Ήχος ολοκληρωμένου - επιλογή

Peacebone

Established Member
22 June 2009
129
Χαίρεται,
διαβάζω πολύ καιρό το forum και με έχει βοηθήσει σε διάφορα θέματα...αλλά ήρθε ο καιρός να ανοίξω το δικό μου thread γιατί έχω μία μεγάλη απορία.


Ψάχνω για ολοκληρομένο ενισχυτή.
Κατά πάσα πιθανότητα τρανζιστοράτο...άντε στην καλύτερη να έχει 2 λάμπες και να τον λέμε υβριδικό (δεν εμπιστεύομαι πολλούς υβριδικούς, παρόλο που μία σωστή κατασκευή μπορεί να έχει πολύ καλά αποτελέσματα)

Το θέμα μου όμως είναι, πως να διαλέξω ενισχυτή.
Ψάχνω τον έναν, ψάχνω τον άλλον...σε κάποια προτιμώ μία τον έναν, μία τον άλλον....άντε βγάλε άκρη...αν το ψάξεις λίγο δύσκολο πράγμα η επιλογή ενισχυτή (όπως και ηχεία).

Το budget μου είναι στα 1500 περίπου.

Το κύριο χαρακτηριστικό που θέλω να έχει ο ενισχυτής είναι να είναι καθαρός (χωρίς να σημαίνει ξερός), αναλυτικός χωρίς υπερβολές και παραμορφώσεις (αυτά τα στοιχεία δεν σημαίνει πως δεν είναι μουσικός φυσικά!!- αλλά αντιθέτως) και πάνω απ'όλα όσο πιο κοντά γίνεται σε αυτό που διαβάζει η πηγή!
Για μένα το σημαντικότερο σε έναν ενισχυτή είναι πόσο καλά αναπαράγει την ηχογράφηση (απ'όπου κι αν είναι αυτή).


Τα ηχεία μου θα είναι βάσης, monitor λογικά ώστε να μην αλλάζουν τον ήχο. Βρίσκομαι κοντά στα Audio Spectrum Eros/Sirene, επίσης τα Epos M12i δεν τα έχω αποκλείσει. Τα Spendor μου αρέσουν αρκετά αλλά ίσως τα αποκλείω γιατί είναι δυσκολοοδήγητα.
(α! ο χώρος είναι ένα κλασσικό δωμάτιο στα 14τμ περίπου).


Οπότε θα ήθελα να με βοηθήσετε παρακαλώ με τις δικές σας προτάσεις μέσα από τις δικές σας εμπειρίες και δοκιμές.
Φυσικά το αυτί του καθενός είναι διαφορετικό...αλλά μερικές γνώμες δεν βλάπτουν, αλλά θα βοηθήσουν πιστεύω.

(φυσικά κοιτάω κι αγορά από ιντερνετ, μιας και πολλά από εκεί είναι φθινότερα).
 
Τον Roksan Kandy K2 δεν τον δοκίμασες με τα Spendor; Είναι φθηνός και έχει αρκετή ισχύ.

Στα 1300-1800 ευρώ βρίσκεις εισαγωγικά μοντέλα από πολύ καλές εταιρίες. Νομίζω ότι μπορείς να βρεις Densen, Naim, Unison, Electrocompaniet, Audio Analogue, Sim Audio Moon, και σίγουρα κι άλλα.

Δες και αυτή την προσφoρά σε ex-demo Cairn (cd, προενισχυτής, τελικός):
http://www.audioevolution.gr/offers_focus.asp?id=63
Είναι στο διπλάσιο ποσό, αλλά έχει και cd player στο πακέτο.

Μπορείς να βρεις και καλά μεταχειρισμένα στα καταστήματα. Για παράδειγμα, στην Stepcom είχα δει Audionet και στον Ορφέα Copland.
 
Τον Roksan Kandy K2 δεν τον δοκίμασες με τα Spendor; Είναι φθηνός και έχει αρκετή ισχύ.

