Ηρθε η μεγάλη στιγμή - αγορά ηχείων - ματσάρισμα με A-S1100

χωρίς να έχω δει και ακούσει το σύστημά σου, θα έλεγα να περιμένεις ή καλύτερα να δούμε τις πηγές όταν δοθεί η ευκαιρία...
Μην ανησυχείς, όπως βλέπεις πάω πολύ αργά, Γενάρη άνοιξα το θρεντ, Μάιο φτάσαμε κι ακόμη έχουμε δρόμο :)

Το να άκουγε κάποιος σαν εσένα το σύστημά μου, Βλαδίμηρε, θα ήταν τεράστιο, κυριολεκτικά ανεκτίμητο δώρο. Οποτε έχεις κέφι, χρόνο και διάθεση να πιούμε μια μπίρα και να γνωριστούμε από κοντά, η πρόσκληση είναι μόνιμη και ανοιχτή! Σε κάθε περίπτωση, σε ευχαριστώ και μόνο που το σκέφτεσαι και με έχεις στο μυαλό σου!
 
  • Like
Reactions: vlad66 and spmk
@

errikos11

Προσπάθησε να ακούσεις όσα περισσότερα μπορείς.
Προπάντων τα "μεγάλα", τα πολύ ακριβά συστήματα που δεν πρόκειται να αγοράσεις.
Θα βοηθήσουν να αποκτήσεις εμπειρία και να διαμορφώσεις το προσωπικό σου κριτήριο. Και έτσι θα ΄μπορείς να καταλήξεις με περισσότερη σιγουριά στην κατηγορία που σ' ενδιαφέρει.
 
''' Το βασικό πρόβλημα, που το βλέπω μπροστά μου, είναι η απειρία μου και η έλλειψη ηχητικών παραστάσεων. Πια δεν είμαι σίγουρος ούτε τι ήχο έχω ούτε τι ήχο θέλω. Λέω, πχ, ότι ο τωρινός μου ήχος είναι κάπως bright. Είναι όμως; Γιατί άκουσα πολύ πιο bright ήχους από τον δικό μου. Ή ότι θέλω κάτι γλυκόηχο και φιλικό. Θέλω όμως; Μήπως απλώς επηρεάστηκα από τις λέξεις και τα reviews; Γιατί, π.χ., τα Audio Physic μου φάνηκαν αδιάφορα και άψυχα σε σχέση με τα Triangle…'''

Εδώ είναι το puzzle που πρέπει να λύσεις.
Το θέμα 'ήχος' είναι σύνθετο, καθώς περιλαμβάνει 'έννοιες' υποκειμενικές ,αλλά και 'αντικειμενικές' ,που έχουν διαμορφωθεί με την τριβή, την παρακολούθηση των live,διαφόρων επιδείξεων σε φίλους,στούντιο,αλλά και Εκθέσεις.
Δεν έχεις κάποιους δίσκους/cd-r/files που έχεις ακούσει πολλές φορές? κάποιο άκουσμα με τραγούδι ή με σκέτη μουσική αποδιδόμενη από κάποιο όργανο που σου είναι οικείο?
Υπάρχουν διάφορες σχολές ,διαφορετικές προσεγγίσεις στην ηχητική πιστότητα γι αυτό και έχεις πάρει τόσες απαντήσεις ,γι αυτό υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στα μέλη και αυτό δεν σημαίνει ότι κάποιοι είναι άμουσοι, ή άσχετοι...αλλά έχουν απλά κάποιες άλλες παραστάσεις και το κυριότερο άλλες απόψεις.
Το matching ανάμεσα στα μηχανήματα που απαρτίζουν ένα στερεοφωνικό παίζει σημαντικότατο ρόλο, όπως και η ικανότητα οδήγησης ενός ηχείου που θα παίξει διαφορετικά σε ΚΑΠΟΙΑ σημεία ανάλογα τον 'οδηγό' του, η ταυτότητα όμως δεν θ αλλάξει σημαντικά.
Το ότι υπάρχουν ηχεία που έχουν κάποια περιοχή ελάχιστα πιο τονισμένη απ τις υπόλοιπες είναι κοινό μυστικό.
Το ότι υπάρχουν Βρετανικής σχολής ηχεία που έχουν more extended άκρα σε σχέση με το παρελθόν, είναι αδιαμφισβήτητο από όλους τους reviewers,από όλα τα περιοδικά ειδικού τύπου έντυπα και άυλα.
Προσωπικά με εξέπληξε η συμπεριφορά του Proac,όπως την περιγράφεις..κάτι δεν κολλάει με την απόδοση του, που είναι μια σχολή από μόνο του.
Το μόνο που κατ' εμέ πρέπει να κάνεις είναι να πάρεις μαζί σου αγαπημένα θέματα και να ακούσεις όσο περισσότερα συστήματα μπορείς.. ξεχωρίζοντας στο μυαλό σου (διαβάζοντας και λίγο) το τί είναι οι συχνοτικές περιοχές.
Κάποια tracks δεν είναι μόνο χαμηλά, μεσαία ,ψηλές, έχουν και άλλα σημεία που κατά την αναπαραγωγή ,μπορεί να σε προβληματίσουν αρνητικά.
Το παρακάτω track με κάποιες forward 'σχεδιάσεις' σου φέρνει πονοκέφαλο σε ψηλές εντάσεις.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Με το παρόν Jovante έχω μεγαλώσει και στο counter 5:16 + μετά, ένα μη ισορροπημένο σύστημα έχει θέμα (μιλάω για προσωπική αναφορά, που άκουγα από κούνια και έχω ακούσει σε πολλά lives, σ αυτήν την εκτέλεση απ τους Croke Band με Niggel Kennendy).
Καλό ταξίδι...προς την Ιθάκη σου.
 
