Η φτώχεια γεννά πολιτισμό και ο πλούτος φασισμό.....

Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Η φτώχεια γεννά πολιτισμό και ο πλούτος φασ

Για την εποχή διαφωνούμε Τάσο, όχι για το θέμα της συζήτησης.....

Να ξαναπώ οτι ο φασισμός δημιουργήθηκε στην σύγχρονη καπιταλιστική εποχή....

Πάλι αδυνατώ να πιάσω τη σύνδεση με τον Μπαχ και τα βιολιά. Φαντάζομαι η συζήτηση αφορά αυτό που έδειχνε το βίντεο και δεν είναι το τελευταίο απλή μουσική υπόκρουση σε εκείνο που θα έλεγες ούτως ή άλλως.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Η φτώχεια γεννά πολιτισμό και ο πλούτος

Πάλι αδυνατώ να πιάσω τη σύνδεση με τον Μπαχ και τα βιολιά. Φαντάζομαι η συζήτηση αφορά αυτό που έδειχνε το βίντεο και δεν είναι το τελευταίο απλή μουσική υπόκρουση σε εκείνο που θα έλεγες ούτως ή άλλως.

Και γιατί δεν το ρωτάς απο την αρχή???

Οι φτωχοί στις φαβέλες δημιουργούν απο το τίποτα όργανα και μεταδίδουν τον πολιτισμό σε άλλους συνανθρώπους τους......
Οι πλούσιοι έχουν στις φαβέλες ανθρώπους και τους εκμεταλλεύονται για να παράξουν πλούτο και τίποτα άλλο.....

Απλό σαν σκεπτικό, αλλά εμένα μου αρέσουν τα απλά πράγματα......
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Η φτώχεια γεννά πολιτισμό και ο πλούτος

Πάλι αδυνατώ να πιάσω τη σύνδεση με τον Μπαχ και τα βιολιά.

Εδώ ο κόσμος χανόντανε και ο Μπαχ το βιολί του.
Πες μου τι δεν καταλλλαβαίνεις. :flipout:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Η φτώχεια γεννά πολιτισμό και ο πλούτος

Ακριβώς. Αυτό όμως δεν μπορεί να είναι βάση διαλόγου, σωστά;

Διάλογος ; Μεγάλη φενάκη. Υπενθυμίζω τι υποστήριζε ο Talcott Parsons για την διπλή ενδεχομενικότητα (double contingency) μεταξύ δύο δρώντων. Ο Α προβαίνει σε μία ομιλιακή δήλωση προς τον Β, αναμένοντας να απαντήσει ο Β σ' αυτή την δήλωση με κάποιο τρόπο.Η απάντηση του Β βασίζεται σε μια επιλογή από μία γκάμα ερμηνειών που έχει εσωτερικεύσει συμπεριλαμβανομένης αυτής του πως αυτός ( ο Β) αναμένει ότι ο Α θα ερμηνεύσει την απάντηση του. Ηδη ακόμα και σ αυτό το απλό μοντέλο υπάρχουν ικανός αριθμός ευκαιριών για παρεξήγηση. Σε κάθε περίπτωση η ικανοποιητική επικοινωνία μεταξυ Α και Β είναι διπλά ενδεχομενική καθώς βασίζεται στο ότι ο Β θα ερμηνεύσει σωστά το νόημα της δήλωσης του Α και επίσης στο ότι ο Β θα επιλέξει μια απάντηση την οποία ο Α θα ερμηνεύσει με την σειρά του ως σύμφωνη με τις προσδοκίες του.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Η φτώχεια γεννά πολιτισμό και

Διάλογος ; Μεγάλη φενάκη. Υπενθυμίζω τι υποστήριζε ο Talcott Parsons για την διπλή ενδεχομενικότητα (double contingency) μεταξύ δύο δρώντων. Ο Α προβαίνει σε μία ομιλιακή δήλωση προς τον Β, αναμένοντας να απαντήσει ο Β σ' αυτή την δήλωση με κάποιο τρόπο.Η απάντηση του Β βασίζεται σε μια επιλογή από μία γκάμα ερμηνειών που έχει εσωτερικεύσει συμπεριλαμβανομένης αυτής του πως αυτός ( ο Β) αναμένει ότι ο Α θα ερμηνεύσει την απάντηση του. Ηδη ακόμα και σ αυτό το απλό μοντέλο υπάρχουν ικανός αριθμός ευκαιριών για παρεξήγηση. Σε κάθε περίπτωση η ικανοποιητική επικοινωνία μεταξυ Α και Β είναι διπλά ενδεχομενική καθώς βασίζεται στο ότι ο Β θα ερμηνεύσει σωστά το νόημα της δήλωσης του Α και επίσης στο ότι ο Β θα επιλέξει μια απάντηση την οποία ο Α θα ερμηνεύσει με την σειρά του ως σύμφωνη με τις προσδοκίες του.