Στα 1300-1800 ευρώ βρίσκεις εισαγωγικά μοντέλα από πολύ καλές εταιρίες. Νομίζω ότι μπορείς να βρεις Densen, Naim, Unison, Electrocompaniet, Audio Analogue, Sim Audio Moon, και σίγουρα κι άλλα.

Τον άκουσα τον Kandy K2 με τα Spendor αλλά μόλις τα άκουσα με τον Caspian παρατήρησα σημαντική διαφορά (βέβαια δεν ξέρω γιατί πήγε η τιμή του στα 1500 ευρώ, νομίζω ήταν φθινότερος πριν το ίδιο ακριβώς μοντέλο.
Επίσης τον Kandy K2 όταν τον άκουσα σε σύγκριση με τον Leema Pulse ήταν αρκετά κατώτερος.


Αυτό που θα ήθελα να σχολιάσω είναι πως το εσωτερικό των περισσότερων αγγλικών εταιρειών στην κατηγορία που κοιτάω κι όχι μόνο...είναι υπερβολικά απλές κατασκευές και σε σύγκριση με κινέζικες και ιαπωνικές φαίνονται πολύ φθινές.
Για παράδειγμα ο Naim XS, Densen B110, Roksan Caspian, Leema Pulse.
Αναφέρω αυτούς γιατί τους έχω ακούσει και μου άρεσαν και κυρίως ο Densen κι Roksan.

Κι αν δούμε το εσωτερικό ενισχυτών όπως ο Yamaha, Denon, Xindak, Dussun, Marantz βλέπεις άλλο πράγμα.

Το συμπέρασμα μπορεί να είναι πως οι καταξιωμένς ευρωπαικές εταιρείς κοστολογούν πολύ υψηλά τα προιόντα τους γι'αυτό που προσφέρουν (σίγουρα η συναρμολόγηση στην Αγγλία κοστίζει περισσότερο απ'ότι Κίνα/ Ιαπωνία) ή ότι έχουν βρεί εναν λιτό τρόπο κατασκευής με φοβερά αποτελέσματα?!?
Δεν έχω τις κατάλληλες γνώσεις να σχολιάσω κάτι παραπάνω τεχνικά αλλά αν κάποιος γνωρίζει κι έχει την διάθεση ας κάνει ένα σχόλιο.
 
Οσο ποιό βαρύς είναι ένας ενισχυτής (συγκρινόμενος πάντα στα ίδια watt@8Ωμ) τόσο το καλύτερο.
Σε συνδυσμό με το damping factor και την ικανότητα διπλασιασμού της ισχύος του αποδεικνύει τη στιβαρότητα του τροφοδοτικού (και το οποίο.....ζυγίζει) και γενικά της όλης κατασκευής.
Ολα τα άλλα περί ήχου/κουλτούρας/δακρύων και τα συναφή τα ακούω βερεσέ.

Ο παρακάτω ενισχυτής πχ της musical fidelity είναι απλά ένα πράμα.
http://images.google.gr/imgres?imgu...&sa=N&start=40&um=1&ei=8oU_SrTzE83__AaJl8GkBQ

O SANSUI της φωτό είναι ενισχυτής.
Η διαφορά είναι ότι αν τον έφτιαχναν οι άγγλοι θα τον πουλούσαν ίσα με ένα ξενοδοχείο και θα τον βάφτιζαν ασφαλώς high end!!
http://www.classicsansui.net/images/Literature/Integrated Amplifiers/AU-X1/AU_X1_11.jpg
 
Re: Απάντηση: Ήχος ολοκληρωμένου - επιλογή

Οσο ποιό βαρύς είναι ένας ενισχυτής (συγκρινόμενος πάντα στα ίδια watt@8Ωμ) τόσο το καλύτερο.
Σε συνδυσμό με το damping factor και την ικανότητα διπλασιασμού της ισχύος του αποδεικνύει τη στιβαρότητα του τροφοδοτικού (και το οποίο.....ζυγίζει) και γενικά της όλης κατασκευής.
Ολα τα άλλα περί ήχου/κουλτούρας/δακρύων και τα συναφή τα ακούω βερεσέ.

