JVC 350, JVC HD750 ή Infocus in83

Καταρχήν, υπενθυμίζω ότι τις εντυπώσεις μας τις γράψαμε στο συγκριτικό.

Χαοτική δεν είναι σίγουρα η διαφορά.

Η διαφορά στο μαύρο όμως πχ είναι υπαρκτή και σίγουρα όχι αμελητέα (κατ' εμέ σαφώς δίνει κάτι μεγαλύτερο από +5% στον 750).
 
Δημήτρη, έτσι περιπλέκονται πολύ τα πράγματα και πολύ περισσότερο για κάποιον που δεν έχει ασχοληθεί.

Το θέμα είναι το εξής.
Στήνουμε δυο προβολείς τον ένα απέναντι στον άλλο αφού τους ρυθμίσουμε καλά.
Πως αξιολογούμε αυτό που βλέπουμε;
10 και 8;
Τότε δεν τολμώ να σκεφτώ πως θα αξιολογούσαμε τον HD1 ή έναν άλλο προβολέα ακόμα κατώτερο.
 
Τα "νούμερα / αστεράκια" ανέκαθεν ήταν δύσκολη υπόθεση, ειδικά όταν δεν υπάρχουν σαφή κριτήρια, συντελεστές, και άλλα βαρετά διαδικαστικά.

Και φυσικά στο τέλος παίζουν ρόλο και υποκειμενικά κριτήρια.
 
ευχαριστω πολυ για ολες τις γνωμες!

Τελικα μαλλον θα καταληξω στον HD350 (εκτος και αν μου κανουν ατοκες δόσεις για τον HD750) και στο μελλον περνω και εναν scaler με CMS..

Βρηκα και τον PIONNER ΚURO KRP-9000 με 3000 λυρες αγγλιας αλλα δεν ξερω αν ειναι καλυτερος απο τον HD350 μιας και ειναι κλονος του JVC HD100..και οπως ηδη εχει υποθει o HD350 ειναι ανώτερος του HD100..σωστα η κανώ λάθος?

επισης καποιος μου ειπε οτι λογω της αποσυρσης της Pioneer θα δυσκολευτο να βρω ανταλλακτικα αν χρειαστω κατι...κατι που λογικα θα ισχυει...
 
και οι 3 ειναι πολυ κοντα σε θεμα ποιοτητας.
εγω παντος εχω τον 83 εδς και 8 μηνες περιπου και ειναι απιστευτος!!!!
τον προβαλω σε οθονη 135 ιντες και δεν καταλαβαινει μια....
αν θες κατι φωτεινο και ταυτοχρονα με πολυ καλο μαυρο τον συστηνω ανεπιφυλακτα...ειδικα αν εχεις σκοπο τις πολλεσ ιντες ειναι μονοδρομος.
μονο μειονεκτημα...ειναι δυσκολος στηη τοποθετηση
 
Απάντηση: Re: JVC 350, JVC HD750 ή Infocus in83

και οι 3 ειναι πολυ κοντα σε θεμα ποιοτητας.
εγω παντος εχω τον 83 εδς και 8 μηνες περιπου και ειναι απιστευτος!!!!
τον προβαλω σε οθονη 135 ιντες και δεν καταλαβαινει μια....
αν θες κατι φωτεινο και ταυτοχρονα με πολυ καλο μαυρο τον συστηνω ανεπιφυλακτα...ειδικα αν εχεις σκοπο τις πολλεσ ιντες ειναι μονοδρομος.
μονο μειονεκτημα...ειναι δυσκολος στηη τοποθετηση
Για σου φίλε klamia. Χαιρετισμούς και σε όλους τους φίλους του site και οφείλω να πω πως είναι ένα από τα καλύτερα του χώρου.

Πρέπει να ομολογήσω πως με παρακίνησε να εγγραφώ η εμπεριστατωμένη άποψη του Μανώλη Καστρούνη για τον infocus IN83 (που έχω), αλλά και για του νέους DILA. Ειναι αποστασιοποιημένος και παρουσιάζει τα πράγματα όπως είναι.

