Η εμπειρια μετραει.

Μόδα είναι. Αν μπορεί κάποιος ας μου εξηγήσει γιατί ο "εξωτερικός" DAC να παίζει καλύτερα. Αν βάζαμε τον ίδιο μέσα στο transport με δικές του τροφοδοσίες, χωρίς κραδασμούς δεν θα έπαιζε το ίδιο ή καλύτερα? Ούτε καλώδια, βύσματα, τερματισμοί, παρεμβολές, τίποτα. Αλλά βλέπετε οι ενσωματωμένοι DAC στα CD δεν είναι τόσο καλοί. Μάλλον marketing και μόδα, μαζί πήγαιναν πάντα εξάλλου.

ΥΓ. κι εγώ με εξωτερικό DAC ακούω
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Η εμπειρια μετραει.

Κανενας με γνωμη για το AMR cd 77.1???

Αν είναι το μεγάλο δεν παίρνει πάνω από 16/44 στις εισόδους του. Ιδιαίτερος ήχος που σε άλλους αρέσει σε άλλους όχι, προσωπικά προτιμώ άλλο ήχο από τη πηγή μου αλλά και γενικότερα.
 
Μόδα είναι. Αν μπορεί κάποιος ας μου εξηγήσει γιατί ο "εξωτερικός" DAC να παίζει καλύτερα. Αν βάζαμε τον ίδιο μέσα στο transport με δικές του τροφοδοσίες, χωρίς κραδασμούς δεν θα έπαιζε το ίδιο ή καλύτερα? Ούτε καλώδια, βύσματα, τερματισμοί, παρεμβολές, τίποτα. Αλλά βλέπετε οι ενσωματωμένοι DAC στα CD δεν είναι τόσο καλοί. Μάλλον marketing και μόδα, μαζί πήγαιναν πάντα εξάλλου.

ΥΓ. κι εγώ με εξωτερικό DAC ακούω

Νιαχ νιαχ νιαχ … εκτός εάν έχουμε ηλεκτρονικά τα αρχεία μας και όχι σε δισκάκια. Νομίζω ότι εφόσον έχουμε pc-alike transport (pc, mac, laptop, netbook, linux stb), το dac έχει ένα λόγο ύπαρξης παραπάνω. Να μη σου πω ότι προσωπικά θεωρώ ότι τα pc/flac έδωσαν ώθηση σε αυτή την αγορά.

Ακόμα, το dac εξυπηρετεί όταν έχουμε πολλαπλές πηγές … mediabox, pc, satellite stb etc.

Δηλαδή όταν δε το ταΐζουμε μόνο από ένα cd player.
 
Re: Απάντηση: Η εμπειρια μετραει.

Ασε που αν θελήσεις να το πουλήσεις μετά θα κλάψεις πολύ.
Και από την άλλη δίνεις τόσα χιλιάρικα και δεν μπορείς να ακούσεις HD Audio.
Στίς ημέρες μας η λύση Transport-Dac κατά την γνώμη μου είναι μονόδρομος.
Μια ερωτηση κυριοι!
Να θυσιασει δηλαδη καποιος τον καλο φυσικο ηχο,μονο και μονο επειδη με το amr (και καθε amr)δεν ακους HD?
Νομιζα οτι ο καλος ηχος ειναι αυτο που μετραει!Οσο για την τιμη πιστευω οτι ειναι "less expencive" απο ολα τα dac/transport που προανεφερα.
Δεν ξερω......Ισως δεν τα βλεπω σωστα τα πραγματα.
Παντα φιλικα......:ernaehrung004:
 
Νιαχ νιαχ νιαχ … εκτός εάν έχουμε ηλεκτρονικά τα αρχεία μας και όχι σε δισκάκια. Νομίζω ότι εφόσον έχουμε pc-alike transport (pc, mac, laptop, netbook, linux stb), το dac έχει ένα λόγο ύπαρξης παραπάνω. Να μη σου πω ότι προσωπικά θεωρώ ότι τα pc/flac έδωσαν ώθηση σε αυτή την αγορά.

