μου, γιατί δεν κατόρθωσα να το διακρίνω από τα γραφόμενά σας, θα αντιδρούσατε εάν αύριο εισέρχονταν αστυνομικές δυνάμεις και έπαιρναν "σηκωτούς", που λέμε", αυτούς τους "60" -ή όσους ή όποιους είναι- ?


Και γιατί κανείς δεν ξεσηκώνεται γιά τούς επιδοτούμενους,πού έχουν καταλάβει θέσεις-κλειδιά στο εκπαιδευτικό σύστημα και μάλιστα αποτελούν και stars τών διαπλεκομένων ,που τούς προωθούν σε όλα τά Μ.Μ.Ε.??
Ποιοί είναι πιό επικίνδυνοι.??
Αυτοί ή οι 100 ´αντεξουσιαστές´??
Ποιοί αποδομούν διαρκώς Ιστορία,Γλώσσα και είναι μέσα σε όλα τά ευρωπαϊκά προγράμματα και άμα τούς πειράξει κάποιος ξεσηκώνεται ο γενικός χαμός??
Aυτούς γιατί δεν τούς αγγίζει κανείς(έχει ελεγχθεί ποτέ πώς ανέβηκαν στις Πανεπιστημιακές βαθμίδες??)αλλά αντιθέτως θεωρούνται πνευματική ελίτ πού έχει κάθε δικαίωμα να λοιδωρεί τον απλό Πολίτη ως ´ψυχωτικό ´ή ως ´housewife'??
Ολοι αυτοί επιθυμούν οποιαδήποτε αλλαγή στο σημερινό Status Quo??
Oχι κατά την γνώμη μου...
Φτάσαμε στο σημείο ο τίτλος τού Καθηγητή να θεωρείται ´Απόλυτη αυθεντία´λές και έχουμε επιστρέψει στην μετεμφυλιακή εποχή και μερικές φορές ακόμα και στην περίοδο τής Ιεράς Εξέτασης,κατ´αναλογίαν...
Ποιοί ειναι λοιπόν το μεγαλύτερο πρόβλημα..
Ολοι αυτοί ή οι 100 ´αντεξουσιαστές´??
Aς ψάξει να βρεί κάποιος πιθανές υπόγειες συναλλαγές μεταξύ τών τραμπούκων που κυκλοφορούν ελευθεροι στά Πανεπιστήμια και μερικών ´αυθεντιών´καί τό ξανασυζητάμε...
Οπως και στην σχέση μεταξύ Γυμνασίου και Λυκείου και παραπαιδείας..
 
Last edited:
Εγώ έχω κάνει νοσοκομείο το 1987 4 μέρες από ξυλοδαρμό με αλυσίδα μετά από πάρτυ του Ράδιο Κιβωτός στο χώρο της ΦΛΣ στο ΑΠΘ. Έκανα 20 μέρες να συνέλθω πραγματικά.

Μέχρι στιγμής έχω δεχθεί 10 ή 12 τηλεφωνικές απειλές από άτομα του αντιεξουσιαστικού χώρου από την Αθήνα (το τηλ. του Στεκιού της Κατάληψης στο γνωστό ίδρυμα) να προσέξω τί θα πω εδώ ή εκεί, διότι η κόρη (ονομαστικά) βρίσκεται αυτή την ώρα εκεί και θα πρέπει να γυρίσει στο σπίτι της ασφαλής, έτσι δεν είναι κύριες καθηγητά; Μέχρι στιγμής δεν έχω πειθαρχήσει, αλλά φυσικά παίρνω το ρίσκο ότι ανά πάσα στιγμή μπορώ να πάθω κάτι εγώ ο ίδιος ή η οικογένειά μου χωρίς να ασκηθούν διώξεις. Εσείς φίλοι μου (Guybrush, DIPIE) τί θα κάνατε μετά την επανάληψη της πρώτης απειλής;

Αλήθεια τα μάθατε για τους 3 φύλακες του ΑΠΘ που είναι στο νοσοκομείο; Ο ένας είναι στην εντατική.

Υστ. ΘΑ πρέπει κάποια στιγμή να διαχωρίσουμε τις φοιτητικές παρατάξεις που δρουν πολιτικά εντός του Πανεπιστημίου για το Πανεπιστήμιο (και εδώ περιλαμβάνω όλες τις παρατάξεις και τα ΕΑΑΚ) από τα άτομα εκείνα τα οποία κινούνται στην παρανομία, θέλουν να καταλύσουν το σύστημα και βλέπουν το χώρο του πανεπιστημίου ως χώρο όπου η αστηυνομία δεν μπορεί να επέμβει (κι αυτό διότι τρομοκρατούν όσους έχουν εξουσία στα χέρια τους).
 