Ο παρακάτω ενισχυτής πχ της musical fidelity είναι απλά ένα πράμα.
http://images.google.gr/imgres?imgu...&sa=N&start=40&um=1&ei=8oU_SrTzE83__AaJl8GkBQ

O SANSUI της φωτό είναι ενισχυτής.
Η διαφορά είναι ότι αν τον έφτιαχναν οι άγγλοι θα τον πουλούσαν ίσα με ένα ξενοδοχείο και θα τον βάφτιζαν ασφαλώς high end!!
http://www.classicsansui.net/images/Literature/Integrated Amplifiers/AU-X1/AU_X1_11.jpg

Αγαπητέ bose (ακους και με bose?)
Σε όλες σου τις απαντήσεις σου εδώ είσαι σαφέστατος και άκρως απομυθοποιητικός.
Τα έχεις όλα καταλάβει και δεν θα σε εξαπατήσει ποτέ κανείς.
Επειδή όμως στις σχεδιάσεις δεν αρκεί το βάρος του τροφοδοτικού αλλά χίλια δυό άλλα, που προφανώς αγνοείς και δεν έχεις αντιληφθεί, καλό θα είναι να είσαι σεμνότερος.
Μπορείς να συνδέσεις έναν SANSUI (θα βρείς αρκετούς) με ένα ηχείο του '80 και να αγνοήσεις τους απατεωνίσκους του σήμερα.
Μπορείς επίσης να τρώς από delivery, να αγοράζεις πίνακες από κορνιζάδικα και όχι από υπερτιμημένες γκαλερύ, να οδηγείς σκαραβαίο του´60 (είναι πολύ αξιόπιστοι) και πολλά άλλα.
Αρκεί να μην προσπαθείς να πείσεις κι εμάς.
 
...και ελπίζω να ακούς την Moonlight και στο πρωτότυπο σαν παλιά καλή συνταγή. Γιατί αυτό του James Last μου φέρνει λίγο σαν... κινέζικος ενισχυτής!
 
οχι και το damping factor να εχει σχεση με το βαρος του ενισχυτη!!
Δηλαδη οι ψηφιακοι που ζυγιζουν μερικα εκατονταδες γραμμαρια στα 300 Βαττ και εχουν damping factor 3000 επρεπε να ζυγιζουν 100 κιλα? Αυτο δειχνει οτι εισαι νεαρουλης στο αθλημα. Και κανεις παρεες με ασχετους. Γιατι οι σοβαρες δημοσιευσεις δεν το υποστηριζουν αυτο, αν κατα λαθος διαβαζες κατι σοβαρο.
Η εποχη που η Κρελ πετουσε εναν μετασχηματιστη απο ηλεκτροκολιση και τον πουλαγε οσο ενα αυτοκινητο εχει περασει σημερα με την πληροφορηση που υπαρχει τσαμπα στο ιντερνετ! Αρκει καποιος να διαβασει τις σοβαρες πηγες και οχι τους απατεωνες και ημιμαθεις!
Παρεπιμπτωντως, μηπως ξερεις ποσο συρμα και αλλες απωλειες σιδηρου εχεις απο την μπορνα του ηχειου σου μεχρι το πηνειο του μεγαφωνου? Αν οχι, ανοιξε ενα συμβατικο ηχειο, κοιταξε με τα ιδια σου τα ματια και μετα διαβασε για damping factor, κανε μια λογικη συναφεια και μετα γραψε μας ξανα
 
Απάντηση: Re: Ήχος ολοκληρωμένου - επιλογή

οχι και το damping factor να εχει σχεση με το βαρος του ενισχυτη!!
Δηλαδη οι ψηφιακοι που ζυγιζουν μερικα εκατονταδες γραμμαρια στα 300 Βαττ και εχουν damping factor 3000 επρεπε να ζυγιζουν 100 κιλα?