Απο την άλλη έχω και ένα παράπονο από τον Αιμίλιο, υπεύθυνο της infocus. Με τέτοιο προβολέα στα χέρια σας τι κάνετε ρε παιδιά, στο μάρκετινγκ ;

Αφού ήδη είπα πως συμφωνώ με τον Μανώλη θα κάνω μία παρατήρηση. Για όσους βλέπουν σε οθόνη 135αρα όπως εγώ, οι DILA είναι off.
 
Last edited:
Καλωσορισες! Για τις 135 ιντσες, θεωρω οτι μπορουν να παιξουν ανετα οι 350/750, αλλα σιγουρα δεν θα "λουζεσαι" στο φως.
Υπαρχουν ομως και λυσεις αγορας οθονης με υψηλοτερο gain αν θες περισσοτερα ftl χωρις να θυσιασεις (πολυ απο) το μαυρο των JVC..
O Infocus σου, προσφερει πιο πολυ φως οποτε αν αυτο αναζητας πρωταρχικα, ειναι καλυτερη επιλογη για τις ιντσες που παιζεις, εφοσον φυσικα κανεις καποιες παραχωρησεις στο μαυρο..
 
Καλωσορισες! Για τις 135 ιντσες, θεωρω οτι μπορουν να παιξουν ανετα οι 350/750, αλλα σιγουρα δεν θα "λουζεσαι" στο φως.
Υπαρχουν ομως και λυσεις αγορας οθονης με υψηλοτερο gain αν θες περισσοτερα ftl χωρις να θυσιασεις (πολυ απο) το μαυρο των JVC..
O Infocus σου, προσφερει πιο πολυ φως οποτε αν αυτο αναζητας πρωταρχικα, ειναι καλυτερη επιλογη για τις ιντσες που παιζεις, εφοσον φυσικα κανεις καποιες παραχωρησεις στο μαυρο..

Καλώς σας βρήκα. Σε ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση.

Αλλά πιστεύω πως τα 56 nits με gain 1,3
http://www.projectorcentral.com/JVC-DLA-HD750.htm συνεχίζουν να είναι λίγα, τα μαύρα θα γίνουν μαύρη είναι η νύχτα στα βουνά και στις ηλιόλουστες κατάφωτες σκηνές θα βλέπουμε συννεφιασμένη Κυριακή.

Πάντως έτσι είναι αν έτσι πιστεύουμε.

ΥΓ.Κάποια στιγμή θα ανοίξω μια συζήτηση για το μαύρο, την υπερτίμησή του και το μάρκετινγκ.
 
Last edited:
Καλώς σας βρήκα. Σε ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση.

Αλλά πιστεύω πως τα 56 nits με gain 1,3
http://www.projectorcentral.com/JVC-DLA-HD750.htm συνεχίζουν να είναι λίγα, τα μαύρα θα γίνουν μαύρη είναι η νύχτα στα βουνά και στις ηλιόλουστες κατάφωτες σκηνές θα βλέπουμε συννεφιασμένη Κυριακή.

Πάντως έτσι είναι αν έτσι πιστεύουμε.

Ο IN83 είναι πάρα πολύ καλό μηχάνημα, ήταν ένας από αυτούς που κοίταξα πρίν αποφασίσω να αλλάξω τον HD1, αλλά νομίζω οτι είσαι λίγο υπερβολικός.
Τα δυνατά του σημεία το φώς και η ευκρίνεια. Έχει κι αδυναμίες όμως όπως κάθε προβολέας.
 
...και οπου "ευκρινεια" καλυτερα ας βαλουμε την λεξη "οξυτητα", διοτι το φιλτρακι sharpening που εχει στο 0, βγαζει πολυ ειδωλο..
 
Έτσι πιστεύεις !!!! Έχω δεί και τον 750 και τον Sony 200. Για να βάλω και άλλο παίκτη στην ομάδα.

Εσύ έχεις δεί το Seven στις 135 με τον 750 ; Και εννοώ σε όλη την διάρκεια. Αν ναί πώς ήταν μετά τα μάτια σου; Μιλάω για τέστ που έχει γίνει με 10 άτομα σε σπίτι φίλου.
 
Last edited:
Έτσι πιστεύεις !!!! Έχω δεί και τον 750 και τον Sony 200. Για να βάλω και άλλο παίκτη στην ομάδα.

Εσύ έχεις δεί το Seven στις 135 με τον 750 ; Και εννοώ σε όλη την διάρκεια. Αν ναί πώς ήταν μετά τα μάτια σου; Μιλάω για τέστ που έχει γίνει με 10 άτομα σε σπίτι φίλου.

Δεν γίνεσαι λίγο πιό σαφής; Δεν καταλαβαίνω τι θές να πείς.
 
Ο IN83 είναι πάρα πολύ καλό μηχάνημα, ήταν ένας από αυτούς που κοίταξα πρίν αποφασίσω να αλλάξω τον HD1, αλλά νομίζω οτι είσαι λίγο υπερβολικός.
Τα δυνατά του σημεία το φώς και η ευκρίνεια. Έχει κι αδυναμίες όμως όπως κάθε προβολέας.

Και βέβαια έχει δεν αντιλέγω. Όλοι μας ψωνισμένοι είμαστε, ψάχνοντας την τελειότητα όπως ο καθένας την αντιλαμβάνεται.
 
Δεν γίνεσαι λίγο πιό σαφής; Δεν καταλαβαίνω τι θές να πείς.
Ότι στα 3 μέτρα οθόνη, βλέποντας μια κατασκότεινη ταινία σαν το seven, ύστερα απο 125 min τα μάτια έχουν κουραστεί απο την πολύ μαυρίλα, τσούζουν και έχουν κοκκινίσει.
 
Έτσι πιστεύεις !!!! Έχω δεί και τον 750 και τον Sony 200. Για να βάλω και άλλο παίκτη στην ομάδα.

Εσύ έχεις δεί το Seven στις 135 με τον 750 ; Και εννοώ σε όλη την διάρκεια. Αν ναί πώς ήταν μετά τα μάτια σου; Μιλάω για τέστ που έχει γίνει με 10 άτομα σε σπίτι φίλου.

Κοιταξε, δεν εχω λογο να σου πω ψεμματα.. Αν δεν με πιστευεις, βαλε ενα πατερνακι αναλυτικοτητας στον προβολεα σου και αφησε το sharpness στο 0. Θα παρατηρησεις οτι υπαρχει ειδωλο που δεν θα επρεπε να υπαρχει εαν οντως το sharpness ηταν απενεργοποιημενο. Για να απενεργοποιηθει, πρεπει (αν θυμαμαι καλα) να το κατεβασεις στο -2. Τοτε θα δεις ποια ειναι η πραγματικη ευκρινεια του προβολεα σου. Ειναι κλασσικο λαθος να μπερδευουμε την οξυτητα ενος προβολεα για ευκρινεια-ξυραφι...
Για το Seven δεν καταλαβαινω τι θες να πεις..
 
Ότι στα 3 μέτρα οθόνη, βλέποντας μια κατασκότεινη ταινία σαν το seven, ύστερα απο 125 min τα μάτια έχουν κουραστεί απο την πολύ μαυρίλα, τσούζουν και έχουν κοκκινίσει.

Δεν έχω κάνει το συγκεκριμένο test, δεν έχω δεί το seven σε 135" οθόνη, αλλά αυτό που λές μου ακούγεται λίγο περίεργο.
Η πείρα μου μέχρι τώρα από προβολείς, (2 LCD, 1 DLP, 1 SXRD, 1 D-ILA και τελευταία ξανά DLP) άλλα μου λέει. Οι DLP είναι πιό κουραστικοί από τους τρίτσιπους.
 
Κοιταξε, δεν εχω λογο να σου πω ψεμματα.. Αν δεν με πιστευεις, βαλε ενα πατερνακι αναλυτικοτητας στον προβολεα σου και αφησε το sharpness στο 0. Θα παρατηρησεις οτι υπαρχει ειδωλο που δεν θα επρεπε να υπαρχει εαν οντως το sharpness ηταν απενεργοποιημενο. Για να απενεργοποιηθει, πρεπει (αν θυμαμαι καλα) να το κατεβασεις στο -2. Τοτε θα δεις ποια ειναι η πραγματικη ευκρινεια του προβολεα σου. Ειναι κλασσικο λαθος να μπερδευουμε την οξυτητα ενος προβολεα για ευκρινεια-ξυραφι...
Για το Seven δεν καταλαβαινω τι θες να πεις..

Βρηκα και ενα παλιο μου ποστ με τις εντυπωσεις απο τον Infocus 83 στο οποιο ειχα επισημανει το θεμα του sharpening.Τελικα, για να απενεργοποιηθει το φιλτρο, πρεπει να βαλεις το sharpness στην θεση softer (χωρις ομως να ειναι λυση διοτι η εικονα θολωνει πολυ):

Μαζευτηκαμε χθες στην Ηχοεκφραση (ευχαριστουμε θερμα για την φιλοξενια!) για να παρουμε μια γευση απο τον νεο Infocus 83. Παροντες ηταν ο Τασος Οικονομου, ο Μανωλης Καστρουνης, ο Κωστας Παπαγεωργιου, ο Browser, ο Νικος Μπαβιολης , εγω και ο Δημητρης Δημητρακουδης.
Το μηχανημα το ειδαμε out-of-the-box με απλη ρυθμιση Brightness/Contrast και πηγη ενα (πολυ αργο...) Sharp Bluray player.

Οι προσωπικες μου πρωτες εντυπωσεις ειναι αναμεικτες:
Στα θετικα, το πολυ φως, το ικανοποιητικο μαυρο και η οξυτητα της εικονας και η καλη κινηση στα 24fps. Πραγματι οταν μπηκα και επαιζε εντυπωσιαστηκα απο την καθαροτητα της εικονας (περισσοτερα για αυτο παρακατω..). Εμφανισιακα θα ελεγα οτι δεν ειναι του γουστου μου, χωρις ομως να τον θεωρω ασχημο προβολεα, απλα αδιαφορο σχεδιαστικα.
Διαπιστωσαμε βεβαια καποια προβληματακια.. Πρωτον, ειναι εξαιρετικα Long-throw οποτε χρειαζεται να εχεις τεραστιο σαλονι για να προβαλεις ικανοποιητικες ιντσες. Επειτα, εαν κλεισεις τελειως την ιριδα (προκειμενου να παρεις το καλυτερο δυνατο μαυρο/κοντραστ) κατι περιεργο συμβαινει (απο ανακλασεις εντος του φακου??) και η εικονα μοιαζει σαν να πασχει απο ανομοιμορφια πανελ που συναντουμε σε 3τσιπες LCD υλοποιησεις!! Δηλαδη η μιση εικονα ελαφρως πρασινιζει και η μιση ελαφρως κοκκινιζει..Βεβαια αυτο συμβαινει μονο με την ιριδα προς το τελος της (κλειστη) και εξαφανιζεται αν την ανοιξεις ενω δεν ειναι τρομερα ενοχλητικο κατα την θεαση της εικονας.
Χρωματικα, η εικονα πρασινιζει γενικα και θελει ρυθμιση (μεσω ισως εξωτερικου VP διοτι το μηχανημα δεν εχει CMS). Η οξυτητα οπως ειπα "εβγαζε ματι" ομως οταν βαλαμε τα πατερνς του DVE BRay διαπιστωσαμε οτι στην επιλογη sharpness το "normal" ουσιαστικα ειχε το sharpness ενεργοποιημενο και δημιουργουσε ringing στα σχετικα patterns. Μονο οταν βαζαμε το sharpness στην επιλογη softer απενεργοποιουταν το sharpness αλλα η εικονα γινοταν soft. Βεβαια με την επιλογη στο normal, παρα το ringing στο pattern, ηταν σχεδον αδυνατο να δεις τις παρενεργειες στην ταινια κατι που σημαινει οτι αν ειχα να επιλεξω μεταξυ των δυο Mode θα εβαζα το normal κατα την θεαση ταινιων...
O φακος του προβολεα ηταν ικανοποιητικος με ελαχιστο abberation στο κεντρο αλλα αρκετουτσικο στις ακρες (κατι συνηθες).
Το κοντραστ του προβολεα το περιμενα καλυτερο ελέω DC4. Ομως, οπως ειπε και ο Χρηστος, στους dLP το κοντραστ τελικα ειναι μαλλον θεμα υλοποιησης και οχι τοσο τσιπ (DC3 vs DC4)...

Αυτα τα λιγα απο εμενα...Ευελπιστω να τον ξαναδουμε με πιο πολυ χρονο στην διαθεση μας...

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=21612&page=5 (post 49)