Ακόμα, το dac εξυπηρετεί όταν έχουμε πολλαπλές πηγές … mediabox, pc, satellite stb etc.

Δηλαδή όταν δε το ταΐζουμε μόνο από ένα cd player.

Έτσι είναι αλλά το έγραψα ως απάντηση στο transport+DAC
 
Πιστεύω ότι τα DAC "έπιασαν" για δύο λόγους.
1) Τα χαμηλής τιμής για λόγους ευχρηστίας και ευελιξίας/μεταφορικότητας με ταυτόχρονη σαφή βελτίωση του ήχου, ενώ,
2) Τα υψηλής τιμής γιατί αν τα έβγαζαν οι μεγάλες και γνωστές εταιρείες στα CDp τους θα τα χρέωναν πολλαπλή τιμή, αφού αν μη τι άλλο τα τμήματα έρευνας DAC και reading/transport κάπως θα έπρεπε να συντηρηθούν... (Πράγμα που ήδη γίνεται σε αρκετά CDp αυτής της κατηγορίας)

Δεν μπορώ να εξηγήσω αλλιώς πως ένα CDp των 2500E, για παράδειγμα, παίζει χειρότερα ή το ίδιο από ένα transport + DAC συνολικά της μισής ή και λιγότερης αξίας...

Τα αρχεία μας, μου φαίνεται πολύ εύκολο να τα περνάγαμε από to CDp μας... το οποίο εύκολα θα μπορούσε να διαθέτει multi inputs και πάνφτηνο transport by pass κύκλωμα (λέμε τώρα...) - έτσι ίσως να αποφεύγαμε και το δεύτερο τροφοδοτικό...

Ή κάτι κάνω λάθος?
 
Θα σου λεγα να κοιταξεις και το Sony sacd 9000 (δεν θυμαμαι ακριβως πως γραφεται το μοντελο), που παρ´οτι ειναι κατηργημενο μοντελο ακομα βρισκεται σε συστηματα αναφορας σοβαρων ριβιουερ.

Αν πηγαινα σημερα για σιντι θα ηταν τοπ στην λιστα μου.

Κατα τα αλλα, και χωρις να τα εχω ακουση, τοπ ειναι τα esoteric, emm labs, dcs. (αν μπορεις να ανεβεις σ´αυτες τις κατηγοριες τιμης)
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Η εμπειρια μετραει.

Καταπληκτικό μηχάνημα σε απόδοση ήχου.

Δυό θέματα.

-Ανέβασαν πολύ την τιμή.
-Ακουσα παράπονα για προβλήματα αξιοπιστία
Τι ειδους προβληματα?

Κάτι σημαντικό δεν λειτουργούσε-δεν θυμάμαι πλέον-σε μηχάνημα ημερών.Απ' όσο θυμάμαι ο ιδιοκτήτης δεν ήταν γενικά ευχαριστημένος απο την αντιμετώπιση της εταιρείας.Δεν είναι πολύς ο καιρός,αλλά δεν θυμάμαι καλά.
 
Re: Απάντηση: Η εμπειρια μετραει.

Μια ερωτηση κυριοι!
Να θυσιασει δηλαδη καποιος τον καλο φυσικο ηχο,μονο και μονο επειδη με το amr (και καθε amr)δεν ακους HD?
Νομιζα οτι ο καλος ηχος ειναι αυτο που μετραει!Οσο για την τιμη πιστευω οτι ειναι "less expencive" απο ολα τα dac/transport που προανεφερα.
Δεν ξερω......Ισως δεν τα βλεπω σωστα τα πραγματα.
Παντα φιλικα......:ernaehrung004:

Aγαπητέ είσαι το λιγότερο παραπληροφορημένος αν θεωρείς το 16/44.1 που μόνο μπορεί να βγάλει το πανάκριβο AMR καλό φυσικό ήχο.
Σκέφτηκες άραγε γιατί οι ηχολήπτες δεν ηχογραφούν ΠΟΤΕ σε 16/44.1.
Kαι σε τελευταία ανάλυση ποιός είναι τελικά ο σκοπός σου, να ακούσεις το CD ή την ηχογράφηση...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Η εμπειρια μετραει.