Κατ' αρχήν μιλάω για αναλογικούς ενισχυτές κλάσης ΑΒ κι όχι ψηφιακούς.
Εχει και ηλεκτροκολήσεις ψηφιακές αν ενδιαφέρεσαι.

Ας την Krell μη τη βάζεις στο στόμα σου,όταν έβγαζε ενισχυτές μονομπλόκ με 25watt κανάλι και ρεύμα(ampere) για να κολλήσεις..... κάγκελα εσείς παίζατε με τις κόρνες ακόμα.
Νεαρούλης μπορεί να είμαι αλλά δεν είμαι βλάκας,και πολύ περισσότερο δε με πήρε ο Διας το μυαλό να θέλω 500 τετραγωνικά για να ακούσω μουσική.
Αν θέλω τo απόλυτο (κατ' εσένα) αγοράζω ορχήστρα-bye-
 
Χαίρεται,
διαβάζω πολύ καιρό το forum και με έχει βοηθήσει σε διάφορα θέματα...αλλά ήρθε ο καιρός να ανοίξω το δικό μου thread γιατί έχω μία μεγάλη απορία.


Ψάχνω για ολοκληρομένο ενισχυτή.
Κατά πάσα πιθανότητα τρανζιστοράτο...άντε στην καλύτερη να έχει 2 λάμπες και να τον λέμε υβριδικό (δεν εμπιστεύομαι πολλούς υβριδικούς, παρόλο που μία σωστή κατασκευή μπορεί να έχει πολύ καλά αποτελέσματα)

Το θέμα μου όμως είναι, πως να διαλέξω ενισχυτή.
Ψάχνω τον έναν, ψάχνω τον άλλον...σε κάποια προτιμώ μία τον έναν, μία τον άλλον....άντε βγάλε άκρη...αν το ψάξεις λίγο δύσκολο πράγμα η επιλογή ενισχυτή (όπως και ηχεία).

Το budget μου είναι στα 1500 περίπου.

Το κύριο χαρακτηριστικό που θέλω να έχει ο ενισχυτής είναι να είναι καθαρός (χωρίς να σημαίνει ξερός), αναλυτικός χωρίς υπερβολές και παραμορφώσεις (αυτά τα στοιχεία δεν σημαίνει πως δεν είναι μουσικός φυσικά!!- αλλά αντιθέτως) και πάνω απ'όλα όσο πιο κοντά γίνεται σε αυτό που διαβάζει η πηγή!
Για μένα το σημαντικότερο σε έναν ενισχυτή είναι πόσο καλά αναπαράγει την ηχογράφηση (απ'όπου κι αν είναι αυτή).


Τα ηχεία μου θα είναι βάσης, monitor λογικά ώστε να μην αλλάζουν τον ήχο. Βρίσκομαι κοντά στα Audio Spectrum Eros/Sirene, επίσης τα Epos M12i δεν τα έχω αποκλείσει. Τα Spendor μου αρέσουν αρκετά αλλά ίσως τα αποκλείω γιατί είναι δυσκολοοδήγητα.
(α! ο χώρος είναι ένα κλασσικό δωμάτιο στα 14τμ περίπου).


Οπότε θα ήθελα να με βοηθήσετε παρακαλώ με τις δικές σας προτάσεις μέσα από τις δικές σας εμπειρίες και δοκιμές.
Φυσικά το αυτί του καθενός είναι διαφορετικό...αλλά μερικές γνώμες δεν βλάπτουν, αλλά θα βοηθήσουν πιστεύω.

(φυσικά κοιτάω κι αγορά από ιντερνετ, μιας και πολλά από εκεί είναι φθινότερα).