  • Like
Reactions: gonzo and eftihios
Ωχ πελαγωσες ε; το εχω περασει αυτό το στάδιο. Λοιπον ασε στην ακρη λιγο την μουσική το αυτι και το μυαλό να καθαρίσει. Έπειτα συνέχισε τελικός κριτής είναι στο ξανα ειπα ποιο πανω το αυτι σου και τι σε ευχαριστεί.
Συνηθως το μεγαλύτερο λάθος ολων μας οταν θέλουμε να πάμε προς τα πάνω και εκει την πατάμε.
Προσεχε γιατι εισαι σε σημείο που για εμενα μεινει στο ηχο που σε ευχαριστεί η αλλιως ετοιμάσου και κρατα αυτό που σου λεω για περισσότερες αλλαγές και δεν θα ειναι μονο τα ηχεια σου.
Ειναι περίεργα μονοπάτια αυτά
 
Άποψη μου είναι να κάνεις ακροάσεις με λιγότερο complicated tracks, τραγούδια με μια φωνή, δύο τρία όργανα, ώστε να 'αφήσεις' το μυαλό να κρίνει αν η φωνή έχει φυσικότητα στην άρθρωση, δεν είναι αφύσικa τονισμένες κάποιες λέξεις, ότι τα όργανα είναι 'ακλόνητα' σε κάποια θέση, ότι δεν καλύπτει το ένα το άλλο ,ότι δεν 'ξυρίζουν' τα συριστικά, ότι όταν ανεβάζεις το ποτενσιόμετρο για ένταση, αυτή επιτυγχάνεται σε όλα τα επιμέρους όργανα και όχι μόνο στην φωνή και ένα απ το σύνολο, ότι "είσαι" εκεί μπροστά τους...κ.λ.π.
Θα δεις ότι όλα θα πάνε καλά, επειδή οι μηχανισμοί αντίληψης μας είναι προχωρημένοι, αργότερα θα έρθει και η ενόργανη διόρθωση με πιο δύσκολα όμως tracks..
Ένα παράδειγμα για άκουσμα ..
It all came back today της αξεπέραστης Tanita Ticaram , αναφορά για δεκάδες συστήματα στα 80s.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Μην ανησυχείς, όπως βλέπεις πάω πολύ αργά, Γενάρη άνοιξα το θρεντ, Μάιο φτάσαμε κι ακόμη έχουμε δρόμο :)

Το να άκουγε κάποιος σαν εσένα το σύστημά μου, Βλαδίμηρε, θα ήταν τεράστιο, κυριολεκτικά ανεκτίμητο δώρο. Οποτε έχεις κέφι, χρόνο και διάθεση να πιούμε μια μπίρα και να γνωριστούμε από κοντά, η πρόσκληση είναι μόνιμη και ανοιχτή! Σε κάθε περίπτωση, σε ευχαριστώ και μόνο που το σκέφτεσαι και με έχεις στο μυαλό σου!
Εχεις ξύλινο πάτωμα αν έχω καταλάβει καλά.Για να "μαζέψεις" την λίστα βγάλε εκτός αυτα που έχουν το ριφλεξ προς τα κάτω.Ισως να δοκίμαζες κατι πιο εύκολο.
 
