Η "σφαγή" του Γερμανού (Perpretuum Ebner 2020L)

Απάντηση: Η ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ

Ο βραχίονας που έχει επιλεγεί είναι ο ADC LMF2. Tον φοράει ένα Walker που παίζω αυτή την εποχή και μου αρέσει πάρα πολύ. Νεότερα μόλις ετοιμαστεί ο πλίνθος. Θα είναι από plywood και εξωτερικά στο δικό μου θα βάλω ένα κοκκινωπό Oregon.
Thanks.
 
Re: Η ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ

Τα θετικά ειναι οτι έφυγαν οι περιττοί μηχανισμοί και οτι ειναι εύκολα προσβάσιμος ο κινητήρας για λίπανση και γενικότερο σερβις. Δείχνει σε εξαιρετική κατάσταση, αρα υποθέτω οτι και το πηγάδι θα ειναι μια χαρά. Ειναι με bronze bushings?

Δεν μπορω να διακρίνω τον τρόπο με τον οποιο ο κινητήρας στέκεται στο σασι. Εχει κάποια ελαστομερη ή καποιο αλλο τροπο απόσβεσης κραδασμών? Αν οχι θα πρέπει να το δείτε λιγο αυτο, αλλιώς το rumble θα ειναι αρκετό Δημήτρη.

Περιμένουμε εξελίξεις..
 
Re: Η ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ

σσσσωραίος !!!!!!!!! :music-smiley-005:

και που να γίνεις κι άλλη φορά πατέρας ....
θα σφάξεις και κανα telefunken studio 220 ? :award:
 
Απάντηση: Η ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ

Νομίζω Παναγιώτη ότι δεν είναι με bronze αλλά θα το ξαναδώ. Επειδή σίγουρα θα χρειαστώ βοήθεια ,θα ζητήσω γιατί είστε πιο έμπειροι στο θέμα. Αυτό με το rumble είναι ένα θέμα, που πρέπει να ερευνηθεί. Πάντως σε μαμίσια κατάσταση ήταν νεκροταφείο σε χωριό. Σίγουρα θα προκύψουν θέματα, εδώ είμαστε να μου τα λύνετε.

Πάνο ,Στέλλιο θα ενημερώνω για εξελίξεις. Φιλιά.
 
Re: Η ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ

Εδώ είμαστε, ότι θες σφύρα.

Ανέβασε φωτο κοντινές από κινητήρα και πηγάδι οπότε βρεις χρόνο.
 
Απάντηση: Η ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ

Έγινε thanks.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Dim, πόνεσα πραγματικά για το σφάξιμο. Συμβουλεύτηκα τον Μορφέα για το πρότζεκτ και μετά από ώριμη σκέψη, θα το βαρύνουμε με καμμιά 10αριά κιλά ακόμη. Μπορεί η ιδέα να αποδειχθεί βλακεία αλλά μάλλον πάμε για χυμένο μολύβι σε κάποια σημεία του πλίνθου. Αν αυτό το πράγμα παίξει με αξιοπρέπεια (αυτός είναι ο στόχος) τότε θα ασχοληθώ και με slate. θα δούμε.
 
Απάντηση: Η ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ

To έχω κατεβάσει Πάνο.
Η ιδέα είναι να φτιαχτούν δύο ίδιοι σε διαστάσεις (που ήδη ετοιμάζονται) αλλά επειδή αποφασίστηκε να μη ξεφύγουμε στο πλάτος αλλά και στο ύψος για λόγους αισθητικής περισσότερο , να τους βαρύνουμε με αυτόν τον τρόπο.
Σε επιλεγμένα σημεία και όπου μπορούμε. Πιθανότατα να γίνει μία δοκιμή στον έναν και ακούγοντας και κάνοντας.
Πάνο τι δεν σου αρέσει;
Έχω την αίσθηση ότι έτσι θα απομονώσουμε ακόμη περισσότερο τους όποιους κραδασμούς.
 
Re: Η ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ

Ο σκοπός δεν είναι να απομονωθούν αλλά να σβήσουν. Το μέταλλο θα προκαλέσει ανάκλαση και κατά τόπους ενίσχυση. Τα υλικά, ΑΝ θέλεις να βάλεις πολλα, για την συγκεκριμένη εφαρμογή πρέπει να έχουν παραπλήσια απορρόφηση. Και σε καμία περίπτωση δεν κάνεις constrained layer damping.
 
Απάντηση: Η ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ

Κατανοητό. Το μολύβι δεν θα είναι ''ορατό'' σε κανένα σημείο των εντοσθίων του πικάπ αλλά θα ανοιχθούν τρύπες κάθετα στον πλίνθο και θα χυθεί μέσα. Ουσιαστικά σαν ενίσχυση του ξύλου και όχι χύμα. Επειδή δεν πάμε για κλειστού τύπου πλίνθο, θέλω να φροντίσω και για τυχόν αντηχήσεις. Αυτό με την παραπλήσια απορρόφηση με βάζει σε σκέψεις. Γιατί έχω στο μυαλό μου και συνδυασμό slate και ξύλου σαν δεύτερη εναλλακτική.
 
Re: Η ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ

Πάει μακρυά η κουβέντα. Δεν ειμαι τοσο σίγουρος για τον συνδυασμό, και απο ξυλο σε ξυλο αλλάζει πολύ, οπως αλλάζει και ανάλογα με το παχος. Πως σκέφτεσαι να κανεις το coupling Μεταξυ slate και ξύλου?

Και κατι αλλο, ο βραχίονας ειναι ελαφρυς, καλος για ΜΜ αλλα οχι για πιο βαρβατες MC. Δεν σκέφτεσαι να αφήσεις χωρο για ενα δευτερο, έστω στο μελλον? Με το p/s πως θα το ρυθμίζεις? Η θα το κανεις φιξ για μια αποσταση?
 
Απάντηση: Η ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ

Παναγιώτη ,το μοτέρ εδράζεται σε λάστιχα, τα οποία όσο και να σου φανεί περίεργο είναι σε εξαιρετική κατάσταση. Μπορεί να ψαχτούμε για σιλικόνες.
Ο βραχίονας έχει επιλεγεί για mm κεφαλές (περιμένω και κάτι από τον Πανίκο) ,να εκμεταλλευτούμε κάποια Shure κεφάλια με Jico , καμιά Acutex ,καμιά ADC κ.τ.λ.
To πικάπ είναι και μία άσκηση και γνωριμία με τα υλικά σε idler. Θα παίξει και με vintage ενισχυτικά, οπότε δεν ψάχνουμε το απόλυτο. Υπάρχει και σκέψη για δεύτερο πρότζεκτ, πρώτα ο θεός.
Ψυχοθεραπεία κανονική.
 
Re: Η ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ

Καλη η ψυχοθεραπεία, σήμερα εκανα και εγω μια 6ωρη συνεδρία (άλλαξα ενα βραχίονα-κεφαλη στο "πλυντήριο").

Για την περίπτωση σου, μια Shure-Jico μπορεί να ειναι ιδανικη. Ειχα την V15 III με Jico, πολυ καλος συνδυασμός. Την κατάργησα οταν πηρα κανα 2 καλες MC. Κράτησα ομως 2 κορυφαιες ΜΜ στην συλλογή μου και δεν τις σνομπάρω καθόλου.

Με τον βραχίονα σου ειναι και μονόδρομος, ειναι αρκετα ελαφρυς, τον ειχα δοκιμάσει παλια.

Α, και πριν το ξεχασω, τα λάστιχα ριξε τα μεσα σε ταλκ οταν θα κατεβάσεις τον κινητήρα για σέρβις.
 
Απάντηση: Η ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ

Eίμαστε σχεδόν στο τέλος. Ο Γερμανοελληογιαπωνεζικος παίκτης θα δοκιμαστεί εξονυχιστικά το Σάββατο σε δύο συστήματα (λάμπες - Τρανσίστορ) για να δούμε τι κάνει. Εντάξει είναι αμφιλεγόμενης αισθητικής αλλά το ζητούμενο δεν ήταν αυτό. αφήστε που όσο το βλέπω ,το γουστάρω.
 

Attachments

  • 20150304_141936.jpg
    20150304_141936.jpg
    115.7 KB · Views: 257
Απάντηση: Η ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ

Ο πλίνθος μας βγήκε βαρύς με το κόλπο του χυμένου μολυβιού περιμετρικά του. Πολύ στιβαρή κατασκευή. Αντί να κοπεί σασί για το armboard προτιμήθηκε αυτή η λύση.
 

Attachments

  • 20150304_142009.jpg
    20150304_142009.jpg
    141.8 KB · Views: 255
  • Like
Reactions: Kostas P.