Κατά την γνώμη μου για να μπορέσεις να κρίνεις μεταξύ διαφορετικών ενισχυτών πρέπει να πάρεις την πηγή σου και τα καλώδια σύνδεσης παραμάσχαλα και μαζί να έχεις και ένα ζευγάρι ακουστικά της προκοπής.

Μην περιμένεις κατά την γνώμη μου σε διαφορετικά μαγαζιά, με διαφορετικά καλώδια, διαφορετικούς χώρους....... να καταλάβεις ποιός έχει καλύτερο ήχο από ποιόν. Απλά είναι αδύνατον.
 
Τους Κρελ με τους μετασχηματιστες απο ηλεκτροκολιση τους εχω ακουσει οταν ειχανε βγει. Οχι και τοσο ευηχοι. Πριν 25 χρονια δεν ειχα ανακαλυψει τις κορνες ακομα, ο Χιραγκα ηταν στο χωριο μου πριν 23 χρονια.
Ο γαιδουρομετασχηματιστης δεν κανει τον ηχο νεαρε, εχεις ακομα πολλα να μαθεις.
Τους ψηφιακους τους ανεφερα σαν μεσο συγκρισεως και μονο.
Ανοιξες ενα απο τα απλοικα σου ηχεια για να μετρησεις την ωμικη αντισταση απο μπορνα μεχρι πηνειο?
Μετα ειναι μερικες εφαρμογες του νομου του Ωμ.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ήχος ολοκληρωμένου - επιλογή

Αγαπητέ bose (ακους και με bose?)
Σε όλες σου τις απαντήσεις σου εδώ είσαι σαφέστατος και άκρως απομυθοποιητικός.
Τα έχεις όλα καταλάβει και δεν θα σε εξαπατήσει ποτέ κανείς.
Επειδή όμως στις σχεδιάσεις δεν αρκεί το βάρος του τροφοδοτικού αλλά χίλια δυό άλλα, που προφανώς αγνοείς και δεν έχεις αντιληφθεί, καλό θα είναι να είσαι σεμνότερος.
Μπορείς να συνδέσεις έναν SANSUI (θα βρείς αρκετούς) με ένα ηχείο του '80 και να αγνοήσεις τους απατεωνίσκους του σήμερα.
Μπορείς επίσης να τρώς από delivery, να αγοράζεις πίνακες από κορνιζάδικα και όχι από υπερτιμημένες γκαλερύ, να οδηγείς σκαραβαίο του´60 (είναι πολύ αξιόπιστοι) και πολλά άλλα.
Αρκεί να μην προσπαθείς να πείσεις κι εμάς.

Οχι αγαπητέ,δε θα συνδέσεις SANSUI με ηχείο του "80 αλλά με ηχείο του σήμερα,κι έλα να με πεις απόδοση σε σχέση με τα σημερινά σαρδελοκούτια.
Το έχω ξεκαθαρίσει άλλωστε,η εξέλιξη αφορά τα ηχεία και λιγότερο τους ενισχυτές τα τελευταία 30 χρόνια,όταν με διαβάζεις να με διαβάζεις πλήρως.

