Υπήρξε φυσικά και συνέχεια, όπου σήμανε και το τέλος.
Με παίρνει μία κοπελλλίτσα τηλέφωνο σήμερα.
"Ναι, καλησπέρα σας, έχουμε πρόβλημα με το voucher, είναι δηλωμένο στο 73 και οι χάρτες μας σας δείχνουν στο 71"
"Ναι, το γνωρίζω"
"Θα πρέπει να αλλάξετε το voucher και να δηλώσετε ότι είσαστε στο 71"
Μπαίνω μέσα να δω, αλλαγή δεν γίνεται, πρέπει να το ακυρώσω. Την ενημερώνω...
"Ναι, θα πρέπει να την ακυρώσετε."
"Αν το ακυρώσω θα μπορώ να κάνω άλλη αίτηση ή θα το χάσω;"
"Δεν το γνωρίζω"
"Εσείς θα το κάνατε στη θέση μου;"
"Σας εξηγώ ότι δεν γίνεται αλλιώς, πρέπει να το ακυρώσετε"
"Αν δεν γίνετε δεσμεύεστε να μου κάνετε εσείς την έκπτωση μετά;"
"Όχι, δεν μπορούμε"
"Και επειδή οι ΔΙΚΟΙ σας χάρτες είναι λάθος θα πρέπει εγώ να ρισκάρω να χάσω το voucher;"
"Δυστυχώς δεν γίνεται διαφορετικά"
Τελικά γίνεται, αφού ακυρώθηκε, την Τρίτη θα έρθει η Inalan να μου κάνει την εγκατάσταση σε 1Gb.
Κάπου 10€ πιο φτηνά από ότι τα 300 της Cosmote.