Η "σφαγή" του Γερμανού (Perpretuum Ebner 2020L)

Re: Απάντηση: Η "σφαγή" του Γερμανού (Perpretuum Ebner 2020L)

Σ´ευχαριστώ πολύ Κώστα. Μόλις στηθεί κανονικά, είσαι παραπάνω από ευπρόσδεκτος για ακρόαση.

ευχαριστώ. Αν ποτέ με φέρει ο δρόμος από Αθήνα δε θα παραλείψω -bye-
 
Ωραιος ο Γερμανος σου Δημητρη, ειδικα για πρώτη προσπάθεια-σχολείο. Καλες ακροασεις και φυσικα καλη συνέχεια με τα idler.

Απο τεχνικης πλευρας στην θεση σου θα ακολουθουσα την συμβουλή του Νικου (δεν τον γνωριζω αλλα καλα τα λεει). Θα εβγαζα αμεσα το λαστιχο κατω απο το πικαπ, επι της ουσιας ακυρώνει την λογικη του πλίνθου.
 
Επειδή έχω χρόνο, ας γράψω μερικά πράγματα για την λειτουργία και τις αρχές κατασκευής πλίνθου σε idler.

Καταρχήν υπάρχουν τρεις κατηγορίες idler (δική μου κατάταξη)

1. Τα EMT και τα συναφή
2. Ta Garrard και συναφή
3. Τα Lenco και συναφή

Τα μεν πρώτα είναι εξειδικευμένα και απόλυτα επαγγελματικά πικάπ με ολοκληρωμένες βάσεις και σκελετικούς πλίνθους για να ταιριάζουν απόλυτα στα επαγγελματικά περιβάλλοντα, και όλος ο σχεδιασμός τους είναι απόλυτα ολοκληρωμένος για αυτή την χρήση χωρίς καμία παραχώρηση.

Αυτό σημαίνει ότι τα EMT (και κάποια άλλα παρόμοιας σχεδίασης επαγγελματικά) δεν χρήζουν άλλες λύσεις πλίνθου και διάταξης εκτός από τις αυθεντικές.

Δεύτερον τα Garrarg 301/401 (και τα συναφή Cοmonwealth κλπ) είναι επαγγελματικά/ημιεπαγγελματικά με σχεδιασμό του top plate ώστε να ενσωματώνεται σε κονσόλα ή πλίνθο, και υπάρχει πλήρη αποσύνδεση από τους βραχίονες. Δηλαδή δεν υπάρχει βραχίονας επάνω σε αυτά τα πικάπ.

Και τρίτον τα Lenco (και όλα τα υπόλοιπα) που είναι πικάπ ημιεπαγγελματικά ή comsumer και είναι όλα σε ένα.

Ο σκοπός όταν σχεδιάζουμε έναν πλίνθο είναι ουσιαστικά να αποσυνδέσει τις τρεις οντότητες που θεωρητικά δεν θα πρέπει η μια να επεμβαίνει (υπό την μορφή κραδασμών) στην άλλη, και αυτές οι οντότητες είναι

1. Το μοτέρ.
2. Το πηγάδι/Πλατό.
3. Ο βραχίονας/(κεφαλή).

Τα EMT είναι έτσι που αυτά λαμβάνονται υπόψιν από σχεδιασμού του οπότε δεν τα πειράζουμε.

Τα Garrαrd έχουν σχεδιαστεί ώστε το μοτέρ/πηγάδι/πλατό να βρίσκονται σε μια εξαιρετικής ακαμψίας πλατφόρμα η οποία να μεταφέρει μακριά από το πηγάδι τους κραδασμούς, οπότε ο πλίνθος του, έχει σαν σκοποό την περιφεριακή απόσβεση των κραδασμών και την στήριξη του βραχίονα.

Τα Lenco και όλα τα άλλα έχουν ένα κύριο πρόβλημα ότι τα top plate τους είναι λαμαρινένια, και εμπεριέχουν τον βραχίονα.

Οι προχωρημένοι σχεδιασμοί για lenco προσπαθούν να διαχωρίσουν τα τρία συστήματα ή να μεγιστοποιήσουν την ακαμψία και περιφερειακή απόσβεση αλλά Garrard.

Αυτό στην μεν πρώτη περίπτωση γίνετε με τα PTP (δύο πλάκες που διαχωρίζουν την εφαρμογή του μοτέρ και του πλατό επάνω στον πλίνθο) ή στην δεύτερη περίπτωση με την "πάκτωση¨όλου του top plate όσο πιο καλά και σε όσο μεγαλύτερο εμβαδόν του επάνω στον πλίνθο.

Οπότε αμέσως αμέσως και η μεγάλη διαφορά πλίνθων για Lenco vs Garrard, τα μεν πρώτα είναι ουσιαστικά συμπαγής πλίνθοι που αφήνουν μόλις να περάσουν μέσα το μοτέρ και τα κινητά μέρη ενώ εξασφαλίζεται η μέγιστη επαφή σε άλλα σημεία του πλίνθου με το top plate,

ενώ τα δεύτερα λειτουργούν άριστα μέσα σε πλίνθους που έχουν μια μεγάλη τρύπα στην μέση, αλλά φυσικά εξακολουθούν να είναι πακτωμένα πολύ αυστηρά σε όλη την περίμετρο του top plate.

Ο βραχίονας προσπαθούμε να είναι κατευθείαν επάνω στον πλίνθο, με κάποιο armboard.

Το βάρος δεν παίζει τόσο ρόλο σαν υλικό πλίνθου, αλλά η ικανότητα να απορροφά και σταδιακά να σβήνει τους κραδασμούς χωρίς να τους αντανακλά προς τα πίσω από εκεί που δημιουργήθηκαν.

Μεγάλη συζήτηση είναι πιο υλικό είναι καλύτερο, αλλά πιστεύω ότι δεν μπορεί να υπάρξει τεχνική ανάλυση αν κάποιος δεν την αναλάβει με επιστημονική μεθοδολογία αλλά εφόσον είμαστε χομπίστες δεν φαντάζομαι αυτό να γίνει ποτέ.

Τα υλικά που έχουν την μεγαλύτερη απήχηση είναι η βαλτική σημύδα, τα κόντρα πλακέ θαλάσσης με ή χωρίς παρεμβολή MDF, και η ενδεχόμενη υποστήριξη τους εξωτερικά με ξύλο, και ο σχιστόλιθος.
 
Το βάρος δεν παίζει τόσο ρόλο σαν υλικό πλίνθου, αλλά η ικανότητα να απορροφά και σταδιακά να σβήνει τους κραδασμούς χωρίς να τους αντανακλά προς τα πίσω από εκεί που δημιουργήθηκαν.

Αυτο εχει μεγαλη σημασια. Ειχα εκφράσει και τις αντιρρήσεις μου για το μολυβι μεσα στον πλινθο στον Δημητρη. Οπως και να εχει το P.E ειναι σχολείο, τωρα αρχιζουν τα ωραια.
 
Ευχαριστώ Παναγιώτη. Όντως σχολείο. Για το μολύβι, θα έχει ενδιαφέρον η σύγκριση με το δεύτερο που ετοιμάζεται χωρίς αυτό. Εξάλλου θα έχει τον ίδιο βραχίονα ,μέγεθος κ.τ.λ.
Για το λάστιχο είναι πολύ λογικό αυτό που γράφεις και μου είπε και ο Νίκος. Να το ακούσω πρώτα και μετά θα το ακούσω και χωρίς. Εξάλλου υπάρχει περιθώριο να βιδωθεί το σασί σε πολλά σημεία, ώστε να "δέσει'' με τον πλίνθο πολύ περισσότερο.
Συμφωνώ και με αυτά που έγραψε ο Χρήστος αλλά όπως ήδη έγραψα δεν υπήρχε λόγος να μπούμε σε διαδικασίες να ξεχωρίσουμε μοτέρ ,πηγάδι κτλ γι αυτό το πικάπ. Στο Lenco θα παίξουμε με PTP . Εξάλλου εκεί υπάρχει η τεχνογνωσία. Βέβαια εκεί έχω και κάποιες ενστάσεις με το lencoheaven. Πολλά πρότζεκτ μελών κρίνονται σε συστήματα που είναι για ανακοινώσεις άφιξης τρένων. Τέλος πάντων.
Στο επόμενο πρότζεκτ θα γράφω τακτικότερα για να έχω και το feedback σας ,που μου είναι χρήσιμο. Εννοείται πως θα πάμε με δοκιμές, μέχρι να τελειοποιηθεί. Εξάλλου θα είμαστε σε επικοινωνία.:ernaehrung004:
 
Δημήτρη τι ενστάσεις έχεις βρε? το lencoheaven είναι μια τεράστια παγκόσμια κοινότητα, με χαιεντάδες, αλλά και με απλούς χρήστες που χαίρονται την μοντίφα όσο πιο φτηνά γίνεται, υπάρχουν γνώστες και άσχετοι.

Εκεί μέσα έχει μερικά συστήματα στα τετραψήφια, δεν είναι όλα της πλάκας.

Διάβασμα και ξεσκαρτάρισμα, σου είπα ασχολήθηκα πάνω από ενάμιση χρόνο για να βγάλω το δεύτερο Lenco.

Με PTP τα πράγματα είναι πιο στρωτά.

Και πάλι υπενθυμίζω είμαι στην διάθεση σας!!

και ψιτ, θέλω και γω ένα PTP!!-bye-
 
Δεν ξεχνάω ποτέ Χρήστο. Κοντεύουμε για ptp.
Υπάρχει γνώση και πειραματισμός στο lencoheaven. Πολύ σοβαρή κοινότητα. Αλλά υπάρχει και μεγάλη μερίδα χρηστών (δεν μιλάω για ντιούηδες) που κάνουν κριτική σε υλικά χωρίς να τους το επιτρέπει το σύστημα τους.
Είναι σαν να τεστάρω το πικάπ με τον ραδιοενισχυτή που παίζω τώρα (Grundig λαμπάτος του 65). Ότι και να του βάλω ,υπάρχει διάχυτη συγκίνηση. Αλλά δεν κάνει για εργαλείο κριτικής. Αυτό εννοώ.
 
Re: Απάντηση: Η "σφαγή" του Γερμανού (Perpretuum Ebner 2020L)

Δεν ξεχνάω ποτέ Χρήστο. Κοντεύουμε για ptp.
Υπάρχει γνώση και πειραματισμός στο lencoheaven. Πολύ σοβαρή κοινότητα. Αλλά υπάρχει και μεγάλη μερίδα χρηστών (δεν μιλάω για ντιούηδες) που κάνουν κριτική σε υλικά χωρίς να τους το επιτρέπει το σύστημα τους.
Είναι σαν να τεστάρω το πικάπ με τον ραδιοενισχυτή που παίζω τώρα (Grundig λαμπάτος του 65). Ότι και να του βάλω ,υπάρχει διάχυτη συγκίνηση. Αλλά δεν κάνει για εργαλείο κριτικής. Αυτό εννοώ.

Έλα μωρέ, στο lencoheaven το είδες αυτό για πρώτη φορά, εδώ τι κάνουμε πολλές φορές?:flipout:

Ο καθένας είναι ελεύθερος να λέει την γνώμη του, εμείς όμως θα την βρούμε την άκρη!!-bye-
 
Τα πρώτα δείγματα ξεπέρασαν κάθε προσδοκία. Η ακρόαση έγινε σε σύστημα με τον Cary V12 , τον slp 98 (με το phono) και τα Spendor s 100. Κεφαλή μία Shure v15 ii με Jico. Τονική ισορροπία , σώματα, φυσικότητα, μπάσα με έλεγχο
μεσαία περιοχή μεστή, οι φωνές με όλη τους τη δραματικότητα, τα ψηλά κάτι ενδιάμεσο από κρυστάλλινα μέχρι βελούδινα. Και 3d. Πως στο διάλο τα πετύχαμε όλα αυτά δεν ξέρω. Υποψιάζομαι.
Πιο ασφαλή συμπεράσματα θα βγάλω το Σάββατο σε Wilson και Pass.
Eίμαι εντυπωσιασμένος και υποκειμενικός. Πάντως ,αν το πικάπ ήταν για το τζάκι, θα το έγραφα. Μέχρι στιγμής αισθάνομαι πως δεν χρειάζομαι κάτι άλλο. Και από την άλλη φαντάζομαι τι μπορεί να ακούσω στο επόμενο πρότζεκ (lenco).
Το κόλπο με το μολύβι μάλλον θα το καθιερώσω. Και ο δεύτερος πλίνθος του Μιχάλη ,θα γίνει με την ίδια λογική. Δεν βλέπω το λόγο μετά από αυτό που ακούσαμε, να γίνει σκέτος. Το πικάπ έχει ηχητικό ταβάνι.
Θεωρώ ότι έχει απογειωθεί. Φοβάμαι να πειραματιστώ μήπως του χαλάσω κάτι. Μπορεί και να μην έχει νόημα.

Το αβίαστο συμπέρασμα που βγαίνει από αυτή την περιπέτεια είναι, πλίνθος και idler συνδυασμός που σκοτώνει. Aν το μοτέρ είναι ροπάτο, έχει βαρύ ζυγισμένο πλατό και καλό πηγάδι είναι δύσκολο κάποιος να μη το κάνει να παίξει τουλάχιστον με αξιοπρέπεια και να γουστάρει.
Τώρα ,από κει και πέρα για πιο απόλυτα πράγματα, κρατάμε τα παραπάνω και ψάχνουμε μικρές λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά.

Μόλις γίνει και η δεύτερη ακρόαση με 2 καλούς φίλους που εμπιστεύομαι την άποψη τους, θα ενημερώσω.

Υ.Γ. Εννοείται , πως θα γίνει και πειραματισμός με το ματ του. Όπως και με το πλατό (που πρέπει να σηκωθεί 2 πόντους. Υπάρχει πιθανότητα να μπει και ένα ακρυλικό για το ακούσουμε. Πάντως υπάρχει μία ιδέα που ''φωνάζει'' ρητίνη + ....
 
Last edited:
Η νέα ακρόαση μας οδήγησε στο να βγάλουμε το λάστιχο περιμετρικά από το σασί. Ξαφνικά η νεκροφιλία έγινε mkii. Η συσσωρευμένη ενέργεια και τα τεράστια σώματα ,απλώθηκαν πολύ περισσότερο, άνοιξε η σκηνή, τα όργανα είχαν καλύτερη τοποθέτηση. Τα δυναμικά παρέμειναν αλλά ισορρόπησαν πολύ καλύτερα. Αυξήθηκε και η ανάλυση. Kαι ο φίλος μου ο Νίκος και ο Παναγιώτης είχαν δίκιο.
Πάμε για το επόμενο.

Υ.Γ. Το δεύτερο PE ετοιμάζεται με τελείως διαφορετική προσέγγιση. Του Μιχάλη η κατασκευή. Θα ανεβάσω φωτογραφίες. Μόλις ξεκινήσω το Lenco ,Θα το πάρουμε από την αρχή.