Κοίτα να δεις,είμαι πολύ καλό μα πάρα πολύ καλό παιδί πίστεψέ με,δίνω και το βρακί μου όχι μόνο όταν τύχει αλλά πάντα.......ΑΛΛΑ όταν με δουλέψεις γίνομαι πολύ κακός,μα πάρα πολύ κακός.
Που θέλω να καταλήξω.
Απ ότι βλέπω στην υπογραφή σου είσαι έμπορας.
Δικαίωμά σου μπορείς να ισχυρίζεσαι το συμφέρον σου.
Εχω πληρώσει όμως όμως φίλε μου ΑΠ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΟΥ,ΑΠ ΤΟ ΣΤΕΡΗΜΑ ΜΟΥ χιλιάρικα για πηγές του κ@λου και τις οποίες αποκαλούσατε χαι κλας και τις οποίες έχω πετάξει.
Κι όταν πληρώνω οφείλεις αν μη τι λλο να ακούς τη γνώμη μου και να με σέβεσαι όπως σε σέβομαι.
Ημουν κι εγώ αγγλοταλιμπαν με βάση τα δεδομένα των περιοδικών (των κατευθυνόμενων κι.......αμερόληπτων!!!),'ελα όμως που στην πορεία αυτιά έχει ο αδαής και ακροάζεται,και σε πληροφορώ ότι ο Ιάπωνας μπορεί στο μέσο όρο να βγάζει μηχανήματα "της σειράς" κι ανάξια λόγου (σήμερα) αλλά τα τρια/πέντε/δέκα που βγάζει δεν τα φτάνουν οι Ευρωπαίοι και ειδικά οι άγγλοι ούτε στον ύπνο τους.
Και τα δικά μου αυτιά δεν είναι δικά σου για να με κρίνεις.

Ναι ακούω μέχρι στιγμής με nad/bose εδώ και 12 χρόνια κι από τώρα που μιιλάμε αρχίζει η αναβάθμιση,πλην των ηχείων ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΑΓΓΛΙΚΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ.

Εσύ έχεις όλο το δικαίωμα να εκπροσωπεις και να υπερασπίζεσαι εταιρίες που βγάζουν ενισχυτές 80watt@8Ωμ kai 95watt@4Ωμ με 5kg μαζί με τη συσκευασία.
Θέλω να δώ κατά πόσο μπορεί να οδηγήσει στα όριά του ένας audiolab τα dynaudio-bye-
Εγώ θα δώσω πλέον τα λεφτά μου σε όποιον με σέβεται.
 
Απάντηση: Re: Ήχος ολοκληρωμένου - επιλογή

...και ελπίζω να ακούς την Moonlight και στο πρωτότυπο σαν παλιά καλή συνταγή. Γιατί αυτό του James Last μου φέρνει λίγο σαν... κινέζικος ενισχυτής!

H Κινέζος ή Γιαπωνέζος,Αγγλικό υπερτημιμένο υπομηχάνημα δε ξαναμπαίνει σπίτι.
 
ενας απο τους καλυτερους ενιχυτες που εχω ακουσει ειναι ο Leak stereo 30
Made in London.
Αν φιλε peacebone εχεις σωστα ηχεια και ευαισθητα, τοτε ειναι μονοδρομος, ειδικα η πρωτη εκδοση με τα τρανσιστορ γερμανιου, τον βρισκεις φτηνα στο ebay
 
Παρακαλώ να ηρεμήσουμε όλοι! Φίλε bose, δεν ειναι χώρος εδω για να βγάλεις την αντιπάθειά σου στα αγγλικά μηχανήματα. Σεβάσου οτι ο Peacebone ζητά πληροφορίες για ενισχυτή, όχι να τον "φωτίσουμε".
 
Απάντηση: Re: Ήχος ολοκληρωμένου - επιλογή

Παρακαλώ να ηρεμήσουμε όλοι! Φίλε bose, δεν ειναι χώρος εδω για να βγάλεις την αντιπάθειά σου στα αγγλικά μηχανήματα. Σεβάσου οτι ο Peacebone ζητά πληροφορίες για ενισχυτή, όχι να τον "φωτίσουμε".

Συγνώμη αν υπερέβηκα εαυτόν,την άποψή μου έθεσα στον ερώτημα του Peacebone όσο αναφορά την απορία του σχετικά με τα εσώψυχα των ενισχυτών,το ίδιο νομίζω θα μπορούσαν να κάνουν και οι υπόλοιποι αν θέλουν να ενημερώσουν τον άνθρωπο κι αν μη τι άλλο να αποκρούσουν τα δικά μου κακώς νοούμενα.
 