Επειδη σε βλεπω πελαγωμενο και ειναι λογικο θα σου λεγα να ξεκινησεις να ψαχνεις αναποδα.

Τι εννοω με το αναποδα. Να διαβασεις τις μετρησεις των ηχειων και τις καμπυλες στα σχεδιαγραμματα προσπαθωντας να καταληξεις στα πιο ομαλα τονικα και ουδετερα ουτως ωστε να μην εχεις " χρωματισμους" στον ηχο. Οσο περισσοτερες διακυμανσεις εχει σε ενα γραφημα το ηχειο τοσο πιο πολυ χαρακτηρα εχει. Στα λεω μπακαλικα γιατι μπακαλης ειμαι δεν εχω τεχνικες γνωσεις παρα μονο διαβασμα στο διαδικτυο.

Οταν πηγα και ακουσα τα δικα μου monitor audio rx8 μου κανε εντυπωση ποσο ουδετερα ακουγονταν. Κατοπιν διαβασα αυτο το review και συμφωνησα απολυτα με τον κριτη για το ποσο φλατ ειναι στα ορια φυσικα της τιμης του.


Διαβαζοντας το λινκ εχει και επεξηγησεις για καθε τι και τι σημαινει. Κανε εναν κοπο να διαβασεις.

Τωρα δε ξερω αν εχω αυθυποβληθει αλλα θεωρω οτι επειδη δεν εχει μεγαλες διακυμανσεις το ηχειο παιζει αρκετα ουδετερα και αυτο μ αρεσει.

Τωρα φυσικα καποιος που ξερει και τεχνικα ας με διορθωσει. Be my guest.

Αυτο που θελω να καταληξω παντως ειναι οτι εχεις το μπατζετ. Εχουμε 2021 με σχεδον τα παντα αναρτημενα στο διαδικτυο. Ψαξε πρωτα ποιο σε ευχαριστει στην τσεπη, μετα στο ματι και τελικως ποιο "μετραει" αξιοπρεπως. Μετα πας και το ακους η ιδανικα το φερνεις σε συνεννοηση να το ακουσεις σπιτι σου και αποφασιζεις.

Θεωρω οτι οσο πιο ισορροπημενο τονικα ειναι ενα ηχειο τοσο πιο σωστα θα παιξει σε εναν αφροντιστο χωρο τηρωντας καποια βασικα κριτηρια του κατασκευαστη. Αποσταση μεταηυ τοιχων κτλ...

Καλη επιτυχια στην αναζητηση!
 
Επειδη σε βλεπω πελαγωμενο και ειναι λογικο θα σου λεγα να ξεκινησεις να ψαχνεις αναποδα.

Τι εννοω με το αναποδα. Να διαβασεις τις μετρησεις των ηχειων και τις καμπυλες στα σχεδιαγραμματα προσπαθωντας να καταληξεις στα πιο ομαλα τονικα και ουδετερα ουτως ωστε να μην εχεις " χρωματισμους" στον ηχο. Οσο περισσοτερες διακυμανσεις εχει σε ενα γραφημα το ηχειο τοσο πιο πολυ χαρακτηρα εχει. Στα λεω μπακαλικα γιατι μπακαλης ειμαι δεν εχω τεχνικες γνωσεις παρα μονο διαβασμα στο διαδικτυο.

Οταν πηγα και ακουσα τα δικα μου monitor audio rx8 μου κανε εντυπωση ποσο ουδετερα ακουγονταν. Κατοπιν διαβασα αυτο το review και συμφωνησα απολυτα με τον κριτη για το ποσο φλατ ειναι στα ορια φυσικα της τιμης του.


Διαβαζοντας το λινκ εχει και επεξηγησεις για καθε τι και τι σημαινει. Κανε εναν κοπο να διαβασεις.

Τωρα δε ξερω αν εχω αυθυποβληθει αλλα θεωρω οτι επειδη δεν εχει μεγαλες διακυμανσεις το ηχειο παιζει αρκετα ουδετερα και αυτο μ αρεσει.

Τωρα φυσικα καποιος που ξερει και τεχνικα ας με διορθωσει. Be my guest.

