Ηχητικη ταυτοτητα κατασκευαστων.

Απάντηση: Re: Απάντηση: Ηχητικη ταυτοτητα κατασκευαστων.

συμφωνω!! εσυ και εγω ομως πως θα το καταλαβουμε; εχουμε καποια αναφορα του ηχοληπτη; λεω εγω τωρα!

Xρειάζεσαι αναφορά ηχολήπτη για να καταλάβεις αν μια φωνή ακούγεται ανθρώπινη η όχι?
 
Εμπειρία αληθινής-ζωντανής μουσικής,οργάνων και φωνών, χρειάζεται μόνο.Μ' αυτό το "μέτρο-αναφορά" άλλωστε,γίνεται κι η σύγκριση της "ηχητικής ταυτότητας" των όποιων μηχανημάτων.

Δεν υπάρχουν μηχανήματα χωρίς "ηχητική ταυτότητα".Κανένα...
 
Χιουστον και DIPIE, συμφωνουμε.Οσον αφορα μια ηχογραφηση,θα ελεγα οτι αυτες που μας αρεσουν περισοτερο,ειναι επισης αυτες που ακουγονται,ως σαν να τις ειχαμε κανει εμεις........... :smile:
 
Παντως για μενα ειναι ωρες ωρες απλα τα πραγματα.-bye-

Ακουω και γουσταρω να ακουω αυτο που με φτιαχνει, με χαλαρωνει με ηρεμει και με τσιταρει κ με ξεσηκωνει ταυτοχρονα οταν πρεπει.
Περα απο μηχανικους κ ηχοληπτες.

Pure Pleasure.:grinning-smiley-043
 
Παντως για μενα ειναι ωρες ωρες απλα τα πραγματα.-bye-

Ακουω και γουσταρω να ακουω αυτο που με φτιαχνει, με χαλαρωνει με ηρεμει και με τσιταρει κ με ξεσηκωνει ταυτοχρονα οταν πρεπει.
Περα απο μηχανικους κ ηχοληπτες.

Pure Pleasure.:grinning-smiley-043

Σωστος. Δεν εχω ακουσει ως τωρα κανεναν να λεει οτι πληρωσε μερικες χιλιαδες ευρω για να αγορασει ενα συστημα που δεν του αρεσει,δεν το απολαμβανει,αλλα το αγορασε διοτι πιστευει οτι ειναι σωστο κι ας μην το απολαμβανει -bye-
Αν αυτο που ακουω και μ'αρεσει ειναι ''χρωματισμενο'',τοτε ζητω τα χρωματα :party:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ηχητικη ταυτοτητα κατασκευαστων.

Xρειάζεσαι αναφορά ηχολήπτη για να καταλάβεις αν μια φωνή ακούγεται ανθρώπινη η όχι?
της πεθερα μου οπου και να την ακουσω την καταλαβαινω!!! αλλα αλλιως ακουγεται σπιτι μου αλλιως σπιτι της !!!!!-bye-
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ηχητικη ταυτοτητα κατασκευαστων.

της πεθερα μου οπου και να την ακουσω την καταλαβαινω!!! αλλα αλλιως ακουγεται σπιτι μου αλλιως σπιτι της !!!!!-bye-

:argue: :slapface: :flipout:
 
Εμπειρίες ζωντανής ακουστικής μουσικής, είναι η συνταγή. Ας ξεκινήσουμε από εδώ και βλέπουμε. Λ.Σ.

Η μονη σχεση που βρισκω μεταξυ ζωντανης και ηχογραφημενης μουσικης ειναι αυτη των πολυ μακρινων συγγενων........δυστυχως η ευτυχως
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ηχητικη ταυτοτητα κατασκευαστων.

της πεθερα μου οπου και να την ακουσω την καταλαβαινω!!! αλλα αλλιως ακουγεται σπιτι μου αλλιως σπιτι της !!!!!-bye-

Ωραίο ακούγεται αυτό που λες αλλά τελικά και στα δύο σπίτια το ίδιο ακούγεται η πεθερά σου. ;) Η και αν δεν ακούγεται ακριβώς το ίδιο, η τονικότητα της είναι και πάλι ανθρώπινη.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Ηχητικη ταυτοτητα κατασκευαστων.