Re: Απάντηση: Re: Ήχος ολοκληρωμένου - επιλογή

Συγνώμη αν υπερέβηκα εαυτόν,την άποψή μου έθεσα στον ερώτημα του Peacebone όσο αναφορά την απορία του σχετικά με τα εσώψυχα των ενισχυτών,το ίδιο νομίζω θα μπορούσαν να κάνουν και οι υπόλοιποι αν θέλουν να ενημερώσουν τον άνθρωπο κι αν μη τι άλλο να αποκρούσουν τα δικά μου κακώς νοούμενα.

Δεν αμφισβητώ τις προθέσεις σου, μοιραία ομως με όσα γράφεις στο πρώτο σου post στο νήμα περισσότερο προκαλείς τους άλλους σε flame παρά στο να ενημερώσουν τον φίλο μας που ψάχνει ενισχυτή. Η απόδοση ενος ενισχυτή ειναι αρκετά περίπλοκη υπόθεση για να είσαι σίγουρος οτι το βάρος ενος ενισχυτή, του τροφοδοτικού του, ή οτιδήποτε εντυπωσιακό και ογκώδες στην κατασκευή αποτελεί ένδειξη καλής απόδοσης. Οι ενισχυτές του Nelson Pass είναι αρκετά απλές κατασκευές, με πολύ λίγα στοιχεία κι όμως εχουν κερδίσει τον σεβασμό πολλών audiophiles. Το βαρύτερο κομμάτι τους είναι οι....ψυκτρες. Οσο για τους εγγλέζους, η NAD είναι φημισμένη για την τιμιότητα του ήχου της(a.k.a value for money).

Αν σε απασχολεί το θέμα της υπερτίμησης στους ενισχυτές, να ξέρεις ότι δεν είσαι ο μόνος. Μπορείς λοιπόν ν'ανοίξεις κάποιο thread κι εκεί να συζητήσουμε γι αυτό το ρημάδι το value for money :)
 
Δεν ήθελα να δημιουργήσω τέτοιες "διαμάχες" μεταξύ μελών, αλλά αυτό από την άλλη δείχνει πως υπάρχουν διαφορετικές απόψεις.

Για παράδειγμα λέει ο Bose πως είχε προσωπική εμπειρία με ευρωπαικές συσκευές που δεν απέδιδαν τα αναμενόμενα σε σύγκριση με κινέζικες/ιαπωνικές.
Αν μπορούσες να δώσεις κάποιο παράδειγμα ή κάτι πιο συγκεκριμένο?!



Βέβαια το μόνο σίγουρο που το ξέρουμε όλοι μας είναι πως μεγάλες Ευρωπαικές και Αμερικάνικες εταιρείες που ανοίκουν στην high End κατηγορία, παίρνουν έτοιμα τις συσκευές από κινέζους τα οποία πουλιούνται εκεί με άλλο όνομα και τα πουλάνε στην Δυτική αγορά 2-4 φορές παραπάνω.
Χαρακτηριστικό νομίζω είναι το παράδειγμα της Red Rose με τα Dussun, της Primaluna με τα Cayin κτλ....



ενας απο τους καλυτερους ενιχυτες που εχω ακουσει ειναι ο Leak stereo 30
Made in London.
Αν φιλε peacebone εχεις σωστα ηχεια και ευαισθητα, τοτε ειναι μονοδρομος, ειδικα η πρωτη εκδοση με τα τρανσιστορ γερμανιου, τον βρισκεις φτηνα στο ebay


Έψαξα λίγο..Αυτός που λές είναι 45 χρονών μοντέλο?
Πουλιούνται κάποιοι στο ebay αλλά τι θα παίζει μετά από τόσα χρόνια?!
 
Σχετικά με το θέμα του νήματος, φίλε Peacebone βλέπω να κινείσαι σε μονιτορ βασης... Τα Audio Spectrum και τα Spendor θέλουν όντως αρκετή ισχύ. Τα Spendor SA1, που είχα ακούσει στην έκθεση, επαιζαν πολύ καλά με κάποιον Roksan, και παρόλο που δείχνουν μικρά, δεν νομίζω οτι θα έχουν πρόβλημα σε χωρο 14τμ.
 