Μάλλον αυτό θα δυσκολευτώ να το αξιοποιήσω σε ακροατήριο....



Άρα εδώ μέσα, που λίγο πολύ ξέρουμε τι θα πει ο άλλος και τι καπνό φουμάρει (τόσα ποστ πια) δεν κάνουμε πραγματικό διάλογο αλλά επετειακές αναπαραστάσεις της μάχης του Χέιστινγκς. Ή σαν μυθιστόρημα της Τζέην Ώστιν, όπου το εύρος των διαλόγων και η πλοκή είναι περίπου δεδομένα αλλά απολαμβάνουμε πώς εξυφαίνονται οι χαρακτήρες.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Η φτώχεια γεννά πολιτισμό

Άρα εδώ μέσα, που λίγο πολύ ξέρουμε τι θα πει ο άλλος και τι καπνό φουμάρει (τόσα ποστ πια) δεν κάνουμε πραγματικό διάλογο αλλά επετειακές αναπαραστάσεις της μάχης του Χέιστινγκς. Ή σαν μυθιστόρημα της Τζέην Ώστιν, όπου το εύρος των διαλόγων και η πλοκή είναι περίπου δεδομένα αλλά απολαμβάνουμε πώς εξυφαίνονται οι χαρακτήρες.

Μα ο άλλος δεν είναι κάτι στατικό.....οπότε το εύρος δεν είναι και προκαθορισμένο. ΙΜΟ.
 
"Κουτσομπολιό" για μη μετέχοντα άλλα μέλη και μάλιστα δημόσια,δεν προάγει τον...διάλογο...
 
Σήμερα γίνεται μια συναυλία στο Δημοτικό θέατρο Κέρκυρας με συμμετοχή Μποφίλιου και Ζουγανέλη για το ίδρυμα φλόγα (Παιδιά με καρκίνο).

Μόνο που οι συντελεστές λογάριαζαν χωρίς τον ξενοδόχο...


Νο πετρέλαιο...
Λος πούλος κρύος...

Απλά ντροπή στο δήμο...

9197_270945789695081_1292329537_n.jpg406619_270945843028409_421484229_n.jpg
 
Μα τι αφιλότιμα κι αναίσθητα κτήνη είναι αυτά;

Ποιοι ήταν υπεύθυνοι από τον Δήμο γι' αυτ'ο το απερίγραπτο φιάσκο;Πρέπει να γίνουν γνωστοί και να πέσει πανελλαδικό κράξιμο...
 
από το βιβλίο του Βασίλη Ραφαηλίδη, “Ιστορία (κωμικοτραγική) του Νεοελληνικού κράτους, 1830- 1974”, εκδόσεις Εικοστού Πρώτου.

Στην περίπτωση της Ιταλίας του Μουσολίνι και της Γερμανίας του Χίτλερ ο φασισμός έδωσε για πρώτη φορά στην ιστορία πολιτική υπόσταση στους “μικρομεσαίους” (έτσι λέμε επί το ευπρεπέστερον τους μικροαστούς, έτσι τους έλεγε και ο Χίτλερ – και κάθε ομοιότητα με γνωστές και σε μας καταστάσεις δεν είναι μια ακόμα “κακοήθεια” του υπογράφοντος, είναι καθεστώς που ταιριάζει πολύ στους κατοίκους της κατ’ εξοχήν μικροαστικής χώρας που λέγεται Ελλάδα)….

Ας μάθουμε επιτέλους να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους και να μην παραποιούμε την ιστορία μας. Κι ο ελληνικός λαός, στην πλειοψηφία του, αγάπησε το Μεταξά, όπως και οι Ιταλοί αγάπησαν το Μουσολίνι, όπως και οι Γερμανοί αγάπησαν το Χίτλερ, όπως και οι Ισπανοί αγάπησαν το Φράνκο. Ο φασισμός είναι λαϊκισμός- και κάθε λαϊκισμός είναι φασισμός κατά βάσιν και κατ’ ουσίαν.