Βλάσση τί κάνει η Πανεπιστημιακή Κοινότητα γιά όλα αυτά τά ανατριχιαστικά πού αναφέρεις??
Δεν ειναι γνωστοί όλοι αυτοί οι καλοί ´κύριοι´ώστε να συλληφθούν αμέσως μόλις βγούν απο τον χώρο τού Πανεπιστημίου??
Τί κάνει γι´αυτό η Παν.Κοινότητα και το επίσημο Κρατος??
Εχει λόγο να τούς φοβάται γιά κάτι??
Γιατί εδώ μιλάμε για κανονική Μαφία.
 
Re: Απάντηση: Re: Η δημοκρατία στα πανεπιστήμια.

Και γιατί κανείς δεν ξεσηκώνεται γιά τούς επιδοτούμενους,πού έχουν καταλάβει θέσεις-κλειδιά στο εκπαιδευτικό σύστημα και μάλιστα αποτελούν και stars τών διαπλεκομένων ,που τούς προωθούν σε όλα τά Μ.Μ.Ε.??
Ποιοί είναι πιό επικίνδυνοι.??
Αυτοί ή οι 100 ´αντεξουσιαστές´??
Ποιοί αποδομούν διαρκώς Ιστορία,Γλώσσα και είναι μέσα σε όλα τά ευρωπαϊκά προγράμματα και άμα τούς πειράξει κάποιος ξεσηκώνεται ο γενικός χαμός??
Aυτούς γιατί δεν τούς αγγίζει κανείς(έχει ελεγχθεί ποτέ πώς ανέβηκαν στις Πανεπιστημιακές βαθμίδες??)αλλά αντιθέτως θεωρούνται πνευματική ελίτ πού έχει κάθε δικαίωμα να λοιδωρεί τον απλό Πολίτη ως ´ψυχωτικό ´ή ως ´housewife'??
Ολοι αυτοί επιθυμούν οποιαδήποτε αλλαγή στο σημερινό Status Quo??
Oχι κατά την γνώμη μου...
Φτάσαμε στο σημείο ο τίτλος τού Καθηγητή να θεωρείται ´Απόλυτη αυθεντία´λές και έχουμε επιστρέψει στην μετεμφυλιακή εποχή και μερικές φορές ακόμα και στην περίοδο τής Ιεράς Εξέτασης,κατ´αναλογίαν...
Ποιοί ειναι λοιπόν το μεγαλύτερο πρόβλημα..
Ολοι αυτοί ή οι 100 ´αντεξουσιαστές´??

Με το νέο νόμο προβλέπεται (υποχρεωτικά) η αξιολόγηση όλων των διδασκόντων, τόσο για το διδακτικό τους έργο, όσο και για το επιστημονικό. Αν θέλετε ( το επαναλαμβάνω) μπορώ να σας στείλω τις φόρμες και όλα τα σχετικά.

Επίσης με το νέο νόμο καμιά 3μελής επιτροπή δεν στελεχώνεται αποκλειστικά από άτομα του ιδίου Τμήματος, και επιβάλλεται η παορυσία τουλάχιστον ενός μέλους από άλλη σχολή ή πανεπιστήμιο ιδίου γνωστικού αντικειμένου.

Επίσης στις εκλογές μετέχουν αυτοδικαίως τα μέλη του τομέα και για όλους τους άλλους γίνεται κλήρωση κανονικά.

Επίσης για την εκλογή στην Α´βαθμίδα (καθηγητής) απαιτείται (απαραίτητα) είτε επί δυο χρόνια η διδασκαλία σε μεταπτυχιακό (καινούριου τύπου) είτε η ανάδειξη ενός διδάκτορα. ΔΕπίσης έχω δει ότι επί Γιαννάκου το ΥΠΕΠΘ επέστρεψε στο ΑΠΘ πολλές (πραγματικά πολλές) αιτήσεις για αλλαγή βαθμίδας, επειδή είτε δεν είχαν αυτά τα κριτήρια (που προβλέπονταν και πριν αλλά δεν εφαρμόζονταν), είτε διότι είχαν πλαστογραφηθεί.

με τα παραπάνω θεωρώ ότι το κλειστό κύκλωμα (όπου υπάρχει, γιατί δεν υπάρχει παντού) γίνεται πιο ανοιχτό.