Κάτι σημαντικό δεν λειτουργούσε-δεν θυμάμαι πλέον-σε μηχάνημα ημερών.Απ' όσο θυμάμαι ο ιδιοκτήτης δεν ήταν γενικά ευχαριστημένος απο την αντιμετώπιση της εταιρείας.Δεν είναι πολύς ο καιρός,αλλά δεν θυμάμαι καλά.
ευχαριστω φιλε DIPIE, θα το εχω υποψην μου!!:2thumb22sup:
 
Τέλος πάντων...Για να καταλάβει ο φίλος.

Εχω-είχα ήδη,sacd player Esoteric,αλλά θα μπορούσα άνετα να ζήσω και με το AMR...To κατασκευαστικό πρόβλημα όφειλα να το αναφέρω...
 
Θα σου λεγα να κοιταξεις και το Sony sacd 9000 (δεν θυμαμαι ακριβως πως γραφεται το μοντελο), που παρ´οτι ειναι κατηργημενο μοντελο ακομα βρισκεται σε συστηματα αναφορας σοβαρων ριβιουερ.

Αν πηγαινα σημερα για σιντι θα ηταν τοπ στην λιστα μου.

Κατα τα αλλα, και χωρις να τα εχω ακουση, τοπ ειναι τα esoteric, emm labs, dcs. (αν μπορεις να ανεβεις σ´αυτες τις κατηγοριες τιμης)
Ειναι και στο συστημα αναφορας του ΗΧΟΥ φιλε PLATON.Με αυτο το sony εγινε το τεστ του ASR πριν 2-3 χρονια!!:ernaehrung004:Αυτο σαν τρανσπορτ και το AUDIONOTE για dac.ηχεια ATC 75.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Η εμπειρια μετραει.

Aγαπητέ είσαι το λιγότερο παραπληροφορημένος αν θεωρείς το 16/44.1 που μόνο μπορεί να βγάλει το πανάκριβο AMR καλό φυσικό ήχο.
Σκέφτηκες άραγε γιατί οι ηχολήπτες δεν ηχογραφούν ΠΟΤΕ σε 16/44.1.
Kαι σε τελευταία ανάλυση ποιός είναι τελικά ο σκοπός σου, να ακούσεις το CD ή την ηχογράφηση...

Δηλαδη φιλε μου μας λες οτι το μονο που μετραει ειναι αυτο για τον καλο ηχο?
Ξερεις ποσα 16/44 καλα εχουν πατησει κατω κατι 24/192 μονο και μονο γιατι ειχαν μακραν καλυτερη κατασκευη και σχεδιαση? Μην λεμε κι οτι θελουμε...
 
Ειναι και στο συστημα αναφορας του ΗΧΟΥ φιλε PLATON.Με αυτο το sony εγινε το τεστ του ASR πριν 2-3 χρονια!!:ernaehrung004:Αυτο σαν τρανσπορτ και το AUDIONOTE για dac.ηχεια ATC 75.


To συστημα που περιγραφεις (για το ντακ θα το σκεφτομουν, ισως να μη χρειαζεται καν) πρεπει να ειναι εξαιρετικο.
Ξεχασα να σου πω οτι τον Ιανουαριο πηγα και ακουσα τα Tannoy Glenair για λογαριασμο φιλου εδω.
Τα ακουσα με 2 ενισχυτες, ο ενας ηταν ο φτηνος asr (emiter I ??) και ο αλλος το σετ προ/τελικος της unison research με τα μονομπλοκ 845.
Το ηχειο ειναι ευαισθητο αλλα εχει και ενα 15ιντσο να κουνηση.
Θα μπορουσα να ζησω και με τους δυο ενισχυτες σαν ηχο.
Αν σκεφτεις ομως την τιμη τους τοτε θα επαιρνα σιγουρα τον asr.