Απάντηση: Re: Ήχος ολοκληρωμένου - επιλογή

Δεν ήθελα να δημιουργήσω τέτοιες "διαμάχες" μεταξύ μελών, αλλά αυτό από την άλλη δείχνει πως υπάρχουν διαφορετικές απόψεις.

Για παράδειγμα λέει ο Bose πως είχε προσωπική εμπειρία με ευρωπαικές συσκευές που δεν απέδιδαν τα αναμενόμενα σε σύγκριση με κινέζικες/ιαπωνικές.
Αν μπορούσες να δώσεις κάποιο παράδειγμα ή κάτι πιο συγκεκριμένο?!



Βέβαια το μόνο σίγουρο που το ξέρουμε όλοι μας είναι πως μεγάλες Ευρωπαικές και Αμερικάνικες εταιρείες που ανοίκουν στην high End κατηγορία, παίρνουν έτοιμα τις συσκευές από κινέζους τα οποία πουλιούνται εκεί με άλλο όνομα και τα πουλάνε στην Δυτική αγορά 2-4 φορές παραπάνω.
Χαρακτηριστικό νομίζω είναι το παράδειγμα της Red Rose με τα Dussun, της Primaluna με τα Cayin κτλ....

CD/RW player PHILIPS(ακριβώς ίδια με τα marantz μιας και την είχε η philips τότε,σήμερα την πήρε η denon κι έγινε ξανα εταιρία),μόλις είχαν πρωτοβγει πριν μια δεκαετία,265000 ΔΡΑΧΜΕΣ,παιγμένο ΕΛΑΧΙΣΤΑ και προσεγμένο με θρησκευτικη ευλαβεια πριν μια 4ετία παρέδωσε το πνεύμα η κεφαλή λέιζερ.
Απόκριση αντιπροσωπείας?
Δεν υπάρχει αντ/κο πέταξέ το.
Αν αύριο η philips πνέει τα λοίσθια πρέπει να την λυπηθώ?
Το ότι κλαίω ακόμα και σήμερα που δεν έδωσα τα χρήματα τότε να πάρω το υπέρτατο player της Sony της σειράς ES (τα οποία εκτός του ότι ακόμα και σήμερα παίζουν η ποιότητα κατασκευής τους είναι από άλλο πλανήτη)είναι γιατί όλοι ειδήμονες τότε αποφάνθηκαν Ευρωπαικό μηχάνημα,οι μπανάλ ιάπωνες και λοιπές χαζομάρες καθώς ήμουν στη θέση την οποία είσαι εσύ σήμερα.

Marantz της ίδιας σειράς,off κι αυτό.....μιας χρησης.
Ενισχυτή έχω NAD και πάει προς αντικατάσταση με YAMAHA A-S700.
Aπλά ο ήχος των ΝΑD μπροστά στους Yamaha είναι για να τραγικός.
Καλός μεν για να λέμε του στραβού το δίκιο αλλά μέχρι να ακούσεις και κάτι άλλο στα ίδια χρήματα.

Οσο αναφορά τα περί πατεντών θα θυμούνται φαντάζομαι οι παλιοι για χαιενταδικη εταιρία η οποία πήρε ατόφιο player της philips της άλλαξε το κουτι και το πουλούσε 5πλάσια τιμή πάνω.....επειδή το βαφτισανε χαιεντ!!
Φυσικά ξένο περιοδικό τους ξεβράκωσε δημοσίως......


Έψαξα λίγο..Αυτός που λές είναι 45 χρονών μοντέλο?
Πουλιούνται κάποιοι στο ebay αλλά τι θα παίζει μετά από τόσα χρόνια?!

Δε θα παίζει......θα συνομιλείς με το χάρο :flipout: