Γενικά ο χώρος είναι περιορισμένος και τα τμήματα έχουν μέγιστη χωρητικότητα έξι άτομα. Τα μηχανήματα είναι λίγα οπότε σπάμε σε ζευγάρια όταν κάνουμε βάρη. Οπότε ο χρόνος αποθεραπείας είναι επαρκέστατος και by the book. Στο crossfit ξέρεις πως είναι. Μετράς χρόνο και ότι περισσεύει το απλώνεις ως ξεκούραση. Ρεαλιστικά στόχος είναι να βγει το πρόγραμμα μέσα στο χρόνο έστω και με "παραχωρήσεις" σε κιλά.Μιλάς για τα set του crossfit ή της προπόνησης με βάρη;
Στην προπόνηση με βάρη, τι διάλειμμα κάνεις μεταξύ των set;
Γενικά μιλώντας, πρέπει να ξεκινάμε το set όταν είμαστε έτοιμοι μυικά, ψυχολογικά, αναπνευστικά. Αυτό σημαίνει, στις σύνθετες ασκήσεις (πιέσεις, έλξεις, squat κλπ) 2-3 λεπτά, και στις απομονωτικές 1,5-2 λεπτά.