Αυτο που θελω να καταληξω παντως ειναι οτι εχεις το μπατζετ. Εχουμε 2021 με σχεδον τα παντα αναρτημενα στο διαδικτυο. Ψαξε πρωτα ποιο σε ευχαριστει στην τσεπη, μετα στο ματι και τελικως ποιο "μετραει" αξιοπρεπως. Μετα πας και το ακους η ιδανικα το φερνεις σε συνεννοηση να το ακουσεις σπιτι σου και αποφασιζεις.

Θεωρω οτι οσο πιο ισορροπημενο τονικα ειναι ενα ηχειο τοσο πιο σωστα θα παιξει σε εναν αφροντιστο χωρο τηρωντας καποια βασικα κριτηρια του κατασκευαστη. Αποσταση μεταηυ τοιχων κτλ...

Καλη επιτυχια στην αναζητηση!
Έχω το τεύχος,όπως και όλα απ την ημέρα κυκλοφορίας μέχρι πρόπερσι που τα παίρνω σε άυλη και δεν τα διαβάζω.
Ο συγκεκριμένος κ.Noel είναι θιασώτης λάμπας και τα περισσότερα τεστ γίνονται με μικρούς λαμπάτους ενισχυτές..
Απ τα λίγα περιοδικά του χώρου πάντως που ισχυρίζονται ότι μπορεί κάποιος να έχει καλό ήχο αγοράζοντας σχετικά φθηνά.
Επίσης είναι το ΜΟΝΟ περιοδικό που απ το 1992 (πρώτο τεύχος),δεν είχε εκδώσει κανένα μηνιαίο τεύχος χωρίς αναφορά σε αναλογικό.
 
  • Like
Reactions: Nikos6699
Πολυ χρησιμες οι πληροφοριες που λες. Δεν ειχα την παραμικρη ιδεα.

Απλα διαβαζοντας ενα καρο κριτικες ονλαιν μου φανηκε ως η πιο εμπεριστατωμενη και αντικειμενικη. Μου θυμισε avmentor απο τα Ελληνικα.
 
Το συγκεκριμένο περιοδικό έχει μεγάλη λατρεία σε ολιγόβατους λαμπάτους ,με τους οποίους πλαισιώνει τα εύκολα φορτία και μάλιστα όπως ξανα-έγραψα έχουν την δική τους εταιρεία παραγωγής ενισχυτικών και ηχείων ,την World Audio Designs,που όμως περιείχε κάποιους καλούς ενισχυτές και στα Hi-Fi Shows στην Βρετανία,αλλά και σε Σκανδιναβικές εκθέσεις έπαιρνε μέρος ,έχοντας σαν ηχείο μια το δικό τους, μια το Avatar της Living Voice,αλλά και το μεγαλύτερο.
Έσπρωχνε μέχρι παρεξηγήσεως τα Icon Audio ,αλλά 'πρόσφερε' στον κόσμο πολλά kits,και όταν ήταν Editor ο D.Price ,συμμετείχε στην αναγνώριση πολλών Ιαπωνικών μηχανημάτων, που τα Βρετανικά έντυπα του χώρου αγνοούσαν επιδεικτικά, όπως το ΜΚ2,τα Yamaha NS1000 κ.λ.π.
Ένα απ τα ηχεία το είχα για λίγο ,αυτό με το Audax tweeter,πίσω απ την σχεδίαση του οποίου ήταν ο σχεδιαστής της Heybrook και τώρα γενικός της εταιρείας για την οποία διαπληκτιστήκατε στην αρχή (τουλάχιστον ήταν μέχρι πρότινος).
Δική του παραγωγή ήταν και το hb 1s
Πάρε μία ιδέα για κάποια δουλειά του που έχει απασχολήσει πολύ.
 
  • Like
Reactions: PetVoul and Pleo
Εδώ λίγη απ την ιστορία του..Mission,Heybrook HB 1S (ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑ-ΕΠΑΙΡΝΑ),Wharfedale ,World Audio Designs κ.λ.π.
 
  • Like
Reactions: Nikos6699 and Pleo
Και εδώ μια απ τις συνεργασίες του με το Hi-Fi World,το ηχείο που βλέπετε έπαιζε φοβερά με δικά τους ενισχυτικά και με Audo Note.


Αν έπιαναν τα χέρια του φίλου μας,θα το πρότεινα και ίμαι σίγουρος ότι θ αργούσε ν αλλάξει ηχείο για πολύ καιρό.
Φυσικά και έχω όλα τα τεύχη κατασκευής, αλλά το άκουσα 'αλλού/ τελειωμένο.
 
  • Like
Reactions: Pleo and vsklav
Εδώ λίγη απ την ιστορία του..Mission,Heybrook HB 1S (ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑ-ΕΠΑΙΡΝΑ),Wharfedale ,World Audio Designs κ.λ.π.
Μεγάλη μορφή ο Comeau... Σχεδιαστής για να ακούει σωστά και σε ...προσιτές τιμές μουσική ο κόσμος... Κι' αυτός όπως και μια ολόκληρη γενιά Βρεττανών σχεδιαστών εμπνευσμένος και λάτρης των μικρών ηχείων βάσης...
 
  • Like
Reactions: Pleo
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Το άκουσα πρώτη φορά με σίτα (ήταν η δική του άραγε?)
Το έβαλα να παίξει και με έναν απ τους καλύτερους τελικούς που άκουσα ποτέ μου ,Onkyo 508 ,
η εντύπωση που μου προκάλεσε στην αρχή ήταν ότι άκουγα ομοκεντρικό.
Αυτή ήταν η φιλοσοφία του Peter,η ομοιογένεια.
Πραγματικά θα ήθελα να το ακούσω δίπλα σε σύγχρονα ηχεία, π.χ B@W 705,Dali,Audiovector,Audio Physic,PMC,Focal Kanta ,Kef R ,Triangle,Elac,Neat,Quadral,Heco,ATC, οδηγούμενο από Βρετανικό ή άλλο ενισχυτή,αλλά με πιο σύγχρονα καλώδια απ αυτά που υπήρχαν στην μεσαία κατηγορία τότε (Qed,Kimber).
Θυμάμαι ότι δεν ήταν μόνιτορ με τα σημερινά δεδομένα,αλλά πολύ αποκαλυπτικό.
 
Το πρώτο του ηχείο στη Mission ήταν το 780. Στο παρακάτω βίντεο εξηγει πως το ίδιο μεγάφωνο σε μικρότερη μπάφλα χάνει έως 5dB ευαισθησία και τι σημαίνει αυτό για το σχεδιασμό ενός ηχείου, με παράδειγμα το 780.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Τώρα που έχουν και ολοκαίνουργιο ανηχοικό στο Huntigdon προβλέπεται να κατασκευάζονται τα πιο upper μοντέλα εκεί. Μαζί και το πολυαναμενόμενο 770.
 
  • Like
Reactions: vlad66
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Το άκουσα πρώτη φορά με σίτα (ήταν η δική του άραγε?)
Το έβαλα να παίξει και με έναν απ τους καλύτερους τελικούς που άκουσα ποτέ μου ,Onkyo 508 ,
η εντύπωση που μου προκάλεσε στην αρχή ήταν ότι άκουγα ομοκεντρικό.
Αυτή ήταν η φιλοσοφία του Peter,η ομοιογένεια.
Πραγματικά θα ήθελα να το ακούσω δίπλα σε σύγχρονα ηχεία, π.χ B@W 705,Dali,Audiovector,Audio Physic,PMC,Focal Kanta ,Kef R ,Triangle,Elac,Neat,Quadral,Heco,ATC, οδηγούμενο από Βρετανικό ή άλλο ενισχυτή,αλλά με πιο σύγχρονα καλώδια απ αυτά που υπήρχαν στην μεσαία κατηγορία τότε (Qed,Kimber).
Θυμάμαι ότι δεν ήταν μόνιτορ με τα σημερινά δεδομένα,αλλά πολύ αποκαλυπτικό.
Ελα πολυ αποκαλυπτικό ακουσα το βίντεο μωρε μπράβο ηχο που βγαζει
 
Ελα πολυ αποκαλυπτικό ακουσα το βίντεο μωρε μπράβο ηχο που βγαζει
Αποκαλυπτικό ήταν, απλά όχι σαν ένα σύγχρονο PMC,ATC,M.A Platinum , που είναι και ο στόχος...κυρίως το πρώτο μοντέλο,
Μαζί με άλλα ηχεία-θρύλους,είχαν ένα additional touch στην μεσαία..αλλά ακούγονταν συμπαγή...σε σχέση με σχεδιάσεις απ άλλες χώρες.
Δεν ξέρω αν πότε ακούσατε Dali για πρώτη φορά,(προηγούμενες σειρές),για να πω ένα παράδειγμα.
 
  • Like
Reactions: mparaxir