Για τα ηχεια εφ'οσον σ´αρεσουν τα μονιτορ, τα atc ειναι στην κορυφη.
Ολα τα υποψηφια ηχεια ομως πρεπει να τ´ακουσεις οπωσδηποτε.
 
Δηλαδη φιλε μου μας λες οτι το μονο που μετραει ειναι αυτο για τον καλο ηχο?
Ξερεις ποσα 16/44 καλα εχουν πατησει κατω κατι 24/192 μονο και μονο γιατι ειχαν μακραν καλυτερη κατασκευη και σχεδιαση? Μην λεμε κι οτι θελουμε...


Το θέμα που θετει ο musicalius είναι αν αξίζει την σήμερον ημέρα να αγοράσει (και ακριβά) κάποιος ένα μηχάνημα που παίζει μόνο 16/44.1

Συμφωνώ και εγώ μαζί του ότι δεν αξίζει....
 
Re: Απάντηση: Η εμπειρια μετραει.

Aγαπητέ είσαι το λιγότερο παραπληροφορημένος αν θεωρείς το 16/44.1 που μόνο μπορεί να βγάλει το πανάκριβο AMR καλό φυσικό ήχο.
Σκέφτηκες άραγε γιατί οι ηχολήπτες δεν ηχογραφούν ΠΟΤΕ σε 16/44.1.
Kαι σε τελευταία ανάλυση ποιός είναι τελικά ο σκοπός σου, να ακούσεις το CD ή την ηχογράφηση...
Iσως ειμαι παραπληροφορημενος φιλε μου.Σας ειπα οτι η γνωσεις μου για το σπορτ ειναιλιγοστες.Πες μου ομως κατι.Μεχρι που το 24/192 ηλθε στην ζωη μας,ολοι μας τοσα χρονια ποτε δεν ακουσαμε καλο φυσικο ηχο??απλως ξοδευαμε τοσα χρηματα για SDP'S
ξεγελουσαμε τους εαυτους μας, και απλα περιμεναμε το 24/192?????
Φιλε μου,δεν λεω οχι στο 24/192,και εγω κοιταω το αυριο,ομως δεν υποτιμω το χθες και οτι μας εχει προσφερει!!!
Οσο για τον σκοπο μου,ηταν ,ειναι ,και θα ειναι ,ο καλος φυσικος ηχος.
ΕΣΕΝΑ????
παντα φιλικα!!:ernaehrung004:
 
Επιμένεις και πάλι ξαναγυρνάμε στα ίδια χωρίς λόγο.
Καταρχήν τι πάει να πεί "φυσικός ήχος" και τι πάει να πεί πως ακούγαμε παλιότερα.
Παλιότερα ακούγαμε από γραμμόφωνα του Έντισον και δεν ξαναγυρνάμε σε αυτά.
Φυσικό ήχο θα ακούσεις από φυσικά μουσικά όργανα μόνο με τα αυτιά σου σε μια συναυλία ή αν παίζουν οι μουσικοί με αυτά στο σπίτι σου.Μην περιμένεις να έχεις φυσικό ήχο με τη απόλυτη έννοια του όρου από οποιοδήποτε στερεοφωνικό όσα λεφτά και να δώσεις.
Από το ηχητικό σου σύστημα το μέγιστο που μπορείς να πάρεις δεν είναι ο φυσικός ήχος που λές αλλά η πιστότερη αναπαραγωγή της ηχογράφησης.
Το High Fidelity που λέγαμε παλιά δηλαδή, υψηλή πιστότητα.
Kαι αυτή δεν θα την έχεις ποτέ από ένα CD 16/44.1 ότι και να κάνεις γιατί έχει πολύ λιγότερη πληροφορία από τον αντικειμενικό σου σκοπό που είναι η πιστή αναπαραγωγή της αρχικής ηχογράφησης που είναι πλέον τουλάχιστον 24/96.
Δικαιωμά σου είναι να θέλεις να δώσεις χιλιάρικα για να αναπαράγεις την μουσική απάτη που λέγεται CD 16/44.1 αλλά μην μας την λες κιόλας.
Λογικότερο θα ήταν αφού λές ότι δεν βρίσκεις την μουσική που θέλει σε υψηλή ανάλυση να δώσεις χιλιάρικα σε ένα αναλογικό σύστημα με ποιοτικούς δίσκους βινυλίου.Γιατί σύμφωνα με τον Tim De Paravicini η πληροφορία ενός πλήρως αναλογικού δίσκου βινυλίου αντιστοιχεί σε 32/384 ψηφιακής εγγραφής.
Για αυτό μέχρι να μας δώσουν οι δισκογραφικές 24/96 από master tape το ρίξαμε αναγκαστικά στο Vinyl Rip !
 
Last edited:
Εγώ θα σου μεταφέρω την εμπειρία μου απο ένα σύστημα (όχι δικό μου, αλλά το ζώ σχεδόν κάθε μέρα), που αποτελείται απο τα κορυφαία naim (555, 552, 2χ500) να οδηγούν τα atc 100 παθητικά, καθώε και ένα weiss minerva για τον υπολογιστή και το blu ray. Πριν φθάσει σαυτό το σεταπ ξεκίνησε απο τις πρώτες σειρές της naim (282+2x250.2, 252+2x300) και cdp τα cds και cdx. Επίσης για ηχεία δοκιμάστηκαν κάμποσα.
Λοιποόν το χαρακτηριστικό του ATC είναι η καθαρότητα-διαύγεια, η σκηνή, δεν μπουμάρει, η εκπληκτική μεσαία και υψηλή και φυσικά η ευχαρίστηση ότι υπάρχει και χαμηλά μουσικό πρόγραμμα και δεν κρεμάει. Πρέπει να δώσεις πολλά λεφτά παραπάνω για να πάρεις, έτοιμο, καλλίτερο ηχείο. Επαιξε και με πιο γήινα-φθηνα ενισχυτικά πολύ καλά (viola κλπ), τι έχανες; έχανες εκείνο το κλικ που κάνει(;) την διαφορά αλλά κοστίιιιιιιιιιιιζει. Εξίσου καλά έπαιξε και το 50άρι, που ανάλογα με τον χώρο μπορεί να παίξει και καλλίτερα απο το 100άρι. Η εμπειρία απο αυτό το σύστημα είναι ότι τα ηχείο βγάζει την διαφορά των συσκευών και η μέθεξη που σου προσφέρει το συγκεκριμένο σεταπ εκπληκτική. Βέβαια (επειδή ακούω και το ενεργό το 100άρι) η πεποίθησή μου είναι ότι η υπερβολή των τελικών δεν χρειάζονταν, το ενεργό(discrete) είναι υπεραρκετό.
Καλόν είναι, αφού έχεις πρόσβαση στον Ορφέα, επειδή έχει πολύ καλή πολιτική σαυτό το θέμα, να ακούσεις και τα triangle quator και audio physic virgo.
Επειδή τα χρήματα που θα εκταμιεύσεις είναι πολλά, ζήτα και απο τον Ορφέα αλλά και απο τον Ζαφειρόπουλο, και απο οποιονδήποτε αντιπρόσωπο(εαν δεν σου το κάνει προσπέρασέ τον) να σου στείλουν demo στον χώρο σου να τα ακούσεις. Στον δικό σου χώρο το πιο πιθανό είναι να παίξουν εντελώς διαφορετικά, ο χώρος σου δεν έχει καμμία σχέση με τον χώρο του αντιπροσώπου και επειδή θα συνεχίσεις να ζείς στον δικό σου χώρο επιβάλλεται να ακούσεις τις συσκευές στον χώρο σου.. Καλή επιλογή.
 
Εντάξει...

Υπάρχουν απολύτως πανάκριβα κι απολύτως εξαιρετικά dac(π.χ το πρόσφατα συζητηθέν audio note),που δεν έχουν τέτοιες δυνατότητες(24/96-24/192).

Υπάρχουν πολλά δισκάκια στο στάνταρντ φορμάτ,που ακούγονται εξίσου καλά άν όχι καλύτερα απο HD δισκάκια.

Είναι βέβαια πολύ θετικό,ότι υπάρχoυν τα HD format,για τον μέσο κι "εισαγωγικό" χρήστη,αλλά μια καλή ψηφιακή πηγή ή dac,είναι πάρα πολλά περισσότερα απο τέτοια μπλιμπλίκια...
 
Επιμένεις και πάλι ξαναγυρνάμε στα ίδια χωρίς λόγο.
Καταρχήν τι πάει να πεί "φυσικός ήχος" και τι πάει να πεί πως ακούγαμε παλιότερα.
Παλιότερα ακούγαμε από γραμμόφωνα του Έντισον και δεν ξαναγυρνάμε σε αυτά.
Φυσικό ήχο θα ακούσεις από φυσικά μουσικά όργανα μόνο με τα αυτιά σου σε μια συναυλία ή αν παίζουν οι μουσικοί με αυτά στο σπίτι σου.Μην περιμένεις να έχεις φυσικό ήχο με τη απόλυτη έννοια του όρου από οποιοδήποτε στερεοφωνικό όσα λεφτά και να δώσεις.
Από το ηχητικό σου σύστημα το μέγιστο που μπορείς να πάρεις δεν είναι ο φυσικός ήχος που λές αλλά η πιστότερη αναπαραγωγή της ηχογράφησης.
Το High Fidelity που λέγαμε παλιά δηλαδή, υψηλή πιστότητα.
Kαι αυτή δεν θα την έχεις ποτέ από ένα CD 16/44.1 ότι και να κάνεις γιατί έχει πολύ λιγότερη πληροφορία από τον αντικειμενικό σου σκοπό που είναι η πιστή αναπαραγωγή της αρχικής ηχογράφησης που είναι πλέον τουλάχιστον 24/96.
Δικαιωμά σου είναι να θέλεις να δώσεις χιλιάρικα για να αναπαράγεις την μουσική απάτη που λέγεται CD 16/44.1 αλλά μην μας την λες κιόλας.
Λογικότερο θα ήταν αφού λές ότι δεν βρίσκεις την μουσική που θέλει σε υψηλή ανάλυση να δώσεις χιλιάρικα σε ένα αναλογικό σύστημα με ποιοτικούς δίσκους βινυλίου.Γιατί σύμφωνα με τον Tim De Paravicini η πληροφορία ενός πλήρως αναλογικού δίσκου βινυλίου αντιστοιχεί σε 32/384 ψηφιακής εγγραφής.
Για αυτό μέχρι να μας δώσουν οι δισκογραφικές 24/96 από master tape το ρίξαμε αναγκαστικά στο Vinyl Rip !
Επιμενω??
Εγω σου μιλαω για STYLOS HAD,AUDIO NOTE,AMR, και εσυ μου λες οτι ακουγατε απο γραμμοφωνο του Εντισον.(ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ)Προφανως φεραμε την συζητηση σε πολυ υψηλα επιπεδα!!!
Ολα τα παιδια που ελαβαν μερος στην συζητηση, λιγο πολυ μου εδωσαν να καταλαβω δυο πραγματα και τους ευχαριστω!!Εσυ απο την αλλη,το μονο που εκανες ειναι επιδειξη των γνωσεων σου.Δεν σου ζητησα αυτο φιλε μου!!!
Ο σκοπος πιστευω του club ,ειναι να βοηθα αυτους που δεν ξερουν,και για αυτο εγινα μελος.I AM NOT A SHOW OFF MY FRIEND!!WHAT ARE YOU??