Εμπειρίες ζωντανής ακουστικής μουσικής, είναι η συνταγή. Ας ξεκινήσουμε από εδώ και βλέπουμε. Λ.Σ.

.θα κανω μια υποθεση.,.ακουμε ζωντανη μουσικη, ας πουμε στο μεγαρο μουσικης..το ιδιο ακους οταν εισαι μπροστα μπροστα το ιδιο οταν εισαι πισω πισω? τι ειναι σωστο?..
Σε συναυλια, το ιδιο ειναι μπροστα στην σκηνη?το ιδιο πισω?το ιδιο στο πλαι?...

Δε εχει καμια σχεση το ποσο παραμορφωση εισαγαγει στον ηχο ενας πχ ενυσχητης? η ενα ηχειο?. τοτε γιατι πχ λεμε τα atc εχουν μονιτορ ηχο..μηπως επειδη συνηθως αναπαραγουν διχως χρωματισμο κτλ κτλ..
 
Re: Απάντηση: Re: Ηχητικη ταυτοτητα κατασκευαστων.

.θα κανω μια υποθεση.,.ακουμε ζωντανη μουσικη, ας πουμε στο μεγαρο μουσικης..το ιδιο ακους οταν εισαι μπροστα μπροστα το ιδιο οταν εισαι πισω πισω? τι ειναι σωστο?..
Σε συναυλια, το ιδιο ειναι μπροστα στην σκηνη?το ιδιο πισω?το ιδιο στο πλαι?...

Δε εχει καμια σχεση το ποσο παραμορφωση εισαγαγει στον ηχο ενας πχ ενυσχητης? η ενα ηχειο?. τοτε γιατι πχ λεμε τα atc εχουν μονιτορ ηχο..μηπως επειδη συνηθως αναπαραγουν διχως χρωματισμο κτλ κτλ..

Ακούμε ζωντανή μουσική καταρχήν για εμάς, για τη δική μας ευχαρίστηση, γιατί η ζωντανή μουσική είναι μιά από τις μεγάλες απολαύσεις της ζωής. Δεύτερον ακούμε σαν χαϊφιντελάδες για να ξέρουμε τι να περιμένουμε από τα συστήματά μας, τα όρια των μηχανών, και κυρίως τι να μην περιμένουμε από αυτά -για παράδειγμα να μας φέρουν το μέγαρο μουσικής ή το Ρόδον Live στο σπίτι. Τρίτον ακούμε ζωντανή μουσική για να συνειδητοποιήσουμε ότι αυτό που κάποιοι αποκαλούν σωστή αναπαραγωγή μουσικής στο σπίτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ και όταν λες ότι ένα μηχάνημα δεν πρέπει να έχει δικό του ηχητικό χαρακτήρα λές ανοησίες.
 
Πιστευετε οτι ο καθε κατασκευαστης [βαζει] την δικια του ηχητικη υπογραφη στις συσκευες του; πχ εγω αντιλαμβανομαι εναν jadis ενισχυτη και ας μην τον βλεπω!!

Πολλές φορές είναι το "πώς του βγαίνει" και το ονομάζει δική του υπογραφή.Εάν λοιπόν κάποιος έχει μία άλφα φιλοσοφία όσον αφορά την σχεδίαση ενός προιόντος οι συσκευές του θα έχουν παρόμοιο χαρακτήρα εάν η υλοποίηση τους είναι ιδίας φιλοσοφίας.Τώρα εάν είναι κάποια κινέζικη εταιρία που αντιγράφει κυκλώματα και προσθέτει random ένα δύο στοιχεία ο "χαρακτήρας" θα είναι random,επομένως και η "υπογραφή" κάθε φορά θα είναι διαφορετική.Η Rega παλαιότερα είχε ένα πολύ επιτυχημένο ηχείο με ονομασία Ela με transmission line.Της βγήκε καλό,ενώ τα άλα ηχεία της σειράς δεν πούλησαν ιδιαίτερα - δεν της "βγήκαν" - δεν είχανε ίδια ηχητική υπογραφή.Πάρτε τα Sonus Faber πριν και μετά Serblin εποχής.Δεν ακούγονται το ίδιο.Του Serblin τα καταλαβαίνεις τα ηχεία.Έχουν μία διαφορετική υπογραφή.Αυτά όσον αφορά την ερώτηση του νήματος..

Τώρα για το live vs ηχογραφημένου..Λατρεύω το βιολί σαν μουσικό όργανο και επειδή μου αρέσανε πάντα τα Sonus Faber μερικοί μου έλεγαν "Δεν ακούγεται έτσι το βιολί.Δεν είναι το σωστό.." Πέρυσι επί ένα μήνα επί τούτου όπου συναυλία με βιολί και γιορτή ήμουνα πρώτος.Σε μαθητικές συναυλίες,στο μέγαρο,έβαλα βιολιστή φίλο μου και μου έπαιζε..Κι εκεί κατάλαβα τί @@ς διαβάζω..Ποιό βιολί,με ποιόν βιολιστή,σε τί απόσταση,σε τί χώρο?Όλα αυτά ηχούν ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικά.Και ναι,πολλές φορές και το στερεοφωνικό σου μια χαρά είναι.Δεν είναι όλα τα live "μαγευτικά".Και τις χροιές των οργάνων υπάρχουν στερεοφωνικά που μια χαρά τις βγάζουν.Το μόνο πράγμα που αδυνατεί το στερεοφωνικό να βγάλει είναι την αβίαστη αίσθηση της μεγάλης ορχήστρας.Ααα, και τα SF μια χαρά το βγάζουν το βιολί..(αλλά ποιό βιολί..?..:p..) -bye-
 
Κι εκεί κατάλαβα τί @@ς διαβάζω..Ποιό βιολί,με ποιόν βιολιστή,σε τί απόσταση,σε τί χώρο?Όλα αυτά ηχούν ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικά.Και ναι,πολλές φορές και το στερεοφωνικό σου μια χαρά είναι.Δεν είναι όλα τα live "μαγευτικά".Και τις χροιές των οργάνων υπάρχουν στερεοφωνικά που μια χαρά τις βγάζουν.Το μόνο πράγμα που αδυνατεί το στερεοφωνικό να βγάλει είναι την αβίαστη αίσθηση της μεγάλης ορχήστρας.Ααα, και τα SF μια χαρά το βγάζουν το βιολί..(αλλά ποιό βιολί..?..:p..) -bye-

Ενα καλο συστημα θα σου δειξει ευκολα οτι υπαρχουν διαφορες μεταξυ ομοιων οργανων,θεατρων και γενικοτερα χωρων,αποστασης απο την ορχηστρα κλπ......Η ουσια ειναι καποιος να αγορασει η να φτιαξει ενα συστημα που τον ευχαριστει να ακουει.
Και ναι,εχεις δικαιο οτι δεν ειναι ολα τα live μαγευτικα.Απλα περιμενουμε απο τους ηχοληπτες και παραγωγους να ηχογραφουν οσο το δυνατον καλυτερα ξερουν και μπορουν.
Ας εχουμε υπ'οψιν ομως,οτι οπως υπαρχουν διαφορες αποψεων μεταξυ χαιφιντελιστων,κατασκευαστων μηχανηματων κλπ,υπαρχουν και διαφορες αποψεων και επιλογων μεταξυ ηχοληπτων -bye-...............
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ηχητικη ταυτοτητα κατασκευαστων.

σωστή αναπαραγωγή μουσικής στο σπίτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ και όταν λες ότι ένα μηχάνημα δεν πρέπει να έχει δικό του ηχητικό χαρακτήρα λές ανοησίες.

Φιλε μου μην το λες αυτο...πιστευω οτι σε σπιτι μπορεις να ακουσεις πραγματικα πολυ καλυτερα απο παρα πολες συναυλιες η Live εκτελεσεις.. εχω κατσε σε τοσο ασχετες θεσεις σε live μουσικη που λυπηθηκα τα χρηματα που εδωσα..
Απο την αλλη, ακουγοντας πχ το συστημα του Μανωλη του Τζωρτζακη στο σπιτι του, απλα ψαρωσα. Βαλαμε Αλκινοο Ιωανιδη και φιλε μου μπορω να πω οτι καταλαβαινες ανετα το υψος-βαθος-πλατος της σκηνης..το ποιες ηχογραφησεις ηταν σε χαμηλοταβανο στουντιο, ποιες σε ψηλοταβανο..πραγματικα τρομερο στερεοσκοπικο ιματζινγκ, πραμα που εγω προσωπικα σε live δε τ ακουσα ποτε..


τωρα λεγοντας για προσωπικο χαρακτηρασε ενα μηχανημα... μου αρεσουν πχ οι scorpions, οι anathema κτλ..Ακουγοντας τους σε τετοιο ηχοσυστημα σαν του ΜΤΖ ηταν απλα για τα μπαζα. οποτε οταν αποφασισα να φτιαξω κατι δικο μου, απλα ειχα στο μυαλο οτι δε πρεπει να φτιαξω κατι που να αναδεικνυει τοσο πολυ τις ατελειες της εγραφης των αγαπημενων μου μουσικων...γιαυτο η χρηση πχ του Tsakiridis Alexandros στο συστημα μου παιζει πολυ καλυτερα απο οτι ενας προενυσχητης διακριτων στοιχειων..ισως επειδη θαμπωνε σε καποια σημεια τις λεπτομερειες που με ενοχλουσαν αλλου..
Ναι αυτος ο τυπος χαρακτηρα μ αρεσει..δε παει να πει ομως οτι ειναι σωστο κατεμε..απλα μ αρεσει ετσι..
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ηχητικη ταυτοτητα κατασκευαστων.

Ναι αυτος ο τυπος χαρακτηρα μ αρεσει..δε παει να πει ομως οτι ειναι σωστο κατεμε..απλα μ αρεσει ετσι..

..........απλα συμφωνω απολυτα μαζι σου -bye-
 
Κύριοι να ακούτε ζωντανή-ακουστική-μουσική για να αντιλαμβάνεστε τις χροιές αλλά κυρίως για να απολαμβάνετε την ανεπανάληπτη ενέργεια του μουσικού γεγονότος. Μην όμως το συγκρίνετε με το ηχογραφημένο. Το τελευταίο έγινε με πολλά μικρόφωνα που ακούν αλλοιώς από τα αυτιά σας και σε άλλες αποστάσεις από τα όργανα. Ανάλογα τον ηχολήπτη, τον εξοπλισμό του και την αίθουσα, αλλά και την μετέπειτα επεξεργασία το αποτέλεσμα μπορεί να είναι χειρότερο έως και καλύτερο από το ζωντανό. Και το τελευταίο για λόγους όπως οτι η ορχήστρα ή ο μαέστρος ήταν χειρότεροι, η αίθουσα χάλια, η θέση που καθόμασταν από τις κακές ακουστικά κλπ.
Για να φέρω ένα δυστυχώς ακραίο παράδειγμα, το να ακούσεις ένα έργο στο Μέγαρο Θεσσαλονίκης και ιδίως ένα βαρύ ενορχηστρωτικά και γρήγορο, θα είναι έως και τραυματική εμπειρία όσον αφορά την ηχητική συμπεριφορά της αίθουσας. Αν τώρα ακούσετε μία πολυμικροφωνική ηχογράφηση του ζωντανού που ακούσατε εκείνο το βράδυ, η οποία δεν χρησιμοποίησε την ακουστική της αίθουσας, τότε σας βεβαιώ οτι θα προτιμούσατε το ηχογραφημένο έστω και από το μέτριό σας σύστημα.