Με μία ηλεκτροσυγκόλληση ΜΜΑ σαν τις οικονομικές Helix μπορούμε να κολλήσουμε ανοξείδωτο με το αντίστοιχο ηλεκτρόδιο για ανοξείδωτο?
Για παράδειγμα έχω δοχείο λαδιού στην κουζίνα που το ρουξούνι του χάνει ελάχιστα λάδι απο την ένωση. Θα μπορούσα να το διορθώσω?
Μία ηλεκτροσυγκόλληση τη χρειάζομαι και προσπαθώ να καταλάβω τα συν και τα κατά της κάθε κατηγορίας.
Αν και στις 3 (MIG TIG MMA) δουλέψουμε με ηλεκτρόδιο, υπάρχει καμία διαφορά στο αποτέλεσμα?
Χάνουμε τα πλεονεκτήματα των MIG TIG οκ, αλλά πέρα απο αυτό σαν inverter μετασχηματιστής κάνουν την ίδια δουλειά?
Όταν λέμε καλό μηχάνημα TIG τί εννοούμε? Και ποιές εταιρίες είναι καλές στη κατηγορία όπως η hilti, bosch, makita, dewalt αντίστοιχα σε άλλες κατηγορίες?
Το συνεχές μπορεί να είναι:
• αρνητικής πολικότητας. Σε αυτή τη περίπτωση η θερμική παροχή προς τα
βασικά μέταλλα είναι μεγαλύτερη συγκριτικά με αυτή στη περιοχή του
ηλεκτροδίου. Το ποσοστό είναι περίπου 70 % με 30 %
• θετικής πολικότητας. Σε αυτή τη περίπτωση, με βάση το μηχανισμό που
περιγράφηκε παραπάνω, το μεγαλύτερο ποσοστό θερμικής παροχής διοχετεύεται
στη περιοχή του ηλεκτροδίου
• παλμικό. Η ανάπτυξη της τεχνολογίας των πηγών ρεύματος που
χρησιμοποιούνται στις εργασίες συγκόλλησης εισήγαγε τη δυνατότητα χρήσης
κυματομορφών παλμικού τύπου. Η μέθοδος συγκόλλησης TIG είναι μία από τις
μεθόδους στην οποία αυτή η τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί.
Η χρήση παλμικού ρεύματος επιφέρει αρκετά πλεονεκτήματα στη συγκόλληση TIG:
• Επιτυγχάνεται καλή διείσδυση με χαμηλότερη θερμική παροχή
• Περιορισμός των θερμικών παραμορφώσεων
• Καλύτερη δυνατότητα ελέγχου και χειρισμού του τόξου και του λουτρού τήξης
(ειδικά σε συγκολλήσεις σε δύσκολες θέσεις)
• Επιτυγχάνεται καλύτερη σχέση βάθους με πλάτος διείσδυσης (depth to width
ratio), και περιορίζεται έτσι η πιθανότητα εμφάνισης θερμορωγμών (hot cracking)
• Σταθερότητα τόξου
• Ομαλή εκτέλεση κορδονιών (ειδικά της ρίζας)
• Καλύτερη δυνατότητα “γεφυρώματος” (bridging), δηλαδή κάλυψης του διάκενου
της συγκόλλησης
• Διευκόλυνση συγκόλλησης ελασμάτων μικρού πάχους καθώς και ελασμάτων
διαφορετικού πάχους
• Περιορισμός θερμικά επηρεασμένης ζώνης (ΘΕΖ)
• Περιορισμός της εμφάνισης πόρων στη περιοχή της συγκόλλησης
Δυστυχώς είμαι απο αυτούς που δεν έχουν εμπιστοσύνη σε πολλά άτομα γιατί στο τέλος επειδή ασχολούμαι το κάνω καλύτερα και φυσικά οικονομικότερα.
Επίσης είχα την εντύπωση ότι χρειάζεται η αφαίρεση του γαλβανιού στα σημεία κόλλησης με τρόχισμα.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.