Ο φασισμός δεν αγαπάει το μεγάλο κεφάλαιο (εκτός από το πάρα πολύ μεγάλο που τον γεννάει) και λατρεύει το μικρομεσαίο. Ο φασισμός είναι κοινωνικό καθεστώς σπέσιαλ για μικροαστούς. Όχι για αστούς ούτε για προλετάριους. Οι αστοί και οι προλετάριοι βρέθηκαν αντίπαλοί του εξ αρχής. Και δεδομένου ότι στη λεγόμενη αστική κοινωνία δεν κυριαρχούν οι αστοί αλλά οι μικροαστοί, δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς την απήχηση που είχαν στο λαό τα φασιστικά καθεστώτα. Άλλωστε, οι στολές, οι παρελάσεις, οι λαμπαδηδρομίες, τα κολοσσιαία θεάματα αρένας, τα συνθήματα, το προγονικό μεγαλείο απ’ το οποίο ο χάλιας μικροαστός αντλεί δύναμη για να υποφέρει την ασημαντότητά του, όλα αυτά τα εκμεταλλεύτηκαν τέλεια όλοι οι φασίστες δικτάτορες. Και τα πλήθη να ουρλιάζουν ζήτω! Είσαι ο μπαμπάς μας! Ο χάλιας μικροαστός πάντα έχει ανάγκη από έναν σούπερ πατέρα του έθνους, που να τον προστατεύει απ’ τους παμφάγους καπιταλιστές, αλλά και από τους κομμουνιστές που απειλούν το όνειρό του για ένα πέρασμα στην “ανώτερη τάξη”.

Κάθε μικροαστός ονειρεύεται τον ατό που ζεσταίνει μέσα του, που τον μεγαλώνει στο θερμοκήπιο της μεγάλης ελπίδας για ένα πέρασμα στην “ανώτερη τάξη”. Κάθε ψιλικατζής ονειρεύεται σούπερ μάρκετ. Και επειδή το όνειρο για μερικούς πραγματοποιείται, όλοι οι χάχες πιστεύουν πως θα βγει αληθινό και γι αυτούς. Δεν έχει σημασία που οι περισσότεροι πεθαίνουν φτωχοί. Σημασία έχει που ο καπιταλισμός τους επιτρέπει να ονειρεύονται το δικό τους πλούτο. Και ο φασισμός, που είναι η ακραία μορφή καπιταλισμού, είναι μια εγγύηση για τη διατήρηση του ονείρου για ένα πέρασμα στην “ανώτερη τάξη”.

Το Φολκσβάγκεν (το Λαϊκό Όχημα) είναι δημιούργημα του Χίτλερ. Αλλά υπάρχει ακόμα. Και ο αγκυλωτός σταυρός (η σβάστικα), αυτό το εκπληκτικής ψυχολογικής αποτελεσματικότητας λαϊκό σύμβολο, που δίνει φτερά στο σταυρό και τον κάνει να γυρίζει και ν’ αλέθει, θα δώσει στο χριστιανισμό τη δυναμική που του λείπει. Τώρα πια δεν είναι αμαρτία να σκοτώνει ο καλός χριστιανός. Και ο Μεταξάς, όπως και ο Μουσολίνι άλλωστε, ξέρουν καλά τι κάνουν όταν υιοθετούν σα σύμβολο το διπλό πέλεκυ, Που κόβει κεφάλια και απ’ τα δεξιά και απ’ τα αριστερά…».

http://itzikas.wordpress.com/2012/12/07/ο-φασισμός-των-μικροαστών-και-η-ψυχολο/
 
Ο φασισμός δεν αγαπάει το μεγάλο κεφάλαιο (εκτός από το πάρα πολύ μεγάλο που τον γεννάει) και λατρεύει το μικρομεσαίο. Ο φασισμός είναι κοινωνικό καθεστώς σπέσιαλ για μικροαστούς. Όχι για αστούς ούτε για προλετάριους.

Ποιοι είναι οι αστοί και ποιοι οι προλετάριοι στην Ελλάδα σήμερα; Πόσοι περίπου είναι;
 
Δηλαδή δεν υπάρχει ούτε ένας στη λίστα που να μπορεί να δώσει ένα απλό ορισμό μια-δυο σειρές ποιοι είναι σήμερα οι αστοί και κυρίως ποιοι είναι οι προλετάριοι;

Οι οποίοι εκτός των άλλων, όπως λέει ο Ραφαηλίδης "Οι αστοί και οι προλετάριοι βρέθηκαν αντίπαλοί του [φασισμού] εξ αρχής."

Όσο για τις στατιστικές, με κάποιο συγκεκριμένο ορισμό δεν θα ήταν και τόσο δύσκολο να το βρούμε...